Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

siz hala kasktan tasarruf etmeye devam edin

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parası olup,yüksek cc motor kullanan iyi kask almıyorsa,o onun kafasına verdiği değeri gösterir haklısınız o konuda.Ancak avrupa da çok ciddi satış yapan avrupa üretimi bir kask ls2.Ben sanmıyorum ki düzgün kullanıldığında o kadar ölüme sebebiyet vereceğini çünkü orada bir ürün bir insana zarar verirse o insanlar genelde milyoner oluyorlar ve firmalarda bunu gayet iyi biliyorlar.Bizde bazıları kaskı kafaya taktıktan sora futbol topu gibi buldukları yeri fırlatma,kötü yerlerde muhafaza etme kaskı temizlememe veya havasız bırakma gibi gafletlere düşüyorlar buda kaskı iç ve dıştan çürütüyor.Birde işin şans boyutu var ne kadar sağlam olursa olsun bir maddedin zayıf noktası vardır o noktadan hasar alırsa domino etkisi yaratıp parçalanma yaratır bu katman kalitesi düşük olan kasklarda elbet daha hızlı olucaktır.Pahalı kaskın daha doğrusu katman kalitesi iyi olan kaskın dayanıklılığı daha fazla olur.Ben ls2yi savunmuyorum,kullanıcagımıda hiç sanmıyorum ama alan kişi en azından gereken seviyede bir kask almıştır ve saygı duyulması gerekli.
    ben senin kadar iyimser değilim.
    motosiklet tehlikelidir, ve her türlü korumayı ekipmanı eksiksiz ve koruyacak şekilde almak zorundayız.
    fakat kaliteli diyilipte kaskın görüntüsüne aldanıp kaskıp alıyorsak ve bu kadar sık bir şekilde ls2 nin saksı gibi kırıldıgını her kazada görebiliyorsak
    bu işte bir bit yeniği vardır.
    kask darbe aldıgında sürücüyü koruyacak diye tasarlanmamıştır?
    fakat her gördüğüm darbe alan ls2 neredeyse saksı gibi, cok dikkatimi cekiyor.
    habertürk ve kanal 7 televizyonunda bolca takip edersiniz. kask takılıydı öldüler
    yine motosiklet yine vahşet. abuk subuk motosiklet düşmanlıgı içeren haberler yapılıyor.
    ls2 nin maliyeti nedir ki 80 liraya kask satabiliyordu motocapro?
    gümrüktü alıştı kdv yi kardı bilmem neydi türkiyede cok para biliyorsun..
    bu gelir benim aklıma, demek ki bu kask tirişka derim. ve dedim de..
    ucuz etin yahnisi yavan olur derler.
    sadece bu kadar korumuş. buna şükür etmeli eger ölmediyse.
    benim actıgım başlıkta ls2 kullanan vefat etmişti..
    ve bunun gibi cogu haberler gördüm ls2 kask ile ilgili.
    ben kendimi ls2 ile güvende hisetmem kullanmam tavsiye etmem..
    ama yokluktan iyidir..
    # motosikletle.blogspot


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben senin kadar iyimser değilim.
    motosiklet tehlikelidir, ve her türlü korumayı ekipmanı eksiksiz ve koruyacak şekilde almak zorundayız.
    fakat kaliteli diyilipte kaskın görüntüsüne aldanıp kaskıp alıyorsak ve bu kadar sık bir şekilde ls2 nin saksı gibi kırıldıgını her kazada görebiliyorsak
    bu işte bir bit yeniği vardır.
    kask darbe aldıgında sürücüyü koruyacak diye tasarlanmamıştır?
    fakat her gördüğüm darbe alan ls2 neredeyse saksı gibi, cok dikkatimi cekiyor.
    habertürk ve kanal 7 televizyonunda bolca takip edersiniz. kask takılıydı öldüler
    yine motosiklet yine vahşet. abuk subuk motosiklet düşmanlıgı içeren haberler yapılıyor.
    ls2 nin maliyeti nedir ki 80 liraya kask satabiliyordu motocapro?
    gümrüktü alıştı kdv yi kardı bilmem neydi türkiyede cok para biliyorsun..
    bu gelir benim aklıma, demek ki bu kask tirişka derim. ve dedim de..
    ucuz etin yahnisi yavan olur derler.
    sadece bu kadar korumuş. buna şükür etmeli eger ölmediyse.
    benim actıgım başlıkta ls2 kullanan vefat etmişti..
    ve bunun gibi cogu haberler gördüm ls2 kask ile ilgili.
    ben kendimi ls2 ile güvende hisetmem kullanmam tavsiye etmem..
    ama yokluktan iyidir..
    Haklısın yalnız birşey farkettim,umarım öyle değildir şimdi avrupa fiyatlarına baktımda,80 liraya satması imkansız gibi birşey acaba Türkiyede sahte kask satılıyor olabilir mi ? Çinde birebir kask üretip satan firmalar var bizzat bir satıcı utanmadan abi sahte shoei var istersen gösteriyim falan demişti bizdede işgüzarın birisi piyasaya sokmuş olabilir mi acaba ? Avrupada indirimli hali bile 70 80 dolardan başlıyor ls2ların.

