Honda 600rr Mercedes C63 6.3 lük arabaya nasıl yetişiyor
Honda 600rr mı Bmw M6 mı
Honda 600rr mı ferrarimi hızlı
Honda 600rr Mercedes C63 6.3 lük arabaya nasıl yetişiyor
c63 te kg başına 0,26 hp düşerken, 600rr'da 0,75 hp düşüyor.
Ağırlık meselesi yani
normalde kaç bg ise arabada'da okadar bg'e eşit :D
Daha başka ne tuhaf sorular göreceğiz acaba...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
dostum sen tuhaf geörmemişsin bide şuna baksana
http://www.motosiklet.net/forum/konu...eri-lazim.html
Aynı ağırlık beygir oranı hangi arabada varsa ona eşit.
Motor 100le giderken arabalar aslında 120 ile gidiyor. Otobüslerde 140 ile.
600RR c63 amg ye nasıl yetişiyor değil nasıl madara ediyor olacaktı soru.
C63 480 hp 1760 kg bir araç 400m drag yarışını 12.5 saniyede alıyor 180 km süratle geçiyor çizgiyi
Honda CBR600RR 10.8 saniyede 205 kilometre ile geçiyor.
0-200 km hızlanmaları CBR600 9.8 sn Mercedes 14.5 saniye.
Başlığın cevabıda kabaca 700 beygirin altında bir aracın 0-200 km hızlanmasını 600cc bir yarış motorundan alamayacağı. Bu 700 beygirde ferrari porsche gibi 1400-1500 kg lik araçlar için geçerli.
1760 kg lik C63 ün 800 beygirin üstünde olması lazım
bu hepsini geçiyomuş, şu an hurda fiyatına satılık. ferrrari killer mış.
Sevgili Kardeşlerim,
Motosikletlerimiz SS dahi olsalar aerodinamik olarak arabalardan çok daha kötü bir yapıya sahipler bu yüzden ağırlık/güç oranı ilk kalkışta büyük avantaj olmakla beraber hız arttıkça hiçbir avantajı kalmamaktadır.
Bu yüzden ;
600RR ın C63 ü ilk kalkış dışında geçebilmesinin hiçbir yolu yok . Hatta 1000RR dahi 300km hızlara yaklaşıldığında C63 tarafından rahatça geçilebilmektedir.
Sevgilerimle
C63 600 Lükle top speed'de kafa kafayadır.GPRS Verisi 281 Km/h Olan r6 yı nasıl 1000rr la denk tutabilirsiniz. Yani fark aralarında hiç açılmıyor motor gaz kesince c63 geçiyor.Motor gaza basınca mesefe hep sabit öndekide 280 motorda 280 gidiyor.
Yani motor önce kalkıcağı için hızıda top speed olarak düşünürsek aradaki farktan mesafe hep sabit kalıcak ve motor önde olucaktır 600 lük motor için knusuyorum
1000RR Sınıfının en yavaş ivmelenmesine sahip olan motor olsada GPRS verisi 312 Km/h dır.Digital kadranlar 299 da biter.Uluslar arasında bununla yasak konusunda bir madde var.ZX10 2013 336KM/H GPRS verisi vardır.Şimdi siz C63 ü geçin SWİTZER P850 HP GTR ı yiyen stock zx10 göstereyim Oda yetmesse 1500 hp lamboyu geçen 316 hp hayabusa göstereyim ( ROLL ON YARIŞ ) Giderken basıyorlar.GTBOARD'da göz atınız
Tamamen fizik. "F=m.a"
600 luk motor 120 beygir 160 kilo
Bmw 500 beygir 1.5 ton.
Motor icin. 120=160.a. --> a=0.75
BMW icin. 500=1500.a --> a=0.3
Motorun hizlanmasi ve hizi 2.5 daha iyi
Motor kalkışta fark atar son hızına ulaştığında ise mercrdes zuuuuuuuuuuuu diye yanından geçer
Böyle bir karşılaştırma olmaz da, mesele tekerlek kuvveti ve ağırlıkla ilgili. Tabi ivlemenmeden bahsediyorum. Son hız için de motor gücü ve o gücün nereye harcandığı önemli. En çok harcandığı yer de zannedildiği gibi ağırlık değil malesef.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)