Artık Racing Makinaya Geçme Zamanı Fikirlerinizi Beklıyorum
-
Merhabalar, uzun zamandır motosiklet üstündeyim honda sürüş eğitimleri aldım yamaha sürüş eğitimi aldım YBR 30.000 KM Tecrubem Var Innova Tecrubem ise 17.500 Oldu Ve artık İnnovamı satıyorum güzel bir racing almayı planlıyorum 600 luk bir sokak motoru almayı planlıyorum bana fikir verebilirmisiniz ne alıyım bütçe max:22.000 TL
Saygılarımla
Reklamlar
-
Naked olarak gsr 600 bakabilirsiniz
-
gsr 600-750 , hornet 600, monster 696, z750 belki , efendi ekonomik bi şey olsun gidişi mühim değil deniyorsa da nc700s
-
-
-
Adam racing demiş millet de racing dışı herşeyi tavsiye etmiş :
-
MF-Hyo adlı üyeden alıntı
Adam racing demiş millet de racing dışı herşeyi tavsiye etmiş :
Alttada sokak motoru demiş o racing demek istememiş bence daha kuvvetli sokakta binilecek motor yani naked ve touringe yakın motor istemiş arkadaşlarda tavsiye ediyor başlık bir anlam karmaşası yaratmış :D
-
2007-12 kasa , temız RR...
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Alttada sokak motoru demiş o racing demek istememiş bence daha kuvvetli sokakta binilecek motor yani naked ve touringe yakın motor istemiş arkadaşlarda tavsiye ediyor başlık bir anlam karmaşası yaratmış :D
Niye racing sokak motoru degil mi Şaka bi yana dogru ne tarz istediği pek açık değil
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
22 Temmuz 2013, 01:52
#10
İlk basamak cbr 600f.Değer kaybetmeden satarsınız,zapt etmesi biraz daha kolay,oturuş pozisyonu daha uygun.Naked (cadde) motosikleti istiyorsanız gsr600 veya biraz güçlüsü z750...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
22 Temmuz 2013, 02:49
#11
Arkadaş kimse de dememiş ki ybr ile istersen 100.000km kullan. inova zaten kurufasulye bu motorlardaki tecrüben 600lük için çok da yeterli değil diye.
illa büyük motosiklet alacaksan daha sakin mizaçlı birşey alman, 60 beygir üzerine çıkmaman hayrına olacaktır.
-
22 Temmuz 2013, 03:42
#12
Benim fikrim illa 600lük isteniyorsa yamaha xj6nden yana 22 bin liranız var gidin abslisini alın siz açın motoru tadını siz çıkarın.Öldürmez ve süründürmezin bence en güzel örneği sanırım 76 beygirdi.100 ve üstü beygiri zaten hiç insan işi bulmuyorum ancak adam gibi kullanana saygım sonsuz.
-
22 Temmuz 2013, 03:53
#13
Sokak motoru istiyorum arkadaşlar beni anlamamısınız racing derken hani 600 cc çıkıyorum manasında kullandım sokak motoru lazım hornetten başka motorlar ile ilgileniceğim kardeş innovaya neden geçtim ekonomik çöküntüm vardi innova bindim az yakıyor diye bence gayet 600 cc sürecek seviyedeyim diyebilirim yoksa konuyu bile açmazdım kendıme güveniyorum
-
22 Temmuz 2013, 03:56
#14
Geçenlerde bir arkadaş forumdan bir arkadaşın CBR250R motosikletini aldı. Öncesinde küçük motor tecrübesi vardı. cbr 250'yi bir süre kullandı.
Cumartesi günü satın alan kişi arkadaşı aramış ve şöyle birşey başına gelmiş
1 günlüğüne R6 kiralıyor ve gidip onunla kaza yapıyor. Allah korudu da çocuğa birşey olmadı ama daha 0 olan R6 haşat durumda. Şimdi eleman cbr250 yi satıp da sadece motosikletin yatma parasını karşılayacak. Asıl ücret kaskodan.
Arkadaş yıllarca küçük motosiklet kullanman bir anda 600lük kullanabileceğin anlamına gelmiyor. Hiç tanımadığın dünya ile karşılaşacaksın.
Ben 30 beygirlik gt250R dan 82beygirlik gt 650 ye geçtim hala çok gazı açmaya çekiniyorum. Sen 8-9 beygirlik bisikletten hallice motosikletten, 80 90 belki 110 beygir motora geçmeyi düşünüyorsun.
