benden duymuş olmayın! :)
Reklamlar
-
Herkese merhaba,
Bir araştırma şirketi tarafından sadece 250 cc.motosiklet kullanıcılarıyla yapılan bir toplantı organizasyonuna katıldım. Başlarda sohbet havasında geçen toplantıda neden motosiklet kullanmayı tercih ediyoruz, motosiklet bizim için ne anlam ifade ediyor,motosiklet kullanmanın avantajları-dezavantajları, mevcut segmentin yeterlilik ve yetersizlikleri,marka-model kıyas vb.konularda görüşlerimizi aldılar.Tabi bu arada konuşulan herşey bir diğer odada simultane çeviri ile ingilizce olarak başka bir ekibe aktarılıyordu gayet profesyonel bir durum söz konusuydu.
Daha sonra bize bu araştırmayı yaptıran gizemli markanın mevcut segmente alternatif olarak 300 cc. 145 kg ve 34 bg.lik bir motoru alakalı ne düşündüğümüz soruldu.Ben kendi adıma söz konusu değerlerin heyecan verici olduğu ile alakalı görüşümü dile getirdim,zaten gruptaki herkeste aynı şekilde beyanda bulundu...bu arada hali hazırda tasarım aşamasında olan 4 farklı kasada (naked-enduro-racing/supermoto-naked arası melez bir model mt-03 gibi düşünün) modelin resimleri verildi ve görüşlerimiz soruldu.Enduro tasarımına baktığımda gizemli marka ile ilgili çağrışımlar başladı bende racing modelde de bir takım detaylar ele veriyordu kendini.Bu teknik verilere en yakışan modelin hangisi olduğu yönünde oylama yapıldığında ise ortaya çıkan sonuç melez model ile racin yönünde oldu.Bu arada belirtmek isterim ki melez modelin tasarımı gerçekten çok şıktı ama GERÇEKTEN! Veee sıkı durun bu gizemli marka BMW arkadaşlar...Düşük cc.de pazara girme yönünde bir karar alınmış ve nabız yokluyorlar.Olması gereken fiyat aralığı,distrübütör,servis ağı gibi bir çok konuda görüşlerimiz alındı...Eğer doğru strateji uygularlarsa piyasayı alt-üst edebilirler.Ben kendi adıma çok heyecanlandım,bekleyelim ve görelim bakalım ilerleyen günlerde neler göreceğiz...
Reklamlar
-
-
300 cc BMW ile piyasaya 25.000 TL.'den aşağıya girmezler bence. Piyasa alt üst olurmu Türkiye'de olmaz.
-
BWM TVS ile anlaşmamı yapmıştı neydi bir ara öyle birşeyler konuşuluyordu. O mesele olmasın BMW küçük enişte misali salıvermesin TVS'yi meydana.
-
BMW nin düşük fiyatla giriş yapacağını pek sanmıyorum. Prestij kaybı yaşamak istemez.
Umarım ben yalancı olurum. Bmw ortalığı karıştırır. Bizde çinlileri doritos cipsden çıkan kazı kazanlardan alırız.
-
bmw tvs yle hindistandaki fabrikasında önümüzdeki sene üretime başlayacak.
herşey iyi güzelde türkiyede 250 cc den sonra alınan verginin türkiyede motosiklet satmaya engel oldugunu söylemediniz mi?
motosiklet olacaksa 250 cc olacak 260 cc olmayacak yada 300 cc olmayacak.
ülkemizdeki vergi oranlarına bir bakın, 250 cc den sonra alınacak vergiye bir bakın.
ninja 300 ü sadece istanbulda 1 kez görebildim gecen 1 yılın ardından..
300 cc demek ekstra vergi demek türkiyede..
bmw tvs anlaşmasının haberi 500 cc ve altı için yapılan anlaşma http://ekonomi.milliyet.com.tr/bmw-h...21/default.htm
-
Tsubasa adlı üyeden alıntı
bmw tvs yle hindistandaki fabrikasında önümüzdeki sene üretime başlayacak.
herşey iyi güzelde türkiyede 250 cc den sonra alınan verginin türkiyede motosiklet satmaya engel oldugunu söylemediniz mi?
motosiklet olacaksa 250 cc olacak 260 cc olmayacak yada 300 cc olmayacak.
ülkemizdeki vergi oranlarına bir bakın, 250 cc den sonra alınacak vergiye bir bakın.
ninja 300 ü sadece istanbulda 1 kez görebildim gecen 1 yılın ardından..
