Arkadaşlar Selam
CBR 250 mi satacağım yerine başlıkta yazdığım gibi 600 RR inci ele veya CBR FA sıfıra Bütcem yetiyor Sizce hangisi?
Motorda ABS olması iyimidir sizce?
Arkadaşlar Selam
CBR 250 mi satacağım yerine başlıkta yazdığım gibi 600 RR inci ele veya CBR FA sıfıra Bütcem yetiyor Sizce hangisi?
Motorda ABS olması iyimidir sizce?
Eskiden diyordum bu insanlar yeni gelen "CAHİL" arkadaşlara niye bu kadar sert davranıyor,kırıyor kalplerini.Yahu gün geçmesin mantar gibi saçma konular açılıyor kapladıkları yerler sebebiyle işe yarar (misal kulak tıkacı ve emniyet virüsü) başlıklar yok oluyor.
La havle...Yahu siz 600cc en az 100 hp motosiklet alacaksınız ve bu iki makineyi karşılaştıramıyorsunuz!Hayır bu kadar büyük cehaletiniz varsa canınızada yazık paranızada...
Çocuk oyuncağımı sanıyorsunuz bu işleri ? İkisi arasında dağlar kadar fark var.Hele yeni kasa FA'lar külliyen farklı...
Yapmayın lütfen hiç birşey bilmeden "aga ben bi reyyyzing alayım cuv cuv gideyim" diyorsunuzda,bari BÖÖÖÖ diye foruma atlayacağınıza gidip eski başlıklara bakın araştırın...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Arkadaşım sibiar 250 kullanmıssın.. 26 beygir makina.. Ne kadar tecrüben var? Kaç kilometre tepindin o makinanın üstünde? Kaç takım lastik bitirdin? Biz bunu nereden bilelim de sana tavsiye verip senin vebaline girelim? Senin sürüş tarzın nedir? Racing diye cıbır alıp sonra touringe dönen bir dünya adam var.. Kendini 600 rr için hazır hissediyormusun? Herşeyden önemlisi bu iki makinayı sen hiç araştırdın mı? Girip forumlarına okudun mu? Yeteri kadar video izledin mi? Hadi izledin bir tane kullanıcı arkadaşından müsade isteyip denedin mi iki motoruda?
Alpere gülüyorum sadece
Kürşat Selam
CBR 250 alalı 3 Ay oluyor 1 takım lastik 12000 KM yol yaptım zaten alışmak için aldım. Yaklaşık 110 KG 180 Boyundayım Ve sadece Super Sport tarzı motorları bakıyorum ve yeterince araştırma yapmama rağmen RR ile FA arasında kaldım sadece yorum bekliyorum reysss alayım cıv cıv yapıyım gibi Yaşı küçük olanlar saçma sapan msj atmasın rica ediyorum foruma yeni katıldım soğutmayın gelir gelmez
hayırlı gülmeler...
mutlaka ABS li alın. Eğitim de alın hem eğlenceli hem faydalı.
Yaşı küçük olan mı ehahaha :D
3 ay olmuş woaaaaawwww 12.000km woaaaaaawwww.
Dalga geçiyormuşmuşuz.Hayır burada o kadar insan var senelerce rüzgar yemiş 100000+ km yapıp 70hp motosiklete temkinle yanaşıyor,sabah sabah vatandaşın biri gelip ciddiye alınmayacak bir soru soruyor ondan sonrada yaptığı yoruma bak...
Biraz saygı yahu saygı...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
Bence CBR FA oturuş pozisyonunun CBR 250 daha yakın olması sebebiyle daha uygun olacaktır. Ayrıca diğerini kullanmak için bu tecrübenin yeterli olmadığını düşünüyorum. Tamamen şahsi düşüncem şudur, 12000 km yolu 3 ayda yapmak biraz aceleye gelmiş bir tecrübe ve mental olarak birşeylerin oturması için çok kısa...
ABS motorda otomobildekinden daha önemli ve gereklidir. Hele ki tecrübe çok olmayınca...
Seko Selam
Tecrübeyi arttırmak için Her gün İzmir Kemalpaşa Yapıyorum Fazla Rüzgar yemek için Hafta sonları çeşme veya özdere 2 ila 3 Ay içersinde almayı planlıyorum FA almaya karar verirsem 2014 kasası gelene kadar bekliyeceğim Ama RR da karar kılarsam en geç 3 ay içersinde biter.Zaten Ben hemen bineyim Yüksek sürat yapayım gibi bir hevesim yok Kendimi ne zaman hazır hissedersem o zaman....600 Lüğü alıncada ayrı bir eğitim sürecine gireceğim bu arada....Sadece bir kaç arkadaşımdan şunu duydum ABS olması iyi Islak zeminde frene bastıgında kaymasını engelliyor Ama ABS de de Dezavantaj var durma mesafen uzuyor diyorlar Ama Bencede ABS olması iyi öyle olmasaydı 2013 Yılından sonra Yapılacak 250cc üzeri motorlara Avrupa ABS olması zorunluluğu getirmezdi sanırım.Sadece sizlerinde yorumlarını merak ediyorum....
