Honda pcx deki yedek parça sıkıntısı
Reklamlar
-
16 Temmuz 2013, 01:06
#101
şimdi senin olay farklı garanti ile bi alakası yok sen hondayı tüketici hakem heyetine şikayet etsen derki exper gelmedi osuruktan bahaneler bulur ve paçayı yırtar
hem adam diyebilir banane kardeşim sen kaza yaptıysan yaptın ben elimde bu parçaları bulundurmak zorunda değilim de der
ama garanti kapsamında böyle bi olay olsa sen motoru götürünce bi servis giriş kağıtı istersen tarih yazar 1 ay içinde yapılmazsa para da istersin yeni motor da
Reklamlar
-
16 Temmuz 2013, 01:21
#102
F54 adlı üyeden alıntı
şimdi senin olay farklı garanti ile bi alakası yok sen hondayı tüketici hakem heyetine şikayet etsen derki exper gelmedi osuruktan bahaneler bulur ve paçayı yırtar
hem adam diyebilir banane kardeşim sen kaza yaptıysan yaptın ben elimde bu parçaları bulundurmak zorunda değilim de der
ama garanti kapsamında böyle bi olay olsa sen motoru götürünce bi servis giriş kağıtı istersen tarih yazar 1 ay içinde yapılmazsa para da istersin yeni motor da
Bedel iadesi yada yeni araç verme durumunu araştırıyorum ama netlik kazandıramadım.
Honda yeni araç versede almam orası ayrı mesele.
Şimdi arkadaşım benim motorun servise giriş kaydı var, Dosyanın açılış tarihi belli, experin geliş tarihi belli
"hem adam diyebilir banane kardeşim sen kaza yaptıysan yaptın ben elimde bu parçaları bulundurmak zorunda değilim de der" demişsin.
Böyle bir şeyi bence diyemez çünkü 2013 model bir motor ve bu motorun her tür parçasını bana temin etmek zorunda. Ayrıca benim parçalarda kaza anında en başta zarar görecek parçalardır. Senin yazdığın kendi yorumun mu? Yoksa bir bildiğin mi var?
Esas sormak istediğim ise garantisi devam eden bir motor kaza sonucu servise girdi diyelim 20 iş gününden sonra bedel iadesi isteyebiliyormuyum isteyemiyormuyum?
-
16 Temmuz 2013, 01:42
#103
kalın yazı ile yazdığın benim yorumum..
kaza sonuc u parça bekleyen bi ürünün sana parasını iade etmez sonuçta bu olayda honda nın bi suç u yok kazayı sonuçta honda yapmadı yani,,,
exper in geliş tarihinde ziyade exper in onay verdiği tarih önemli ondan sonra ki süreç sen parayı verirsin parça gelir takılır motoru teslim alırsın
onaydan 15 gün sonra para sana sigorta tarafından ödenir
-
16 Temmuz 2013, 05:24
#104
F54
"kaza sonuc u parça bekleyen bi ürünün sana parasını iade etmez sonuçta bu olayda honda nın bi suç u yok kazayı sonuçta honda yapmadı yani,,,"
Kazadan Honda suçludur demedim. Motor parça bekliyorsa bunun suçu Hondadır. Motoru bedelini ödeyerek almışım. İstediğim şekilde kullanmak benim takdirimdedir. Servisten yedek parça talep etme sıklığına servisin müdahalesi olamaz.
Ayrıca motoru servise götürdüğümde yetkiliye, motorun grenajları kesin değişecek. Exper beni suçlu bulsa da ben bu parçaların ücretini ödeyeceğim. Hemen istekte bulunun dedim.
Bilgisi olan arkadaşlar motorun servisten 20 günde çıkmaması durumunda bedel iadesi hakkında bilgi verebilirlermi? Asıl öğrenmek istediğim mesele bu. Parça değişimi durumunda bu kanundan yararlanamazmıyız? Sadece aracın arıza verme durumunda mı yararlanılıyor?
-
17 Temmuz 2013, 01:01
#105
18. Gün ü de hayırlısıyla kapattık.
Müşteri hizmetlerini telefonla arayıp şikayetlerimi bir kez daha söyledim. Geri dönüş yapacaklarını söylediler. 18 günde dört tane plastik parçasını temin edemeyen bir dünya markası! Hondacık....
-
17 Temmuz 2013, 10:40
#106
Belirli ekonomik güce sahip olmayan firmalar bayilik alınca bu tarz sorunlar çıkıyor işte.. arabalarda servis açmak için satış reyonu da almak gerekiyor. çok ciddi yaptırımları var, bir ford plaza açmak isteyen arkadaşım, 20 personel için bir hemşire +revir+ soyunma odaları+duşlar+......
her satıllan modelden en az bir tane show aracı, ciddi bir yedek parça stoğu zorunluluğu var. araba iş iyi kazandırıyor ki bayiler buna katlanabiliyorlar.
şimdi sormak lazım honda motosiklet türkiye bayisinden ne istiyor?
diğeri de bayisine ne veriyor? ne kazandırıyor? showroom için konsinye veriyormu? parça stoklama da vade yada ne oranda indirim yapıyor acaba..
bundan 2 yıl önce cbf 150 nin bile parçası serviste yoktu. gümrükte honda türkiyenin malı takılmış plastik kalitesi ve çevreye olan zararı (asbes hikayesinden) 2011 de yaz aylarında cbr 125 in 2 ay çamurluğunu bekledik. paramızı iade alıp çıkma bulduk.. bu sadece honda için geçerlimi diye sorarsan bugun kawasaki er-6f in sol granajı istanbul anabayisinde yok. yurt dışından getiriliyor.. minumum 1 ayda geliyor. er-6n sticker ı 150 lira o da bir ayda geliyor ellerinde yok (tek stiker takım değil).
Yamaha motorum hiç olmadı durumlarını bilemiyorum ama izmirde toyota satan bir marka var adamlar servisini aldı 1 sene dayanamadılar kapattılar şimdi ismi cismi bilinmeyen bir firma bakıyor.
KTM ,Ducati felan onlar hak getire..mesela bu 3. cbf im. hep ikinci el garantisi bitmiş alırım. sahibinden de bulamayacağın parçası yok.bana göre iyi motor aksam garajımda duran motordur. Ustaların işi şişirmek için şimdi işi uzun sen bırak 2-3 güne yaparız cümlelerine tilt olurum. Neyse amacım moralini bozmak değil. sadece türkiyenin bir gerçeği bu. elektirikli alet servisleri de aynı kasko şirketleri de aynı .. bu konuda yaptırımlar olması gerek.
-
17 Temmuz 2013, 18:46
#107
19. Gün Müşteri Hizmetlerinden arandım. Honda benim için bitmiştir.
Bir müşteri olarak şu yazıları yazarken elim kolum bağlanmış durumda, canım çok sıkkın.
O zaman niye yazıyorsun derseniz. Honda dan yaşadığım sıkıntıları mümkün olduğunca herkese anlatmak.
10 gün önce 8 Temmuz da müşteri hizmetlerince aranmıştım. Geminin resmi işlemlerden dolayı gümrükte bekletildiğini en geç 10 gün içinde parçaların servise ulaştırılacağını Cahit bey söylemişti. Bu gün itibarı ile verilen süre dolmuş durumda.
Bu 10 günlük süre zarfında Hondayla bir kaç kez daha yazışmam oldu. Ama bunların hiç birisine yanıt vermediler. 2 gün önce telefonla müşteri hizmetlerini arayarak bir müşteri olarak en üst düzeyde kiminle görüşebileceksem onunla görüşmek istediğimi. Motorun servisteki kalış süresinin 10 günü geçtiğinden kullanmam için motor verilmesini. Servis süresinin 20 günü geçmesi halinde ise motorun bedelinin geri iadesini istediğimi söyledim.
Bugün bana geri dönüş yaptılar. Yine aynı Cahit bey. Diyorki biz elimizden geleni yapıyoruz. Gelişmeleri elimizden geldiğince hızlandırıyoruz. Yedek parçalar gümrükte takılı kaldı TSE den dolayı Plastik kalitesi vb inceleniyor. Yedek parçalar en geç bir hafta içinde servise ulaştırılacak. Motor arızadan dolayı serviste olmadığından kullanmam için motor veremezlermiş.
Dedim Cahit bey aynı konuşmayı sizle 10 gün önce de yaptık. Süre doldu bir hafta daha diyorsun. Ben size nasıl inanayım?
Cevap:Bu sefer kesin..... kem küm...
Müşteri olarak ben görüşebileceğim en yetkili kişiyle görüşmek istediğimi söylemiştim.
Cevap: Görüşebileceğiniz en yetkili kişi benim.
Motor 19 gündür serviste parça bekliyor ben mağdurum. Hondanın bu mağduriyetimi azaltacak bir uygulaması olabilirmi?
Cevap:Biz zaten elimizden geleni yapıyoruz........
Ben bundan sonra kesinlikle Honda markasına güvenmiyorum motorunuzuda arabanızı da almayacağım.
Cevap: susmak
Şu sonuca vardım. Ben Honda dan sıfır motor almakla hata etmişim. Bunların ne sözüne inanılır, ne bir yardım beklenir. Bu motoru aldığıma pişmanım. Bazı arkadaşlar bizde Honda motor kullanıyoruz biz sorun yaşamıyoruz diyebilirler. Sizin modelinizde sorun olmayabilir. Yedek parçaya ihtiyacın olmazsa bir kaza yada bir problem olmadan periyodik bakımlar için servise gidiyorsan sıkıntı yaşamamış olabilirsin. Bemim durumumda ise Honda sayesinde ananızdan emdiğiniz süt burnunuzdan gelebilir...
Son olarakta bu işin hukuksal yönünü iyi bilen arkadaşlarımdan yardım istiyorum. Benim şu durumda haklarım nelerdir? Ne yapmam gerekir?
-
17 Temmuz 2013, 18:58
#108
@Halil Altın , Allah kolaylık ve sabır versin...
-
18 Temmuz 2013, 02:28
#109
Sikayet sitelerine ne zaman şikayet yazılır? Kendi adıma bir firmanın haksızlık yaptığına çok emin olduğumda yazmışımdır.
Honda firması olarak sizin beceriksizliğinizin sonucu bana mal oluyor. Sen büyük bir firma olma iddiasındaysan yumurta kapıya dayanmadan önce yedek parçaları sipariş edecektin.
Şikayet sitelerini taradım ve sadece Honda motorlarla ilgili olan yedek parça sıkıntıları ile ilgili şikayetlerden bazılarını paylaşıyorum. Arabalardaki şikayetler ise çok daha fazla.
Sıfır Honda alacaklara bu sayfayı referans gösterinki başlarına gelebilecek olan durumu önceden bilip hazırlıklı olsunlar.
Sayı 1000001909
Tarih 28 Eylül 2005
Sikayetim com
2005 model Honda beat motosikletimin geçirmiş olduğum küçük bir kaza sonucunda kırılan 3 küçük ve birkaç büyük çizilen parçasının değiştirmek için ağustos ayında yapmış olduğum talepten bu yana ne yazıkki cevap alamamaktayım.servis birkaç parçayı temin etmiş fakat diğer yarısı temin edilemiyor.Honda Türkiye servise sürekli önümüzdeki hafta parçalar size ulaşacak demiş fakat serviste,bende bekledik ama sonuç alamadık.servisi ayrı tutuyorum çünkü bana karşı ilgili ve samimi davranıyorlar.Honda merkez ise geçiştirmeye çalışıyor.Kanunen bu gibi durumlarda ne kadar bekletebiliyorlar merak ediyorum.parçalarıda garantiden değil parasını ödeyerek alacağız yani.27 eylülde Honda dan birisi arayarak parçaların Ekimin 2.haftasından sonra geleceğini beklememi söyledi.Yetkili olduğunu söyleyen bu bayana bana en azından bunu garanti edecek bir yazı verebilecekmisiniz diyorum malesef diyor.Bu durumda ben ne diyeyim.masraf parasını vereyim yeni bir motor verin diyorum olmaz diyor.Başka motordan parça sökün diyorum olmaz diyor.Yahu parayı ver aylaca bekle sonuç dünya markası honda hizmet bu kadar.Sıfır aldığım bir ürünün 2 ay ekipmanını beklemek zorundamıyım.davada açarım,medyayada taşırım.Beni ciddiye almayan zamanımı harcayan ve zararımı biraz olsun tazmin etmeye çalışmayan bir zihniyeti anlayışla karşılamam mümkün değil.1,5 ay beklettiler ama daha fazla özelliklede bu şekilde daha fazla beklemek istemiyorum varsa bir fikriniz yardım edebilirseniz sevinirim. saygılarımla...