300 cc demek ekstra vergi demek türkiyede..
bmw tvs anlaşmasının haberi 500 cc ve altı için yapılan anlaşma
http://ekonomi.milliyet.com.tr/bmw-h...21/default.htm
Sonuna kadar katılıyorum...Bir gün boyunca binme şansına eriştim.Hatta buraya yeni başlıkla görüşlerimi yazacaktım fakat bir kaç arkadaş "sallamazlar seni olm fiyata baksana" dediği için vaz geçtim...Ah ah...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
Fiyatı ne olacakmış peki Bmw ucuz şeyi getirmez
O paraya ikinci el Fazer alanlar çok olur
-
erro adlı üyeden alıntı
katılımcıları nasıl belirlediler...yani şu an büyük cc kullanan bir çok arkadaş zamanında bahsettiğiniz cc leri kullandılar hatta bi kısmı geri döndü...yani sadece halihazırdaki kullanıcıların değil geniş bir aralığı kullanan sürücülerin de tecrübeleri önem arz eder...
örneğin
küçük cc çiftler grubunun görüşleri alındı mı
katılımcılar forumlarda 250 cc.model sahibi üyeler ve satılık ilanı verenlerden belirlenmiş.
Ercument adlı üyeden alıntı
300 cc BMW ile piyasaya 25.000 TL.'den aşağıya girmezler bence. Piyasa alt üst olurmu Türkiye'de olmaz.
büyük çoğunluk fiyat aralığının maksimum 13000-15000 TL aralığında olması yönünde görüş belirtti ki 300 cc bir model için kabul edilebilir bir oran 250 cc.modellerin 12000 TL e dayandığı bir pazarda.
[Turan] adlı üyeden alıntı
BWM TVS ile anlaşmamı yapmıştı neydi bir ara öyle birşeyler konuşuluyordu. O mesele olmasın BMW küçük enişte misali salıvermesin TVS'yi meydana.
Doğrudur.
Tolga Can adlı üyeden alıntı
BMW nin düşük fiyatla giriş yapacağını pek sanmıyorum. Prestij kaybı yaşamak istemez.
Umarım ben yalancı olurum. Bmw ortalığı karıştırır. Bizde çinlileri doritos cipsden çıkan kazı kazanlardan alırız.
Marka değeri olarak bakınca çok ucuz fiyatlar beklemek hayal olur tabi ama bu segmentte müthiş bir açık var akıllıca bir hamle ile liderliğe oyanayabilirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
Tsubasa adlı üyeden alıntı
bmw tvs yle hindistandaki fabrikasında önümüzdeki sene üretime başlayacak.
herşey iyi güzelde türkiyede 250 cc den sonra alınan verginin türkiyede motosiklet satmaya engel oldugunu söylemediniz mi?
motosiklet olacaksa 250 cc olacak 260 cc olmayacak yada 300 cc olmayacak.
ülkemizdeki vergi oranlarına bir bakın, 250 cc den sonra alınacak vergiye bir bakın.
ninja 300 ü sadece istanbulda 1 kez görebildim gecen 1 yılın ardından..
300 cc demek ekstra vergi demek türkiyede..
bmw tvs anlaşmasının haberi 500 cc ve altı için yapılan anlaşma
http://ekonomi.milliyet.com.tr/bmw-h...21/default.htm
o konuda da konuşuldu tabi, 1 cc yüzünden vergi oranının 2 katına çıktığını yurdum vergi sisteminin saçmalığı yönünde görüşler belirtildi.
-
31 Temmuz 2013, 13:35
#10
srhtsglm adlı üyeden alıntı
katılımcılar forumlarda 250 cc.model sahibi üyeler ve satılık ilanı verenlerden belirlenmiş.
büyük çoğunluk fiyat aralığının maksimum 13000-15000 TL aralığında olması yönünde görüş belirtti ki 300 cc bir model için kabul edilebilir bir oran 250 cc.modellerin 12000 TL e dayandığı bir pazarda.
Doğrudur.
Marka değeri olarak bakınca çok ucuz fiyatlar beklemek hayal olur tabi ama bu segmentte müthiş bir açık var akıllıca bir hamle ile liderliğe oyanayabilirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
o konuda da konuşuldu tabi, 1 cc yüzünden vergi oranının 2 katına çıktığını yurdum vergi sisteminin saçmalığı yönünde görüşler belirtildi.
300 cc motosiklete 15 bin tl vermem ben. 250 cc olsun 10 11 bin tl olsun o zaman konuşulabilir.
ama 50 cc için 4 bin tl vergiden bahsediliyor türkiyede..
-
31 Temmuz 2013, 13:45
#11
srhtsglm adlı üyeden alıntı
Marka değeri olarak bakınca çok ucuz fiyatlar beklemek hayal olur tabi ama bu segmentte müthiş bir açık var akıllıca bir hamle ile liderliğe oyanayabilirler.
