Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yorumlanması gereken bir düşüncem var

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Arkadaşlar herkese merhabalar, 17 yaşındayım teorik sınavı geçtim gibi bir şey. Dün de direksiyon dersim vardı ve çok güzel öğrendim ve kavradım işi. Zaten herkes şaşırdı hayatımda ilk defa motora binmeme rağmen neyse. Ben şöyle bir şey düşünüyorum

    sizin tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum; Ehliyetimi aldığım zaman düşük bütçeli bir motosiklet almak istiyorum 1500-2500 arası bütçem var ikinci el alacağım zaten düşe kalka öğreneceğim için çok iyi bir şeye gerek yok diye düşünüyorum. Ben başlangıç motorum olarak

    Kanuni CROSS 150-200 bir motosikletle başlayayım diyorum ve yeteri kadar km kaydedip tecrübelendiğimde 600lük bir makineye geçmek istiyorum. Okuduğum kadarıyla direk 600cc bir motorla başlamak ölüme imza atmak gibi bir şeymiş. Zaten dün

    motosiklete ilk kez binişimde anladım ve kendime ''daha 130 kilocuk dandik bir şeyin şu pedalını kaldırıp üstüne binerken motosikleti tutmakta zorlanıyorsun Orkun'' dedim ki öyle zayıf ve çelimsiz bir yapım yok. 1.78 boy 70 kiloyum. Sizin düşünceleriniz nelerdir bilmek

    istiyorum lütfen alaycı bir şekilde değilde işi bilmeyen birine bir tavsiye bir öğüt verir gibi yaklaşırsanız sevinirim. Diğer konularda oldukça görülüyor bu alaycılık. İlginiz için çok teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    düşüncelerin güzel ve akılıca..ama kanuni kros alma desem ne dersin??
    kroslar yüksek olur,kanuni olduğunda ise 2. el alacaksın madem sorunlu olursa motordan soğutur seni...

    commuter tipi bişey (ybr,cbf,apache v.b) alsan iyice kavradıktan sonra tarzını seçsen nasıl olur???

  3. #3
    NewScooter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    Ordu/Merkez
    cross arıyorsan uygun birşey mondial X-Treme Max var

    1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
    2. Silindir Hacmi (cm³) : 149
    3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 62.00x49.50
    4. Sıkıştırma Oranı : 9.0 ± 0.1:1
    5. Max. Tork : 11.1 Nm at 7000 min
    6. Max. Güç : 8.5 kw at 8000 min
    7. Max. Hız (km/h) : 115
    8. Rölanti : 1500±100 min
    9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites
    10. İlk Vites Oranı : 2.909
    11. Son Vites Oranı : 0.955
    12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
    13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
    14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
    15. Ateşleme Tipi : CDI
    16. Debriyaj Tipi : Islak tip / Çoklu plaka
    17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Disk
    18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
    19. Lastik (Ön/Arka) : 2.75-21 / 4.60-18
    20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10 ±0.1
    21. Ağırlık (Kg) : 135±3
    22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 150
    23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 2090x815x1200
    24. Dingil Mesafesi (mm) : 1400

    Sıfırı 3.485
    Sahibindende 2.500 e satan var 4.500 km de forumda kullananda çok kişiye rastladım bir danışabilirsin
    ilan: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-cok-temiz-kazasiz-ciziksiz-x-treme-max-130011455/detay

    Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

  4. #4

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Öncelikle ilgilendiğiniz için ayrı bir teşekkür ederim. Fakat o tür 125lik motorlar ne bileyim çok hoşuma gitmiyor. Ve Ankara'da yaşıtım olan
    ve yaşıma yakın delikanlıların şuursuzca sürdüğü motosikletler kategorisine giriyor. Ha forumda elbet kullanan vardır sakın üstüne alınmasın yaşıtlarıma o gözle baklıyor.
    Bende bu yüzden farklı bir motorla başlayayım dedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

    Alıntı NewScooter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cross arıyorsan uygun birşey mondial X-Treme Max var

    1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
    2. Silindir Hacmi (cm³) : 149
    3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 62.00x49.50
    4. Sıkıştırma Oranı : 9.0 ± 0.1:1
    5. Max. Tork : 11.1 Nm at 7000 min
    6. Max. Güç : 8.5 kw at 8000 min
    7. Max. Hız (km/h) : 115
    8. Rölanti : 1500±100 min
    9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites
    10. İlk Vites Oranı : 2.909
    11. Son Vites Oranı : 0.955
    12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
    13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
    14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
    15. Ateşleme Tipi : CDI
    16. Debriyaj Tipi : Islak tip / Çoklu plaka
    17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Disk
    18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
    19. Lastik (Ön/Arka) : 2.75-21 / 4.60-18
    20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 10 ±0.1
    21. Ağırlık (Kg) : 135±3
    22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 150
    23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 2090x815x1200
    24. Dingil Mesafesi (mm) : 1400