  3. #43
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    ls2 bir pazarlama ürünüdür.. mükemmel bir kask değildir ama hiç olmamasından da iyidir.
    acayüp ve flame bunu beğendiler.

  4. #44
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    O kask ls2 değil, Rsı denen 40 liraya satılan bir kask genelde kuyeler polis durdurmasın,başa güneş geçmesin diye kullanır.
    Sharp olayına gelince burda bir kural ve belirli bir limit vardır.
    Örneğin bir kaska 500kg yük uygulanır ve misal ls2nin dayanabileceği yük 600kg dir. Arai nin ise max dayanabileceği güç 1tondur ve bu kaskların ikiside orada başarılı olarak geçer.
    İşte kaliteli kask kazada belli olur, sharp ta 500kg olan kuvvet yerine 700kg basınç aldıgın zaman ls2 parçalanmış durumda, arai sağlamlığını hala korumaktadır.
    Bu testlerde sağlamlık biryere kadar ölçülebiliyor fakat senin kazada yaşadıgın olay tamamen farklı, türlü türlü cisimlere denk gelebilirsin.
    Ben marushin kullanıyorum sizede tavsiye ederim. Çekiç balyoz vs alet erdavatlarla girişebilirsiniz sonucu birkaç videoda var.

  5. #45
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı Wazaa.35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kask ls2 değil, Rsı denen 40 liraya satılan bir kask genelde kuyeler polis durdurmasın,başa güneş geçmesin diye kullanır.
    Sharp olayına gelince burda bir kural ve belirli bir limit vardır.
    Örneğin bir kaska 500kg yük uygulanır ve misal ls2nin dayanabileceği yük 600kg dir. Arai nin ise max dayanabileceği güç 1tondur ve bu kaskların ikiside orada başarılı olarak geçer.
    İşte kaliteli kask kazada belli olur, sharp ta 500kg olan kuvvet yerine 700kg basınç aldıgın zaman ls2 parçalanmış durumda, arai sağlamlığını hala korumaktadır.
    Bu testlerde sağlamlık biryere kadar ölçülebiliyor fakat senin kazada yaşadıgın olay tamamen farklı, türlü türlü cisimlere denk gelebilirsin.
    Ben marushin kullanıyorum sizede tavsiye ederim. Çekiç balyoz vs alet erdavatlarla girişebilirsiniz sonucu birkaç videoda var.
    2 resimde de ls2 yazısı bariz belli oluyor.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  6. #46
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Wazaa.35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kask ls2 değil, Rsı denen 40 liraya satılan bir kask genelde kuyeler polis durdurmasın,başa güneş geçmesin diye kullanır.
    Sharp olayına gelince burda bir kural ve belirli bir limit vardır.
    Örneğin bir kaska 500kg yük uygulanır ve misal ls2nin dayanabileceği yük 600kg dir. Arai nin ise max dayanabileceği güç 1tondur ve bu kaskların ikiside orada başarılı olarak geçer.
    İşte kaliteli kask kazada belli olur, sharp ta 500kg olan kuvvet yerine 700kg basınç aldıgın zaman ls2 parçalanmış durumda, arai sağlamlığını hala korumaktadır.
    Bu testlerde sağlamlık biryere kadar ölçülebiliyor fakat senin kazada yaşadıgın olay tamamen farklı, türlü türlü cisimlere denk gelebilirsin.
    Ben marushin kullanıyorum sizede tavsiye ederim. Çekiç balyoz vs alet erdavatlarla girişebilirsiniz sonucu birkaç videoda var.
    Peki bu ls2 ve türevi markalardan önceki testlerde düşük puan almış milyarlık kasklar bu dediğiniz basınç kavramını niye tutturamıyorlardı yani düşükde öldürüp yüksek hızlarda mı gerekli korumayı sağlıyorlar verdiğiniz örnek biraz mantıksız oldu bence.

