Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba leopar egzos

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Ağustos 2013
    arkadaşlar 2011 kırmızı leoparım var,motorun kendi egzosu yan tarafından şerit şeklinde 4-5 cm delinmiş,daha yeni farkına vardım,sorum şu egzos alacağım,2 seçeneğim var biri 100 tl civarı bi ücrete performans egsozu diye satılan şu egzos;


    Diğeride çoğu kişinin bildiği 60-70 tllik polini egzos,sizce hangisini almalıyım,ben polini almak istiyorum,sesi hoşuma gidiyor,eğer diyelimki polini aldım motoruma uyarmı acaba cevaplarsanız sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Haziran 2013
    Almışken bikere al başın ağrımasın hemde trafik polislerinin çok fazla karışmadığı bir eksoz fiyat olarak biraz yüksek gelebilir fakat internette uygun fiyatlı yollayan siteler var araştırıp fiyat alabilirsin ıxıl silencers performans egzos bi bakmanı tavsiye ederim.ybr 125 egzosu olarak satılıyor sadece tüp kısmını alıp takabilirsin hem öyle dahada uyguna gelir

  3. #3

    Üyelik
    04 Ağustos 2013
    hocam,ehliyet felan olduktan sonra bizim burda bişey demiyolar,çünki 2000 motor varsa 1500 ü ehliyetsiz kullanıyor ,o yüzden polini biraz daha iyi geliyor sesi çok hoşuma gidiyor,ama birde şu var polini takarsam motorumun performansında düşüş yaşarmıyım acaba_?

  4. #4

    Üyelik
    20 Temmuz 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 (2013)
    Polini sistemli bi egzoz değildir. Çekişten düşüş yaşarsın bildiğin basit mahalledeki pejolara takılan düz şekilli borudur. Öteki egzozu bile taksan çekişten düşücek. Uzun yolda dahada uzar gider ama ne kadar gider ? O hızlara nekadar zamanda çıkar ? Hızlanması daha yavaş ama son hızı daha çok olur bu egzozlarda. Bayırlarda orjinal egzozuna göre çekişi çok düşücek. Şöyle açıklayayım orjinal egzozu o motor için üretilmiş sistemli bir egzozdur. Bayırlarda patlama yapar egzozun içindeki odacıklarda ve buda motorun çekişini arttırır gücünü tam olarak vermesini sağlar. Performanslarda yokmu çok güzel çekişini dahada arttırıcak egzozlar var tabikide var ancak 100tlye yarar değil aksine zarar beklemelisin. Ha ses olsun görüntü olsun dersen al polini o sana kalmış motor senin motorun ama ben tavsiye etmem şimdi diceksin e güzel bi egzoz alayım çekişide artsın hızıda ama ne alayım önerebilceğim bikaç marka var mesela tiger mesela akropovic ancak motoruna yakışmaz ve belki motorunu satsan o egzozun fiyatı denk gelir ki buda motorun için çok fazla paralar biraz daha kalıplı biraz daha parası yüksek beygiri yüksek motorlara takıyorlar bu egzozları. Bende o ilk resimdeki egzozun düz nikelajlasını almıştım aynı marka uzun yolda (yol düzse) hızı son hızı arttı ama bayırlarda gel gelelimki 2kişi çekmiyor motor orjinalini taktım farkedilir derecede bayırlarda çekişi arttı. Zevk motor senin olayın açıklaması budur.

  5. #5

    Üyelik
    04 Ağustos 2013
    Alıntı PowerGarage adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Polini sistemli bi egzoz değildir. Çekişten düşüş yaşarsın bildiğin basit mahalledeki pejolara takılan düz şekilli borudur. Öteki egzozu bile taksan çekişten düşücek. Uzun yolda dahada uzar gider ama ne kadar gider ? O hızlara nekadar zamanda çıkar ? Hızlanması daha yavaş ama son hızı daha çok olur bu egzozlarda. Bayırlarda orjinal egzozuna göre çekişi çok düşücek. Şöyle açıklayayım orjinal egzozu o motor için üretilmiş sistemli bir egzozdur. Bayırlarda patlama yapar egzozun içindeki odacıklarda ve buda motorun çekişini arttırır gücünü tam olarak vermesini sağlar. Performanslarda yokmu çok güzel çekişini dahada arttırıcak egzozlar var tabikide var ancak 100tlye yarar değil aksine zarar beklemelisin. Ha ses olsun görüntü olsun dersen al polini o sana kalmış motor senin motorun ama ben tavsiye etmem şimdi diceksin e güzel bi egzoz alayım çekişide artsın hızıda ama ne alayım önerebilceğim bikaç marka var mesela tiger mesela akropovic ancak motoruna yakışmaz ve belki motorunu satsan o egzozun fiyatı denk gelir ki buda motorun için çok fazla paralar biraz daha kalıplı biraz daha parası yüksek beygiri yüksek motorlara takıyorlar bu egzozları. Bende o ilk resimdeki egzozun düz nikelajlasını almıştım aynı marka uzun yolda (yol düzse) hızı son hızı arttı ama bayırlarda gel gelelimki 2kişi çekmiyor motor orjinalini taktım farkedilir derecede bayırlarda çekişi arttı. Zevk motor senin olayın açıklaması budur.

