Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

siz hala kasktan tasarruf etmeye devam edin

    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Bu arada ls2 ye laf atan arkadaslar fotograftaki kaskin boyun kilidine bakarlarsa o kilit sisteminin hic bir ls2 kaskta olmadigini yani fotograftaki kaskin ls2 olmadigini gorebilirler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada ls2 ye laf atan arkadaslar fotograftaki kaskin boyun kilidine bakarlarsa o kilit sisteminin hic bir ls2 kaskta olmadigini yani fotograftaki kaskin ls2 olmadigini gorebilirler.
    Güzel tespit

  3. #103

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Resimde LS2 yazıyor koskoca pes diyorum . Ayrıca kilit sistemi değil o gözüken, kask kabuğuna çakılan kısım, parçalandığı için öyle ortaya çıkmış.

  4. #104
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada ls2 ye laf atan arkadaslar fotograftaki kaskin boyun kilidine bakarlarsa o kilit sisteminin hic bir ls2 kaskta olmadigini yani fotograftaki kaskin ls2 olmadigini gorebilirler.
    Bal gibi Ls2 ...
    Ayrıca arkadaşların dediği gibi sürate ve kazanın oluş şekline de bağlı kaskın dayanma gücü...
    Kaza geçiren arkadaşa da geçmiş olsun diyelim konudan kayalım...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  5. #105
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bal gibi Ls2 ...
    Ayrıca arkadaşların dediği gibi sürate ve kazanın oluş şekline de bağlı kaskın dayanma gücü...
    Kaza geçiren arkadaşa da geçmiş olsun diyelim konudan kayalım...
    Abi arkadaş vefat etmiş sanırım.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  6. #106
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi arkadaş vefat etmiş sanırım.
    İlk sayfaya bakıp yazarsak böyle olur...
    Akşam akşam üzdü yahu.. :(
    Allah rahmet eylesin vefat ettiyse...
    ,yazık..Daha da gençmiş...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  7. #107
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    aboowwww
    ne kadar çok kişi yazmış....

    işin içinde gerçekten ehil kişilerde var ama uzun uzadıya yazmamış kimse


    kask alırken 200 lira verdiğiniz kask parçalanır ama 2000 lira verdiğiniz veya 5000 lira verdiğiniz kask parçalanmaz diye bir kaide var mıdır acaba ?
    dış kısım ( carbon modeller hariç ) bir plastik alaşımı hemen hemen her kaskta. kimisi termoplastik diyor kimisi enjeksiyon modelli kimisi fasa kimisi fiso
    baktığınız çarpışma testlerindeki sonuçlar neye göre veriliyor hiç baktınız mı ? dış kısımın esas 2 amacı vardır.
    ilki içerideki kompozit malzemeyi yani bizim halk dilinde köpük olan kısmı bir arada tutmak için. eğer bir kaskı sökmeye çalışırsanız bu parça yekpare değildir kaskın içinde parça parça bütün bir şekilde bulunur şekil itibari ile.
    kimi arkadaşımız yazmış siyah bant ile yapıştırılmış vs. bunun sebebi kaskın içerisine kırılmadan konulamamasından kaynaklanan bir üretim şekli
    bir diğer dış kabuk sebebi ise aerodinamik
    hani diyoruz ya schubert sessiz veya üst model kasklarda 300km hız ile giderken kafamız kaskla beraber sarsılmıyor da yolda ip gibi rüzgarı delerek gidiyor.

    kaza esnasında kafanızı esas koruyan etken iç kısımdaki kompozit malzemedir. bu malzeme 0 kask aldığınızda ( raf ömrü 2 yılı geçmemiş olacak şekilde ) yumuşaktır tırnağınızı batırmaya kalkarsanız yumuşacıktır ama bu kaskı 5 sene kullanıp bakarsanız aynı şekilde olmaz zamanla sertleşip özelliğini kaybeder.

    bu yüzden kaskların raf ömürleri için ortalama 2 yıl ve kullanım ömrü olarakta ortalama 2 yıl ömür verirler ( kullanılan kask daha fazla ısıl değişikliğe maruz kalacağından kompozit malzeme ömrü daha çabuk biter ) bu süre sonunda kaskınızı değiştirmeniz tavsiye edilir.sebebi basit artık sizi başarılı bir şekilde koruyabileceği garantisi olmadığından

    peki eski bir kask ile kaza yaptınız, kaskınızın kabuk yapısı parçalanmadı ( kaza yapma hızınız yere vurma açıları ve çarptığınız nesle ile alakalı olarak sağlam kalabildi ) ama beyniniz hasar gördü ?
    misal ki kaskınız saatte 50 km/hız ile doğrudan duvara çarpma testini başarılı bir şekilde karşılıyor %100 ama kazayı 50km/hız ile yaptığınızda hasar gördünüz.
    nedeni basit. o içerideki kompozit malzeme kaza darbe şiddetini soğurmak için var. ama bu sertleştiğinden darbe olması gerekenden daha yoğun bir şekilde alındı ve sonuç kötü...