  7. #47
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Önce kask nedir, ne işe yarar, görevi nedir bilmek lazım tabi.
    Parçalanmalı mıdır, parçalanan kask görevini yerine zaten getirmiş midir, kazada parçalanmayan kask sağlam mıdır?

    Çarptığınız cisme, hıza, açıya göre her kask parçalanabilir mi, parçalanmayabilir mi? Beyin kanaması nedir yada araştırmak lazım. Hiç birini bilmiyorsanız cesedinizin yakışıklı olması sizin için ne kadar önemli ona karar vermek en mantıklısı olur.

    Bir de gördüğünüz her fotoğraftan olayı, kazayı bilmeden analiz etme yeteneği sadece biz Türkler'e mi mahsustur o da ayrı bir bilimsel araştırma konusu olsa gerek.

  8. #48
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı adonis84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arai sağlam olamıcanı düşündüğü için kesinlikle çene açılır ve ya açık kask imal etmeyen çok çok ciddi bi firma
    http://www.mototas.com.tr/ozellik.aspx?m=45&g=598
    benmi yanlış görüyorum yoksam açık kaskmı var orada
    keşke çene açılır yapsalarda bi ihtimal çenemiz açılsa
    yüz açık daha güvenli olduğu için üretiyorlar herhalde

  9. #49
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    birde bizim miletimizde kaskı titanyum sananlar var elli defa elinden düsürüp atan yada koltuk nıyetıne oturucak yer bulamayıp kaskın utune montunu koyup oturak kolunda tasıyıp oraya buraya carpan cok e ole olunca aslen tek seferlik olan kaskın kabugunun a....k....... eeee sonuc al sana sonuc kask paramparca hayet normal bence

  10. #50
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    https://www.youtube.com/watch?v=lf5F...e_gdata_player
    Videodaki kaskın ff351 modeli bende var kask patlıycak diye düşünmüştüm ama bakın bakalım ne oldu. Adam heralde kafa atmış

  11. #51
    flame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    35,izmir
    Motosikleti
    Yamaha Mt-09,Derbi Gpr 125 Nude
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ls2 bir pazarlama ürünüdür.. mükemmel bir kask değildir ama hiç olmamasından da iyidir.

    +1 aynen katılıyorum.Bende artçı için aldım iş görüyor ucundan.
    Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)

  12. #52
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    En azından kaskı varmış...
    Ya o da olmasaymış...
    ferhatkars bunu beğendi.

  13. #53
    BYRACE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2013
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bisiklet Ama şimdilik :D
    arkadaşlar bu işin ustaları demiyormuydu kas bir kere düşünce kompozit yapıya sahip oldukları için yapısında mikro çatlarlar oluyor ve kaskı kullanmak güvenli olmuyor . Belki arkadaşın kaskı daha önceden bir veya birkaç darbeye maruz kaldı.Bunu kimse bilmiyor. Demiyorumki ls çok kaliteli kask. Eleştiri yaparken bunuda göz önünde bulunduralım.