Hiç akıl kârı mı bu sence önce bir ara motosiklete geçiş yap lütfen. Kendini ve sevdiklerini düşünüyorsan bu dediklerimi önemse
Kendine güven hiçbirşey değildir. Altı dolu olmayan güvene "aşırı özgüven" , "boş özgüven" denir. Kendime güveniyorumun karşılığı bu değildir.Öz güvenin doğrusu "Ben şu kadar km alacağım motosikletin hiç olmazsa yarı gücünde motosiklet kullandım" demektir.
Bende kendime güveniyorum F16 kullanabilirim.
-
22 Temmuz 2013, 04:37
#15
mertoreis adlı üyeden alıntı
Sokak motoru istiyorum arkadaşlar beni anlamamısınız racing derken hani 600 cc çıkıyorum manasında kullandım sokak motoru lazım hornetten başka motorlar ile ilgileniceğim kardeş innovaya neden geçtim ekonomik çöküntüm vardi innova bindim az yakıyor diye bence gayet 600 cc sürecek seviyedeyim diyebilirim yoksa konuyu bile açmazdım kendıme güveniyorum
Undocab güzel söylemiş ben size kesinlikle 100 hp civarı ve üstü motor tavsiye etmiyorum.Size önericeğim 2 alternatif mevcut üsttede söylediğim yamaha xj6n ve ducati monster.22 bin dışında masraf yaratmasın çok fazla gelirim yok diyorsanız monster biraz masraflı.Ben tecrübeme güvenebilsem alıcağım direk xj6n olurdu.Kaliteli bir makine diğer 4 silindirler gibi çok yakmıyor,kuvveti aşırı değil.Gaz açması korkutmuyor ancak ne kadar törpülenip dizginlensede 4 silindir 70-80 beygir civarı bir motor.Ducati kullanımı kolay bir motor ancak herkes beğenmeyebiliyor ve tam olarak fiyatını karşılamıyor birde yakıt ve parça konusu biraz yüksek.
-
22 Temmuz 2013, 10:34
#16
Yeterli trafik tecrübesine sahip olmuşsun. Büyük motora binmende sakınca olduğunu düşünmüyorum. Mesele kendine hakim olabilmende. Kendine hakim olabilirsen motorada hakim olabilirsin.
4 silindir düşünürsen Z750 ve hatta 800
2 Silindir düşünürsen Er6n Seni tatmin ededcektir.
-
22 Temmuz 2013, 11:27
#17
Benzer bir yoldan ilerledim, CBF150 ile 25 bin km üzerine FZ6 Fazer aldım, 20 bin km kullanıp sattım. Sana tavsiyem ER6f veya GT650R gibi bir motor alıp, sürüşünü iyice pişirmeden 4 silindir 600cc racing motorlara geçmemen yönünde. Racing motoru alırsın, sorun yaşamadan da kullanırsın; ama motorla bütünleşemezsin. Arada bir motor daha kullanırsan racing motoru alınca çok daha huzurlu kullanırsın.
-
22 Temmuz 2013, 12:03
#18
ara motora binmen gerek önce
duke 390 ı beklerim yerinde olsam
belki yeter bile
-
22 Temmuz 2013, 15:40
#19
Arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum haklısınız fakat eğitimler gördüm demiştim ben zaten 100 beygir üstünü düşünmüyorum alacgım motor 60-80 beygir arasında olacaktır ve pek hızla alakam yoktur suzuki gsrx 600 kullandım pek zor gelmedi ama hızlanmadım 70 KM/H geçmedim hani artık 250 cc neden almıyorsun diyenler ben 250 cc pek güçlü gelmiyor 250 alacak olursam Suzuki İnazuma 250 den yana kullanırım şansımı ama 600 cc geçmek istiyorum pek süremiyecem 600 lügü iş güç var arada bir şehir içi ve memlekete gitmek için kullanıcagım
-
22 Temmuz 2013, 16:03
#20
mrb hocam ağırlık denge olayı ufak cc lerle yüksek cc ler arasında çok farklı frenleme viraj buna bide 4 silindir yani gaza dokundunmu aynen uçuş ekle çok dikkatli olman lazım zaten binince anlarsın sana şukadar söyliyeyim kendine fazla güvenmezsen yaparsın ama çok güvenirsen bu makinalar hata affetmez önereceğim makina ise daha çok f makinalar cbr 600f veya gsxr 600 f katananın küçüğü naked istersen z 750 diyecem demiyeyimmi canına mı kast etmiş olurum kararsız kaldım bence er5 veya gs 500 al öğren ondan sonra 4 silindirlilere geç
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)