siz hala kasktan tasarruf etmeye devam edin
Reklamlar
-
27 Temmuz 2013, 04:12
#41
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Parası olup,yüksek cc motor kullanan iyi kask almıyorsa,o onun kafasına verdiği değeri gösterir haklısınız o konuda.Ancak avrupa da çok ciddi satış yapan avrupa üretimi bir kask ls2.Ben sanmıyorum ki düzgün kullanıldığında o kadar ölüme sebebiyet vereceğini çünkü orada bir ürün bir insana zarar verirse o insanlar genelde milyoner oluyorlar ve firmalarda bunu gayet iyi biliyorlar.Bizde bazıları kaskı kafaya taktıktan sora futbol topu gibi buldukları yeri fırlatma,kötü yerlerde muhafaza etme kaskı temizlememe veya havasız bırakma gibi gafletlere düşüyorlar buda kaskı iç ve dıştan çürütüyor.Birde işin şans boyutu var ne kadar sağlam olursa olsun bir maddedin zayıf noktası vardır o noktadan hasar alırsa domino etkisi yaratıp parçalanma yaratır bu katman kalitesi düşük olan kasklarda elbet daha hızlı olucaktır.Pahalı kaskın daha doğrusu katman kalitesi iyi olan kaskın dayanıklılığı daha fazla olur.Ben ls2yi savunmuyorum,kullanıcagımıda hiç sanmıyorum ama alan kişi en azından gereken seviyede bir kask almıştır ve saygı duyulması gerekli.
ben senin kadar iyimser değilim.
motosiklet tehlikelidir, ve her türlü korumayı ekipmanı eksiksiz ve koruyacak şekilde almak zorundayız.
fakat kaliteli diyilipte kaskın görüntüsüne aldanıp kaskıp alıyorsak ve bu kadar sık bir şekilde ls2 nin saksı gibi kırıldıgını her kazada görebiliyorsak
bu işte bir bit yeniği vardır.
kask darbe aldıgında sürücüyü koruyacak diye tasarlanmamıştır?
fakat her gördüğüm darbe alan ls2 neredeyse saksı gibi, cok dikkatimi cekiyor.
habertürk ve kanal 7 televizyonunda bolca takip edersiniz. kask takılıydı öldüler
yine motosiklet yine vahşet. abuk subuk motosiklet düşmanlıgı içeren haberler yapılıyor.
ls2 nin maliyeti nedir ki 80 liraya kask satabiliyordu motocapro?
gümrüktü alıştı kdv yi kardı bilmem neydi türkiyede cok para biliyorsun..
bu gelir benim aklıma, demek ki bu kask tirişka derim. ve dedim de..
ucuz etin yahnisi yavan olur derler.
sadece bu kadar korumuş. buna şükür etmeli eger ölmediyse.
benim actıgım başlıkta ls2 kullanan vefat etmişti..
ve bunun gibi cogu haberler gördüm ls2 kask ile ilgili.
ben kendimi ls2 ile güvende hisetmem kullanmam tavsiye etmem..
ama yokluktan iyidir..
Reklamlar
-
27 Temmuz 2013, 04:41
#42
Tsubasa adlı üyeden alıntı
ben senin kadar iyimser değilim.
motosiklet tehlikelidir, ve her türlü korumayı ekipmanı eksiksiz ve koruyacak şekilde almak zorundayız.
fakat kaliteli diyilipte kaskın görüntüsüne aldanıp kaskıp alıyorsak ve bu kadar sık bir şekilde ls2 nin saksı gibi kırıldıgını her kazada görebiliyorsak
bu işte bir bit yeniği vardır.
kask darbe aldıgında sürücüyü koruyacak diye tasarlanmamıştır?
fakat her gördüğüm darbe alan ls2 neredeyse saksı gibi, cok dikkatimi cekiyor.
habertürk ve kanal 7 televizyonunda bolca takip edersiniz. kask takılıydı öldüler
yine motosiklet yine vahşet. abuk subuk motosiklet düşmanlıgı içeren haberler yapılıyor.
ls2 nin maliyeti nedir ki 80 liraya kask satabiliyordu motocapro?
gümrüktü alıştı kdv yi kardı bilmem neydi türkiyede cok para biliyorsun..
bu gelir benim aklıma, demek ki bu kask tirişka derim. ve dedim de..
ucuz etin yahnisi yavan olur derler.
sadece bu kadar korumuş. buna şükür etmeli eger ölmediyse.
benim actıgım başlıkta ls2 kullanan vefat etmişti..
ve bunun gibi cogu haberler gördüm ls2 kask ile ilgili.
ben kendimi ls2 ile güvende hisetmem kullanmam tavsiye etmem..
ama yokluktan iyidir..