ABS durma mesafesini uzatmaz, o sadece artık baygınlık getirmiş bir şehir efsanesi, internette ABS & non-ABS motorların test videoları var, makaleler var araştırabilirsiniz
Durma mesafesini uzatma konusu yalan. ABS, tekerlek kitlenene kadar devreye girmez. Dolaysıyla o noktaya kadar ABS olmayan araçla aynı şekilde frenleme yapılır, ondan sonrasında biri tekerleği kaydırarak durur, diğeri ABS ile.
Camo,
Mesele şu, birincisi önüne birden kedi fırladı diyelim, veya viraj ortasında çukura denk geldin, ne yapacağını reflekslerin biliyor mu ? İkincisi gazı fazla kaçırmadan CBR'ı kullanabilecek misin ? Eğitim alacak olman bu konularda yardımcı olacaktır tabi. Bence motoru almadan önce eğitimde bu tarz motorları kullanıp karar ver.
FA larda Ani fren sıkma durumunda Ön ile beraber arka tekerlekler Aynı anda frenleme yapıyor ve Motorun Arkasının kalkmasını engelliyor ( Altın Elbiseli adamda izledim.)
Bu sebepten dolayı FA bana daha cazip geldi RR ın Görünüşü egzos Duruş yeri v.s. Çok hoşuma gidiyor.Top Speed Veya 0 100 v.s. benim için önemli unsurlar değil.Görünüş Artı Güvenlik benim için en önemlisi.Ondan ikisinin arasında kaldım....
Refleks Konusunda Kendime güveniyorum 250 likde yeterince deneyim kazandığımı düşünüyorum.RR Veya FA daki gaz ayarı için Kullanmadan Yorum yapamam.Arkadaşımda FA var onu kullanacağım ama RR ı olan malesef yok onun deneyimini nasıl yapabilirim bilemiyorum....
Arkadaşlar, afedersiniz ama, 250 cıbırdan sonra ne sürmesi lazım ki 600 rr'a veya 600 F'e binmeye hak kazansın ? Bence dikkat ettikten sonra 250 cc'den 600 cc'e geçmekte sıkıntı olmaz. Motosiklette ABS çok güzel bişey bu arada Geçen BMW 650'de denedim gerçekten işe yarıyor.
Aynı Düşüncedeyim...
1997 de yaklaşık 2 sene Mobilete bindim
2000 Senesinde Hondanın 75 Scooter
2009 2011 Senesinde BWS ye biniyordum Kaza yaptım Kolumda yaklaşık 22 Dış 15 İç dikişlik yara açıldı Kıyafetin Önemini O zaman anladım
2013 CBR 250 Tanıştım....Eğitim aldım
Bende Sizin gibi sıra 600 de oldugunu düşünüyorum...Kısmetse Bu hafta Sonu FA da bende deneyeceğim sanırım o zaman kararım belli olur
Benimde bir arkadaşımda 600fa var. İnsan kendini bildikten sonra gerisi aman allah bir olay degil 600rrıda kullanırsın 600FA'yıda.
Şimdi 600FAyı incelememden yola çıkarak birkaç tavsiyee bulunabilirim.
Anladıgım kadarıyla gezmeyi seven birisin hız tutkunlugun yok ve yol yapmak istiyosun bazen motor özelliklerini karşılaştırmaktan yana kendi zevklerinle motorun türü uyuşuyormu bunu seçmelisin.
Şimdi 600rr sert ve agresif bir makina uzun yolda bileklerinin agrıması etrafının seyredememen heleki arkadaki artçının rahatsızlıgı aman allah.
600FA direksiyon tutuşu cbr 600Fe göre çok daha dik aynı cbr 250 modunda selesi rahat artçı içinde 600rr'a göre daha rahat.
çok egilip bükülmedigin içinde etrafı seyretmen daha bi hoş oluyor yerinde olsam 600FA alırdım ha tek gezicem artçı önemli degil bende yorulmam sıkıntı yok ayrıca çabuk sıkılan biriyim diyorsan 600rr derim. 2 motordada pişman olmıcaksın hangisiin alırsan al iyiki bunu aldım diceksin.
aynen öyle sonerde var Eşinizde varsa birlikte gezmeyi düşünüyorsanız kesinlikle 600FA derim. 600RR arkasında artçı olarak yolculuk yaptım o sele sele degil mono kapakta oturuyorsunuz sanki
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)