    Sıfırı 3.485
    Sahibindende 2.500 e satan var 4.500 km de forumda kullananda çok kişiye rastladım bir danışabilirsin
    ilan: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-cok-temiz-kazasiz-ciziksiz-x-treme-max-130011455/detay

    Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
    Mutlaka bakacağım teşekkür ederim ve sizinde tanıdığınız varsa kullanan bilgi verirse çok sevinirim

  5. #5
    forzaBJK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Şebinkarahisar
    Motosikleti
    KTM 690 Enduro/SMC R
    Kendi yolumdan bahsedeyim istersen;
    Ehliyet alali bir yil bile olmali ve X-Treme MAX ile basladim trafikte tecrübe edinmeye - daha önce hic motorum olmamisti ve o ana kadar tecrübelerim iki üc sene boyunca yaz tatilinde memlekette köy yollarinda kullanmaya dayaliydi.
    Yaz tatilinde istanbuldan sifir alip bir ay icinde yaklasik 1500 km yol yaptim memlekette ve kesinlikle memnun kaldigim bir motor - yurtdisinda kaldigim icin beraberimde götüremedim ve KTM 690 Enduro R'a terfi ettim.

    Özet olarak, ilk motor icin 150cc'lik motor kesinlikle saglikli secimdir - bu motorun birde yaris tarzi olmamasi daha da saglikli bir yola sürükler seni - ha birde enduro tarzi, yani oturma pozisyonu yüksek, motorun kendisi kaba, hayvansal, vahsi dikkat cekici görünümlü olmasi en saglikli secim olur.
    Yüksek oturma pozisyonu senin farkedilmeni arttiracaktir - ayrica senin bakis acini, önündeki iki üc arac öncesine kadar olup biteni süzebilecegin düzeyde genisletecektir - ki biliyorsun motosiklet kullanan daha da dikkatli olmali ve baskalarin olasi öküzlügünü telafi edebilecek sekilde seritini, hizini ve sürüs seklini secmeli! allah korusun!

    bu arada canli bir MAX görmediysen ilk görüste kesinlikle "Bu ne lan" diyeceksin - ifade ettigim gibi, kaba! korkunc! vahsi! bir görünümü var gercekten. ;)

  6. #6

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Alıntı forzaBJK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi yolumdan bahsedeyim istersen;
    Ehliyet alali bir yil bile olmali ve X-Treme MAX ile basladim trafikte tecrübe edinmeye - daha önce hic motorum olmamisti ve o ana kadar tecrübelerim iki üc sene boyunca yaz tatilinde memlekette köy yollarinda kullanmaya dayaliydi.
    Yaz tatilinde istanbuldan sifir alip bir ay icinde yaklasik 1500 km yol yaptim memlekette ve kesinlikle memnun kaldigim bir motor - yurtdisinda kaldigim icin beraberimde götüremedim ve KTM 690 Enduro R'a terfi ettim.

    Özet olarak, ilk motor icin 150cc'lik motor kesinlikle saglikli secimdir - bu motorun birde yaris tarzi olmamasi daha da saglikli bir yola sürükler seni - ha birde enduro tarzi, yani oturma pozisyonu yüksek, motorun kendisi kaba, hayvansal, vahsi dikkat cekici görünümlü olmasi en saglikli secim olur.
    Yüksek oturma pozisyonu senin farkedilmeni arttiracaktir - ayrica senin bakis acini, önündeki iki üc arac öncesine kadar olup biteni süzebilecegin düzeyde genisletecektir - ki biliyorsun motosiklet kullanan daha da dikkatli olmali ve baskalarin olasi öküzlügünü telafi edebilecek sekilde seritini, hizini ve sürüs seklini secmeli! allah korusun!

    bu arada canli bir MAX görmediysen ilk görüste kesinlikle "Bu ne lan" diyeceksin - ifade ettigim gibi, kaba! korkunc! vahsi! bir görünümü var gercekten. ;)
    Öncelikle çok teşekkür ediyorum yorumunuz için, motoru henüz canlı görmedim evet ve gerçekten merak etmiyor değilim Bu motosiklette yeterince tecrübe kazandıktan sonra racing kategorisinde bir motorla devam etmeyi düşünüyorum


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)