    Hocam,çekiş konusu moralimi bozdu,bizim burda kale var,yani 100 cclik diğer kanuni vitesi motorlar 1.motorla tek kişi zor çıkıyor,ben bu motorla gene 100 cc yarı otomatik 2 kişi ve 2.vites ile fazla zorlanmadan rahatlıkla çıkıyorum,eğer polini yada diğer egzostan takarsam,o 1.vitesle çıkamayan motor benmi olacağım ? cevaplarsanız sevinirim hocam.
    PowerGarage bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    20 Temmuz 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 (2013)
    Aynen öyle olucak dostum çekişten düşücek yani ve en önemlisi bu basit düzenekli kalitesiz egzozlar sibob ayarlarını alt üst edicektir. Zamanla sibob ayarını sık sık yaptırman gerekicek motorun ömrünü kısaltcak sibob ayarı bozulcak yani motora dersinki arkadaş benim sana binceğim 15-20bin km sonra satar geçerim önemli değil istediğin egzozu tak motoru bitir sibobları bitir çekiş önemli değil boşver dersen tak durum böyledir dostum bak illa ses çıksın hafiften farkediliyim diyorsan ne yap biliyormusun burdan birileri çıkar şimdi apaçi falan der ama o egzozu takıp böyle harap etceğine herşeyi orjinal egzozun ucundan deliğin etrafına 3 veya 4tane matkapla ufak delikler aç çok geniş olmamalı bu delikler bu motoru etkilemez ufak delikler hafif bi ses artışı yapar tavsiyem budur sana yada paraya kıyıp 300-400tl arasına bi egzoz al akropovicin bu fiyat aralığında egzozu vardır diye tahmin ediyorum araştır biraz bence ama 100tllik bu kandırmaca egzozlardan alma hele bazı satıcılar bu egzozlara 5 beygir + verir derler gül ve çık o dükkandan bi tiger egzoz bile ancakkk o kadar verebiliyor kanma öyle şeylere sen benim dediğim gibi yap 3tane falan ufak ufak delikler aç ses kalitesi artar biraz daha ama egzozu parçalama içini falan boşaltma abartıya kaçma 3 delik işini görür

  7. #7

    Üyelik
    04 Ağustos 2013
    aynen hocam,motor biraz pejo gibi durduğu için trafikte takmıyolar fazla,fotoğraftaki egzosun yan tarafındaki gri koruma sı söküldü o korumanın orda delinme var,zaten egzosa baktığınızda göreceksiniz,egzosa farkedilmek için ufak bişey yaptım,farkedilir derecede ses kalitesi artışı var,birde o delikten bayır aşağı inerken,ateş atıyor,özellikle geceleri çok belli oluyor,arka fren lambamdan daha fazla belli oluyor o çıkan kıvılcım,egzosun içini komple kapladığını görüyorum, bu kıvılcım motorumun pistonuna zarar verirmi acaba? birde dediğin gibi yapsam ses artışı farkedilcek kadar artarmı?

    Not:Apaçi diyecekler cevap yazmadan konudan çıksın lütfen,amacım belli motor belli küçük göründüğü için trafikte farkedilmek istiyorum hepsi bu


  8. #8

    Üyelik
    20 Temmuz 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 (2013)
    Öncelikle dediğim yöntem ses artışı farkedilir derecede yapar ve fazla bi zararı olmaz motorunun çekişine o alevin zararı olurmu bilemem ama egzoz patlamasının motora genel olarak zararı olur diye biliyorum. Tabi bu bayır aşağı giderken motoru kompresore bindirince patlamada zararı varmı bilmiyorum kontaktan patlatmak kesinlikle zararlı sen senin patlatma türünü bi araştır internetten cevap bulursun eminim. Bunun dışında motorun senin işini görüyor elin ayağın ama motorunuzun sıfırı 1500tl civarı bişey yanlış anlamayın küçümsemek değil benim motorumda 2milyar civarı lifan cup o yüzden bende fazla takmam böyle şeyleri motorun üstünde oynarım değiştiririm 1300e satılcağına 1000e satılır ama motoru öğrenirim zevkimi alırım tabi bi 5milyarlık falan motorum olsa böylee yapamam Sonuç olarak zevk senin bişey diyemem ama en başta o egzozlar motorunun tipine gitmez diye düşünüyorum 3-4 delik aç geç sen en iyisi uğraşma boşuna masraf yaptıgına deymez benzin alırsın egzoz parasıyla ha bide patlama şeyi hakkında bişey daha buralarda bu tarz alt motorlu cuplar var egzoz patlatıyorlar egzozları bağım bağım bağarıyor motorları döküntü ama hala ölüme gidercesine deli gibi gidiyor motorları o motorlara bişey olmuyorsa seninkine hiçbişey olmaz

  9. #9

    Üyelik
    04 Ağustos 2013
    hocam,kontaktan kapatma olmadan yapıyor bunu ayrıca patlama değil tam olarak yani öyle kontaktan yapılan gibi çıkmıyor ses tık ediyor,aşırı derecede bi alev atıyor ondan sonra zaten,delik açma olayı kafama yattı onu deneyecem hocam,saolun,birde ben öyle fazla basmıyorum yani,ibre zaten 120 motoru denemek için bir kez bastım 4.vites sonuna kadar,105 gördüm ondan sonra bıraktım,acil gitmem gereken yerde 90 ı geçmiyorum zaten,ama o ateş atma olayını öğrenmek lazım,bence
    PowerGarage bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    20 Temmuz 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 (2013)
    Ateş atma olayı önemli bişey değil arkadaşım RKS TİTANİC 150 diye bi motor aldı 1haftalık motor caddede bi sıkıştırdı motoru gazı bıraktı aynı senın anlattığın olay gibi alev attı istisnadır dedik bikaçkere aynı şeyi yaptık her sferinde attı bu sanırsam içerde sıkışan benzini patlatınca alev olarak dışarı çıkartmısıdır

  11. #11

    Üyelik
    04 Ağustos 2013
    hocam birde kontağı kapatıp egzos patlatırken deneyecem,eğer o zaman ateş atmazsa normaldir,atarsa direk servise :D


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)