Racing motor başlangıç Hyosung GT250R ???
Reklamlar
-
10 Ağustos 2013, 12:50
#1
Merhaba arkadaşlar ben racing tipi motor almak istiyorum. Yaptığım araştırmaya göre bütçeme en uygun 2. el bi 2008-2007 model hyosung almaya karar verdim. istediklerimi karşılayacak gibi gözüküyor.
1-1.5 senedir 125 cc Kymco Pulsar kullanıyorum. Aynı zamanda o süre zarfında Mondial Drift de kullandım bazı dönemler.
Yani motor konusunda bi temelim var diyebilirim. şimdi Racing tipi ve biraz güçlü bi motor kullanmak istiyorum. Sizce bu motor iyi mi ve nelere dikkat etmeliyim başlanıç ta. Yakın çevremde bu konuda yardım alabileceğim kimse yok. Biraz yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Birde bana toplamda 500-600TL yi geçmeyecek kask eldiven ve su geçirmez tulum olur,ceket ve pantolonu ayrı olur bişeyler önerin motorla beraber alayım. olmadı fiyaz az sa en uygunlarını söyleyin. 1.80 boyunda 70 kiloyum zayıf sayılırım işte.
saygılar.
Reklamlar
-
10 Ağustos 2013, 13:12
#2
Etrafta kazalı toplanmış motoru dağılmış anası bellenmiş gt250r dolu.
Simsarlar iş başında yok ciğeri sağlam, gideri iyi falan dinleme muhakkak ama muhakkak sağlam bir servise ustaya göster motoru.
Bilen de bilmeyen de alıyor bu motoru. Sana şahit olduğum bir durumu anlatayım.
İş çıkışı motoru soğuk Hyosung Gt250r ı olan sözde motorcu kardeşimiz daha motoru çalıştırır çalıştırmaz ciddi gaz vermeler sert ve yüksek devir çevirtmeler.
Biraz ısınır makinan tamam hafiften verirsin gazı, eyvallah. Dur daha marşa basar basmaz ne bu bağırtma sevdası.
Bunu gördükten sonra sen gel de ikinci el Hyosung Gt250r al. Kolay gelsin.
Kazasız belasız.
ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..
-
10 Ağustos 2013, 13:35
#3
madlive adlı üyeden alıntı
Etrafta kazalı toplanmış motoru dağılmış anası bellenmiş gt250r dolu.
Simsarlar iş başında yok ciğeri sağlam, gideri iyi falan dinleme muhakkak ama muhakkak sağlam bir servise ustaya göster motoru.
Bilen de bilmeyen de alıyor bu motoru. Sana şahit olduğum bir durumu anlatayım.
İş çıkışı motoru soğuk Hyosung Gt250r ı olan sözde motorcu kardeşimiz daha motoru çalıştırır çalıştırmaz ciddi gaz vermeler sert ve yüksek devir çevirtmeler.
Biraz ısınır makinan tamam hafiften verirsin gazı, eyvallah. Dur daha marşa basar basmaz ne bu bağırtma sevdası.
Bunu gördükten sonra sen gel de ikinci el Hyosung Gt250r al. Kolay gelsin.
Kazasız belasız.
Arkadaş doğru söylüyor gerçekten düzgün kitle olsa da genelde bu motorun kullanıcısı apaçi tayfa,onlarında motorları ne hale soktugu belli.
-
10 Ağustos 2013, 13:36
#4
Hocam yanlış anlamayın ama türkiye deki tüm forumlarda tvs apache,ybr,cbf,cbr her modeli ve hyo gt 250 r ve comet için milyarlarca yorum bulabilirsiniz biraz araştırmanız yeterli aslında. iyi günler dilerim inşallah istediğiniz motora sahip olursunuz.Hayırlı bayramlar.
-
10 Ağustos 2013, 13:55
#5
Başlangıç motoru sorularının tarihsel gelişimi:
125'lik ile aranızdayım... 250' lik arıyorum... 600 lüğe geçeceğim... 1000 lik makinam.... nihayet 1300 lük aldım...
Temiz 125 likle takas olur...
-
10 Ağustos 2013, 14:04
#6
dediklerinize hak veriyorum. motoru alırken dikkat etmem lazım ama sizlere asıl sorduğum soru şu gt250r la racing başlangıcı yapmam iyi mi arkadaşlar yani bu motorla 2-3 sene takılırsam (cidden motor kullanmayı severim ve temkinli de sayılırım şehir içinde hız yapmamaya çalışırım anca şehirler arası otoban fln.) daha yüksek bi motora geçiş yapabilecek bilgi ve beceriye sahip olabilirmiyim?
saolun
-
10 Ağustos 2013, 14:10
#7
tolgacvk adlı üyeden alıntı
dediklerinize hak veriyorum. motoru alırken dikkat etmem lazım ama sizlere asıl sorduğum soru şu gt250r la racing başlangıcı yapmam iyi mi arkadaşlar yani bu motorla 2-3 sene takılırsam (cidden motor kullanmayı severim ve temkinli de sayılırım şehir içinde hız yapmamaya çalışırım anca şehirler arası otoban fln.) daha yüksek bi motora geçiş yapabilecek bilgi ve beceriye sahip olabilirmiyim?
saolun
Boyun kilon ideal hocam,eline hakim olursan panik yapmassan hayli hayli başlarsın millet 600lüklerle başlıyor birşey olmuyor çok abartılacak bir şey yok motora baktırırsın bir serviste,önemli tavsiye vites geçişleri nasıl yapılır,nerde nasıl fren yapılır,nerde vites düşürülür arka teker kitlememesi için ve en önemlisi ekipmana önem ver,motosikletinin lastikleri iyi olsun.
-
10 Ağustos 2013, 14:23
#8
Düşük modelli motor yerine yüksek modelli motorla başlaman çok önemli. İlk çıktığın gezide sorun yaşayıp motordan soğumak çok acı verici olur. Bence 5-6 liraya hyosung alma. Paranı biriktir en az 2011,2012 model almaya bak.
-
10 Ağustos 2013, 14:23
#9
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10439-hyosung-gt-250-r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
-
10 Ağustos 2013, 14:44
#10
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Boyun kilon ideal hocam,eline hakim olursan panik yapmassan hayli hayli başlarsın millet 600lüklerle başlıyor birşey olmuyor çok abartılacak bir şey yok motora baktırırsın bir serviste,önemli tavsiye vites geçişleri nasıl yapılır,nerde nasıl fren yapılır,nerde vites düşürülür arka teker kitlememesi için ve en önemlisi ekipmana önem ver,motosikletinin lastikleri iyi olsun.
sakinlik ve kendine güven konusunda sıkıntı yok tabi nerde ne olacağı bilinmez. saydığın tavsiyeler önemli bende geneline dikkat ederim yeni bindiğim motorlarda motorun ne olduğunu nerde napılması gerektiğini öğrenene kadar pek dfazla trafiğe de çıkmam hız da yapmam sonuçta bişey olursa bana daha kötüsü başkalarına olacak olan.ama motrla ilgili donanım vs konusunda bilgim hiç yok oyüzden ekipman olsun motor parçaları lastik vs bilgili arkadaşlar beni bilgilendirirse sevinirim.... [COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------
enxdesign adlı üyeden alıntı
Düşük modelli motor yerine yüksek modelli motorla başlaman çok önemli. İlk çıktığın gezide sorun yaşayıp motordan soğumak çok acı verici olur. Bence 5-6 liraya hyosung alma. Paranı biriktir en az 2011,2012 model almaya bak.
evet bende aynı görüşteyim almışken daha yeni bir motor almalı ama benim maddi durum değişmez. üzerine para koymam fln da yıllarımı alır.açıkcası bende de okadar sabır yok... aslında 2013model tvs apache alıcaktım fiyatı 5200 eplaka ruhsat fln 5500 ü geçecek dedim az daha koyiyim para istediğim gibi bişey olsun. oyüzden gt250r ı seçtim. ama dikkat etmeden almam motoru bineceğim zamanda herşeyini elden geçiririm anca öyle olurmu olur bi sıkıntı yaşanır pahalıya mal olur sonuçları.
-
10 Ağustos 2013, 16:58
#11
Hyosung gt250r sayfası var onu otur baştan sona kadar oku baya bir vaktini alıcak ancak herkesin yaşadığı sorunlar ve çözümler orda mevcut,inan şuan sana ben herşeyi tavsiye ederim ancak ekipman bile motora göre konforda değişiklik gösteriyor o arkadaşlar yardımcı olursa çok daha efektif olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)