Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Atlattığım tehlike aman dikkat!

    REKLAM ALANI
  1. #1
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Arkadaşlar bugün evime giderken Mahmutbey gişelerden geçtim Esenyurt'a gitmek için bilenler bilir Avcılar ayrımı vardır Tem otoyolundan.

    Ayrıma girdim ayrım hafif sağa sonra tatlı keskin sola virajdır bazı arkadaşlarımız bilir asfaltta cilloptur kalitesi yüksektir.

    Yine her zaman ki gibi o virajda yatabildiğimce yatmak en büyük zevklerimdendir. Bugün de yattım ilk viraj bitti ve ikinci viraja girdim.

    Virajın ortalarında yol kenarında ki fıskilerden birisinin önü tam yolun ortasını ıslattığını gördüm.

    Yolun ıslandığını gördüğüm an bittiğimi düşündüm. Fakat ıslak zemine girdim çıktım bir 5 metre ilerledikten sonra virajın bitiminde motor iki lastikten birden kaydı sonra toparladı, üzerinde tahmin ettiğiniz gibi sağa sola salladı beni zapetmek için harcadığım enerjiyi anlatamam . Büyük ihtimal motorun yere yatmama kendini toplama sebebi ayağımı refleks ile yere vurmamdı.

    O virajda o motor yatsaydı arkadan gelen arabaların biçeceği veya bariyerlerin giyotin görevi göreceği kesindi...

    Ben artık sorumsuz insanlar yüzünden tehlikeler yaşamaktan gerçekten sıkıldım.

    Yönü şaşmış bir fıskiye yüzünden ölmek veya sakat kalmak zorunda değilim!

    Yeter!!!!!
    serhayar, sinanozcn ve ahmettekin96 bunu beğendiler.
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Geçiş olsun... Murat abiyide bu kontrolsüz sulama yüzünden kaybetmiştik
    Virajlardan korkar oldum... Bilmediğim yerde araba gibi gidiyorum en sağdan...

  3. #3
    kanlıcalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2006
    Şehir
    bolu merkez
    Motosikleti
    150 mr
    iyi günler
    geçmiş olsun benzeri benimde başıma geldi. yere vurulan ani ayak darbesi gerçekten düşmeyi önlüyor. bende öyle kurtuldum.

  4. #4
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçiş olsun... Murat abiyide bu kontrolsüz sulama yüzünden kaybetmiştik
    Virajlardan korkar oldum... Bilmediğim yerde araba gibi gidiyorum en sağdan...
    Evet ne yazık ki aYe'yi bu neden ile kaybetmiştik fakat Murat abinin kaza videosunda gördüğüm kadarı ile motorunda bulunan lastik dişsiz pist lastiği idi. Lakin aynı virajdan arkadaşları sağ salim çıkmış Murat abi çıkamamıştı... :(

    Alıntı kanlıcalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi günler
    geçmiş olsun benzeri benimde başıma geldi. yere vurulan ani ayak darbesi gerçekten düşmeyi önlüyor. bende öyle kurtuldum.

    Teşekkür ederim hocam. İstem dışı gerçekleşen bir eylem o ayağı yere koyma ama işe yarıyor...
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  5. #5
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Murat abinin hayatını kaybettiği yere gittim bir gün sonra. Su filan yoktu. 4-5 kere geçtim aynı yoldan. Birisinde 70-120-190-260... Çok keskin bir viraj değil. Mekanı cennet olsun...

    Ayak vurma olayına gelince bende ister istemez reflex ile yapıyorum. Hayat kurtarır

  6. #6
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat abinin hayatını kaybettiği yere gittim bir gün sonra. Su filan yoktu. 4-5 kere geçtim aynı yoldan. Birisinde 70-120-190-260... Çok keskin bir viraj değil. Mekanı cennet olsun...

    Ayak vurma olayına gelince bende ister istemez reflex ile yapıyorum. Hayat kurtarır
    Kaza zamanı su vardı evet ama lastiklerde de kabahat vardı ne yazık ki...
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  7. #7
    fabrisio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA TRACER 700
    hocam, çok geçmiş olsun. Yaşadığınız olay tank slapper gibi birşey miydi?

  8. #8

    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    oda bişemi Akşam yol kenarındaki araba geldiğimi göre göre korna basmama selektör yapmama rağmen Yola fırladı 2 kişi 130 la falan gidiyorduk Arkadaki şahininde arkaya dokunmasını engellemek için hatim indirdim resmen Mm ile geçtim şahinin yanından

  9. #9
    EnesBeyter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2011
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SalcanoWolfS125 Memleketi:Mudurnu/Bolu
    geçen papatya kavşakta karşılaştım aynı olaya gerçi Düzce'de alışığız biz böyle sulama çalışmalarına
    gokhanarslan bunu beğendi.

  10. #10
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    Alıntı gokhanarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün evime giderken Mahmutbey gişelerden geçtim Esenyurt'a gitmek için bilenler bilir Avcılar ayrımı vardır Tem otoyolundan.

    Ayrıma girdim ayrım hafif sağa sonra tatlı keskin sola virajdır bazı arkadaşlarımız bilir asfaltta cilloptur kalitesi yüksektir.

    Yine her zaman ki gibi o virajda yatabildiğimce yatmak en büyük zevklerimdendir. Bugün de yattım ilk viraj bitti ve ikinci viraja girdim.

    Virajın ortalarında yol kenarında ki fıskilerden birisinin önü tam yolun ortasını ıslattığını gördüm.

    Yolun ıslandığını gördüğüm an bittiğimi düşündüm. Fakat ıslak zemine girdim çıktım bir 5 metre ilerledikten sonra virajın bitiminde motor iki lastikten birden kaydı sonra toparladı, üzerinde tahmin ettiğiniz gibi sağa sola salladı beni zapetmek için harcadığım enerjiyi anlatamam . Büyük ihtimal motorun yere yatmama kendini toplama sebebi ayağımı refleks ile yere vurmamdı.

    O virajda o motor yatsaydı arkadan gelen arabaların biçeceği veya bariyerlerin giyotin görevi göreceği kesindi...

    Ben artık sorumsuz insanlar yüzünden tehlikeler yaşamaktan gerçekten sıkıldım.

    Yönü şaşmış bir fıskiye yüzünden ölmek veya sakat kalmak zorunda değilim!

    Yeter!!!!!
    Bilhassa Türkiye'de motosiklet kullanıyorsak pistte dönüyor gibi viraja girmememiz gerekiyor. Bunu bilmeniz lazım. Çünkü suyu gördüğünüzde çok geç olabilir. En güzeli arkanızı da kontrol ederek viraja maksimum görüş sağlayan dış çizgiden girip aynı çizgiyi devam ettirmektir. Böylece herhangi bir aksi durumda tepki süremiz artacak ve hayatta kalma ihtimalimiz yükselecektir. Yönü saşmış fışkiye insan hatasıdır. Tıpkı bir sürücünün sinyalsiz şerit değiştirmesi gibi. Bizim bunu öngörüp yolda ona göre konumlanmamız lazım. Viraj için konumlanmamız da yukarıda yazdığım gibi olmalıdır. Yalnız arkanızda araba varsa ve araya girmeye çalışıyorsa bu durumda ilk tehlike arabadır ve yolu ortalarsınız(önceliklendirme). Bu durumda da süratimizi düşürürüz ve yine olaydan rahat bir şekilde çıkmış oluruz. Kazasız ve keyifli sürüşler

  11. #11
    dental_land - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2006
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    cbf 600sa
    Yönü şaşırmış fıskiyeleri uygun bir şekilde düzelterek belki bir arkadaşımızın farkında olmadan hayatını kurtarmış olacağız.
    gokhanarslan ve ahmettekin96 bunu beğendiler.

  12. #12
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilhassa Türkiye'de motosiklet kullanıyorsak pistte dönüyor gibi viraja girmememiz gerekiyor. Bunu bilmeniz lazım. Çünkü suyu gördüğünüzde çok geç olabilir. En güzeli arkanızı da kontrol ederek viraja maksimum görüş sağlayan dış çizgiden girip aynı çizgiyi devam ettirmektir. Böylece herhangi bir aksi durumda tepki süremiz artacak ve hayatta kalma ihtimalimiz yükselecektir. Yönü saşmış fışkiye insan hatasıdır. Tıpkı bir sürücünün sinyalsiz şerit değiştirmesi gibi. Bizim bunu öngörüp yolda ona göre konumlanmamız lazım. Viraj için konumlanmamız da yukarıda yazdığım gibi olmalıdır. Yalnız arkanızda araba varsa ve araya girmeye çalışıyorsa bu durumda ilk tehlike arabadır ve yolu ortalarsınız(önceliklendirme). Bu durumda da süratimizi düşürürüz ve yine olaydan rahat bir şekilde çıkmış oluruz. Kazasız ve keyifli sürüşler
    Hocam yalnız her zaman yattığım bir viraj ve asfaltın kaliteli bir asfalt olduğunu belirttim. Arka fren normalden çok daha zor kilitliyor o yolun asfaltında taze henüz Lakin E5'in en kuytu yerinde tabi ki yatmamak gerek o konuda haklısınız...

    Alıntı fabrisio adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam, çok geçmiş olsun. Yaşadığınız olay tank slapper gibi birşey miydi?
    Yok hocam tank slapper değil highside olarak adlandırılan vakayı yaşadım
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  13. #13
    dj_karizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya/Merkez
    Motosikleti
    Honda DyLan
    Geçmiş OLsun kardo ßende dün aynı şeyi yaşadım dün gece gezmek için dışarı çıktım Belediye sulamış yolları 40 50 hızım suya gırdım sola dönecektim fren yaptım Arka teker resmen dansöz gibi oynadı dedim tamam bu sefer bitti ama toparladım allaha şükür Hangi Lastik Olursa Olsun Motorda Su görünce Dengesini Kaybediyor ya..
    gokhanarslan bunu beğendi.

  14. #14
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı dj_karizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş OLsun kardo ßende dün aynı şeyi yaşadım dün gece gezmek için dışarı çıktım Belediye sulamış yolları 40 50 hızım suya gırdım sola dönecektim fren yaptım Arka teker resmen dansöz gibi oynadı dedim tamam bu sefer bitti ama toparladım allaha şükür Hangi Lastik Olursa Olsun Motorda Su görünce Dengesini Kaybediyor ya..
    Eyvallah kardeşim sağol teşekkür ederim. Hep ıslak olsa amenna sıkıntı olmuyorda ıslak kuru ıslak kuru hoppala paşam malkara keşan Birde araba bile aslında kaybediyor ıslak zemin görünce fakat onlar şanslı iki tekeri kuru kalıyor ve denge kaybını önlüyor misal.

    Neyse ne yapıyoruz? Daha dikkatli oluyoruz. Fakat birazdan yola çıkıp yine -"Ulan şu virajda ıslak zemin varmıdır acaba?" diye sormayacağız maalesef
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  15. #15
    dj_karizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya/Merkez
    Motosikleti
    Honda DyLan
    Alıntı gokhanarslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah kardeşim sağol teşekkür ederim. Hep ıslak olsa amenna sıkıntı olmuyorda ıslak kuru ıslak kuru hoppala paşam malkara keşan Birde araba bile aslında kaybediyor ıslak zemin görünce fakat onlar şanslı iki tekeri kuru kalıyor ve denge kaybını önlüyor misal.

    Neyse ne yapıyoruz? Daha dikkatli oluyoruz. Fakat birazdan yola çıkıp yine -"Ulan şu virajda ıslak zemin varmıdır acaba?" diye sormayacağız maalesef
    Aynen Motorları Hiç Düşünmüyolar herşey Arabalar İçin sanki
    Hükmün Varsa Yargıla Paşam.

  16. #16
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı dj_karizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen Motorları Hiç Düşünmüyolar herşey Arabalar İçin sanki
    Çakallar işte ya ne yapacan neyse sinirlenmiyim ben yine. ulen bazı trafik ışıkları bile te 10 bin feet'te bakarken boynum ağrıyor bari onu bize göre ayarlayın bre kardeşim..
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  17. #17

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    geçmiş olsun korkutmak gibi olmasın ama bi tanıdık aynı durumda seninkadar şanslı olamadı ve kafasından arkadan dibine kadar girmiş olan otobüs geçti

  18. #18
    dj_karizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya/Merkez
    Motosikleti
    Honda DyLan
    Offfffffffff. gecmis olsun

  19. #19
    gokhanarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Naked
    Alıntı yucelgsm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun korkutmak gibi olmasın ama bi tanıdık aynı durumda seninkadar şanslı olamadı ve kafasından arkadan dibine kadar girmiş olan otobüs geçti
    Geçmiş olsun hocam fakat bir atasözümüz var demirden korksak trene binmezdik zaten
    dj_karizma bunu beğendi.
    MOTORUN İLE KORUNMADAN İLİŞKİYE GİRME

  20. #20
    jacks0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMax250-TM-'20
    Geçmiş olsun... Ucuz atlatmışsınız...
    gokhanarslan bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)