selamlar arkadaşlar
Ankara da racing motorla gezmek, trafiğe girmek en sonunda bıktırdı lanet ettirdi. her ışıkta durduğumda ya kardeş kalkalım mı diyen üst model araç sahibi özgüven patlaması yaşayan insanlar denk geliyor, ya kaç basıyo bu yarışcımısın sen gibi artık hayattan bıktıran sorularla gelen ama kızamadığım motora hevesli arkadaşlar geliyor, yada bindikleri arabanın dört tekerine ve hacmine güvenip sıkıştırmaya çalışan gereksiz insanlar. artık bende dayanamadım ve tatilinde gelmesiyle antalyadaki yazlığa giderken motorumla gitmeye ve belli bir süre motorumun orada kalmasına karar verdim.
sabah hazırlıklarımı tamamladım ve daha hiç uzun yola çıkmadığım zxr636 ile hem kaynaşma hemde ankaradan kurtulmak amaçlı olarak yola çıktım. yola çıktıktan yaklaşık 1 saat sonra telefonumu evde unuttuğumun farkına vardım. ve çekmek için can attığım fotoğraf kareleri böylece içimde kaldı. dönmeye üşenip yola devam ettim. hem gezmek hem uzun yol amaçlı olduğu için olabildiğince yavaş gitmek istiyordum ancak racing motorların malum mükemmel rahat selelerinin verdiği kasık ağrısından dolayı dayanamayıp ara ara gazı açmak durumunda kaldım. yaklaşık 3.15 saat süren yolculuğum sonunda motoruma sanırım aşık oldum.
Genelde hem çevremde hemde bu forumda çoğu kişinin merak ettiği zxr636 ( 2013) hakkında uzunyol deneyimi mi de tamamladıktan sonra kısaca biraz bilgilerimi ve deneyimlerimi aktarmak ve ufakta olsa soruları buradan cevaplandırmak istedim.
grenaj - görünüş : görünüş olarak yeni bir tarza adım atmış diyebiliriz. diğer motorumdan ( r6) çok da güzel gözüktüğünü rahatlıkla söyleyebilirim. keskin hatları ve tasarımı gerçekten mükemmel. grenaj kalitesine gelecek olursak işçiliği kawasaki kalitesini yansıtıyor gerçekten ama eski sağlam kawasaki yok açıkcası. biraz daha basit malzeme kullanılmış. sanırım bunu yeni motorlar da görmeye alışacağız artık.
motor gücü - hızlanma - kalkış : motor gücü olarak diğer 600cc lerle kıyaslanmayacak bir 636 klasiği diyebilirim. ben fanatik bir r6 aşığı olarak rahatlıkla söyleyebilirm ki hızlanmada r6 yı geride bırakır. kalkış beni tatmin etti ama diğer motorlarla kalkmadan yorum yapmayım şimdi
viraj: virajlarda insana acayip bir güven veriyor sanki yere yatsam bile devrilmeyecek gibi... virajlarda gerçekten hayran kaldım.
sele - konfor : konfor beklemek anlamsız olur. racing sonuçta. ama racinglere göre rahat diyebilirim.
göstergeler : göstergeler fazlasıyla yeterli ve kaliteli. tasarım olarakta çok hoşuma gidiyor.
fren sistemi: benimde ufak bazı eklemelerimle asfalta yapıştığını hissedebiliyorum. gerçekten mükemmel frenlere sahip.
Bana şimdi sorsalar 2013 model 600cc racing ne alırsın diye tercihim değişmez zxr636 derim
şimdilik benden bu kadar. sorularınız olursa ara ara cevaplamaya çalışırım. fotoğraf koyamadığım için kusura bakmayın. sevgilerle...