Haklısın yalnız birşey farkettim,umarım öyle değildir şimdi avrupa fiyatlarına baktımda,80 liraya satması imkansız gibi birşey acaba Türkiyede sahte kask satılıyor olabilir mi ? Çinde birebir kask üretip satan firmalar var bizzat bir satıcı utanmadan abi sahte shoei var istersen gösteriyim falan demişti bizdede işgüzarın birisi piyasaya sokmuş olabilir mi acaba ? Avrupada indirimli hali bile 70 80 dolardan başlıyor ls2ların.
-
27 Temmuz 2013, 04:42
#43
ls2 bir pazarlama ürünüdür.. mükemmel bir kask değildir ama hiç olmamasından da iyidir.
-
27 Temmuz 2013, 04:44
#44
O kask ls2 değil, Rsı denen 40 liraya satılan bir kask genelde kuyeler polis durdurmasın,başa güneş geçmesin diye kullanır.
Sharp olayına gelince burda bir kural ve belirli bir limit vardır.
Örneğin bir kaska 500kg yük uygulanır ve misal ls2nin dayanabileceği yük 600kg dir. Arai nin ise max dayanabileceği güç 1tondur ve bu kaskların ikiside orada başarılı olarak geçer.
İşte kaliteli kask kazada belli olur, sharp ta 500kg olan kuvvet yerine 700kg basınç aldıgın zaman ls2 parçalanmış durumda, arai sağlamlığını hala korumaktadır.
Bu testlerde sağlamlık biryere kadar ölçülebiliyor fakat senin kazada yaşadıgın olay tamamen farklı, türlü türlü cisimlere denk gelebilirsin.
Ben marushin kullanıyorum sizede tavsiye ederim. Çekiç balyoz vs alet erdavatlarla girişebilirsiniz sonucu birkaç videoda var.
-
27 Temmuz 2013, 04:56
#45
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
O kask ls2 değil, Rsı denen 40 liraya satılan bir kask genelde kuyeler polis durdurmasın,başa güneş geçmesin diye kullanır.
Sharp olayına gelince burda bir kural ve belirli bir limit vardır.
Örneğin bir kaska 500kg yük uygulanır ve misal ls2nin dayanabileceği yük 600kg dir. Arai nin ise max dayanabileceği güç 1tondur ve bu kaskların ikiside orada başarılı olarak geçer.
İşte kaliteli kask kazada belli olur, sharp ta 500kg olan kuvvet yerine 700kg basınç aldıgın zaman ls2 parçalanmış durumda, arai sağlamlığını hala korumaktadır.
Bu testlerde sağlamlık biryere kadar ölçülebiliyor fakat senin kazada yaşadıgın olay tamamen farklı, türlü türlü cisimlere denk gelebilirsin.
Ben marushin kullanıyorum sizede tavsiye ederim. Çekiç balyoz vs alet erdavatlarla girişebilirsiniz sonucu birkaç videoda var.
2 resimde de ls2 yazısı bariz belli oluyor.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
27 Temmuz 2013, 04:57
#46
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
O kask ls2 değil, Rsı denen 40 liraya satılan bir kask genelde kuyeler polis durdurmasın,başa güneş geçmesin diye kullanır.
Sharp olayına gelince burda bir kural ve belirli bir limit vardır.
Örneğin bir kaska 500kg yük uygulanır ve misal ls2nin dayanabileceği yük 600kg dir. Arai nin ise max dayanabileceği güç 1tondur ve bu kaskların ikiside orada başarılı olarak geçer.
İşte kaliteli kask kazada belli olur, sharp ta 500kg olan kuvvet yerine 700kg basınç aldıgın zaman ls2 parçalanmış durumda, arai sağlamlığını hala korumaktadır.