    kısaca kasktaki kabul malzemenin kırılabilirliği değildir esas olan kompozit malzemenin darbeyi ne kadar başarılı bir şekilde soğurabildiğidir.
    savaş kayan abiminde dediği gibi
    2000 3000 lira verip shoei arai bell alıyorsun ama 200 300 liraya satılan nitro aikido model kasklarda sharp testinden 5 yıldız almış

    2000 3000 lira veren enayimi oluyor ? tabikide hayır herşey bir seçim neticede. o kaskı alan yolda daha rahat gider kaskı ucuz olana göre daha hafif ve daha aerodinamiktir ve yolda boyun ağrıtma işini daha az yapar modeline göre daha az ses alır veya havalandırma sistemi daha başarılıdır belki

    yani bu güvenli diye mercedes bmw binmek gibi ama parası ona yetmeyende gider euro-ncup testlerinden 5 yıldız almış renault megane modelini alır
    araç güvenlidir ama diğerleri kadar rahat değildir o kadar seri ve hızlı gidemez ama işini görür ve canını korur
    pahalı diye o kask sizi 200 300le giderken koruyacak diye bir şey var da biz mi bilmiyoruz

  8. #108

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    konuda bahsedilen kask ls2 değil
    rs1 adı altında resimde görüceğiniz kaskın kırmızı renkte olanıdır



    aynı modelinde satışını yapıyorlar nerden mi biliyorum burda dönerci cocugun elinde gördüm vay annasını ls2 nin bile çakmasını yapmışlar demiştim

  9. #109
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Alıntı ques1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuda bahsedilen kask ls2 değil
    rs1 adı altında resimde görüceğiniz kaskın kırmızı renkte olanıdır

    http://www.camgoz.com.tr/content_fil..._images/W2.JPG

    aynı modelinde satışını yapıyorlar nerden mi biliyorum burda dönerci cocugun elinde gördüm vay annasını ls2 nin bile çakmasını yapmışlar demiştim
    Aynı şey benim de aklımdan geçiyordu ama şimdi "ben bilirimciler"le tartışmaya girmek istemedim. Ben üzerinde LS1 yazıyor diye okumuştum satıldığı yerde ama RS1 de olabilir. Uzaktan LS2 sanmıştım adamlar birebir çakmasını üretmişler ve malesef tamirciye gelen genç arkadaş "abi kask var mı sende" diye sorunca kendisine bu kask gösterildi. Gün boyu motosiklet üzerinde olan bazı motorcular bile LS2 yi pahalı bulurken buradaki insanların bu markayı böyle eleştirmesi beni çok düşündürüyor. Hayat ne garip
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  10. #110
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    ulkerhan,sodurlu88,ques1,buberk ve ls2 olmadığını savunan diğer arkadaşlar..

    Tamam biliyoruz,ls2 nin tıpkısının aynısını üreten rsı diye bir firma var anladık..

    Ben ls2 nin sağlamlığında yada dandikliğinde falan da değilim,ama allah aşkına gözünüzdemi görmüyo ya,ilk kaza fotoğrafında kaskın üstünde kocaman LS2
    yazıyor..

    Hadi resimde LS yi RS ye benzetiyorsunuzda, 2 yi nasıl yarısı kadar olan I ya benzetiyorsunuz onu anlamadım,zum mum yapın resme bişey yapında ls2 değil
    diye her sayfaya yazıp yazıp birbirinizi onaylamayın artık..

  11. #111

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı CrosseR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ulkerhan,sodurlu88,ques1,buberk ve ls2 olmadığını savunan diğer arkadaşlar..

    Tamam biliyoruz,ls2 nin tıpkısının aynısını üreten rsı diye bir firma var anladık..

    Ben ls2 nin sağlamlığında yada dandikliğinde falan da değilim,ama allah aşkına gözünüzdemi görmüyo ya,ilk kaza fotoğrafında kaskın üstünde kocaman LS2
    yazıyor..

    Hadi resimde LS yi RS ye benzetiyorsunuzda, 2 yi nasıl yarısı kadar olan I ya benzetiyorsunuz onu anlamadım,zum mum yapın resme bişey yapında ls2 değil
    diye her sayfaya yazıp yazıp birbirinizi onaylamayın artık..
    markanın savunucusu kesinlikle değilim lakin fotografta 2 yazısını nasıl okuyabildiniz hayret ediyorum ''R'' harfi görünüyor lakin dikkatli bakarsanız şöylede bir şey var en baba kask bile +100 km den sonra kafanızı korumaz profesyonel kask olmadıgı sürece (ki bu profesyonellikten kastım uçuk kaçık fiyatlara sahip ürünler günümüzde 1 motor parası)

  12. #112
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Kask olayini daha kimse anlayamamis ls2 ucuzdur demekki degeri o 1.000 tllik shoeinin verdigini veremez burda muhtesem sofralar kus sutleri yok burda bulgur pilavı var ac koymaz acıkta bırakmaz isini görür günü kurtarır shoei 1.000 tl ise demekki degeri odur ne kadar kofte o kadar kofte 100 tllik ls2 den 1.000 tllik shoei performansisteyenlere ayar oluyorum ..

  13. #113
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    kask ls2 beyler acık şekilde belli S2 yazısına zoom yapın .önceden galiba yorum yapmıştım diye hatırlıyorum bu başlığa ama arkadaş haklı sonuçta ucuz kask insan sağlığı bu kadar ucuz değil

  14. #114
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Beyler sayfalarca yazılmış, dikkat eden arkadaşlar ilk resimde kaskta RS1 yazdığını görecek. Google.com da RS1 diye aratın Ls2 nin çakma modellerini göreceksiniz. Tabletten girdiğim için resim atamadım.

    Biri tam kapalı diğeri çeneden açılır 2 tane Ls2 kaskım var. 150 liraya alınacak en iyi kask. Özellikle tam kapalı modelleri tavsiye ederim 200 km/h de bile vstrom da rahatsızlık vermiyor.

    Ls2 kasklarla önemli kaza geçirmedim ama düşük hızlarda ve özellikle aynadan defalarca yere düştü. Ne camında ne de plastik parçasında çatlama vs olmadı.

    Sözüm kaska bin iki bin tl veremeyecek olana Ls2 konfor ve koruma olarak parasını hakediyor. Zaten millet parasına göre kask alıyor ama enazından Ls2 kask alınmalı.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  15. #115
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada ls2 ye laf atan arkadaslar fotograftaki kaskin boyun kilidine bakarlarsa o kilit sisteminin hic bir ls2 kaskta olmadigini yani fotograftaki kaskin ls2 olmadigini gorebilirler.
    Resimde görünen kilit değil. Kemerin kaska bağlandığı kısım. Kask o kısımdan kırılınca kemerde yerınden kurtulmuş.
    Değil ls2 de hiçbir kasta öyle bir bağlantı aparatı yok.
    Resimdeki kaskın ls2 olduğu net bir şekilde belli.
    Birebir aynı kaskın bir arkadaşımı çok ciddi bir kazadan kurtardığınada şahit oldum.
    Bu resimdeki kaskın üerinden lastik geçmiş gibi izler var.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  16. #116
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    LS2 nin RS1'in çakması olmadığını kim ispat edecek???

  17. #117

    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Motosikleti
    mondial 150 mr vulture
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    askeriyedeki kompozıtlerden mı o ne...

  18. #118

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimde görünen kilit değil. Kemerin kaska bağlandığı kısım. Kask o kısımdan kırılınca kemerde yerınden kurtulmuş.
    Değil ls2 de hiçbir kasta öyle bir bağlantı aparatı yok.
    Resimdeki kaskın ls2 olduğu net bir şekilde belli.
    Birebir aynı kaskın bir arkadaşımı çok ciddi bir kazadan kurtardığınada şahit oldum.
    Bu resimdeki kaskın üerinden lastik geçmiş gibi izler var.
    Dikkatsizliğim için özür dilerim. Fotoğraftaki kaskın fotoğrafını modelini bile buldum. LS2'de bu desende tam açık kask bulamadım. Ama bu desenin aynısı FF370 Chrono modelinde var. Ama kask çeneden açılır.


  19. #119

    Üyelik
    21 Aralık 2013
    Motordan kasktan herşeyden soğudum şu fotoğrafı görünce :(
    Allah rahmet eylesin kardeşimize :((

  20. #120
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dikkatsizliğim için özür dilerim. Fotoğraftaki kaskın fotoğrafını modelini bile buldum. LS2'de bu desende tam açık kask bulamadım. Ama bu desenin aynısı FF370 Chrono modelinde var. Ama kask çeneden açılır.

    http://www.ozenmotor.com.tr/images_b...ONO_1467_4.jpg
    Estağfurullah. Kask zaten açık değil kazada açılmış.

    Az önce çektim bu resmi kazadaki kaskın birebir aynısı.

    ff370 modeli
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler