Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Lastiğe çivi girdi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Yama yaptırman çok daha sağlam olacaktır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sorun benimde başıma geldi nezaman girdi vida ne kadar öyle sürdüm bilmiyorum bugün tesadüfen gördüm yeni konu açmak istemedim yama falan yazmışsınız gerek varmı yoksa arka lastiği komple değiştirmelimiyim. mesela servise götürmek istesem bu şekilde bi 7-8 km sürmem lazım sıkıntı olurmu ? ( gerçi kimbilir kaç km gittim bu şekilde )

    7-8 değil istersen 70-80 100 km git Okan sorun olmaz Ben aynı vidayla Bursadan Kütahyaya geldim (arabayla)
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  3. #23
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı egelim 43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7-8 değil istersen 70-80 100 km git Okan sorun olmaz Ben aynı vidayla Bursadan Kütahyaya geldim (arabayla)
    Abi ne bileyim acemilik her sorunu büyütüyorum :D

  4. #24
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    2 ay oldu mu bilmiyorum, ön lastiği havası biraz inik gibiydi, indim kontrol ettim bir şey yok, bastım havayı. inmişken bir de arka lastiğe bakayım dedim, 2 tane çivi var lastik basıncında değişme yok. çiviler ne zaman girdi belli değil, ben çivileri fark ettikten sonra 1000 km civarı oldu. 1 defa hava bastım. belki o çivilerle 2000 km yapmışımdır. tubeless lastiklerde patlama olmuyor yapısı gereği, yanak yarılması olsa bile tubeless'in tamamen inmesi birkaç saniye sürer. çiviler tabanda olduğu için, onları yerinden söküp atacak moment hızlarına zaten benim motor çıkmıyor. lastik dişinin üzerine değilde arasına saplanmış ikisi de ve sonuna kadar çakılmış. gelsin eleştiriler

  5. #25
    logan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2014
    Vida olayında size tavsiyem su olur: vidayi kargaburun ya da penseyle çıkarmaya kalkarsa lastikci izin vermeyin. Tornavida ile vida söker gibi çevirerek çıkarmasını isteyin. Otomobil varken çok lastikciyle papaz oldum bu yüzden. Tornavida kullanarak cikaridginda lastikteki delik kargaburunla cikardigina nazaran yarı yarıya daha küçük oluyor.
    berkcigdem bunu beğendi.

  6. #26

    Üyelik
    23 Mart 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Mondial Drift
    pardon merak ettimde 200 km hızdan bahsetmişsin bu hızı nerede yapıyorsun yada benmi anlamadım

  7. #27
    kubi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache
    Sakin ha fitil attirma. Fitil kadar lastige zarar veren bi tamir yoktur. 2 kere yaptirmak zorunda kaldim ikisinde de mantar oldu sonuc. Hele ki birisinde fitili kesecegim diye lastigi de inceden çintmişti. Sivi, kaucuklu lastik sivilari var. Denemeni tavsiye ederim. Kullandim. Kac ay oldu havasi inmedi lastigin. Veya iyi bir lastikciye guzel bi yama yaptir. Kolay gelsin.

  8. #28
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı gugukk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Galiba benim lastiktede çivi vida neyse işte var gibi lastik havalarını şişiriyorum 4-5 gün sonra lastik basıncı 15-16 lara düşmüş buluyorum bende bir lastikçiye uğrasam iyi olacak
    eğer motorun lastiği park halindeyken taş ile temas ediyorsa 4-5 gunde bir inmesi normal ama bu arada 15-16 lara inmesi değil benimkiler 32-34 oluyor ben 4-5 gunde bir kontrol ediyorum 30 -31 32-33 civarlarında oluyorlar hep. ama dedıgım gıbı 15-16 lara inmesi pek normal değil. bi baktırmanda fayda var.

  9. #29
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    En sağlıklısı yamadır, özellikle delik büyük ise mantar yama.

    Tamir işleminden sonra lastiğin balansını aldırmayı unutma, geçmiş olsun.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  10. #30
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Fitil değil kesinlikle içten yama yaptırın.
    600lük ise motorunuz tekrardan yazıyorum fitil yaptırmayın sakın. Yüksek hızlarda o fitilin atma olasılığı var. Belki şimdi olmaz ama 3-5 ay sonra Allah korusun yolda giderken direk janta oturuverir lastik.

  11. #31
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı logan07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vida olayında size tavsiyem su olur: vidayi kargaburun ya da penseyle çıkarmaya kalkarsa lastikci izin vermeyin. Tornavida ile vida söker gibi çevirerek çıkarmasını isteyin. Otomobil varken çok lastikciyle papaz oldum bu yüzden. Tornavida kullanarak cikaridginda lastikteki delik kargaburunla cikardigina nazaran yarı yarıya daha küçük oluyor.

    bunu bılmıyordum ama bu bılgı ıcın cok tesekkurler.
    logan07 bunu beğendi.

  12. #32
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 ay oldu mu bilmiyorum, ön lastiği havası biraz inik gibiydi, indim kontrol ettim bir şey yok, bastım havayı. inmişken bir de arka lastiğe bakayım dedim, 2 tane çivi var lastik basıncında değişme yok. çiviler ne zaman girdi belli değil, ben çivileri fark ettikten sonra 1000 km civarı oldu. 1 defa hava bastım. belki o çivilerle 2000 km yapmışımdır. tubeless lastiklerde patlama olmuyor yapısı gereği, yanak yarılması olsa bile tubeless'in tamamen inmesi birkaç saniye sürer. çiviler tabanda olduğu için, onları yerinden söküp atacak moment hızlarına zaten benim motor çıkmıyor. lastik dişinin üzerine değilde arasına saplanmış ikisi de ve sonuna kadar çakılmış. gelsin eleştiriler
    amma konuya deginmişsin solmyr, ortalık fena kızısacak
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)