benim motor 110 gösterdi en son ama olsa olsa 90 dır. On da bile blok kendini yola bırakacak sandım 90-100 giderken rahatlık hissi versin titreşim olmasında 148 i vurması pek mühim değil amin cümlemize inşallah
benim motor 110 gösterdi en son ama olsa olsa 90 dır. On da bile blok kendini yola bırakacak sandım 90-100 giderken rahatlık hissi versin titreşim olmasında 148 i vurması pek mühim değil amin cümlemize inşallah
Araştırdım birazda mondialin kendi sitesinde classic modeli yok ? sahibindende 1 tane var. King modeli varda köylü tipi yok niye ki ?
valla bilmiyorum :D üretimlerimi durduruldu acaba.ben kinglerin üretimlerinin durdurulduuğunu duymuştum
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:03 ----------
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1261 classic modeli var sitede ?
Motosiklet Hata Affetmeyen Bir Tutkudur.
Mecnun Bir Bilseydi Motosiklet Sevgisini,Hiç Severmiydi Leyla Zillisini..
http://http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1264king devam ediyor heralde sitede var
benim motorda bu işte
http://www.motosiklet.net/forum/tebrik-ve-kutlamalar/120502-motorum-guzelmi.html
sport ayna taktırdım onunla beraber resmi yok.eski aynalar fotolarda ki
Motosiklet Hata Affetmeyen Bir Tutkudur.
Mecnun Bir Bilseydi Motosiklet Sevgisini,Hiç Severmiydi Leyla Zillisini..
gecmis olsun bu arada tek silindir motorda titresim olur bu benim tecrubem
130lar 150ler havada uçuşuyor. O ibrede görünen. Gps ile 110u geçmez. Cbr 250nin max. hız gps verisi 160. 15hp 150cc makinanın neyine 148kmh.
Güvenli bir şekilde duramadıktan sona 100kg motorlarla o hızlara çıkmak intihar demektir. Ş.İçinde 40, otobanda 80den fazlası zarar.
diyorsun ama aynı saatlerde aksesuar sandığın bişeyi motoruna taktırmak istiyorun?? amaç nedir??
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/120612-disk-aynasi-alicam-da-takmasi-mantikli-olur-mu.html
disk frenden bahsedipte fren diskini süs zanneden sen millete nasıl şeyler atıp tutuyorsun öyle?? anlamadım açıkçası...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
Geçmiş olsun Gökhan, Allah beterinden korusun.
Bahsettiğin durma problemi bu cumartesi aynı gün içinde 3 kez başıma geldi. Tek kelime ile Allah korudu, çok şükür kazasız geçti.
Malesef ani frenlemede sonuç lastiğin kilitlenmesi oluyor, istersen ön arka kombinasyon yap fark etmiyor.
Çok kısa mesafede sebep ne olursa olsun durmak istersen bu aletler durmuyor, lastikler kilitleniyor.
Ön freni kesik kesik (abs gibi olmasa da (: benzer şekilde) sık-bırak şekliyle yaparsan durma mesafesi biraz daha kısalıyor boş ve kuru zeminde bir dene, dikkat et yine düşme.
Motoru yatırmasaydın belki daha kötü şeyler olacaktı bilemeyiz. Doğru kararı verdiğine eminim ancak "takip mesafesi" bu işin hayati kuralı onu anladım.
Ekipmanlardan bahsetmişsin, onları da temin ettiğinde ister istemez herkeste olduğu gibi az ya da çok bir özgüven gelecek normaldir ama dikkat et çok tehlikeli bir his kaptırma kendini.
Düştükten sonra tırnağına zarar gelse ekipmanın olmasının gene bir kıymeti yok, evet kaza gelecekse bundan kurtuluş yok belki ama tedbir ekipmandan bile önce alman gereken birşey.
Tedbirini ve ekipmanını asla ihmal etmemen dileğiyle.
Saygılar.
gerçekten geçmiş olsun ama bazı arkadaşların dedikleri gibi trafik çok sıkışık olmadıkça arabalarla aramıza sürüş mesafemizi olabildiğince yüksek tutmalıyız bence.. geçenler de biz de böyle bi kaza atlattık, motorun frenler sağlam olmasa motorla önde ki arabaya giriyoduk ki frenlerin sağlamlığından dolayı az kaldı motor duruyodu biz uçuyoduk arabaya:D yani her zaman takip mesafesine dikkat edelim
Neyse geçmiş olsun arkadaşım Allah başka kaza göstermesin.Fren mesafesi çok önemli benim arka frende az kitliyordu gittim yeni balata aldım 7.5 tl sorun çözüldü.
Motorunuzun ön frenide kampana olduğu için duramamışsınız sanırım ön fren disk olsaydı çok daha yardımı olabilirdi sanırım ben lifan cup'umla çok kısa mesafelerde çok önemli tehlikeler atlattım arka fren denge sağlamak içindir ön fren motoru durdurmak içindir aslında ama ön frende kampana olunca bu iş zorlaşıyor çünkü ya kayıyor yada fazla bi etkisi olmuyor disk fren bu konuda çok çok daha iyi hele ki ön frende ve ön arka fren dengesini iyi alışmak lazım ön frenle durduğum oluyor 70-80km hızlarda artık utanmasam cup'la arkayı falan kaldırıp akrobasi yapıcam :D işin şakası bi yana çok geçmiş olsun dostum hayvan çok ölsen arkasına bakmaz s*ktirir gider yazıklar olsun böyle insanlara. Karaktersiz insanlar.
İyi ki bu kadarla atlatmışsınız daha büyük bir kaza olmamış geçmiş olsun. Öndeki aracın suçu yok sanırım pat diye de durabilir tak diye de durabilir ama insan olan insan gazlayıp gitmez durup ilgilenir en azından.
öncelikle geçmiş olsun,neyse ki basit bir kazaymış hem size de iyi bir ders olmuştur bu,yanlış anlamayın ama bundan sonra full korumasız binmezsiniz motora,kendimden biliyorum çünkü...bir de motorunuzun en azından ön tekerinde bir disk fren olsa daha iyi olurmuş çünkü kampana çok çabuk kitliyor bir de geç bırakıyor,bende çin malı motor kullanıyorum ama önde de arkada da disk fren var...motorda olmazsa olmazımdır frenlerin disk olması
motoru yatırmak dik durmaktan daha uzun sürede sizi durdurmuyor mu?
neden sürekli kaza yapmamak için motoru yana yatırdım başlıkları görüyorum?
phradrel, eğer orada motoru yatırmasaydım önümde ki araca bodoslama girip uçabilirdim. Sence hangisi daha az zarar verir ? Maddi manevi 2 yönden bi düşün bakalım. A2 dosyam sürücü kursunda ve çıkarmadım. Motorun vizeside yeni bitti. Yatırmayıp araca arkadan çarpsaydım suçlu ben olacaktım. Ehliyet cezası, vize olmadığından hem ceza hem bağlanma riski, karşı tarafın zararı vs bana yıkılacaktı. Baktım duramayacak gibiyim bende yatırdım mecburen hepsi bu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)