Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: ?

Katılımcı sayısı
6. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Honda 600rr mı Bmw M6 mı

    4 66.67%
  • Honda 600rr mı ferrarimi hızlı

    2 33.33%
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Honda 600rr arabada kaç beygire eşit

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Hangi araba olursa olsun spor motosikletleri er ya da gecer.
    Birak bmwyi mercedesi
    begenmediginiz sahin bile rahat rahat gecer.
    Cbr en fazla 150-200 km sonra benzin almak icin durmak zorunda çünkü
    otopsici bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    [Turan] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi araba olursa olsun spor motosikletleri er ya da gecer.
    Birak bmwyi mercedesi
    begenmediginiz sahin bile rahat rahat gecer.
    Cbr en fazla 150-200 km sonra benzin almak icin durmak zorunda çünkü
    Bunu yapmıyacaktın.

  3. #23
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    bunlara takılma eskiden en hızlıları motor sanırdım meğer arabalarmış.
    serilik başka hızlılık başka .racingleri üst sınıf otomobiller geçiyor

  4. #24
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    O değil de,
    benim bir arkadaş vardı lisede. Kamyonların tekerlekleri arabalarınkinden daha büyük olduğu için, ikisi de 100 ile gitse, kamyonun daha hızlı olacağını iddaa ediyordu.
    Serbest çağrışım.

  5. #25
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı MotojeN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor kalkışta fark atar son hızına ulaştığında ise mercrdes zuuuuuuuuuuuu diye yanından geçer
    wuuuuuuuuuuuuuuuuuuw....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  6. #26
    y.akan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    yahu adam gerçekten güzel bir soru sormuş. ama millet " ehu ehu ehu mala bak yağ" moduna girmiş.
    biraz beyni olan insan soruyu anlar. 120 HP nasıl 500 hp dan daha hızlı olabilir ? Daha basit anlatımla 120 > 500 nasıl oluyor ?

  7. #27
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR

    1000hp araba bırakta motoru geçsin
    diğer mesajlarda bahsdildiği gibi hesaplamasını yapmış arkadaşlar

  8. #28
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı y.akan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu adam gerçekten güzel bir soru sormuş. ama millet " ehu ehu ehu mala bak yağ" moduna girmiş.
    biraz beyni olan insan soruyu anlar. 120 HP nasıl 500 hp dan daha hızlı olabilir ? Daha basit anlatımla 120 > 500 nasıl oluyor ?
    Şöyle oluyor...
    500 beygir olan 1700 kg...
    120 beygir olan 190 kg...
    Hadi aralarında bir bağ kur...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  9. #29
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Yahu konu nereye gelmiş...

    Top speed yani son hızı 280km/h otomobil bu sürate aşağı yukarı 150saniyede top speedi 280 olan motosiklet bu hıza 60 saniye civarında çıkıyor(yuvarlama rakam)

    Önde olan hep önde gitmez mi ? Bu düz yolda.Peki virajlı yollarda ara hızlanması iyi bir super sport bu tip bir arabaya nal toplatmaz mı ?

    Yanlış anlaşılmasın modifiyenin her tipini severim.Otomobil dahil.İş gırtlağa kadar doldurmaya gelince tabii ki otomobiller önde fakat bugatti hariç hiç bir seri üretim otomobil 0-100+topspeed'de supersportları geçemez.Hele iş 1000+ olunca
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  10. #30
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Drag için hazırlanmış 750+ hp turbolu hayabusayı geçsin bakayım. Stock 1000 cc motosikleti geçmek basit.

  11. #31
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Drag için hazırlanmış 750+ hp turbolu hayabusayı geçsin bakayım. Stock 1000 cc motosikleti geçmek basit.
    0-400 için hazırlanmış motoru 20 km kullanamassın....
    Dolayısı ile senin hayabusan yalan olur...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  12. #32
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0-400 için hazırlanmış motoru 20 km kullanamassın....
    Dolayısı ile senin hayabusan yalan olur...
    Aynen öyle.Hepimiz motorcuyuz.300+lar çekilmez oluyor...407km/h boru değil...Motosikletle çekilebilecek bir basınç değil...
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  13. #33
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Motorda sürücünün ağırlığını unutmayın hesap yaparken. 1.5 ton arabada 70-80 kilo yük çok önemli değil ancak 180-190 kg'lik bir motosiklette 70-80 kg ciddi fark yaratabilecek bir oran

