Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hangisini alayım bir akıl verin?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    1.CBX 250 (2004 mod. 50 bin km 3750 tl)
    2.GS 500 (2001 mod. 35 bin km 5000 tl)
    3.X-citing 500 (2005 mod. 39 bin km 5000 tl)
    4.GT 250 R (2008 mod. 19 bin km 5000 tl)
    5.ER-5 (2006 mod. 35 bin km 5500 tl)
    6.Venox 250 (2005 mod. 20 bin km 4000 tl)
    mete_han bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    gs500- çok yaşlı ele onu.. er-5'in durumu nasıl ? Temiz ve kilometre orjinal ise değerlendirilebilir. Parça durumunu bilmiyorum. Parça kolay bulunuyorsa güzel fakat yakıt faktörünüde ön plana çıkar.

    gt250R durumu nasıl? Eğer temiz ise mantıklı olabilir. Enjeksiyonlu olduğunu var sayarak tabi.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    ER-5 in exreaları var. lastikler sıfır, bakım, muyene yeni. parçaları çok pahalı gibi. 2. el parçaları bile başka motorun sıfırı fiyatına.
    GS500 sanki daha ekonomik geliyor. gt250r da enjeksiyon var mı bilmiyorum.sadece ST kanuni olanlarda var diye hatırlıyorum.

  4. #4
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    gt250R 2008 ve sonrası yani st kanuni adıyla gelenlerinde enjeksiyon-devir kesici gibi değişikler eklendi... gt250r temiz ise, motor açılmamış zorlanmamış ise değerlendir derim. Parçaları çok çok pahalı değil. Çıkma parçalarıda rahat bulabiliyorsun ekonomik fiyatlara. En azından genç motora binersin.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    teşekkürler. bunu değerlendiricem.

  6. #6
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    İçlerindeki en ekonomik ve sağlamı Er-5


    6. vites uzun yolda büyük ekonomi sağlıyor 100 kmde 4 litrelere kadar düşen yakıt tüketimi var.

    Şehir içinde çok kıvrak.


    Taşıdığı motora göre küçük bir motosiklet gibi görünsede gücü seni tatmin edecektir. 10.000 km de bir bakımı var ki bu da ayrıca ekonomi sağlıyor.

  7. #7
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Zaten içlerinden ya er-5 yada hyo tercih edilebilir. ER-5 temiz ise. Motor bloğunda sorun yok ise tavsiye edilir. Aslında senin ne amaçla alıcağına bağlı. Uzun yol yaparım dere tepe dümdüz giderim dersen er-5 daha ideal. Hyo daha nazik bir motordur. Kız gibi bakman lazım. Er-5 ise kendini kanıtlamıştır. Parça sorunu hariç bir sıkıntı çıkartmaz. Yakıt olarak hyodan daha fazla tabi.

  8. #8
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    er5 ile hyo en mantıklısı ...................

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2013
    ER-5 de karar kaldım. yarın motora bakmaya gidicem. herkese teşekkürler. konu kapanmıştır.

  10. #10
    Uway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara-Samsun
    Motosikleti
    Rks Titanic 150-SYM Wolf 250-Hyosung RT125
    er 5 in parça sıkıntısı olur.Emin ol bladerimle aynı konuyu tartışıyoruz şuan X-citing 500 dışındaki tüm motorlara baktık.5-6 lira arasındaki nakedlere .Er5 e sardık bir ara eski er5 cilerden almayın yanıtı aldık.Şimdi hyosung gt 250 de karar kıldık.

  11. #11
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Ilk 2 tercihi kafadan ele..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)