Yorumlanması gereken bir düşüncem var
Reklamlar
-
Arkadaşlar herkese merhabalar, 17 yaşındayım teorik sınavı geçtim gibi bir şey. Dün de direksiyon dersim vardı ve çok güzel öğrendim ve kavradım işi. Zaten herkes şaşırdı hayatımda ilk defa motora binmeme rağmen neyse. Ben şöyle bir şey düşünüyorum
sizin tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum; Ehliyetimi aldığım zaman düşük bütçeli bir motosiklet almak istiyorum 1500-2500 arası bütçem var ikinci el alacağım zaten düşe kalka öğreneceğim için çok iyi bir şeye gerek yok diye düşünüyorum. Ben başlangıç motorum olarak
Kanuni CROSS 150-200 bir motosikletle başlayayım diyorum ve yeteri kadar km kaydedip tecrübelendiğimde 600lük bir makineye geçmek istiyorum. Okuduğum kadarıyla direk 600cc bir motorla başlamak ölüme imza atmak gibi bir şeymiş. Zaten dün
motosiklete ilk kez binişimde anladım ve kendime ''daha 130 kilocuk dandik bir şeyin şu pedalını kaldırıp üstüne binerken motosikleti tutmakta zorlanıyorsun Orkun'' dedim ki öyle zayıf ve çelimsiz bir yapım yok. 1.78 boy 70 kiloyum. Sizin düşünceleriniz nelerdir bilmek
istiyorum lütfen alaycı bir şekilde değilde işi bilmeyen birine bir tavsiye bir öğüt verir gibi yaklaşırsanız sevinirim. Diğer konularda oldukça görülüyor bu alaycılık. İlginiz için çok teşekkürler
Reklamlar
-
düşüncelerin güzel ve akılıca..ama kanuni kros alma desem ne dersin??
kroslar yüksek olur,kanuni olduğunda ise 2. el alacaksın madem sorunlu olursa motordan soğutur seni...
commuter tipi bişey (ybr,cbf,apache v.b) alsan iyice kavradıktan sonra tarzını seçsen nasıl olur???
-
cross arıyorsan uygun birşey mondial X-Treme Max var
1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
2. Silindir Hacmi (cm³) : 149
3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 62.00x49.50
4. Sıkıştırma Oranı : 9.0 ± 0.1:1
5. Max. Tork : 11.1 Nm at 7000 min
6. Max. Güç : 8.5 kw at 8000 min
7. Max. Hız (km/h) : 115
8. Rölanti : 1500±100 min
9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites
10. İlk Vites Oranı : 2.909
11. Son Vites Oranı : 0.955
12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15. Ateşleme Tipi : CDI
16. Debriyaj Tipi : Islak tip / Çoklu plaka
17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Disk
18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
19. Lastik (Ön/Arka) : 2.75-21 / 4.60-18
20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10 ±0.1
21. Ağırlık (Kg) : 135±3
22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 150
23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 2090x815x1200
24. Dingil Mesafesi (mm) : 1400
Sıfırı 3.485
Sahibindende 2.500 e satan var 4.500 km de forumda kullananda çok kişiye rastladım bir danışabilirsin
ilan: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-cok-temiz-kazasiz-ciziksiz-x-treme-max-130011455/detay
Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
-
Öncelikle ilgilendiğiniz için ayrı bir teşekkür ederim. Fakat o tür 125lik motorlar ne bileyim çok hoşuma gitmiyor. Ve Ankara'da yaşıtım olan
ve yaşıma yakın delikanlıların şuursuzca sürdüğü motosikletler kategorisine giriyor. Ha forumda elbet kullanan vardır sakın üstüne alınmasın yaşıtlarıma o gözle baklıyor.
