390 Duke Fiyatı belli oldu!
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 18:41
#101
Syanur adlı üyeden alıntı
Duke200 den gördük ki, 125-200-390 serisi yani Made-in-Hindistan KTM leri bizim bildiğimiz KTM lerden değil. Zaten adamlar ~70hp tek silindirli makineyi +13.000€ fiyatttan satıyorlar. Bu asıl KTM lerin (690 ve üstü) üretim yeri, işçiliği, teknolojisi, malzeme kalitesi vs, vs, farkını ortaya koyuyor.
Şimdi duke390 talihsiz bir motor. Çünkü 200lük olan bir nebze fiyat farkının hakkını verebiliyordu. Ancak bu zavallı, vergi diliminden dolayı çok acayip bir fiyata geldi TR ye.
Bir çok kişi 7.000 € gibi bir fiyatı hakettiğini düşünerek kendilerini kandırıyorlar. Bu motorun bukadar pahalı olmasının sebebi SÜPER olması değil, vergi rekortmeni olması neyazıkki...
Ayyynen bende öyle düşünüyorum. En başından beri ümitli olma sebebim 200 ün piyasada yer edinmesi, 125 in sınıfında çılgınları var zaten, iyide satıyor falan derken son 1 yıldır KTM duyar oldum sürekli
Sonra biraz daha reklam tanıtım falan derken Barkın abiyi alıp Avusturyaya götürmeler falan filan neyse...
Herhalde dedim piyasada ciddi söz sahibi olma peşindeler, dur bakalım biz vergi falan derken bunlar bizi utandıracak, fena bir hamle gelecek galiba deyiiiiiip hindistan bayrağımı astım duvarıma ve bekleme moduna geçtim...
ÖTV bizden deseler şaşırmazdım yani bukadar şeyden sonra, hatta tam olarak onu bekliyordum Duke 200 güzel alet abi 390 kastırsa kastırsa bir sonraki ışıklara kadar gider
Bir geldi
Reklamlar
-
19 Ağustos 2013, 20:43
#102
Çok güzel motorlar saymışsiniz arkadaslar cok tesekkur ederim fakat ben kendime kişisel bir sınır koydum.
500cc yi geçmesin az yaksin
bastinmi uçsun hafif olsun kaliteli olsun görüntüsü de güzel olsun derken tek seçenek duke 200 idi ama 1500 euro fark ile 390 duke u alabileceğimi görünce karar değiştirdim.
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Duke200 den gördük ki, 125-200-390 serisi yani Made-in-Hindistan KTM leri bizim bildiğimiz KTM lerden değil. Zaten adamlar ~70hp tek silindirli makineyi +13.000€ fiyatttan satıyorlar. Bu asıl KTM lerin (690 ve üstü) üretim yeri, işçiliği, teknolojisi, malzeme kalitesi vs, vs, farkını ortaya koyuyor.
Şimdi duke390 talihsiz bir motor. Çünkü 200lük olan bir nebze fiyat farkının hakkını verebiliyordu. Ancak bu zavallı, vergi diliminden dolayı çok acayip bir fiyata geldi TR ye.
Evet süper bir seçenek, üstelik KTM ama bir çok kişi 7.000 € gibi bir fiyatı hakettiğini düşünerek kendilerini kandırıyorlar. Avrupadaki 125-200-390 fiyatlarına bakarak durumu daha net anlıyoruz. Bu motorun bukadar pahalı olmasının sebebi SÜPER olması değil, vergi rekortmeni olması neyazıkki...
hocam siz barkın bayoğlunun ktm 390 testini izlemedinizmi alet direk avusturya üretimidir bazı parçalar hindistandan gelsede avusturyada monte edilir ve edilmeden önce burdada kontrol edilir hepsini barkın bey testinde söliyor zaten ktm de avusturya malıdır
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
Evet evet 18.000 TL çok iyi fiyat. Hemen beş tane almak lazım.
Bu arada duke 200'ün Hindistan fiyatı 115.000 rupi, ~3650 TL Uyandırayım dedim.
-
hindistanda yaşamadığımıza göre sıkıntı yok
sıkıntı var olmasına var da düşün düşün .oktur işin o bakımdan kafa yormaya gerek yok
-
Kalite olarak bişey denmez bence. Ama kısıtlı beklentinin biraz üzerine çıkıldığında 18bin ciddi rakamdır.
Son yaptığım uzun yolda aşırı rüzgara maruz kalışım benim için en uygun motorun şu an kullandığım
olduğuyla ile ilgili ciddi şüphelere düşmeme sebep oldu. Ama şehir içi, yakıt,güç ona bişey diyemem.
-
-
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
hocam siz barkın bayoğlunun ktm 390 testini izlemedinizmi alet direk avusturya üretimidir bazı parçalar hindistandan gelsede avusturyada monte edilir ve edilmeden önce burdada kontrol edilir hepsini barkın bey testinde söliyor zaten ktm de avusturya malıdır
Benim bildiğim 125-200-390 serisinin kalite kontrolü avusturyada yapılıyor. Üretim yeri, fabrikası Hindistan. Orada 125 ve 200 lük modelleri için fabrikalar varken, üretimi orada yapılırken %95 aynı parça kullanılan 390 modeli zaten Avusturyada üretilemez. Kısacası 3ü de Hindistanda üretiliyor fakat kontrolü(belki son 2-3 büyük montajı) Avusturyada yapılıyor.
Barkının videosunda parçalar Avusturyada üretiliyor diyor ama ben farklı biliyorum. Bir araştırmak lazım.
Bu bana göre sorun değil zaten, köfte-kuruş hesabı. Ben sadece 690 ile farkını anlatmak istemiştim.
-
tek bir silindire 18 bin lira... Sadece şehir içinde gezmek için mi hemde ? yakıt tüketiminin ekonomik olup olmaması da pek önemli değil,18 bin lira veriyorsun abi... Kaliteli ve güvenilir bir marka/model olabilir ama 18 bin liranın karşılığı değil benim için...
-
parası cok olabılır fakat motorun uzerıne bınenın bır daha ınmek ıstemeyecegıne emınım
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Benim bildiğim 125-200-390 serisinin kalite kontrolü avusturyada yapılıyor. Üretim yeri, fabrikası Hindistan. Orada 125 ve 200 lük modelleri için fabrikalar varken, üretimi orada yapılırken %95 aynı parça kullanılan 390 modeli zaten Avusturyada üretilemez. Kısacası 3ü de Hindistanda üretiliyor fakat kontrolü(belki son 2-3 büyük montajı) Avusturyada yapılıyor.
Barkının videosunda parçalar Avusturyada üretiliyor diyor ama ben farklı biliyorum. Bir araştırmak lazım.
Bu bana göre sorun değil zaten, köfte-kuruş hesabı. Ben sadece 690 ile farkını anlatmak istemiştim.
Ben de tamamen Hindistan'da üretiliyor diye biliyorum. Kalite kontrolü muhtemelen Avusturya'da yapılıyor ve ihracat oradan oluyor direkt. Ha motosiklet orada üretiliyor diye burun kıvıranlara bir kaç tane Bajaj Auto'nun üretim bandı videolarını izlemesini tavsiye ederim. Adamlar uzaya çıkacak biz hala Hintli diyince dalga geçiyoruz.
Bu motorların orada üretilmesinin nedeni de 125, 200'lük modelin Hindistan'da çok satacağını bildikleri için. Tamamen duygusal nedenlerden yani
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)