Bu testlerde sağlamlık biryere kadar ölçülebiliyor fakat senin kazada yaşadıgın olay tamamen farklı, türlü türlü cisimlere denk gelebilirsin.
Ben marushin kullanıyorum sizede tavsiye ederim. Çekiç balyoz vs alet erdavatlarla girişebilirsiniz sonucu birkaç videoda var.
Peki bu ls2 ve türevi markalardan önceki testlerde düşük puan almış milyarlık kasklar bu dediğiniz basınç kavramını niye tutturamıyorlardı yani düşükde öldürüp yüksek hızlarda mı gerekli korumayı sağlıyorlar verdiğiniz örnek biraz mantıksız oldu bence.
-
27 Temmuz 2013, 10:55
#47
Moderatör
Önce kask nedir, ne işe yarar, görevi nedir bilmek lazım tabi.
Parçalanmalı mıdır, parçalanan kask görevini yerine zaten getirmiş midir, kazada parçalanmayan kask sağlam mıdır?
Çarptığınız cisme, hıza, açıya göre her kask parçalanabilir mi, parçalanmayabilir mi? Beyin kanaması nedir yada araştırmak lazım. Hiç birini bilmiyorsanız cesedinizin yakışıklı olması sizin için ne kadar önemli ona karar vermek en mantıklısı olur.
Bir de gördüğünüz her fotoğraftan olayı, kazayı bilmeden analiz etme yeteneği sadece biz Türkler'e mi mahsustur o da ayrı bir bilimsel araştırma konusu olsa gerek.
-
27 Temmuz 2013, 11:51
#48
adonis84 adlı üyeden alıntı
arai sağlam olamıcanı düşündüğü için kesinlikle çene açılır ve ya açık kask imal etmeyen çok çok ciddi bi firma
http://www.mototas.com.tr/ozellik.aspx?m=45&g=598
benmi yanlış görüyorum yoksam açık kaskmı var orada
keşke çene açılır yapsalarda bi ihtimal çenemiz açılsa
yüz açık daha güvenli olduğu için üretiyorlar herhalde
-
27 Temmuz 2013, 12:25
#49
birde bizim miletimizde kaskı titanyum sananlar var elli defa elinden düsürüp atan yada koltuk nıyetıne oturucak yer bulamayıp kaskın utune montunu koyup oturak kolunda tasıyıp oraya buraya carpan cok e ole olunca aslen tek seferlik olan kaskın kabugunun a....k....... eeee sonuc al sana sonuc kask paramparca hayet normal bence
-
27 Temmuz 2013, 12:26
#50
https://www.youtube.com/watch?v=lf5F...e_gdata_player
Videodaki kaskın ff351 modeli bende var kask patlıycak diye düşünmüştüm ama bakın bakalım ne oldu. Adam heralde kafa atmış
-
27 Temmuz 2013, 12:32
#51
satoyama adlı üyeden alıntı
ls2 bir pazarlama ürünüdür.. mükemmel bir kask değildir ama hiç olmamasından da iyidir.
+1 aynen katılıyorum.Bende artçı için aldım iş görüyor ucundan.
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
27 Temmuz 2013, 12:46
#52
En azından kaskı varmış...
Ya o da olmasaymış...
-
27 Temmuz 2013, 14:19
#53
arkadaşlar bu işin ustaları demiyormuydu kas bir kere düşünce kompozit yapıya sahip oldukları için yapısında mikro çatlarlar oluyor ve kaskı kullanmak güvenli olmuyor . Belki arkadaşın kaskı daha önceden bir veya birkaç darbeye maruz kaldı.Bunu kimse bilmiyor. Demiyorumki ls çok kaliteli kask. Eleştiri yaparken bunuda göz önünde bulunduralım.
-
27 Temmuz 2013, 14:29
#54
BYRACE adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu işin ustaları demiyormuydu kas bir kere düşünce kompozit yapıya sahip oldukları için yapısında mikro çatlarlar oluyor ve kaskı kullanmak güvenli olmuyor . Belki arkadaşın kaskı daha önceden bir veya birkaç darbeye maruz kaldı.Bunu kimse bilmiyor. Demiyorumki ls çok kaliteli kask. Eleştiri yaparken bunuda göz önünde bulunduralım.
dün gece ben de aynısını yazacaktım ama o an vaktim yoktu. ayrıca kaskı belli periyotlarla değiştirmeyi öneriyorlar. daha önceki sayfada paylaşmıştım benim motorum ve kaskımla bir arkadaşım kaza yaptı, kafayı beton bordüre yaklaşık 80 km hızla çarptı ne patlama oldu ne de çatlama. ama tabi üst kısmının hafif sağ yanı. buna rağmen en küçük bir çizik hatta sarsılma dahi olmadı. sadece 5 kaburgası kırıldı.
