Hiç büyük cc yle başlayan oldu mu?
Reklamlar
-
05 Ağustos 2013, 02:29
#1
Forumdaslar aklima bise takildi tamam anladik bu ise büyük hacimli motorla baslanmayacagini ancak hic bu ise büyük motorla baslayan oldu mu ? ne biliyim r6 1000rr suzuki intruder 800 yani 250 cc ustu biseyle acaba bu kisiler anilarini zorlanfiklari yerleri korktuklari yerleri pismanliklarini heyecanlarini sevinclerini anlatsalar da ben ve ihtiyaci olab arkadaslarda feyz alsa bi kac kisiyle karsilasmistim forumda adam 1000rr almis eve goturemiyo korkuyo :D evet tecrubeli arkadaslar ve bu hataya dusenlerin ellerini klavyeye davet ediyoruz
Reklamlar
-
05 Ağustos 2013, 02:40
#2
Bi arkadaşımın patronu yaklaşık 10 km motor tecrübesiyle z800 kullanıyor vızır vızır geziyor hergün
-
05 Ağustos 2013, 02:42
#3
yiqit adlı üyeden alıntı
Bi arkadaşımın patronu yaklaşık 10 km motor tecrübesiyle z800 kullanıyor vızır vızır geziyor hergün
biz birak 800 luk makinayi 125 lik alsak patlariz biyere tecrübesizlikten ama elin zengini catir catir suruyo :D ne diyelim tekeri duz bassin
-
05 Ağustos 2013, 02:45
#4
-
05 Ağustos 2013, 02:49
#5
Phoenixs adlı üyeden alıntı
bizim orada dondurmacının ilk motoru 2010 Hayabusa
öyle hız dan çok güç seven birisi yani 299 kilit gitmez
sadece keyif amaçlı sürüyor ve Hayabusa yı seviyor hayabusanın hakkını vermiyor orası ayrı konu
ozur dilerim ama yuh a.m! k tamam gucu herkes severde 200 tane beygirin hangi birini kontrol edecek dondurmaci bey :D galiba sizin k7 niz vardi suzi sizin tecrube var o nedenle 100 beygirin ustune cikmaya cesaret edersinizde 0 dan 200 hp ama dikkat etsin obur tarafin sogutuculari calismiyo dondurmayi kaynatarak yalatirlar ;)
-
05 Ağustos 2013, 03:06
#6
-
05 Ağustos 2013, 03:15
#7
Phoenixs adlı üyeden alıntı
evet aslında motor sürmek tecrübe ister ama biraz da zeka ve güç ister beygir çok çok önemli değil kontrollü sürdükten sonra
ilk motorun seninde hayabusa olsun kontrollü sür
hiçbirşey olmaz efendi efendi sürersin zamanla alışırsın geçen 3 motor geziyoruz diğerlerini geçeyim dedim 2. vites de asıldım biraz geçtim
yol bitti yol bi sağa bi sola dönüyor karşıya gidiş yok asıldım frenelere
tam yolun ortasında durdum
arka kilit önde sadece kaymayacak kadar
altımda hyosung varken de ben aynı olayı yaşadım
yani demek istedim motor önemli olmasınada iş sürücü de bitiyor
siz daha iyi bilirsiniz ama su an sizin sag bileginizin ayari oturmus durumda ama soyle dusunun ilk otomobil kulllanirken derlerya gaza hafifce dokun ama hafifin derecesini bilmedigimiz icin araba bagirir hayabusada gazi bj kac milim cevirmekle ucurur adami diye biliyorum ben ha suremezmiyim 0 tecrubeyle busa belki surerim cok yavasca ! kaldirarak sonra yavasca giderek (vitese hic girmiyorum zaten busanin 1 i bana yetr ) ama en saglami kucukle baslamak
-
05 Ağustos 2013, 04:16
#8
arkadaşım var dl1000 ile başladı ortalama 2-2,5 senedir sürüyor.
-
05 Ağustos 2013, 04:26
#9
Kendini ve altındaki gücü bilen insan istediği her motorla başlar ben buna inanırım.Çok kişi tanıyorum 600-1000 ile başlayan fakat tavsiye etmiyorum.
Racing makina hiç tavsiye etmiyorum, ihtiyar amcaları bile yoldan çıkarıyo meret
-
05 Ağustos 2013, 04:30
#10
ihtiyar mihtiyrmar hrkesin kaninda var egzos sesi ile hiz haklsiniz her büyük motor alana bise olacak diye bise yok ama ben alsam bi 600 rr ksin patlarim biere
-
05 Ağustos 2013, 04:39
#11
Ben başladım pişmanım.
Ne kadar ufakla başlanırsa o kadar doğru eğitiliyor insan.
Büyük motora hükmetmesi zor ve acemilik zamanlarında olması gerekeni değil de kendine kolay geleni yapmaya çalışıp tüm reflekslerini ve tepkilerini yanlış eğitiyorsun.