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Sayı 1000200844
Tarih 13 Temmuz 2011
Sikayetim com
Martta satın aldığım 34 DN 4266 plakalı 2011 CBR 125R marka motosikletimle 22 Mayıs ta kaza yaptım. Kaza sonucu motosikletimi Honda servisi olan Ümraniye D&B Motora yolladım. Servisi aradığımda motorumun parçalarının sipariş verildiğini ve ne zaman geleceği hakkında bilgilerinin olmadığını söylediler. Bugün yani 13 temmuz'a kadar olan süreçte servisin verdiği bilgiye göre motorumun parçalarının daha %30 u gelmiş ve daha ne kadar bekliyeceğimi ne servisim nede ben bilmiyoruz. Honda müşteri hizmetleri hizmetlerini 4 kere aradım ve kaç mail attığımı hatırlamıyorum.Her seferinde bi isim veriyorlar ve size dönücektir deniliyor.Ama ne telefon nede bir bilgi. Yaptığım araştırmalara ise.. Yurt dışından bi mal ülkeye sokulmadan yedek parça larının %100 bulunma zorunlulugu diye bir kanun çıkıyo karşıma. Bu kadar büyük bir Firmanın böyle bi ilgisizliğe yada oyalama peşine düştüğünü anlamış değilim. Mağduriyetimin en hızlı şekilde giderilmesini istiyorum ve tekrar belirtiyorum Motosikletimi ben kışın kullanmak için almadım. Parçası yoksa motoruda getirip fuarda sergileyip insanların gözünü boyamasaydınız.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Sayı 1000207955
Tarih 23 Ağustos 2011
Sikayetim com
Merhaba;Yaklaşık 2 ay önce pendik honda güngör motorsiklete egzoz değişimim tespitinde bulundular 2 aydır fabrikadan egzoz gelmediğini söylüyorlar honda malını satıpta niçin malının sorunlarıyla ilgilenmiyor ben bu motorsiklete 1 yıl önce 4100 tl ödedim.Honda niçin benim gerekli olan garanti kapsamındaki egzozumu yetkili servise göndermekten aciz oluyor? Saygılarımla.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Sayı 1000224566
Tarih 11 Aralık 2011
Sikayetim com
Ben honda cbr 125 r aldm yeni 2011 model 1 ay snra arkadan carptılar motoruma servise götürdüm tam 2 ay oldu nerdeyse ama hağla parça bekliyor parça gelmedi birdaha aslaa hondadan bise almam aldğmada çook ama çok pişman oldm nalet olsun sizin motorunuzada firmanızda!!!!!
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1890462
sikayetvar.com
2013 model Honda cbr 1000 RR marka ve modeli olan bir motorsiklet aldım. 3 ay kadar kullandıktan sonra yaklaşık 10 gün önce yolda giderken aniden yağ lambası yandı ve servisi aradım motorumu servise çektiler ve bana bir form doldurttular. Üzerinden 10 gün geçmesine rağmen hiçbir yetkili tarafımdan aranılmadım ve hergün servisi aramama rağmen hep aynı cevabı aldım.
