Hangi araba olursa olsun spor motosikletleri er ya da gecer.
Birak bmwyi mercedesi
begenmediginiz sahin bile rahat rahat gecer.
Cbr en fazla 150-200 km sonra benzin almak icin durmak zorunda çünkü
Honda 600rr mı Bmw M6 mı
Honda 600rr mı ferrarimi hızlı
Hangi araba olursa olsun spor motosikletleri er ya da gecer.
Birak bmwyi mercedesi
begenmediginiz sahin bile rahat rahat gecer.
Cbr en fazla 150-200 km sonra benzin almak icin durmak zorunda çünkü
bunlara takılma eskiden en hızlıları motor sanırdım meğer arabalarmış.
serilik başka hızlılık başka .racingleri üst sınıf otomobiller geçiyor
O değil de,
benim bir arkadaş vardı lisede. Kamyonların tekerlekleri arabalarınkinden daha büyük olduğu için, ikisi de 100 ile gitse, kamyonun daha hızlı olacağını iddaa ediyordu.
Serbest çağrışım.
yahu adam gerçekten güzel bir soru sormuş. ama millet " ehu ehu ehu mala bak yağ" moduna girmiş.
biraz beyni olan insan soruyu anlar. 120 HP nasıl 500 hp dan daha hızlı olabilir ? Daha basit anlatımla 120 > 500 nasıl oluyor ?
1000hp araba bırakta motoru geçsin
diğer mesajlarda bahsdildiği gibi hesaplamasını yapmış arkadaşlar
Yahu konu nereye gelmiş...
Top speed yani son hızı 280km/h otomobil bu sürate aşağı yukarı 150saniyede top speedi 280 olan motosiklet bu hıza 60 saniye civarında çıkıyor(yuvarlama rakam)
Önde olan hep önde gitmez mi ? Bu düz yolda.Peki virajlı yollarda ara hızlanması iyi bir super sport bu tip bir arabaya nal toplatmaz mı ?
Yanlış anlaşılmasın modifiyenin her tipini severim.Otomobil dahil.İş gırtlağa kadar doldurmaya gelince tabii ki otomobiller önde fakat bugatti hariç hiç bir seri üretim otomobil 0-100+topspeed'de supersportları geçemez.Hele iş 1000+ olunca
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Drag için hazırlanmış 750+ hp turbolu hayabusayı geçsin bakayım. Stock 1000 cc motosikleti geçmek basit.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Motorda sürücünün ağırlığını unutmayın hesap yaparken. 1.5 ton arabada 70-80 kilo yük çok önemli değil ancak 180-190 kg'lik bir motosiklette 70-80 kg ciddi fark yaratabilecek bir oran
yapma be. ciddi misin ? Bak kandırma beni ! Sen olmasan , Allahın hikmeti işte sual olunmaz diyecektim bağ mağ kuramayacaktım. iyi ki senin gibi akıllı üyeleri var bu forumun.
e be güzel kardeşim. adam sana bu soruyu, soruyor. illa cahile anlatır gibi 120 hp nasıl 500 hp geçiyor demek mi lazım cevap alabilmek için ?
Sevgili kardeşim,
Birincisi reel hız GPRS ile ölçülmez GPS verisi dir o yazdığın. GPRS cep telefonu şebekesi üzerinden data transfer etme yöntemlerinden birisidir. GPS ise (Global Positioning System) uydular yardımı ile "REEL" konum ve hız belirlemek için kullanılan bir sistemdir.
İkincisi,
Mesajımı iyi okumadığın gayet belli.
Ağırlık/Güç oranının iyi olması hızlanmayı etkileyen bir faktördür.
Ancak yukarıda sorulan soru "azami hız" le ilgilidir.
Azami hızı belirleyen en önemli faktör "rüzgar direncidir" .
Yüksek hızlarda makina rüzgar direncini yenmek zorundadır.
Aynı makinaya ,şasiye ve güce sahip bir motorun "naked" versiyonunun "SS" versiyonundan daha düşük hıza sahip olmasınında yegane sebebi budur.
Otomobillere göre motosikletlerin (SS bile olsalar) rüzgar dirençleri daha kötüdür.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Dediğinize katılmıyorum.
Bende supersporttan nakeda geçiş yaptım.Rüzgardan düpedüz dayak yiyorum.topu topu 10km 200+ sürate ulaştım inanın öyle sersemledim ki sinek gibi bir aracın arkasına yapışacaktım...
Fakat Suzuki Ram Air(SRAD) sistemi otomobil dünyasını dahi değiştirmiştir.Bkz.havalanan klasik mclaren videosu.Ki buna kanıt boru gibi motogp'dir.Ulaştıkları tuhaf hızlardan bu anlaşılır.
Şimdi diyeceksiniz o teknoloji bir mi ? Son kasa R1'den itibaren(moto gp teknolojili motoru) firmalar yarışa girdi.Hepsi motogp teknolojisini direkt kullanıyor.
600rr kullanıcıları bunu bilir.2005 kasasıyla 2013 kasası arasında dağlar kadar fark var.
Ha derseniz ki kaç dakika top speedde gidilir kaç km dayanılır,o dediğinize katılıyorum.Uzun süreli o rüzgara dayanmak kolay değil.Ki 260+ oluşan baskı insan vücudunun sınırlarını zorluyor.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
MotorKafa'dan sonra ki mesajları okudunuz mu ? "tırr 200 le gidiyooo zaaaa XD"
azıcık insan olan karşısındakiyle böyle dalga geçmez.
Haa siz ,kendini doğru anlatamayan insanlarla dalga geçilmesini doğru bulabilirsiniz. Ben bulmuyorum. Bu ayıbı sizinle paylaşmam kusura bakmayın. Ben en azından adamın sorusu doğru anlaşılsın istedim. O yüzden sordum. Sizin verdiğiniz cevapta yanlış değil ama çok eksik.
Ha derseniz ki tam olarak cevabı nedir ? Üzgünüm bu konuda uzman değilim. Cahil cesaretiyle cevap veremeyeceğim . Fakat luigi colani tam olarak bu işin uzmanıdır. bu abiyi google aratırsanız doğru cevabı bulursunuz.
Şakasına bile yazılcak şey değil Seviye düşürmeye gerek yok.150-200 km demek ne demek biliyormusun ? Benim 280 le gidip şahininde 280 le gelmesi lazım ki benzin için durunca geçsin beni Birde cevap yazıyorum millet yorumunu okumazken [COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=p_JLu15TLoo
1500 HP VS 316 HP
Olay birazda pilotajda.Ben çok gördüm 1000rr a GSX-R a binip 260 280 le giderken kafasını depoya yapıştırmayan kekoları + 18 / 19 / 23 km top speed oynuyor.Hızlanmada 5 saniye fark ediyor.Direnç artıyor.Rüzgar daha kolay yarılıyor.Zaten sağlam pilotaj kaskıyla tulumuyla motoruyla kendini belli eder.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)