Ve sonradan yanlışı düzeltmek mümkün olmuyor yada çok zor oluyor.
-
05 Ağustos 2013, 04:46
#12
acayüp adlı üyeden alıntı
Ben başladım pişmanım.
Ne kadar ufakla başlanırsa o kadar doğru eğitiliyor insan.
Büyük motora hükmetmesi zor ve acemilik zamanlarında olması gerekeni değil de kendine kolay geleni yapmaya çalışıp tüm reflekslerini ve tepkilerini yanlış eğitiyorsun.
Ve sonradan yanlışı düzeltmek mümkün olmuyor yada çok zor oluyor.
yanlis anlamayin ibret alinabilecek bir ornek olmussunuz Teşekkürler amacim buyuk cc almak isteyenlere biraz olsun gelecegi gostermek
-
05 Ağustos 2013, 04:52
#13
-
05 Ağustos 2013, 05:05
#14
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
motosiklet tecrübem olmasına rağmen,yıllar önce ilk ss motora (litrelik) bindiğimde 20-30 metre sonra durdum...
etraftaki çocuklar vaaawww abi o ne öyle filan diye koşuştular yanıma...
ama benim durma sebebim onlarla konuşmak değildi..
ayaklarımı koyacak yer bulamamıştım..
çaktırmadan peglere baktım..vay anasını..bayağı arkadalarmış yahu...
yerini görüp ayağımın birini koyup kalktıktan sonra diğerini koyarak devam etmiştim..
dediğim gibi bayağı tecrübem (max 250 cc) olmasına rağmen yinede patinajdan kurtulamamıştım..
ben ilk ss e binisimde (surmedim sadece bindim ) harbiden pegler baya arkadaydi acaba ayaklarini nasi koyuyolar buna demistim bende
-
05 Ağustos 2013, 09:41
#15
acayüp adlı üyeden alıntı
Ben başladım pişmanım.
Ne kadar ufakla başlanırsa o kadar doğru eğitiliyor insan.
Büyük motora hükmetmesi zor ve acemilik zamanlarında olması gerekeni değil de kendine kolay geleni yapmaya çalışıp tüm reflekslerini ve tepkilerini yanlış eğitiyorsun.
Ve sonradan yanlışı düzeltmek mümkün olmuyor yada çok zor oluyor.
İşin özeti...
EN YAKIN YOL,BİLDİĞİN YOLDUR.
-
05 Ağustos 2013, 09:42
#16
ankaradan 94 doğumlu bir kardeşimiz suzuki gsx r 1000 kullanıyordu.. gectiğimiz ay haberlerde vardı... düz yolda 300le seyir halindeki arabaya arkadan vurarak hayatını kaybetti...
-
05 Ağustos 2013, 11:21
#17
En basıtı dıkkat edın gercekten otorıte kabul edılen adamlar herzaman mumkun olan en ufak cc motosıkletı onerıyorlar . Bu adamların bır bıldıgı olmalı ...!!!
Rossı , sofuoglu vs bu adamlar yarısmaya 30-50 cc ıle cocukluktan baslıyorlar , f1 de agzımızın suyu akarak seyrettıgımız adamlar cocukluklarından genclıklerıne kadar kartıng sırtında yogruluyorlar .
Dıyıceksınızkı bız yarısmı yapacagız . Evet hemde daha zorlu . Onlar sadece rakıbı ıle yarısırken bız azraıl ıle yarısıyoruz . Onların 1. Oncelıgı yarısı tamamlamak , bızımkı eve sag salım donebılmek anamızı babamızı cocugumuzu aksam gorebılmek .
Eger sızın ıcınde durum boyleyse mantıklı olanı yapın .
Basladıgım donemde basıma gelenlerle ılgılı sayfalarca yazabılırım ama qwert benı strese sokar .
-
05 Ağustos 2013, 11:41
#18
bizim ofisteki bi cocuk 600f ile basladı.. sonra onu ofisteki yenı baslayacak olan bı cocuga sattı, r1 aldı.. daha sonra o cocukta yıne bızım ofistekı yenı baslayacak olan bırıne daha sattı.. yani bildiginiz 600f, başlangıc motoru oldu çıktı..
-
05 Ağustos 2013, 11:45
#19
Hic tavsiye etmiyorum abi altindaki makina rahat 200 gorur racing 600-1000 cc olursa.Hadi kendini tuttun basmadin viraja girerken ne yapicaz motora viraji aldirmayip tahtali koye bilet aliriz.Aman uzak durun baslangic icin ben de cbr600 le baslarim dedim de kuzenim salak diyip bi tane gecirdi kendime geldim
-
05 Ağustos 2013, 12:41
#20
Herkez motor sürmeden önce ben hızlı gitmem yavaş yavaş giderim diyor ama biraz alıştıktan sonra dip gaz gidiyorlar.100-125cc daha uygun başlangıç için
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)