İstanbul'dan haber bekliyoruz. Ne İstanbul'muş ne garantiymiş yaz sezonu bitecek sadece yaz aylarında kullanabildiğimiz ve 37.000 TL değerindeki motorum bir hurda gibi serviste sökülmüş bir kenarda atılı dururken defalarca Honda müşteri hizmetlerini aramama rağmen biz sizi arayacağız cevabından başka birşey duymadım.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1880280
sikayetvar.com
Benim Honda PCX Sigortanın karşılayacağı parçalar neden hala gelmiyor. Bana parça listesi çıkarılış tarihi 20 mayıs 2013 ve bir hafta sonra eksper gelip baktı. O süreden bu yana ben hala bekliyorum siz kendinizi benim yerime koyun düşünün bakın yukarıda Allah olduğunu unutmayın. Ben şimdiye dek bir sürü kişiye önerdim daha da bana soran çok bu markanın nasıl olduğunu hiç tanımadığım insanlar soruyor. Siz daha ne zaman göndermeyi düşünüyorsunuz parçaları bu ne ilgisizlik satmayı biliyorsanız parçalarıyla da ilgilenin.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1873579
sikayetvar.com
Mavi Beyaz motorsikletime söylendiğine göre Japonya'dan sipariş verilip gelen grenaj seti, gidon vs. siyah motora uygun olarak gelmiş yani siyah gelmiş. 60 gün önce kaza yaptım daha motorumu alamadım karşı taraf yüzde yüz hatalı olmasına rağmen.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1873425
sikayetvar.com
Honda PCX motorsikletimle kaza yaptım. Motorumu yetkili servis olan Anes motora götürdüm. Honda motorun Türkiye'de en çok sattığı modelin yedek parçalarını stoklarında bulundurmuyorlar ve 1 ay beni parça bekletiyorlar.
Motorsikletlerim sürekli Japon ya da İtalyan malı olmuştur. İlk defa Honda tercih ettim pişman oldum. Honda'ya mail yazdım dönmediler bile. Anladım ki her konuda bir şey alırken önce servisini araştıracaksın. Honda Türkiye çok yetersiz!
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1867826
sikayetvar.com
29.05.2013 tarihinde satın aldığım Honda PCX motorumu yedek parça ihtiyacı (koltuk) sebebiyle 08.06.2013 tarihinde yetkili servise teslim ettim. İlk etapta Haziran sonunda motoru teslim alabileceğim söylendi. Daha sonra bu sürenin Temmuz ortasını bulabileceğini öğrendim. Honda gibi bir markanın (Yedek parça konusunda sıkıntı yaşamayacağım düşüncesiyle tercih etmiştim) neredeyse 2 aydaki o da afaki bir yedek parçayı temin edememesi ve bunun karşılığında hiçbir çözüm sunmamış olması (bu süreçte muadil araç temini yahut çıkma parça gibi) beni mağdur etti. Bu marka bir araç satın aldığım için pişman oldum. Acil çözüm üretilerek tarafıma dönülmesini istiyorum.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1671060
sikayetvar.com
1 yıl önce geçirdiğim küçük bir trafik kazasında Honda Beat marka motorum biraz hasar gördü. Bunun üzerine Honda'nın Antalya yetkili servisi olan Tümotopar HHonda Alanya bayine motorumu teslim ettim. Motosikletimin onarımı 15 gün sürdü ardından motosikletimi almaya gittiğimde bir parçasının eksik olduğunu ama motorun çalışmasında ve yürümesinde bir sorun teşkil etmeyeceği için motosikleti alabileceğimi parça tedarik edilince bana haber verileceği söylendi ve gelmeyen parçanın parası dahil tüm ücretler benden tahsil edildi. Bugünden sonra 6 ay bu parçanın temin edilemediği söylendi, 6 ayın sonunda benden tahsil edilen paranın iadesini istedim bununla ilgilide hala sorunlar yaşamaktayım.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1295938
sikayetvar.com
2005 model CBF 600 Motorumun arka dişli Rulmanını servis ve fabrikada bulamıyorum 2 haftadır motorum sökük vaziyette bulamıyorum ?
