Yeni motor almama ramak kaldı :)
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 21:04
#1
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 21:14
#2
-
19 Ağustos 2013, 21:18
#3
Kalite olarak aralarında pek fark yok ya lifan belki azıcık birazcık daha kalitelidir ama son hızı bunlara göre çok düşük lifanın motor kendini zorlaya zorlaya 110 görürken 110la uzun yolda gidemezken bunların son hızları 120 civarları ve 110la belki çok sağlıksız oluyor ama uzun yolda gidersende gitmem demiyor bu yüzden lifanı eledim ve torkunuda beygirinide çok düşük devirlerde veriyor lifan buda kalkışlarda çok seri yapıyor motoru ama son hızını ve uzun yolda işkenceye çeviriyor. Of keşke araştırıp edindiğim bilgilerle değilde bi deneme şansım olsa lifanı :/ kanunide öyle :/ mcx i sürdüm gayet iyi ama kanuni ve lifanı sürmedim lifanı zaten görmedim bile daha kimsede. Daha 1buçuk 2 hafta zamanım var herkeden özellikle kullanıcılardan bilgi istiyorum arkadaşlar en iyi seçenek hangisiyse onu almama yardımcı olun
-
19 Ağustos 2013, 21:28
#4
Hız konusunu gösterge tablosuna bakarak mı ölçüyorsunuz acep ? 600RR'da bile sapma varken, bu motorlarda yokmu sanıyorsunuz ?
Lifan son hız 115Km dir (GPS) Olay son hız olmamalı bence. Yedek parça fiyatları-servis ağı-Kronik arızalar-titreşim vs vs bunlara göre değerlendirilmeli tercih
-
19 Ağustos 2013, 21:32
#5
senin motorunun kaça sayıyorlar?
-
19 Ağustos 2013, 21:33
#6
Yedek parça fiyatları aşağı yukarı aynıdır bu marka ve modellerde servis zaten hepsi yaygın eskişehirde özellikle kardeşler motor diye biyer bakıyor 3 markayada hangisi alırsam alıyım servis konusu aynı olucak titreşime gelirsek mondialin mcx modeli mondialde kendini en çok kanıtlamış modellerden bitanesidir. Kanuni bilmiyorum ancak biraz var diye duydum lifanda bunlara kıyasla daha azdır diye düşünüyorum lifanın discovery modelinden esinlenerek rahat bi motor olduğunu biliyorum. dediğiniz gibi lifanın son hızı 115 ise 3 motorda eşit bence bu motorların hangisini alırsam alıyım en fazla uzun yolda yapıcağım 100-105 falan olur daha fazlası hem yolculukta yorar işkenceye dönüşür hemde motoru yorar zaten. Kanuninin lastik ebatları hoşuma gidiyor michelin pilot taktıktan sonra hele geniş lastiklerle yol tutuşu en iyi olucak model kanuni gibi şuanda modellerin arasından lifanıda katarsak en uygunu sizce nedir ? En memnun kalıcağım model
Serdar abi benim motoru 1100e sayıyorlar elden satmaya uğraşşam en fazla 1300-1400 arası eder ki onuda bekleyemem 2 haftam falan var işte satılırsa ne ala satılmazsa 200-300 aşağısına direk verip geçicem motorcuya
-
19 Ağustos 2013, 21:41
#7
Mondial
-
19 Ağustos 2013, 21:58
#8
Kanuni nin GT170 modelini bende almayı çok istiyordum. Çıktıktan sonra baya bi sorun oldu Gücü falan öngördükleri gibi değildi falan. Ayrıca son hız konusunda da aralarında en yükseğinin mondial olacağını düşünüyorum. Yine motor gücü olarak mondial önde ve titreşim maalesef GT170 te var diyorlar. Ayrıca yedek parça konusunda Kanuninin biraz daha yüksek fiyatlı olduğunu tahmin ediyorum (diğer modellerin fiyatlarını da çok bilmediğim için buradaki kanuni bayisinin söylediklerine göre bi tahminde bulunuyorum.)
Eğer ben olsaydım çinli ve bu 3 modelden birini alacak olsaydım mondial'i tercih ederdim.
-
19 Ağustos 2013, 21:59
#9
Yakıtları nasılmışki bunların
-
19 Ağustos 2013, 22:00
#10
Mondial çok çirkinmiş be.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
19 Ağustos 2013, 22:13
#11
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Yakıtları nasılmışki bunların
Yakıt bakımından en iyisi en az yakanı lifandır bunların arasından büyük bi ihtimalle. Titreşim konusunda lifanla mondial büyük ihtimal eşit seviyededir.
