Mondial 150 mcx mi alsam Rks titanic 200 mü
-
09 Temmuz 2013, 02:15
#21
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Torkda titanik önde ama mcx de 1 bucuk bg daha güclü
Allah aşkına ya yalvarıyorum insanları yanılgıya düşşürmeyin öğrenin okuyun araştırın sonra yazın nereye 1.5 beygir daha güçlü Allah aşkına!!!!!
Beygir gücü dediğimiz olay arkadaşlar şöyle tarif edelim kısaca ( 1Kw = 1.34 beygir )
mondial motorumuz 9.000 devirde 10.5kw max güc üretiyor = buda 13.65 beygir yapar )
rks 200 titanic motorumuz 9500 devirde max 13.5 kw güc üretiyor buda 18.09 beygir yapar )
mondial 9000 de kesiciye girer rks 200 10.500 de girer kesiciye
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Torkda titanik önde ama mcx de 1 bucuk bg daha güclü
Allah aşkına ya yalvarıyorum insanları yanılgıya düşşürmeyin öğrenin okuyun araştırın sonra yazın nereye 1.5 beygir daha güçlü Allah aşkına!!!!!
Beygir gücü dediğimiz olay arkadaşlar şöyle tarif edelim kısaca ( 1Kw = 1.34 beygir )
mondial motorumuz 9.000 devirde 10.5kw max güc üretiyor = buda 13.65 beygir yapar )
rks 200 titanic motorumuz 9500 devirde max 13.5 kw güc üretiyor buda 18.09 beygir yapar )
mondial 9000 de kesiciye girer rks 200 10.500 de girer kesiciye
Reklamlar
-
09 Temmuz 2013, 02:27
#22
Sitesinde 13.1 hp diyor kw demiyor
Mcx de 10 bin ceviriyor 9 binde girmiyor kesiciye
Sen 7.500 devirde 13.5 bg gücü alıyon zaten 9.500 devirde dahamı fazla güc uretiyor
-
09 Temmuz 2013, 02:40
#23
bende anlamadım tam olarak sormak isterim rks titanic 200 motorun gücü 13.5 bg 9.500 devirde yada başka bir devirde motorun gücü artmazki ? yoksa benmi yanlış anladım
-
09 Temmuz 2013, 02:57
#24
o rks 150titanic için düzeltemediler motorun modeli rkv 200 faktory ve kendi sitesinde yani keeway sitesinde yazan 18hp güc ürettiği rks150 ise keeway sitesinde 13.5 hp güç olarak geçiyor. şu nu düzeltelim motor 9.000 rpm 13.5 kw 10.500 te sadece kesiciye giriyor mondialin kesicisinden emin değilim bir forumda 8.500 - 9bin yazıyorda ordan alıntı yaptım sitesinde belirtilmemiş...... ama kimse çıkıpta demesin mcx daha güçlü diye ben burda apacheleri yiyorum. mcx neki yanında varsa gelsinler bi eski yol yapalım boydan boya heleki arka dişli ile oynama yapılıcak ondan sonra hepten güzel olur yemek.....
-
09 Temmuz 2013, 03:09
#25
rks 150 titanic 12.2 hp 200 lük ise 13.1 hp kimse mcx daha güçlü demiyor fakat veriler ortada zaten motor 18 hp güç üretse öyle bir hata yapıpda 13.1 hp yazmalardı
zaten bu motor türkiyede 18 hp olarak satılsaydı eminim etrafta hep bunlardan görürdük fiyat ve güç dengesi iyi olurdu ama malesef 13.1 hp
-
09 Temmuz 2013, 03:33
#26
kullandığınızmı...? araştırdınızmı üretildiği fabrikadan model seri numarasına kadar yoksa sadece öyledir şöyledir şeklinde yorummu yapıyorsunuz kendi sitesi suzuki motor var diyince yalan söylüyorlar oluyorda kendi sitesi 13.1 yazınca evet bu doğrumu oluyor güldürmeyin arkadaşlar ben bunu türkiyeye getirip satan rks markasının işleyiz pazarlama biçimini sevmiyorum o yüzden motorun esas üreticisisnin bilgilerini baz alıyorum. mondial vulture kullanıpta rks200 alan bi kardeşimizde motorun 13.5 beygir değil 18hp olduğunu yazmıştı o benden dahada araştırdı bu motoru ilk kullanıp blog açanlardandır. şimdi kafadan sallama ile fesat düşüncelerinizi yazın yazmayın demiyorum. siz bildiğinizi okumaya yazmaya binmeye dewam edin... motorun en çok km yapanı 27bin oda genç arkadaş yağından bakımından başka kuruş masraf yapmadım Allaha şükür diyor ki ben motorun 100bini sorunsuz geçiceğine nerdeyse eminim bana bir tane mondial getirin 27bine dayanıpta motoru açılmamış yada boyası parçaları harap olmamış bana maltafal okumayın kıyasladığınız kalite bir değil şu motorun zamanı geçsin km leri 40bine dayansın o zaman çıkar meydana :D