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1890462
sikayetvar.com
2013 model Honda cbr 1000 RR marka ve modeli olan bir motorsiklet aldım. 3 ay kadar kullandıktan sonra yaklaşık 10 gün önce yolda giderken aniden yağ lambası yandı ve servisi aradım motorumu servise çektiler ve bana bir form doldurttular. Üzerinden 10 gün geçmesine rağmen hiçbir yetkili tarafımdan aranılmadım ve hergün servisi aramama rağmen hep aynı cevabı aldım.
İstanbul'dan haber bekliyoruz. Ne İstanbul'muş ne garantiymiş yaz sezonu bitecek sadece yaz aylarında kullanabildiğimiz ve 37.000 TL değerindeki motorum bir hurda gibi serviste sökülmüş bir kenarda atılı dururken defalarca Honda müşteri hizmetlerini aramama rağmen biz sizi arayacağız cevabından başka birşey duymadım.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1880280
sikayetvar.com
Benim Honda PCX Sigortanın karşılayacağı parçalar neden hala gelmiyor. Bana parça listesi çıkarılış tarihi 20 mayıs 2013 ve bir hafta sonra eksper gelip baktı. O süreden bu yana ben hala bekliyorum siz kendinizi benim yerime koyun düşünün bakın yukarıda Allah olduğunu unutmayın. Ben şimdiye dek bir sürü kişiye önerdim daha da bana soran çok bu markanın nasıl olduğunu hiç tanımadığım insanlar soruyor. Siz daha ne zaman göndermeyi düşünüyorsunuz parçaları bu ne ilgisizlik satmayı biliyorsanız parçalarıyla da ilgilenin.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1873579
sikayetvar.com
Mavi Beyaz motorsikletime söylendiğine göre Japonya'dan sipariş verilip gelen grenaj seti, gidon vs. siyah motora uygun olarak gelmiş yani siyah gelmiş. 60 gün önce kaza yaptım daha motorumu alamadım karşı taraf yüzde yüz hatalı olmasına rağmen.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1873425
sikayetvar.com
Honda PCX motorsikletimle kaza yaptım. Motorumu yetkili servis olan Anes motora götürdüm. Honda motorun Türkiye'de en çok sattığı modelin yedek parçalarını stoklarında bulundurmuyorlar ve 1 ay beni parça bekletiyorlar.
Motorsikletlerim sürekli Japon ya da İtalyan malı olmuştur. İlk defa Honda tercih ettim pişman oldum. Honda'ya mail yazdım dönmediler bile. Anladım ki her konuda bir şey alırken önce servisini araştıracaksın. Honda Türkiye çok yetersiz!
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1867826
sikayetvar.com
29.05.2013 tarihinde satın aldığım Honda PCX motorumu yedek parça ihtiyacı (koltuk) sebebiyle 08.06.2013 tarihinde yetkili servise teslim ettim. İlk etapta Haziran sonunda motoru teslim alabileceğim söylendi. Daha sonra bu sürenin Temmuz ortasını bulabileceğini öğrendim. Honda gibi bir markanın (Yedek parça konusunda sıkıntı yaşamayacağım düşüncesiyle tercih etmiştim) neredeyse 2 aydaki o da afaki bir yedek parçayı temin edememesi ve bunun karşılığında hiçbir çözüm sunmamış olması (bu süreçte muadil araç temini yahut çıkma parça gibi) beni mağdur etti. Bu marka bir araç satın aldığım için pişman oldum. Acil çözüm üretilerek tarafıma dönülmesini istiyorum.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1671060
sikayetvar.com
1 yıl önce geçirdiğim küçük bir trafik kazasında Honda Beat marka motorum biraz hasar gördü. Bunun üzerine Honda'nın Antalya yetkili servisi olan Tümotopar HHonda Alanya bayine motorumu teslim ettim. Motosikletimin onarımı 15 gün sürdü ardından motosikletimi almaya gittiğimde bir parçasının eksik olduğunu ama motorun çalışmasında ve yürümesinde bir sorun teşkil etmeyeceği için motosikleti alabileceğimi parça tedarik edilince bana haber verileceği söylendi ve gelmeyen parçanın parası dahil tüm ücretler benden tahsil edildi. Bugünden sonra 6 ay bu parçanın temin edilemediği söylendi, 6 ayın sonunda benden tahsil edilen paranın iadesini istedim bununla ilgilide hala sorunlar yaşamaktayım.
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Şikayet No : 1295938
sikayetvar.com
2005 model CBF 600 Motorumun arka dişli Rulmanını servis ve fabrikada bulamıyorum 2 haftadır motorum sökük vaziyette bulamıyorum ?
.................................................. .................................................. .................................................. .......................
-
18 Temmuz 2013, 04:39
#110
3. dünya ülkesiyiz. normaldir.
kendi malını üretmezsen böyle beklersin işte. (Halil bey lafım size değil yanlış anlamayın)
-
18 Temmuz 2013, 05:01
#111
-
18 Temmuz 2013, 05:12
#112
maxi97 adlı üyeden alıntı
3. dünya ülkesiyiz. normaldir.
kendi malını üretmezsen böyle beklersin işte. (Halil bey lafım size değil yanlış anlamayın)
Keşke arabamızı, motorsikletimizi, telefonumuzu.... herşeyimizi kendimiz üretebilsek size katılmakla beraber. Esas zihniyetimizin değişmesi gerekiyor.
İş adamıyla, müşterimizle hepimizin bilinçlenmesi gerekiyor. İşini yapmayana kanunlarımızın yaptırımının olması gerekiyor.
Honda yada çoğu şirket açısından dışarıdan olaya baktığımızda işler ne kadar da düzenli yürüyor deriz. Ama işin içine girince sorunlarla karşılaşırız. Adamların genelde amacı müşteri memnuniyeti değil. Nasıl daha fazla para kazanırız!
Müşteri açısından baktığımızda genelde bilinçsiziz. Ben kaç gündür içine düştüğüm bu olayda kanunen nasıl hakkımı arayabilirim diye araştırıyorum soruyorum ama net olarak şöyle diyemiyorum. Arkadaşlardan bazıları iyi niyetleriyle arkadaş parçalar gelene kadar hasarlı grenajla bin diyor. Kimsede çıkıp arkadaş senin kanunen şöyle şöyle hakkın var git hakkını ara diyemiyor. Çünkü bu haklar yeteri kadar bize verilmemiş. Haklar genellikle patronlara zenginlere verilmiş. Verilen hakları da bizler ya anlayamıyoruz çoğu zamanda bilmiyoruz.
-
18 Temmuz 2013, 05:14
#113
vay arkadaş ne parçaymış plastiği eritip biz aynısından yapaydık keşke. şaka bir yana Honda Türkiye'nin yetersizliği burdada ortaya çıkıyor. Honda firması ülkemizdeki çalışanlarına çeki düzen vermeli. böyle giderse çok kan kaybedecek.
Aslında şöyle bir uygulama gelse güzel olur. mesela 10 gün içinde parçayı tedarik edemeyip takamayan firmalar o parçayı bedava taksın. bakın o zaman nasılda zamanında gelecek. kanunlar yetersiz.
-
18 Temmuz 2013, 05:26
#114
125'lik scootera 7 bin lira verdiysen bunlar küçük meseleler sen hondacısın büyük düşün arkadaş
-
18 Temmuz 2013, 05:44
#115
mete_han adlı üyeden alıntı
Diren Halil...........
Yanımda sizin gibi arkadaşlar olduktan sonra sonuna kadar direneceğim. Şikayetleri sizlerle paylaştım kim bilir bu arkadaşlar ne sıkıntılar yaşadı. Honda bu yaptıklarının bedelini misliyle görecek inşallah. Lütfen sizlerde bana yardımcı olun
Müşteriyi keriz yerine koyacak. Sattığı ürünün parçalarını zamanında getirmeyecek milleti mağdur edecek. Birde üstüne yedek parça ve servisten de para kazanacaksın.
Özür dilemek yok, yardımcı olmak yok. Müşteriyi adam yerine koymak yok.
Servise girdiğimizde bizden parasını bir ay sonra mı alıyorlar? Motorun taksidini bir kaç ay ödeyemediğimizde misliyle faiz uygulamıyorlarmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:29 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
125'lik scootera 7 bin lira verdiysen bunlar küçük meseleler
sen hondacısın büyük düşün arkadaş
Arkadaş ben motoru aldığım Mart ayından, servise bıraktığım güne kadar 3 ay Hondacı idim. Şu anda Hondacı değilim. Bunu diyorsam hele bir düşünün neler çektiğimi.
39 yaşındayım Allaha şükür maddi durumum fena sayılmaz. İlk kez sıfır bir motor aldım. Gençlikte yarı motor bana bindi yarı ben motora bindim. Yolun yarısını da geçtik istedimki şöyle rahat edeceğim bir motor olsun. Uzun zaman bineyim ama yollarda sürüklediğim o motorlar bile beni bunun kadar üzmemişti.
6 500 lira bu motora verirken bende çok düşündüm. 125 lik bir scuter a bu kadar para verilirmi diye. Bir araba parası dedim. Çin çon lara 3 000 lira vereceğime Honda olsun 2 katı olsun dedim.
Motorun kalitesine kötü diyemem çok güzel motor yapmışlar. Ama Honda Türkiye beş para etmez
-
18 Temmuz 2013, 05:50
#116
Honda türkiye küçük cc'de çok kısıtlı model getiriyo, beni en çok gıcık eden bu. Pcx ayarında 3-4 motor olmalı normalde. Halka yönelik motorları yok hep ticari işletmelere çok satacakları motorları getiriyolar. O zaman da yedek parçası dünya para honda yerine, fiyatı ve parça fiyatları uygun hem de binbir çeşit, çinli motorları alıyoruz.
-
18 Temmuz 2013, 06:01
#117
-
18 Temmuz 2013, 10:00
#118
HoNDA bu yaptığını doğru buluyorsa kocaman bir alkış bu gün çin markaları bile satış sonrası destek için elinden geleni yapıyor. MONDİAL-KANUNİ-VS bu firmalardan bile böyle şikayet yok en azından 20 gün bekledim diye neyse halil bey allah sabır versin.
-
18 Temmuz 2013, 10:52
#119
Hondada bir sürü model var hangi birinin yedek parcasını stoklasın servisleride bildigin servis hangar gibi degilki
Belli bi süre verecen o gün icinde getirecen standart bi süre ne zaman olacagı belii olan bi süre ..
-
18 Temmuz 2013, 11:47
#120
Arabalar hakkında kapsamlı bilgi birikimine sahip bir abimin söylediğine göre Honda seneler önce sıfır araç satışlarında ilk sıralardaymış. Şimdi ise etrafınızdaki yeni araçlara bir bakıp kendiniz bir kıyaslama yapın.
Bu abinin söylediğine göre Honda arabaların satışlarındaki düşüklüğün en büyük nedeni. Honda Türkiye ve de genel müdür seviyesindeki yöneticilerin beceriksizliği.
Sen müşterinin taleplerini dikkate almazsan. Müşterini sınırları zorlayacak kadar mağdur edersen. Müşterini adam yerine koymazsan satışların daha çok düşer. Şikayet sitelerine yazan motorcu arkadaşların sıkıntılarını sizle paylaştım. Benzer sorunlar misliyle araba kısımlarında da var.
Haziran ayı binek otomobil toplam satışları
1. Renault: 9.752 adet
2. Ford: 9.368 adet
3. Fiat: 9.176 adet
4. Volkswagen: 9.115 adet
5. Opel: 5.054 adet
..... ..........
..... ..........
?. Honda: 971 adet
Bu da tüm araçların satış oranları:
http://www.odd.org.tr/folders/2837/c...ziran%20RS.pdf
Satış oranlarında Hondanın birinci ile arasında 10 kat fark var. Size sorsam kalite olarak 10 kat fark varmıdır diye? Bu rakamlar bize gösteriyorki araba kısmında alternatif çok olduğundan müşteriler Hondayı tercihte aşağılara indirmiş.
Motorsiklette ise durum biraz daha farklı. Birbirine yakın kalitedeki motosiklet seçeneği arabalara göre daha az. Bunun için sırf markanın kaymağını hala yemekteler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)