Sence Bmw bunca yıllık kalitesini 300 cc için riske atar mı ? Atsa da ucuza atmaz. Zengin müşterilerini kaybeder.
300 cc ürününü ucuza satması için ucuz parça kullanması gerekir. Sorunlar yaşanmaya başlayınca da bmw çizgisini bozdu olur.
Örnek : iphone telefonda fazla bir halt olmamasına rağmen çizgisini bozmuyor. Zengin kısmına hitap ediyor. Bunutut teknolojisi bile havalı diğer aletlerle muhattap olmuyor.
Asgari ücret 2.000 TL olmadıkça (Bu fazla oldu )250 cc motora bile ülkemizde 10.000 TL yi çok buluyorum.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
31 Temmuz 2013, 13:47
#12
Tsubasa adlı üyeden alıntı
300 cc motosiklete 15 bin tl vermem ben. 250 cc olsun 10 11 bin tl olsun o zaman konuşulabilir.
ama 50 cc için 4 bin tl vergiden bahsediliyor türkiyede..
50 cc için 4000 TL vergi derken? ÖTV imi kastediyosun? 15000 TL 300 CC e sen vermezsin belki ama 250 CC e 11-12 bin veriliyorsa 300 CC e 13-15 bin fiyat normal.Marka değerinide işe katmak gerek, çan çin çon değil Alman işi alacaksın.Ben şahsen ilgilenirim ama dediğim gibi 15.000 en üst değer ötesi zaten yalan olur.
-
31 Temmuz 2013, 13:56
#13
Yzf r125 ve ktm duke 125'in tuhaf fiyatlarına nazaran 15000 hoş para.Umarım bmw tvsyi kendi dacia loganı yapmaz.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
31 Temmuz 2013, 14:20
#14
Eğer bu bahsettiğiniz bir ön araştırmaysa, o zaman motosikletin piyasaya girmesine daha çooook var
-
31 Temmuz 2013, 15:37
#15
katıldığınız toplantıyı yapan firmayı tahmin edebiliyorum
FBI or CIA
-
31 Temmuz 2013, 15:50
#16
KTM bile Bajaj ile anlaştı, 375cc lik motoru 7.000€ ya satıyorlar. BMW gelcek, 300cc motoru 15.000 nin altına satacak öyle mi ??
Bırak bu işleri, devlet su işleri
-
31 Temmuz 2013, 15:56
#17
srhtsglm adlı üyeden alıntı
50 cc için 4000 TL vergi derken? ÖTV imi kastediyosun? 15000 TL 300 CC e sen vermezsin belki ama 250 CC e 11-12 bin veriliyorsa 300 CC e 13-15 bin fiyat normal.Marka değerinide işe katmak gerek, çan çin çon değil Alman işi alacaksın.Ben şahsen ilgilenirim ama dediğim gibi 15.000 en üst değer ötesi zaten yalan olur.
kawasaki ninja 300 gibi olur 7 bin euro.
bmw motosiklet yapacak ve fiyatı 10 12 bin lira olmaz. en az 15 bin tl olur ..
kawasaki içinde biz cok attık tuttuk , ninja 250 fiyatı olursa heryer ninja 300 olur diye. ama fiyatı 7000 euro koydu
1 yılda 1 kere gördüm. sahibinden.com da 1 tane ikinci el satılık o da 15500 istiyor.
bmw motosiklet yapacaksa küçük cc 250 200 c yapsın fiyatı da 10 12 olursa olabilir.
ama geri kalanda, ben inazumaya bile para vermek istemiyorum.
çünkü çanta demiri, koruma demiri ön tur camı stickerlar 1300 tl aksesuar seti diye geçiyor..
beni aşar o paralar hemde mantıksız oluyor.
fiyat 11 bini geçti mi kışın fazer gibi motosiklet var türkiyede,
hepsine alternatif olarak..
-
31 Temmuz 2013, 16:42
#18
250 cc daha mantıklı olurdu.. ama anlaşılan o ki üretim de sadece Türkiye pazarını değil, dünyayı baz almışlar...
-
31 Temmuz 2013, 16:49
#19
Vergi sistemini bırakında ne olacak bu hgs işleri?
Hani halen motosiklet bandrolü yok , araba parası ödüyoruz. ?
hatırlatayım istedim
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
31 Temmuz 2013, 16:49
#20
Honda CB500X i 15.000 tl lerden piyasaya sokarsa BMW yi ancak marka takıntısı olanlar alır.
Güzel günler 2014 de gelecek gibi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)