  14. #34
    y.akan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle oluyor...
    500 beygir olan 1700 kg...
    120 beygir olan 190 kg...
    Hadi aralarında bir bağ kur...
    yapma be. ciddi misin ? Bak kandırma beni ! Sen olmasan , Allahın hikmeti işte sual olunmaz diyecektim bağ mağ kuramayacaktım. iyi ki senin gibi akıllı üyeleri var bu forumun.
    e be güzel kardeşim. adam sana bu soruyu, soruyor. illa cahile anlatır gibi 120 hp nasıl 500 hp geçiyor demek mi lazım cevap alabilmek için ?

  15. #35
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    C63 600 Lükle top speed'de kafa kafayadır.GPRS Verisi 281 Km/h Olan r6 yı nasıl 1000rr la denk tutabilirsiniz. Yani fark aralarında hiç açılmıyor motor gaz kesince c63 geçiyor.Motor gaza basınca mesefe hep sabit öndekide 280 motorda 280 gidiyor.

    Yani motor önce kalkıcağı için hızıda top speed olarak düşünürsek aradaki farktan mesafe hep sabit kalıcak ve motor önde olucaktır 600 lük motor için knusuyorum

    1000RR Sınıfının en yavaş ivmelenmesine sahip olan motor olsada GPRS verisi 312 Km/h dır.Digital kadranlar 299 da biter.Uluslar arasında bununla yasak konusunda bir madde var.ZX10 2013 336KM/H GPRS verisi vardır.Şimdi siz C63 ü geçin SWİTZER P850 HP GTR ı yiyen stock zx10 göstereyim Oda yetmesse 1500 hp lamboyu geçen 316 hp hayabusa göstereyim ( ROLL ON YARIŞ ) Giderken basıyorlar.GTBOARD'da göz atınız

    Sevgili kardeşim,

    Birincisi reel hız GPRS ile ölçülmez GPS verisi dir o yazdığın. GPRS cep telefonu şebekesi üzerinden data transfer etme yöntemlerinden birisidir. GPS ise (Global Positioning System) uydular yardımı ile "REEL" konum ve hız belirlemek için kullanılan bir sistemdir.

    İkincisi,

    Mesajımı iyi okumadığın gayet belli.

    Ağırlık/Güç oranının iyi olması hızlanmayı etkileyen bir faktördür.

    Ancak yukarıda sorulan soru "azami hız" le ilgilidir.

    Azami hızı belirleyen en önemli faktör "rüzgar direncidir" .

    Yüksek hızlarda makina rüzgar direncini yenmek zorundadır.

    Aynı makinaya ,şasiye ve güce sahip bir motorun "naked" versiyonunun "SS" versiyonundan daha düşük hıza sahip olmasınında yegane sebebi budur.

    Otomobillere göre motosikletlerin (SS bile olsalar) rüzgar dirençleri daha kötüdür.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  16. #36
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim,

    Birincisi reel hız GPRS ile ölçülmez GPS verisi dir o yazdığın. GPRS cep telefonu şebekesi üzerinden data transfer etme yöntemlerinden birisidir. GPS ise (Global Positioning System) uydular yardımı ile "REEL" konum ve hız belirlemek için kullanılan bir sistemdir.

    İkincisi,

    Mesajımı iyi okumadığın gayet belli.

    Ağırlık/Güç oranının iyi olması hızlanmayı etkileyen bir faktördür.

    Ancak yukarıda sorulan soru "azami hız" le ilgilidir.

    Azami hızı belirleyen en önemli faktör "rüzgar direncidir" .

    Yüksek hızlarda makina rüzgar direncini yenmek zorundadır.

    Aynı makinaya ,şasiye ve güce sahip bir motorun "naked" versiyonunun "SS" versiyonundan daha düşük hıza sahip olmasınında yegane sebebi budur.

    Otomobillere göre motosikletlerin (SS bile olsalar) rüzgar dirençleri daha kötüdür.
    Dediğinize katılmıyorum.

    Bende supersporttan nakeda geçiş yaptım.Rüzgardan düpedüz dayak yiyorum.topu topu 10km 200+ sürate ulaştım inanın öyle sersemledim ki sinek gibi bir aracın arkasına yapışacaktım...