Kanuni titreşim ve biraz tavsiye edilmediği için eledik diyelim kanuni gt 170in konusuna baktım birazda çoğu kullanıcı yakınıyor aldığından. Mondial kullanıcılarının konusunda genel kısım memnun gibi gözüküyor. Lifan hakkında pek bi bilgi toplayamadım çünkü doğru düzgün kullanıcısı yok yaygın bi model değil şuan sanırım mondial seçeneği cazip gözüküyor şuan
-
19 Ağustos 2013, 22:54
#12
mcx in de biraz titreşimi var(drifte göre) ama güzel motor, alınabilir Hayırlı olsun şimdiden
rks lere baktın mı
-
19 Ağustos 2013, 23:01
#13
Lifanın hızlanması çok iyi ve stabil 110 ile gidiyor sürdüm ben oldukçada konforlu yinede siz bilirsiniz titreşim oldukça az
-
19 Ağustos 2013, 23:06
#14
Rks çok yakın arkadaşımda var 200lüğü zaten bütçemi aşıyor 150lilik bunlarla aynı klasmanda 150 titanic rks arkadaşımda var bikaçkere sürme fırsatım oldu bugünde drifti olan bi arkadaşımınkini sürdüm drift bile rks den daha seri geldi bana mcxde driftten seri olduğuna göre rks mcxin yanında çok yavaş kalır gibime geliyor ama titreşim konusunda çok hoşuma gitti ama pek bi fark olduğunu genede düşünmüyorum sele geniş olduğu için rks daha rahat geliyor sadece selenin genişlik farkı var bence rahatlıkta ve rks 3400 civarı plakası sigortası cartı curtu arada bi rahat 400tl civarı fark oluşturuyor ve mcx daha makul geliyor bana rksye kıyasla Dediğim gibi rks sadece selesi geniş kalıplı motor olduğundan rahat güç olarak mcxin yanına yanaşamaz diye düşünüyorum ben onun dışında rahatlık ve yakıt konusunda çok iyi ha bide rks bildiğimiz kuba motorun malı bildiğim kadarıyla ve kuba motorda çabuk dağılan kötününde kötüsü bi marka bu yüzdende almak istemiyorum rksyi
Emre lifanın plakasız fiyatı nedir biliyormusun ?
-
19 Ağustos 2013, 23:08
#15
Kanuni nin yedek parçası pahalı birde 170 r var galiba ona da bir bak istersen .
-
19 Ağustos 2013, 23:12
#16
Oldjack 170 R'a baktımda fiyatı çok pahalı yav :/ o kadar fiyatı denkleştirmem için 2 ay ertelemem gerekir motor alımını okadar erteledikten sonra 1 ay daha beklerim zaten tvsnin 2012sinin sıfırını alırım 4200e önerin için teşekkürler
-
19 Ağustos 2013, 23:12
#17
pek farkı yok ama kanuni nin görünüşü güzelmiş
-
19 Ağustos 2013, 23:22
#18
Kanuni'nin tork değerini bilen varmı ?
-
19 Ağustos 2013, 23:29
#19
c hiç biri
kanuninin gördüğün begendiğin motosikleti rahmetli azer bülbül gibi hem cok yakıyor hemde cok titriyor
kullanma fırsatım oldu. tamamıyle büyük cc motosiklet getiriyoruz biz demek için yapılmış bir motosiklet.
mondial içinde aynı şeyleri söyleyebilirim.
mondial alacaksan drift al
kanuni alacaksan bora al puma al.
salcano wolf al.
başka da çinli motora bakma.
bütcen iyiyse tvs bakabilirsin ybr cbf bakabilirsin
-
19 Ağustos 2013, 23:37
#20
tvs cbf ybr gibi modeller için en az 3 ay daha para biriktirmem gerekebilir. Bunun dışında salcano wolf çok cılız hiç hoşuma gitmiyor iyi motor olabilir ama en son alıcağım motorlardan biri, kanuniden bora ve puma arasıından boranın görünüşü hoş ama gücü yetersiz gelir bana en az 1sene binicem motora çünkü aldığıma deymeyebilir. Mondialin drift modelini daha bugün deneme şansım oldu gayet hoş ara sokakta bi teker deniyim dedim 2.ci viteste hemen şaha kalktı motor hoşuma gitmedi değil gücü çok yerinde bi motor ama mcx dahada güçlü driftten ve daha çok güç ve hız beni cezbediyor mh mcx mr modelleri zaten titreşim rahatlık sağlamlık konusunda aynılar aynı klasmandalar mondialin modelleri arasında sadece motor cc si ve şekline göre model belirlemişler ve bunların arasından mcx en hızlısı güçlüsü ve şekli en düzgün geliyor bana mcx şuan kafama yattı gibi ve lifan emisol arasında bi seçim yapıcam mcx ve lifan arası bi seçim yapıcam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)