Allah yardımcın olsun .
Allah yardımcın olsun .
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
geçmiş olsun..
ama başlık düzgün yazılmalı ki daha çok kişi görsün..
ben tekirdağdan okuyorum.. ama hergün ordan geçen biri saçma sapan başlık sanıp girip okumayacak belki..
Cok buyuk gecmis olsun verilmis sadakaniz varmis
Gökhan kardeş geçmiş olsun, asfaltı buldunmu motorun keyfini çıkarmak başka olur elbette ama sen yine de tedbiri elden bırakma burası Türkiye.. Ha bir de youtube'a fazla takılma :D
lastikler ne marka ?
Geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış
Geçmiş olsun, ucuz atlanmışsın çok şükür.
motosiklet, otomobil hatta bisiklet bile olsa, limitlerde kullanmamak, her zaman bir telafi payı bırakmak lazım. Bugün fıskiye ıslatmış, yarın belki bir araçtan bir şey düşer ya da bir hayvan çıkar vs. güvenli bölgede olursanız kurtarır geçersiniz, limitlerde olursanız işiniz şansa kalır. Karayollarının amacı yanlızca ulaşım sağlamak olduğu için pist gibi bir güvenlik/kalite beklememek dolayısı ile pistte kullanır gibi kullanmamak lazım diye düşünüyorum.
Geçmiş olsun..
Yol kenarlarındaki yeşil alan sulama işine "park ve bahçaler müdürlüğü"ne bağlı taşeron şirketler bakıyor.
Ben bi gün sulama işini yapan görevlinin yanında durup yolları ıslatıyosunuz öldürücekmisiniz bizi demiştim.O da fıskiyelerin bozuk olduğunu taşeron şirkete söylediklerini ama kimsenin gelip bakmadığını söyledi. Konu ile ilgili belediye ve par-bahçeler müdürlüklerine mailler attım geri dönen olmadı.
Konuya mesaj yazan arkadaşların birde belirttiğim adreslere mesaj yazmasını rica ederim.
Ben Kurtköy civarındaki kavşaklarda hergün aynı durumla karşılaşıyorum.Konunun takipçisiyim.
geçmiş olsun ve ders olsun öyle motoru falan yatırmak yarış pisti dışında tehlikeli işler
gecmis olsun! Buna benzer sey pendik köprüsünde basima gelmisti, kisa bir bir g*t kaymasini gaz kesme ile toplayip hatime devam etmistim.. ki bilen bilir gebze yönü pendik köprüsü cikisini ve girisini, son derece keskin, dik ve dardir..
herzaman baskalarinin öküzlügünü telafi edebilmek icin pay birakmaliyiz - hiz olsun, görüs mesafesi olsun, serit olsun..
ben viraja hızlı girmeden önce aynı virajdan yavaşca bi geçerdim yolu kontrol ederdim sonra yatarak geçerdim
valla 2010'da bi kaza yaptım o gün bu gündür hala ufak bi korku kaldı içimde ve sanırım bunun sayesinde de şuan hayattayım,güvenliğin ve güvenli sürüşün neden gerektiğini çok iyi anlattı bana o kaza,ne yalan söylim iyi ders oldu diyorum
---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:42 ----------
kesinlikle sadece kendimizi değil sağdaki soldaki ön ve arkadaki öküzleri de unutmamalıyız...Bence bu daha önemli bi konu
çok geçmiş olsun ...bu sulama olayları Antalyada her akşam oluyor ve insanların canlarını bu bilinçsizsiliğin alması gerçekten çok anlamsız ve üzücü..Tüm motor aşıklarını allah kourusun ,rüzgar yemenin tadından etmesin kimseyi...
mokoko
Sonrada bu yolları yapması gerekenler iş yükümlülügün de halka hizmet etmek olanlar çıkıp fışkiyeyi kim kırdı diye konuyu değiştirmeye bahaneler üretmeye çalışıyorlar.Dalkavuklar da anlamıyor illa bir yakınlarının ölmesi veya sakat kalması gerekiyor sanırım gerçekleri kavramaları için.
Hocam herkese teşekkürler fakat herkes pistte yatılır yolda yatılmaz vesaire tarzında birşeyler söylüyor.
Virajı bilen bilir dedim en düşük araç 90-100 km ile giriyor o viraja, belkide 90'la gitsem dibimde bir araba olacaktı düşecektim ve üzerimden geçecekti. Bunu hiçbirimiz bilemeyiz kestiremeyiz. Ucu sonu görünmeyen bir viraj bu sonuçta.
Hocam lastikler ön Bridgestone arka Continentallastikler ne marka ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)