    Fakat Suzuki Ram Air(SRAD) sistemi otomobil dünyasını dahi değiştirmiştir.Bkz.havalanan klasik mclaren videosu.Ki buna kanıt boru gibi motogp'dir.Ulaştıkları tuhaf hızlardan bu anlaşılır.

    Şimdi diyeceksiniz o teknoloji bir mi ? Son kasa R1'den itibaren(moto gp teknolojili motoru) firmalar yarışa girdi.Hepsi motogp teknolojisini direkt kullanıyor.

    600rr kullanıcıları bunu bilir.2005 kasasıyla 2013 kasası arasında dağlar kadar fark var.

    Ha derseniz ki kaç dakika top speedde gidilir kaç km dayanılır,o dediğinize katılıyorum.Uzun süreli o rüzgara dayanmak kolay değil.Ki 260+ oluşan baskı insan vücudunun sınırlarını zorluyor.
    isimbulamadı bunu beğendi.
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  17. #37
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı y.akan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yapma be. ciddi misin ? Bak kandırma beni ! Sen olmasan , Allahın hikmeti işte sual olunmaz diyecektim bağ mağ kuramayacaktım. iyi ki senin gibi akıllı üyeleri var bu forumun.
    e be güzel kardeşim. adam sana bu soruyu, soruyor. illa cahile anlatır gibi 120 hp nasıl 500 hp geçiyor demek mi lazım cevap alabilmek için ?
    ..e be güzel kardeşim....
    Adama daha önce anlatmışlar....
    Aşağı yukarı aynısını bende yazdım....
    Soruyu sorana cevap vermek kötümü oldu forumda...
    İyiki senin gibi laf sokucu akıllı üyelerimiz olmuş...
    Ne iyi etmişde teşrif etmişsiniz....
    Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  18. #38
    y.akan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..e be güzel kardeşim....
    Adama daha önce anlatmışlar....
    Aşağı yukarı aynısını bende yazdım....
    Soruyu sorana cevap vermek kötümü oldu forumda...
    İyiki senin gibi laf sokucu akıllı üyelerimiz olmuş...
    Ne iyi etmişde teşrif etmişsiniz....
    Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz...
    MotorKafa'dan sonra ki mesajları okudunuz mu ? "tırr 200 le gidiyooo zaaaa XD"
    azıcık insan olan karşısındakiyle böyle dalga geçmez.
    Haa siz ,kendini doğru anlatamayan insanlarla dalga geçilmesini doğru bulabilirsiniz. Ben bulmuyorum. Bu ayıbı sizinle paylaşmam kusura bakmayın. Ben en azından adamın sorusu doğru anlaşılsın istedim. O yüzden sordum. Sizin verdiğiniz cevapta yanlış değil ama çok eksik.

    Ha derseniz ki tam olarak cevabı nedir ? Üzgünüm bu konuda uzman değilim. Cahil cesaretiyle cevap veremeyeceğim . Fakat luigi colani tam olarak bu işin uzmanıdır. bu abiyi google aratırsanız doğru cevabı bulursunuz.

  19. #39

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi araba olursa olsun spor motosikletleri er ya da gecer.
    Birak bmwyi mercedesi
    begenmediginiz sahin bile rahat rahat gecer.
    Cbr en fazla 150-200 km sonra benzin almak icin durmak zorunda çünkü
    Şakasına bile yazılcak şey değil Seviye düşürmeye gerek yok.150-200 km demek ne demek biliyormusun ? Benim 280 le gidip şahininde 280 le gelmesi lazım ki benzin için durunca geçsin beni Birde cevap yazıyorum millet yorumunu okumazken [COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=p_JLu15TLoo

    1500 HP VS 316 HP

    Olay birazda pilotajda.Ben çok gördüm 1000rr a GSX-R a binip 260 280 le giderken kafasını depoya yapıştırmayan kekoları + 18 / 19 / 23 km top speed oynuyor.Hızlanmada 5 saniye fark ediyor.Direnç artıyor.Rüzgar daha kolay yarılıyor.Zaten sağlam pilotaj kaskıyla tulumuyla motoruyla kendini belli eder.

  20. #40
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)