Arkdaşlar hepinize teşekkür ederim enesbeyter evet 125 alıcam galiba f54 evet senn dediklerininde cok doğruluk yapıyı var trafik ayrıbir dünya rangers07 evet doğru diyorsun ben ilk 125 lik alıcam herhalde öğreniyim yavas yavas otoparklarda felan sonrada azar azar trafiğe cıkar 1 aya güzel bi kulanıcı olurum inşallah :D yorumların için teşkkürler yarın akşam gene gel konuya tartışırız :D musty043 ya işte cevremde hiç yok 600r filan olan genelde cbf150 önceleri coğu arkadaşımda vardı onlarda sattı 1000 lik alıcaklarmıymış neymiş :S bende bakalım bigün biyerde tanıdık cıkarsa bacağına yapışıcam hadi hayırlısı arkadaşlar yorumlarınızı hayla ilk dk ki heycanla okuyorum birazdaha destek yardım :D cbr 125 nasıl bi makinadır biraz daha esnetirmisiniz konuyu :D hepinizden çok teşekkür ediyorum mesajlarınızı bekliyorum
cbr 125 hakkındaki bütün bilgileri verirdim ama hiç bilmiyorum teknik özellikleri dışında binmedim bile üstüne o yüzden yanlış bilgilendirmeyeyim seni
Tamam peki ben uzun zayıf motorlardan hoşlanmıyorum bu 125 lıklerin kasa değişimi kaç modelleride başladı :S
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:25 ----------
musty043 bakıyorumda cbr 2.ellere o senn fotorafta koyduğun 125 lik ama 2013 model heralde hemde ona vericeğim para 6 bin felan onu alacağıma 250 r alsam daha iyi değilmi sizce
Aynen Yeni Kasaları Onlar Eski Kasa Bişey Al 2007 model fln 4 5 aya Geçersin 250 lige 125 den 250 geçmekte fazla zorlanmassın ama 250 600 geçince çok zorlanırsın gaz tepkimeleri aynı degil 250 motorla verdigim gazı 600 f de verdim motor üstünden attı beni
Eğer bursada oturuyorsan , gel seni cbr 250 ye artçı alayım . 250 dende vazgeçersin . Sen birde 600 lükten bahsediyorsun . 150 den 250 ye geçtim , ilk 1 hafta zorlandım . Gaz tepkimesi , virajlarda yatışı, ağırlı gibi sebeplerden . Şuan 250 sürmeme rağmen altıma 600 lük verseler BİNMEM. Herşeyin bir sırası var .Deli öpmedi beni ...
Sen onu bunu boşver ehliyetten bahset. De bakiyim ehliyetin var mı ?
CBR 125 doğru karar. Aslında bir eğitim kurumundan (arkadaşından değil) eğitim alarak CBR 250 ile başlayabilirsin. Bence Honda'da takıntı yapmaya gerek yok, KTM Duke de düşünebilirsin. CBR 600'ü ise aklından bile geçirme. Ayrıca, sana 600'lük ile başla diyen arkadaşlarından eğitim alma, onların izinden gitme. Muhtemelen hiçbir eğitimleri olmadığı gibi, motorun üzerinde nasıl oturulacağını bile bilmiyorlardır.
2200 km de benim cbr 250 160 km nin ustune cikamadim daha
Daha piyasayı bılmıyorsun kardesım 0 cbr250 10,850 fıyat
Burda ki arkadaslar egitim derken sertifikali ve bu is uzerine calisan kurumlardan bahsetmis birader ! Arkadastan egitim alinmaz aman dikkat bence motor almadan iyi bir egitime git orda zaten hocalar sana model secme konusunda yardimci olur ayrica egitimde de anlarsin baslangic kapasitenin ne oldugunu
İstediğin kadar eğitim al, trafikte km yapmadan, uzun yolda km yapmadan tecrübe kazanılmaz. Eğitim evet ilk başlangıçta teorik ve biraz da pratik olarak bazı soru işaretlerini siler ama, birebir trafikte yapılan km insanın motosiklet tecrübesidir işte. Daha önce şunu sürdüm buna bindim demek tecrübe değildir. Adam var kalkıyor bir kaç km yüksek cc motosiklet sürüyor o motorda tecrübem var sayıyor. Her motosikletin sürüş karakteristiği ve tepkiileri farklıdır. Bunlar da km yaparak öğrenilir.
