rumelian guldurdun be guzel aciklama yspmissin
Hocam çok güldüm Allahda seni güldürsün... Bende 600cc hornet var hemen hemen sorulan ilk soru "Abi bu kaç basıyor?" ve emin ol verdiğin cevap ne olursa olsun hemen bi mukayese durumları işte falancada şu var şu kadar basıyo şunda bu var bu kadar basıyo vs vs.
Yani 600cc yede binsen bizim milletin saçma muhabbetleri bitmez ki ben genelde fszla hızlı gitmediğimi çoğu zaman 120yi geçmediğimi söylüyorum. Trafiktede aynı durum. Şöyle kaskın camını açiim rüzgar vura vura 70le falan sağdan gidecek oluyorum inana scooterından 150cc sine bir sürü motorcu yarışa giriyo etrafımda sanki Beni geçince.bişey olacak ne rahatsız bi.milletiz anlamadım gitti.
yalnız çoğu kişi okumamış
evet aynen öyle şuana kadar üç farklı arkadaşımın ybr sine bindim düzde iki kişi 90 meyilde 100 (meyilli yolda dik rampa aşşagıya degil)
bindigim motorlar kesinlikle orjinal dişli vs ile oynanmış degil ama ben bunu ne zaman ybr cilere öylesem hönkür hönkür hönkürüyorlar
sanıyorlarki yamaha bu diger 125 cc ler gibi gitse çok utanç verici olur
Millet başlığı okuyor direk yazıyo. Millet adam açıklamıs süper bi şekilde neyin kafasını yaşıyorsunuz.Okusanıza yazıyı Biladerim seni tebrık ederim.
Forum terk
Yazılan cevapların geneline bakılırsa Boş adam sayısı toplam adam sayısından fazla buda bu konuda açıklığa kavuşmuş oldu.
Gün gelecek ülkemiz muhasır medeniyetler seviyesine gelecek , insanımız "übermench" ( https://eksisozluk.com/ubermensch--112446 ) olacak ve böyle konular açılmayacak.
yeni motor yapmadan biraz önce o hızı yapmıştır, rampa aşaağı. Sıkıştırma yoksa hız vardır .. sıkıştırma yoksa motor bitmiş demektir. yokuş aşağı 200 yapan şahin vardı bende rampaları da 70 ile çıkıyordu otobanda. zaten son gidişleri oldu komple motor yaptık silindir gömlek felan folloş olmuş
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
O 3-5 km hesabını yapanları gördüğümden ne forumdan ne dışardan 2. el motosiklet alamadım. Oysa ki herkes senin gibi düşünse gönül rahatlığıyla alınabilir 2. el piyasası olacaktı. Arz talebe göre de bugün 4,5 / 5 lira denilen motosikletler 3 hadi bilemedin 3.5 Lira olacaktı.
125cc commuterin en ideal, nispeten halen güven veren maksimum süratleri bencede 80-90km/h.
Sonrasına hem HİÇ gerek yok, hem rüzgara direnmeler, hafiflikten savrulmalar, önüne biri kırsa nasıl durum düşünceleri, kahve fincanı silindirin can çekişme çığlıkları, sürekli aşırı diken üstü yolculuğun kafa yorgunluğu... ...
gibi bir sürü olumsuzluğa katlanıyorsun, ne için? 1 saat boyunca yardırsan bile 5-10km fark atarsın bana. Sen 1 sigara içemeden bende orada olurum zaten, değdi mi
Dediğin gibi üretilme amacı belli, senin beklentilerin belli. Bu durumda Ybr' nin yeterli ve doğru tercih olduğunu düşünüyorsan zaten = Keyfin dibi
Hadi son "sağır kalır" deyen mühendis kör olmuş, hiçkimsenin mi gözleri görmüyorda atıp tutuluyor
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
125cc bazı motorlarla 180-190 km arası hız yapabilirsiniz. Mesela derbi gpr125 yada gilera cx125 tabi çift zamanlı benzin canavarı bunlar.
Eğer 125 cc alıyosan hızla mızla uğraşmıcan 100 ü geçiyosa öp başına koy ama 100 de fazla görme çünkü gerek yok makinayı yormaya.. Ben ilk aldığında biraz basıyodun ama 80den sonra kendini kaybetmeye başlıyor bu motorlarda güvenli hız 70 80 dir... (:.
onlar muhtemelen vites boşta iken bi ferrariye felan halat ile bağlanıp ferrarinin hızını söyleyenler :D
23 Bin km oldu motosiklet hâlâ masraf çıkarmadı. Sadece yağ, hava filtresi gibi periyodik gerekli/zorunlu bakımları yaptım. Kulak asmayın bu laflara.
Kardeşim senin müşür bozuktur kendini kandırma.
Eski kasa ybr ibaresini tersten sıfıra dayamıştım 2005 titan es le. Ne kadar hız bilmiyorum.130 -140 arası yapmış olabilirim ama ibreye göre tahminen 200 falandı :-(
Bir ara basmama rağmen yanmıyordu ama frenle oynadım düzeldi sonrasında. Valla İnşallah sıkıntı çıkarmaz.. Servis yağ değişimine sadece işçilik olarak 20 TL aldığından beri gitmiyorum yağı kendim almıştım hadi onlar versin yağı bari 10 lira işçilik alın.. 20 lira işçilik neresinde bunun?
Garantiden çıkardım motosikleti o zamandan beri hiç servise gitmedim ama tavsiye etmiyorum. Fabrika hatası bir problem olursa hak talep edemezsiniz. Zinciri, dişliyi falan kendim değiştirdim hep. Bakımsız kaldığı için D.I.D Oringli zincir şemsiye gibi girdi. Yapacak bir şey yok. Benim ihmalkarlığım. Zincir sökme aleti yerine taşlama ile kestim zinciri yenisi de D.I.D ama oringsiz + takarken pim itmiyorsunuz
http://cdn2.media.cyclingnews.futurecdn.net/products/bikes/mountain/1243591290916-avdm506uviqi_600.jpg
Fotoğrafta gördüğünüz zincir özelliği (Power link deniyordu sanırım) Normalde bisikletlerde var ve çok pratik ama aldığım D.I.D zincirde de var bu özellik. Aslında motosiklet ileri geri yüklendiğinden dolayı sakat. Bunu Ybr kullanan bir arkadaşım daha söyledi.. Ama şu an için bir problem yaşamadım. İnşallah yaşamam zincir o bağlantıdan çıkarsa çok iyi olacağını düşünmüyorum.
Bu arada haklısın yalancı olmayalım şimdi. Far ampulü 1 kere ve gösterge ampulleri komple 2'şer kez değişti. Bunun dışında bir şey olmadı daha. Hava filtresini de 22 binde değiştirdim normalde kitapçıkta 12 bin diyor hadi memleket toz duman İstanbul 10 binde değiştir.. Hata bende o konuda. Buji vesaire 5 bin olmadan değiştiriyorum. Hepsinden taviz veriyorum fakat yağdan hiç taviz vermedim. 3 kere falan Motul 5100 10/50 yağ kullandım yazın geri kalan sürede mevsime göre Castrol 10/50 ve 10/40 yağ kullandım. Maksimum 2.000 km sonra yağı değiştirdim arada kontrol ettim zaten çubuktan yağın durumunu vesaire.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)