Bende bu yüzden farklı bir motorla başlayayım dedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------
NewScooter adlı üyeden alıntı
cross arıyorsan uygun birşey mondial X-Treme Max var
1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
2. Silindir Hacmi (cm³) : 149
3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 62.00x49.50
4. Sıkıştırma Oranı : 9.0 ± 0.1:1
5. Max. Tork : 11.1 Nm at 7000 min
6. Max. Güç : 8.5 kw at 8000 min
7. Max. Hız (km/h) : 115
8. Rölanti : 1500±100 min
9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites
10. İlk Vites Oranı : 2.909
11. Son Vites Oranı : 0.955
12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15. Ateşleme Tipi : CDI
16. Debriyaj Tipi : Islak tip / Çoklu plaka
17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Disk
18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
19. Lastik (Ön/Arka) : 2.75-21 / 4.60-18
20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10 ±0.1
21. Ağırlık (Kg) : 135±3
22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 150
23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 2090x815x1200
24. Dingil Mesafesi (mm) : 1400
Sıfırı 3.485
Sahibindende 2.500 e satan var 4.500 km de forumda kullananda çok kişiye rastladım bir danışabilirsin
ilan: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-cok-temiz-kazasiz-ciziksiz-x-treme-max-130011455/detay
Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
Mutlaka bakacağım teşekkür ederim ve sizinde tanıdığınız varsa kullanan bilgi verirse çok sevinirim
-
Kendi yolumdan bahsedeyim istersen;
Ehliyet alali bir yil bile olmali ve X-Treme MAX ile basladim trafikte tecrübe edinmeye - daha önce hic motorum olmamisti ve o ana kadar tecrübelerim iki üc sene boyunca yaz tatilinde memlekette köy yollarinda kullanmaya dayaliydi.
Yaz tatilinde istanbuldan sifir alip bir ay icinde yaklasik 1500 km yol yaptim memlekette ve kesinlikle memnun kaldigim bir motor - yurtdisinda kaldigim icin beraberimde götüremedim ve KTM 690 Enduro R'a terfi ettim.
Özet olarak, ilk motor icin 150cc'lik motor kesinlikle saglikli secimdir - bu motorun birde yaris tarzi olmamasi daha da saglikli bir yola sürükler seni - ha birde enduro tarzi, yani oturma pozisyonu yüksek, motorun kendisi kaba, hayvansal, vahsi dikkat cekici görünümlü olmasi en saglikli secim olur.
Yüksek oturma pozisyonu senin farkedilmeni arttiracaktir - ayrica senin bakis acini, önündeki iki üc arac öncesine kadar olup biteni süzebilecegin düzeyde genisletecektir - ki biliyorsun motosiklet kullanan daha da dikkatli olmali ve baskalarin olasi öküzlügünü telafi edebilecek sekilde seritini, hizini ve sürüs seklini secmeli! allah korusun!
bu arada canli bir MAX görmediysen ilk görüste kesinlikle "Bu ne lan" diyeceksin - ifade ettigim gibi, kaba! korkunc! vahsi! bir görünümü var gercekten. ;)
-
forzaBJK adlı üyeden alıntı
Kendi yolumdan bahsedeyim istersen;
Ehliyet alali bir yil bile olmali ve X-Treme MAX ile basladim trafikte tecrübe edinmeye - daha önce hic motorum olmamisti ve o ana kadar tecrübelerim iki üc sene boyunca yaz tatilinde memlekette köy yollarinda kullanmaya dayaliydi.
Yaz tatilinde istanbuldan sifir alip bir ay icinde yaklasik 1500 km yol yaptim memlekette ve kesinlikle memnun kaldigim bir motor - yurtdisinda kaldigim icin beraberimde götüremedim ve KTM 690 Enduro R'a terfi ettim.
Özet olarak, ilk motor icin 150cc'lik motor kesinlikle saglikli secimdir - bu motorun birde yaris tarzi olmamasi daha da saglikli bir yola sürükler seni - ha birde enduro tarzi, yani oturma pozisyonu yüksek, motorun kendisi kaba, hayvansal, vahsi dikkat cekici görünümlü olmasi en saglikli secim olur.
Yüksek oturma pozisyonu senin farkedilmeni arttiracaktir - ayrica senin bakis acini, önündeki iki üc arac öncesine kadar olup biteni süzebilecegin düzeyde genisletecektir - ki biliyorsun motosiklet kullanan daha da dikkatli olmali ve baskalarin olasi öküzlügünü telafi edebilecek sekilde seritini, hizini ve sürüs seklini secmeli! allah korusun!
bu arada canli bir MAX görmediysen ilk görüste kesinlikle "Bu ne lan" diyeceksin - ifade ettigim gibi, kaba! korkunc! vahsi! bir görünümü var gercekten. ;)
Öncelikle çok teşekkür ediyorum yorumunuz için, motoru henüz canlı görmedim evet ve gerçekten merak etmiyor değilim Bu motosiklette yeterince tecrübe kazandıktan sonra racing kategorisinde bir motorla devam etmeyi düşünüyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)