musty043 aynn haklısın :D
beko12345 ya işte cbr ların hiçbirinde tecrübem yok olsa biraz :D ama bakalım istanbulda oturuyorum valla yolun düşerse :D iyi olabilir :DDD
yiğit eğliyetime 7 ay varya :D sıkıntı olmaz :DDDD inş
seko sende doğru diyorsun küçük bi yanlışlık yapsam cok büyük sıkıntılara yol acabilir cbr125 güzelde ya eski kasaları hiç hosuma gitmiyor yeni kasalarada vericeğim paraya 1 2 bin daha koysam salam bi 250r alabiliyorum
motorcrus sen 250 ilemi başladın yoksa yüksele yükselemi
bugra evet doğru söylüyorsun hondanın eğitimleri varmış oraya gidicem
shoter 600 lüğü alsam binmem zaten :D 1 sene felan öğrenene kadar :D
forevermore aynn cok haklısın cevremde var öyle 1 kaç dengesiz onlarıda dinlemiyorum zaten :D
cevaplarınızı bekliyorum
Bak dostum, benim şahsi görüşümce öncesinde herhangi bir motor deneyimin olmadığı için scooter la başla derim fakat eminim sen de benim gibi motor şekil olsun sevmiyorum scooter'ı dersen eğer cbr 125 alır motorun mekanizmasını öğrenir trafiğe çıkar biraz öğrenirsin. Satar 250 lik bir CBR alırsın o motor ile biraz daha artık semi profesyonelliğe doğru (yanlış anlaşılmasın motora hakim olma konusunda motorda öğrenmenin sınırı yoktur ! ) hızlanmalar vs. biraz daha ustalaşırsın ardından 600 lük bir motora hazır hale geldim deme bence hepsinden önce bir honda sürüş eğitim kursuna yazıl gerçekten çok katkısı oluyor. Belki kursa gittikten sonra direk 250 lik düşünebilirsin ki tavsiye etmiyorum ama sana kalmış bir şey dediğim gibi CBR 125 R alıp kademe kademe çıkmanı tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------
Bilemiyorum ama bence 130 üzeri gereksiz fazlada yüklenmemek gerekiyor motora sonuçta canımızı taşıyor değil mi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------
Bu arada CBR 125 in kırmızı rengi göz alıcı duruyor alırken siyah kırmızı arasında kalman olası bir durum :D
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
Hep motor konuşulmuş. Motor iş motoru almakla bitmiyor ki... Öncesinde kıyafet / koruma konusu var. Bunlara çok ciddi bir para ayırmadan; 600'lük motoru geçtim, böyle sürücülerin olduğu memlekette, bisiklete binmemek lazım bence.
Babam eskiden derdi ki: Araç almak metres almak gibidir. Bu sözü uzun uzadıya düşünmeni öneririm. Masrafı, derdi, sıkıntısı bitmez (sadece paradan bahsedilmiyor burada).
Ayrıca, hiç deneyimin yok iken, kısacası yürümeyi öğrenmeden, uçmaya kalkmak... Ki, koşmak bile, hızlı yürümek değildir, tut ki uçmak ;)
Şöyle tepe tepe kullanabileceğin, yatırdığınca içini acıtmayacak, 2. el bir 125 ile başlaman kulağa mantıklı geliyor. Böylece kıyafete, korumaya da bütçen kalmış olur.
Gençmişsin de, zamanla bu işi kıvırırsın. Askerden sonra da kendine istediğin gibi bi makina çekersin...
Ehliyetin de yokmuş. Bir yandan para hesabı yapıyorsun, kıyafet, ehliyet, eğitim, motor, aksesuar, v.s, tüm bunların altından nasıl kalkacaksın?
Gerçi, dinlemeyeceksin şimdiden belli ;)
kenpaçhisamı evet haklısıında 125lik alıcamda eski modalleri güzel değl yeni modellerede kadar para verilirmi bilemem çnkü uzun zayıf cbf 150 gibi pek hoşuma gitmiyor ama 250lik güzel hmde hem başka motorları kulanıp hemde kursa gidicem
sodalimon sende haklısın ama 600lüğü aklımda cıkardım zaten ama motor kiralicam arkadaşlarımdan alıcam sonrada hondann kurslarına gidicem direk 250lik tecrübesine ulaşıp alıcam yani fikriniz nedir
Bence sen ikinci el bi cbr 125 al biraz bin deger dusmez hem sat al 250 lik bi canaavr dostum :-)
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
Öncelikle soylemelıyım kı en dogru olanı scoteer la baslamak en dogru sekılde ogrenıp yoluna devam etmek ıcın ıyı bı motorcu olabılmek ıcın herseyı sırasıyla yapmak lazım ama illa ki ben vitesli alıcam dıyosan cbr 125 al ben noterdeyken bi cbr 125in stısını yapıyolardı 2011 modeldı egzosu falan bıraz yamulmus cızık mızık vardı ama temız motordu 5500e satıyodu yanı sende oyle bısey al bence herseyın tadını cıkara cıkara yasa bı anda yukselme gercekten 125 le 250 lık arasında cok fark var hem 125 lık alırsan motordan keyıf alıcagın sure artar gorunus olarakda yanı 125 le 250 arasında pek bı fark yok bence o kadar gozunde kotulestırme 125 i
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)