-
09 Temmuz 2013, 11:20
#27
Beygir gücü konusu tam bir muamma. Ne RKS ne sattığını biliyor ne de bildiğini doğru yazabiliyor. Diğer yandan GS motor olayı da tamamen hikaye, uydurma birşey. Araştırın bakalım bir tane yabancı kaynakta böyle bir terim bulabilecek misiniz ? Bu tamamen Kuba ve RKS motorları pazarlayabilmek için uydurulmuş bir tanımlama. Motorcuya gidince oradaki apaçi kılıklı genç ustalar "Abi bunda GS motor var, piyasadaki en iyi makina" diyorlar, işte o işe yarıyor GS olması... Tabi bunları söylerken motor kötü demiyorum, yanlış anlaşılma olmasın, sadece sunuş şekli yalan dolandan ibaret. Ayrıca motorun titreşimine lanet okuyan da var, titreşim yok diyen de. Bir deneme imkanı bulsam kesin yargıya varacağım ama o da yok malesef. Ama boşta durduğu yerde acayip titriyordu. Motorun dayanklı ve kaliteli olduğuna ben de inanıyorum. Titanic 150 olsun, Titanic 200 olsun sınıfında, gördüğüm bütün motorlardan (YBR125 ve CBF150 dahil) daha kaliteli malzemelere sahipler. Sadece yeni TVS'yi görmedim ama resimlerden çok kaliteli duruyor.
-
09 Temmuz 2013, 11:39
#28
rks motoru bilmiyorum,,
ama ikinci mondial sahibiyim birinciyi 7000 de sattım sorun yoktu,, yakıtcı çok geldiydi,,
ama aradan gecen 8 ayda tekrar mondial aldim,,,
tek sıkıntı biraz fazla yakıyor birde sıfır alınan mondialin sorunları var servis te parca bekliyoz on gündür
kısa bir süre biner sonra model değiştirirm dersen aradaka yaklaşık 1500/2000 tl farka deger degmez dersen mondial al,,,
ama deger o farka dersen rks al
-
09 Temmuz 2013, 11:59
#29
10.500 devri 5 viteste gördünmü hic düz yoldamı yaptın o 127 hızı
-
09 Temmuz 2013, 12:09
#30
keeway sitesinde rks 200 rkv olarak geçiyor ve rkv 200 ile rkv 200s modelleri var
rkv200 9,5kw yani 12,92 hp
rkv200s ise 12 kw yani 16,32 hp
--
türkiyeye getirilen rks 200 isimli motor hem rks türkiye hemde sahibinden com örneklerine bakıldığında keewayin rkv 200s olarak sattığı 16,3 hp lik model.
yağ soğutma radyatörü konumu, sağ taraftan bakıldığında karterin yan şekli tr de satılanların keeway rkv 200s ile aynı olduğunu gösteriyor.
rks türkiyenin 13,1 hp yazma sebebini bilmiyorum ama titanic 150 içinde aynı yanlışı yaparak keeway rks 125in verilerini koymuşlardı.kaldıki rks 200ün lastik ebatlarıda yanlış tr sitesinde
motorun 18 yada 13,1 hp değil 16,3 hp olduğunu düşünüyorum ben.
sıfır km alıp araç bilgilerinin olduğu kağıtları elinde olan varsa baksın koysun buraya.
-
09 Temmuz 2013, 12:26
#31
alper_sahin adlı üyeden alıntı
mcx / commuter
rks200 titaniv / naket/roadser
kıyaslama yapmak dogru olmaz
mcx nereye güclü abi rks 200 den akıl var mantık var bizim burda benim peşime apacheler gelemiyor. stop problemi sadece ilk gelen ve ikinci gelen versiyonlarda oldu şuan satılanların %70 inde o problem yok...
mcx 12.0 Nm at 7500 rpm
rks 200 14.5 Nm @ 6,000 rpm aradaki değerlere bakın...
ön arka disk fren ön fren çift kaliper 260mm genişliğinde çelik halatlı ( ön fren kolu 1-2-3-4 ayarlanabilir yapıda büyük cc japon motorlarında olduğu gibi )
ön kalın ayarlabilir ters maşa arka azot gazlı Ayarlı amortisör - mcx tekiler ayarsız piyasada iki tanesi 80tl ye satılan amörtisorden dikkatinizi çekerim
radyatör soğutma
4 valfli dohc motor
seramik piston silindir ( motor ömrü çok çok uzun şişme boğulma yapmaz )
titreşim yok denecek kadar az
130/70-17 fabrika çıkısı arka teker istersen biraz daha kalınını takar yarış motoru gibi yaparsın
şekli görüntüsü doluluğu
tamamen digital göstergesi
ışık takımına kadar kalitesi
depo kapağındaki su çıkış kanallarından - anahtarlık bölümündeki ikinci su kaçmasın ve kurcalamasınlar diye konulan ikinci kilide motorun atık yağ kusma çıkış hortumlarına kadar
koltuk rahatlığından kullanım dengesi durma mesafesi motor dengesine kadar
sana verdiği tokluk sağlamlık hissi parça kalitesi bunlar önemli arkadaşlar ikisi denk motorlar değil lütfen...
Bence yargısız infaz yapıyorsunuz benim çok arkadaşım atıp tuttu görmeden ama hepsi binince motora şöyle dediler gerçekten göründğü gibi değil çok daha kaliteli ve cüsseli binince anlıyosun güzel motor ben bunu duydum gerçekten alıcak arkadaşlara gönülden tavsiye ediyorum
yedek parça sıkıntınız yok sipariş ediyorsunuz 4 gün sonra elinizde hiç sıkıntım olmadı çevremdekilerinde sıkıntısı olmadı motor son hız olarak benim motorum 127km görüyor ama 0-100 hızlanması gerçekten çok güzel anında 105km/s hıza çıkabiliyor
ve apache gibi titreme konforsuzlukta yok bizzat kendim 1000 km kullandım apache 2012 gerçekten denge ve titreşim sorunu beni çok soguttu motordan ama gücü ybr ye göre çok güzeldi
gerçekten güzel motor lafım yok dohc deil bu arada sohc üstten tek egzantrikli yağ soğutmalı şu kadar diyim bu motoru honda yada yamaha satsa bu fiyata şuan kapış kapış gider millet markayı bilmiyo yoksa her türlü alınır bir motor herşey war maşallah...
---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 11:18 ----------
initial-D adlı üyeden alıntı
keeway sitesinde rks 200 rkv olarak geçiyor ve rkv 200 ile rkv 200s modelleri var
rkv200 9,5kw yani 12,92 hp
rkv200s ise 12 kw yani 16,32 hp
--
türkiyeye getirilen rks 200 isimli motor hem rks türkiye hemde sahibinden com örneklerine bakıldığında keewayin rkv 200s olarak sattığı 16,3 hp lik model.
yağ soğutma radyatörü konumu, sağ taraftan bakıldığında karterin yan şekli tr de satılanların keeway rkv 200s ile aynı olduğunu gösteriyor.
rks türkiyenin 13,1 hp yazma sebebini bilmiyorum ama titanic 150 içinde aynı yanlışı yaparak keeway rks 125in verilerini koymuşlardı.kaldıki rks 200ün lastik ebatlarıda yanlış tr sitesinde
motorun 18 yada 13,1 hp değil 16,3 hp olduğunu düşünüyorum ben.
sıfır km alıp araç bilgilerinin olduğu kağıtları elinde olan varsa baksın koysun buraya.
kardeşm bu rkv 200s in gücü keewayin sitesinde 9bin devirde wermiş rks ise 7500 devirde wermiş bence bundan dolayı bir karışıklık war lastik konusuna gelicek olursak onlar firmaların anlaşmalarına göre bence aynı olayı arora tigerdada wardı ordan biliyorum yani firma nasıl uygun görüyorsa ebatıda öyle seçiyor bence...
-
09 Temmuz 2013, 12:26
#32
Birşey sormak istedim , hani max tork 8000 yazıyorya mesela , motor en iyi torku o devirlerde veriyor anlamınamı geliyor yoksa artık o devirden sonra birşey olmaz anlamınamı geliyor ?
-
09 Temmuz 2013, 12:28
#33
beko12345 adlı üyeden alıntı
Birşey sormak istedim , hani max tork 8000 yazıyorya mesela , motor en iyi torku o devirlerde veriyor anlamınamı geliyor yoksa artık o devirden sonra birşey olmaz anlamınamı geliyor ?
En iyi torku o devirde veriyor anlamına geliyor,sonrasınd en iti gücü verdiği devire kadar çok canlı gider
-
09 Temmuz 2013, 12:36
#34
Mobil bakamıyorum panpalar
200 s modelimi bu yoksa düz modelimi
-
09 Temmuz 2013, 12:39
#35
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Mobil bakamıyorum panpalar
200 s modelimi bu yoksa düz modelimi
Fotolara bakınca tr dekilerin 200s olduğunu düşünüyorum ben
-
09 Temmuz 2013, 12:53
#36
initial-D adlı üyeden alıntı
Fotolara bakınca tr dekilerin 200s olduğunu düşünüyorum ben
bencede 200s makinasıda aynı diğer modellerde ohv filan kullanılmış...
---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 11:42 ----------
initial-D adlı üyeden alıntı
En iyi torku o devirde veriyor anlamına geliyor,sonrasınd en iti gücü verdiği devire kadar çok canlı gider
bu sonrasında iti gücü verdiği devire kadar çok canlı gider olayını tam anlamadım şöylemi 8bin devirde 14.5 tork weriyor 8binden sonra atıyorum 10bin devire kadar çok iyimi hızlanıyor ?
-
09 Temmuz 2013, 13:00
#37
8.000de max torku 10.000 max gücü veren bir motor 7.000-11.000 devir aralığında çok canlıdır mesela kabaca
en iyi ara hızlanma fren sırasında en iyi kompresyon bu devirlerde olur
-
09 Temmuz 2013, 13:01
#38
Bu körü körüne rks titanici savunanları anlamıyorum. Tamam sizin motorunuz öyle olduğu için savıunma ihtiyacı görüyorsunuz ama bu adamlar mal değil 18 hp olsaydı 18 yazarlardı 13 hp ki 13 yazıyorlar. Yurt dışında taiwanda felan bu euro3 olayı yok orda motorlar ona göre üretiliyor biraz fazla hpli oluyor. Burda euro3 emisyon filtre felan derken motor gücü düşüyor yani tr de yayımlanan modeli 13hp 2*2=4 bunun gibi birşey.
-
09 Temmuz 2013, 13:07
#39
http://www.keewaymotor.com/_d275484890.htm Türkiyemdeki Rks200 titanic bu Ustalar... ( sizin için bugün bir mcx ile karşılaştırma fotografını çekicem eğer izmit merkeze gidersem )
neymiş be arkadaş şu mcx , vulture'yi bu kadar övmediler.
Kocaelide oturan arkadaşlarım gelin rks yi görün bedava benden sadece başiskeleye bir dolmuş parası verirsiniz ( öğrenci 1.3tl tam 2tl ) ben sizi duraktan alıcam gezdiricem motoru göstericem BEDAVA
Hatta bi mcx i olan arkadaşım gelirse çok daha mutlu olucam
127km/s hızı düz yolda gördüm / bilenler bilir izmit eskiyol gidiş tarafı hatta çok çok hafifte yokuştur giderken
hafif meyilli ankara yolunda motor 152km/s hız vurdu
benim motorum 105km/s hızla giderken yanımdaki hysung gt250r ibresi 118km/s idi bunuda hatırlatayım.
-
09 Temmuz 2013, 13:08
#40
Ayrıca 200cc ve altında 4.000 devir altında mcxte ki torku hiç bir motor veremez diye düşünüyorum. Kendim windys 150 ybr drift cbf felan alt cc motorların çoğunu kullanmış biri olarak arkadaşımda ki mcx i kullandığımda çok şaşırttı beni düşük devirlerde verdiği tork çok enteresan motor 3000 devirde çok rahat bir şekilde gidiyor diğer motorlarda bu devirlerde boğulur gibi oluyor azcık gaz açınca yalpalıyor rks 200 kullanmadım ama forumda çok uzun süre kullanan arkadaşların ytorumlarını paylaşımlarını takip ettim max hız videolarıda vardı mcx kadar güçlü olduğunu sanmıyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)