-
27 Temmuz 2013, 15:48
#55
BYRACE adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu işin ustaları demiyormuydu kas bir kere düşünce kompozit yapıya sahip oldukları için yapısında mikro çatlarlar oluyor ve kaskı kullanmak güvenli olmuyor . Belki arkadaşın kaskı daha önceden bir veya birkaç darbeye maruz kaldı.Bunu kimse bilmiyor. Demiyorumki ls çok kaliteli kask. Eleştiri yaparken bunuda göz önünde bulunduralım.
Kaskın darbe ve belli sene aralıgında değiştirilmesi gerektiği doğru ancak katmanı kaliteli kask daha uzun ömürlü oluyor,saf carbon ve carbon-fiber kasklarda çatlak yürüme gibi bir olay yok çünkü elyaf destekli o kasklar yapısını parçalanmadığı sürece korur.Carbon kasklar için hatta yurtdışı forumlarında kask çürüyene kadar kullanın gibi ibareler var tabi o adamlar içindeki köpüğü yeniliyorlar o ayrı mevzu.
-
27 Temmuz 2013, 15:49
#56
acayüp adlı üyeden alıntı
2 resimde de ls2 yazısı bariz belli oluyor.
Hangi ls2 de böyle çin malları gibi demir tokalı dandik bir kemer kilit sistemi var?
Piyasada arastırın, bi yerinde ls2, bi yerinde ve içinde rsi yazar,ls2 saglam kasktır bukadar parcalanması çok zor köpüklerine kadar cıkmış.
-
27 Temmuz 2013, 16:14
#57
Wazaa.35 adlı üyeden alıntı
Hangi ls2 de böyle çin malları gibi demir tokalı dandik bir kemer kilit sistemi var?
Piyasada arastırın, bi yerinde ls2, bi yerinde ve içinde rsi yazar,ls2 saglam kasktır bukadar parcalanması çok zor köpüklerine kadar cıkmış.
ls2 kaliteli bir kask değil usta.
benim elimden düştü catladı..
kaç paralık kafanız varsa ne kadar kıymetliyse kafanız ona göre davranın..
600 rr kullanıyor adam ls2 takıyor.
mondialin köylü modelini kullanıyor bizim komşu agv kask takıyor..
komik ama sordugundada benim kafam değerli bu az bile cevabını vermişti bana..
o yüzden züğürt tesellisi yapmayın
ls2 hiç yoktan iyidir, ama para verilip güvenle kullanabileceginiz bir kask değil..
-
27 Temmuz 2013, 16:25
#58
El es iki almak isteyen LS2 alsın .
Demek ki neymiş, bu kask testleri herşey değilmiş. Arai'nin 4 yıldızıyla LS2'nin 4 yıldızı aynı değilmiş. Çinli firma testi iyi geçen kask yapabilir, sonuçta SHARP testindeki X noktalarına malzemeyi fazla koyar, geri kalanı es geçer ki kendi Nitro kaskımı açtığımda da böyle bir durumla karşılaşmıştım. Bantlarla tutturmuşlar parça parça EPS liner'ı.
Barkın'ın Çin'de açtık fabrikayı fapa fapa 1 milyon kask basıyoruz lafı çok doğru .
-
27 Temmuz 2013, 16:42
#59
seigen adlı üyeden alıntı
Barkın'ın Çin'de açtık fabrikayı fapa fapa 1 milyon kask basıyoruz lafı çok doğru
.
barkının kast ettiği de ls2 dir. =)
-
27 Temmuz 2013, 16:47
#60
ls2 candır can. kaza yaptım bizzat test ettim onayladım. şimdi gittim gene ls2 aldım. o yarılmış kaskın kimbilir kaçıncı kazasıdır. hüllooğğ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler