Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bir bilene danisma

    REKLAM ALANI
  1. #1
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Honda cbr250r tek silindir olmasina ve yakit tuketimi daha az olmasina ragmen 160 170 gibi hizlara cikarken cift silindir inazuma 145 150 zar zor yapiyor. Sohc-dohc motorla bir ilgisi var mi? Bu durumun sebebi nedir? Ve bu durum cbrin motorunun inazumaninkinden daha az omurlu oldugu anlamina mi gelir?
    mete_han bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    İnazumanın 60 kilo daha ağır olmasından ve cbr'den 2 beygir daha güçsüz olmasından dolayı bu kadar hız farkı olabilir. Yüzde 10 az güç, Yüzde 40-50 fazla ağırlık inazumayı cbr'nin gerisinde bırakır.

  3. #3
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Aerodinamik yapı !

  4. #4
    EnesBeyter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2011
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SalcanoWolfS125 Memleketi:Mudurnu/Bolu
    kullanış amaçlarıyla beraber aerodinamik yapı

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motor gücü ve ağırlık bundan fark ediyo en çok. Ninja 250'nin 33 beygir motorunu takın bakın nası geçiyo cbr'yi.

  6. #6
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    İşte inazuma çift silindir olmasına rağmen neden tek silindir cbrdan daha düşük beygir gücüne sahip? Göstergelerini de takmayacaksak düşünülebilir

  7. #7
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    honda cbr250r kawasaki ninja250r hyosung gt250r gibi motorlar super sport klasmanında ama inazuma bu klasmanda değil suzuki nin gsxr600 ile gsx600 ü arasında aynı fark vardır kıyaslanılan motorun segmentleri farklı Kawasaki zx6r kawasaki z1000 i geçer demek istediğim anlaşılmıştır umarım

    buna ek olarak da silindir sayısının motorun gücüne hızına vs etkisi hem vardır hem yoktur

    TÜM DUCATİ LER 2 SİLİNDİRLİDİR ama ürettikleri güç çok fazladır.

  8. #8
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Peki mühendisler cbrı daha güçlü yaparken tek silindiri daha çok zorlayarak mı yapıyorlar bunu? Benim temelde merak ettiğim aynı hacimdeki tek silindirden fazla güç alınması tek silindire daha çok yüklenildiği, çift silindirden daha az ömürlü olduğu anlamına gelir mi yoksa böyle bir durum söz konusu değil midir?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)