  14. #54

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    Alıntı BYRACE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu işin ustaları demiyormuydu kas bir kere düşünce kompozit yapıya sahip oldukları için yapısında mikro çatlarlar oluyor ve kaskı kullanmak güvenli olmuyor . Belki arkadaşın kaskı daha önceden bir veya birkaç darbeye maruz kaldı.Bunu kimse bilmiyor. Demiyorumki ls çok kaliteli kask. Eleştiri yaparken bunuda göz önünde bulunduralım.
    dün gece ben de aynısını yazacaktım ama o an vaktim yoktu. ayrıca kaskı belli periyotlarla değiştirmeyi öneriyorlar. daha önceki sayfada paylaşmıştım benim motorum ve kaskımla bir arkadaşım kaza yaptı, kafayı beton bordüre yaklaşık 80 km hızla çarptı ne patlama oldu ne de çatlama. ama tabi üst kısmının hafif sağ yanı. buna rağmen en küçük bir çizik hatta sarsılma dahi olmadı. sadece 5 kaburgası kırıldı.

  15. #55
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı BYRACE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu işin ustaları demiyormuydu kas bir kere düşünce kompozit yapıya sahip oldukları için yapısında mikro çatlarlar oluyor ve kaskı kullanmak güvenli olmuyor . Belki arkadaşın kaskı daha önceden bir veya birkaç darbeye maruz kaldı.Bunu kimse bilmiyor. Demiyorumki ls çok kaliteli kask. Eleştiri yaparken bunuda göz önünde bulunduralım.
    Kaskın darbe ve belli sene aralıgında değiştirilmesi gerektiği doğru ancak katmanı kaliteli kask daha uzun ömürlü oluyor,saf carbon ve carbon-fiber kasklarda çatlak yürüme gibi bir olay yok çünkü elyaf destekli o kasklar yapısını parçalanmadığı sürece korur.Carbon kasklar için hatta yurtdışı forumlarında kask çürüyene kadar kullanın gibi ibareler var tabi o adamlar içindeki köpüğü yeniliyorlar o ayrı mevzu.

  16. #56
    Wazaa.35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Bornova
    Motosikleti
    İnnova 125 (7.000km) 07
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 resimde de ls2 yazısı bariz belli oluyor.
    Hangi ls2 de böyle çin malları gibi demir tokalı dandik bir kemer kilit sistemi var?

    Piyasada arastırın, bi yerinde ls2, bi yerinde ve içinde rsi yazar,ls2 saglam kasktır bukadar parcalanması çok zor köpüklerine kadar cıkmış.

  17. #57
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı Wazaa.35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi ls2 de böyle çin malları gibi demir tokalı dandik bir kemer kilit sistemi var?

    Piyasada arastırın, bi yerinde ls2, bi yerinde ve içinde rsi yazar,ls2 saglam kasktır bukadar parcalanması çok zor köpüklerine kadar cıkmış.
    ls2 kaliteli bir kask değil usta.
    benim elimden düştü catladı..
    kaç paralık kafanız varsa ne kadar kıymetliyse kafanız ona göre davranın..
    600 rr kullanıyor adam ls2 takıyor.
    mondialin köylü modelini kullanıyor bizim komşu agv kask takıyor..
    komik ama sordugundada benim kafam değerli bu az bile cevabını vermişti bana..
    o yüzden züğürt tesellisi yapmayın
    ls2 hiç yoktan iyidir, ama para verilip güvenle kullanabileceginiz bir kask değil..
    Wazaa.35 bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  18. #58

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    El es iki almak isteyen LS2 alsın .

    Demek ki neymiş, bu kask testleri herşey değilmiş. Arai'nin 4 yıldızıyla LS2'nin 4 yıldızı aynı değilmiş. Çinli firma testi iyi geçen kask yapabilir, sonuçta SHARP testindeki X noktalarına malzemeyi fazla koyar, geri kalanı es geçer ki kendi Nitro kaskımı açtığımda da böyle bir durumla karşılaşmıştım. Bantlarla tutturmuşlar parça parça EPS liner'ı.

    Barkın'ın Çin'de açtık fabrikayı fapa fapa 1 milyon kask basıyoruz lafı çok doğru .

  19. #59
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Barkın'ın Çin'de açtık fabrikayı fapa fapa 1 milyon kask basıyoruz lafı çok doğru .
    barkının kast ettiği de ls2 dir. =)
    # motosikletle.blogspot

  20. #60
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    ls2 candır can. kaza yaptım bizzat test ettim onayladım. şimdi gittim gene ls2 aldım. o yarılmış kaskın kimbilir kaçıncı kazasıdır. hüllooğğ


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler