Bir daha HONDA servis mi asla!
Reklamlar
-
03 Ağustos 2013, 09:33
#21
2012 Temmuzda Aldığım HONDA FİZY'nin Konya'daki tek bayine gittim.Fizylerde 1000-2000 kmde debriyajda ötme oluyor. debriyajı yağlıyorsun geçiyor.
yağ değiştiriyorum 25-30 olan yağa 40-50 , debriyajı yağlama (grese bula) 60 TL , normalde koruma demiri Fethiye'den kargo dahil 110 Tlye bana geliyor adamlar takmasıyla (kendi malzemeleri) 150 TL istiyorlar.ki başka bayilerin fiyatlarınıda söyledim. Konya'da tek Honda var garanti dışı kalır motorun diyor.
Konya'da başka Honda lanalara soruyorum pek severler bayiyi neden?
Adamda para var 3-5in derdini etmez 20Bin Liralık motora binerler bırakıp içeride çayını içerler... Onlara aman aman hoşgeldiniz , biz pazarlık edince en kötü insan oluruz.
Fizy bölümündede derim Konya sıkıntılı garanti konusunda bende kendim yapıyorum zaten 9bine dayanmış motorum...
Ya9 15 TL Castrol al dök.... 1 Litre Gres yağı 13 Tl Shell'in en kaliteli Gresi, daha ne olsun...
Reklamlar
-
03 Ağustos 2013, 09:41
#22
250 R motorum var. 1000 bakımına gittim akıllandım. Sırf Garanti var diye gittim. herkes 50-60 tlye bakım yaptırmıs. ben 100 tlye bakım yaptırdım. Honda EFE de. Eyvallha motorun bakımını süper yaptılarda. Dışarıdan yağ kabul etmediler + yarım litre artan yağı söylemıyorlar vermediler bile. balata spreyi 15 tl mi olur iki fıs yaptılar 15 tl yazmıslar ayar oldum. 220 km gittim servis için bide . 4000 bakımını kendım yapacam. 12,000 e kadarda götürmeye niyetim yok.
-
03 Ağustos 2013, 10:42
#23
allah sabır versin ya servisle kanka olacan yada verecen kalayı gitmeyecen servise
-
03 Ağustos 2013, 11:37
#24
Yerinde bir karar tebrikler
-
03 Ağustos 2013, 11:46
#25
Bu serviseler insanı ufak çapta usta yapıyor ister istemez.Aynı paraya bir kere takım alırım diyorsun öyle öyle başlıyor birşeyler
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
03 Ağustos 2013, 12:56
#26
Paslanan civatalara WD40 sık, pamuk gibi olurlar.
-
03 Ağustos 2013, 15:08
#27
WD 40 ya hastasıyım . bu foruma girmeden önce teknik detayları bilmezdim çok.ama en iyi öğrendiğim şeylerden biri wD 40 motorunun can dostu olduğu. Kutsal su gibi ya .sorunun mu var wd40 ı denemelisin Allah nasip ederse motoru bayramdan sonra alıyorum ilk işim gidip bi wD 40 almak hatta hızımı alamayıp evde gıcırdayan kapılara bile dalasım var )
-
03 Ağustos 2013, 15:26
#28
cenkito adlı üyeden alıntı
dostum o vidalarda locktite vardır yolda düşmesin diye
ya vidayı ısıtarak acmayı denersin, yada alyan baslı darbali makinayla(alyan ucu takılmıs sadece darbe modunda matkap olabilir, yada havalı tabanca da olabilir ) tık tık vurdurarak acarsın
Loctite Söklecek parçalara sürülmez sürekli sabit kalacak parçalara sürülür birdaha çıkmasın diye eğer locktite varsa ayrı bir facia....
-
03 Ağustos 2013, 15:33
#29
-
03 Ağustos 2013, 15:37
#30
Arkadaşlar 2002 Senesinden beri Hondanın arabaları ile içli dışlıyım ,2008 den beri ise motoru ile.Bu tarz servis sıkıntıları olması gayet normal ama Honda gibi bir markanın Kalitesiz bir motor ürettiğini,Servislerinde 18 19 yaşındaki çocuklara motor emanet ettiğini düşünmüyorum.Olamazmı?Tabbiki olabilir maddi gücü olan bu işte azcık tecrübesi olan herkez Honda Servisi açabilir.Yanlız arkadaşımın arabası ile yaşadığı bir olayı anlatmak isterim.
İzmir Hondadan Honda accort Aldı tam hatırlamadığım bir arızası ortayha çıktı(Sanırım Alt takımlarında bir sorun vardı) Arabadan sürekli ses geldi ve kullanıcı hatası deyip para istediler arkadaşım sesini çıkarmadann Arabasını Honda servisine bıraktı ve Honda Japonyaya ,Almanya , İtalya , Korea daki tüm bulabildiği mail adreslerini tek bir mailde sıkıntısını yazdı (İngilizce )belki inanmıyacaksınız 4 gün sonra Japonyadan adamlar geldi ve adama yeni Accort verdiler.Honda servisi ise bir çok aksesuar hediye etti yeterki bir daha mail atmasın diye.Atacağınız mail çok ciddi ispat edici verilere sahip olursa inanın ilgileniyorlar hatta bayilerin bayiliklerini ellerinden geri alıyorlar...
Ama benim gördüğüm kadarıyla zaten konunun başında arkadaşım sölemiş ufak tefek bakımlarını ben yapıyorum balata vidasını elledim bıraktım demiş.Eğer Motorunuzun garantisinin bozulmamasını istiyorsanız bence bunu yapmamanız lazım Eğer yapıyorsanız herhangi bir hak talep edemessiniz.Haksız duruma düşersiniz.
-
04 Ağustos 2013, 18:55
#31
Camo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2002 Senesinden beri Hondanın arabaları ile içli dışlıyım ,2008 den beri ise motoru ile.Bu tarz servis sıkıntıları olması gayet normal ama Honda gibi bir markanın Kalitesiz bir motor ürettiğini,Servislerinde 18 19 yaşındaki çocuklara motor emanet ettiğini düşünmüyorum.Olamazmı?Tabbiki olabilir maddi gücü olan bu işte azcık tecrübesi olan herkez Honda Servisi açabilir.Yanlız arkadaşımın arabası ile yaşadığı bir olayı anlatmak isterim.
İzmir Hondadan Honda accort Aldı tam hatırlamadığım bir arızası ortayha çıktı(Sanırım Alt takımlarında bir sorun vardı) Arabadan sürekli ses geldi ve kullanıcı hatası deyip para istediler arkadaşım sesini çıkarmadann Arabasını Honda servisine bıraktı ve Honda Japonyaya ,Almanya , İtalya , Korea daki tüm bulabildiği mail adreslerini tek bir mailde sıkıntısını yazdı (İngilizce )belki inanmıyacaksınız 4 gün sonra Japonyadan adamlar geldi ve adama yeni Accort verdiler.Honda servisi ise bir çok aksesuar hediye etti yeterki bir daha mail atmasın diye.Atacağınız mail çok ciddi ispat edici verilere sahip olursa inanın ilgileniyorlar hatta bayilerin bayiliklerini ellerinden geri alıyorlar...
Ama benim gördüğüm kadarıyla zaten konunun başında arkadaşım sölemiş ufak tefek bakımlarını ben yapıyorum balata vidasını elledim bıraktım demiş.Eğer Motorunuzun garantisinin bozulmamasını istiyorsanız bence bunu yapmamanız lazım Eğer yapıyorsanız herhangi bir hak talep edemessiniz.Haksız duruma düşersiniz.
bana direk olarak ulaşabileceğim bir mail adresi verebilir misin rica etsem. Ben birazcık araştırdım fakat bulamadım birşey. Aramaya devam da ediyorum ama yollarsan çok süper olur. Tüketici hakem heyetine de başvuracağım. Kaliperdeki vida paslandı diye kimsenin bunu tüketiciye kitlemeye lüksü yok.
-
04 Ağustos 2013, 19:14
#32
Şimdi söyleyeceklerim markacılık olarak nitelendirilmesin lütfen ama zaten honda cbf150 başlı başına bir fiyasko.Neden diyorum bi vtr250 ye bakın (komple japon üretimi ) sonra cbf150ye bakın bakalım cbf150ye honda diyecek misiniz .
Ben de araşırdım ve alacakken bu motoru almadım sebebi malum bahsettiğiniz olaylar ...
Hakkını da yememek olmaz rahat mı rahattır ama içinin de rahat olması lazım ...
Ayrıyetten benim de sıfır motorumun karbüratöründe sorun çıktı ustama götürdüm tek kuruş vermeden halletti sorunu ,hata devam ederse yamaha ya gönderir ,bize yeni karbüratör yollar demişti ki araştırdım çevre servisleri böyle bir kaç yaşanmış olay gördüm ...
Müşteri memnuniyeti ayrı ama honda ya yakışmamış bence bu davranış
4000 km de sübab ayarı istemesi ne demek yahu
-
04 Ağustos 2013, 19:43
#33
PIERzig adlı üyeden alıntı
Şimdi söyleyeceklerim markacılık olarak nitelendirilmesin lütfen ama zaten honda cbf150 başlı başına bir fiyasko.Neden diyorum bi vtr250 ye bakın (komple japon üretimi ) sonra cbf150ye bakın bakalım cbf150ye honda diyecek misiniz .
Ben de araşırdım ve alacakken bu motoru almadım sebebi malum bahsettiğiniz olaylar ...
Hakkını da yememek olmaz rahat mı rahattır ama içinin de rahat olması lazım ...
Ayrıyetten benim de sıfır motorumun karbüratöründe sorun çıktı ustama götürdüm tek kuruş vermeden halletti sorunu ,hata devam ederse yamaha ya gönderir ,bize yeni karbüratör yollar demişti ki araştırdım çevre servisleri böyle bir kaç yaşanmış olay gördüm ...
Müşteri memnuniyeti ayrı ama honda ya yakışmamış bence bu davranış
4000 km de sübab ayarı istemesi ne demek yahu
Bu motorun ismi dışında hiçbir yeri honda değil zaten. Tamamiyle katılıyorum sana. Arkadaşlar maili yazdım, sadece göndermek kaldı.
-
05 Ağustos 2013, 00:59
#34
Camo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2002 Senesinden beri Hondanın arabaları ile içli dışlıyım ,2008 den beri ise motoru ile.Bu tarz servis sıkıntıları olması gayet normal ama Honda gibi bir markanın Kalitesiz bir motor ürettiğini,Servislerinde 18 19 yaşındaki çocuklara motor emanet ettiğini düşünmüyorum.Olamazmı?Tabbiki olabilir maddi gücü olan bu işte azcık tecrübesi olan herkez Honda Servisi açabilir.Yanlız arkadaşımın arabası ile yaşadığı bir olayı anlatmak isterim.
İzmir Hondadan Honda accort Aldı tam hatırlamadığım bir arızası ortayha çıktı(Sanırım Alt takımlarında bir sorun vardı) Arabadan sürekli ses geldi ve kullanıcı hatası deyip para istediler arkadaşım sesini çıkarmadann Arabasını Honda servisine bıraktı ve Honda Japonyaya ,Almanya , İtalya , Korea daki tüm bulabildiği mail adreslerini tek bir mailde sıkıntısını yazdı (İngilizce )belki inanmıyacaksınız 4 gün sonra Japonyadan adamlar geldi ve adama yeni Accort verdiler.Honda servisi ise bir çok aksesuar hediye etti yeterki bir daha mail atmasın diye.Atacağınız mail çok ciddi ispat edici verilere sahip olursa inanın ilgileniyorlar hatta bayilerin bayiliklerini ellerinden geri alıyorlar...
Ama benim gördüğüm kadarıyla zaten konunun başında arkadaşım sölemiş ufak tefek bakımlarını ben yapıyorum balata vidasını elledim bıraktım demiş.Eğer Motorunuzun garantisinin bozulmamasını istiyorsanız bence bunu yapmamanız lazım Eğer yapıyorsanız herhangi bir hak talep edemessiniz.Haksız duruma düşersiniz.
Asıl yanlış olanda bu değilmi zaten Honda gibi bir dünya markasının servisliği bu şekilde azıcık tecrübe ve maddi imkanı olanların eline verilmemeli bence
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)