Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

istanbul otobanda 119 ile radara yakalanmak

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    Arkadaşlar bu istanbul otobanında çok sıkıntı çekiyorum. radara yakalanmışım 119 ile fikirlerinizi almak istiyorum.

    eğer 90 civarı gidersem en sağ şeritten arkamdan sürekli dibime yapışıyor araçlar. arkadaki araç çok yakın takip ettiğinde tedirgin oluyorum. sollama yapmak için benim emniyet şeridine girmemi isteyen sivri zekalılar bile çıkıyor.

    100 civarı gitsem en sağ şeritten gidemiyorum. sollamaya çıkmam gerekiyor ki problem burada başlıyor. orta şerit belki de otobandaki en tehlikeli şerit. sürekli farklı hızlarda araçlar bu şeridi ihlal ediyor. eğer fazla yavaş bir araç orta şeritte ise sağından ve solundan vızır vızır geçiyor araçlar. makas yapan araçların çokluğu da cabası.

    en güvenli bulduğum en sol şeritten 120-140 civarı hızla gitmek. eğer arkadan daha hızlısı gelirse yol vermek için orta şeride geçip tekrar sola geçmek. böyle olduğunda hiç bir araç sıkıştırmıyor, tırlar otobüsler vs ile uğraşmak gerekmiyor. ancak böyle gittiğimde de otobandaki 100 hız sınırı nedeni ile radar riski oluyor. 119 ile yakalanmışım zira.

    bu yollarda nasıl gitmek gerekir? benden daha tecrübeli arkadaşlardan fikir alabilir miyim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    albaywolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda Fizy 125
    Zaten şu motosikletlere konan hız sınırları çok saçma. Güvenlikten ziyade tehlike kaynağı...
    ybalci ve forzaBJK bunu beğendiler.

  3. #3
    mc-hot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    En sağ şeritten giden bir aracı takibe alın arkasından ayrılmayın tabi arada takip mesafesi olucak öyle deneyin birde ben öyle yapıyorum.

  4. #4
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    otobanda eğer özel bir durum yoksa (Kaza, yol çalışması, bölünmüş yol) hız sınırı 120 km'dir. 119 km ile ceza yazmaları saçma olmuş. Otobanda da 80'le gidecek halimiz yok dimi?
    ybalci bunu beğendi.

  5. #5
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    otobanda motosiklet için 100 km diyor http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx yuh yaa ölün kurtulalım diye yazamamışlarda 100 km yazmış
    thb ve ybalci bunu beğendiler.

  6. #6
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Otobanda 110 u geçmediğin sürece büyük bir sorun yaşayacağını düşünmüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

    Peki bu radarın yeri neresi ? Hayırlı bir iş için bu bilgi gerekli
    htmetin bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    Alıntı Sinan Er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otobanda 110 u geçmediğin sürece büyük bir sorun yaşayacağını düşünmüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

    Peki bu radarın yeri neresi ? Hayırlı bir iş için bu bilgi gerekli
    anadolu yakası radar no 5579 diyor cezada. kimse durdurmadı beni otomatik geldi ceza. yerini bilmiyorum.

  8. #8
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı gugukk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otobanda motosiklet için 100 km diyor http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx yuh yaa ölün kurtulalım diye yazamamışlarda 100 km yazmış
    Kanuni edit için guguk arkadaşa teşekkürler. Ama Bu hız sınırıda protesto ediyorum yinede
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  9. #9
    thb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda wave 110i
    #gugukk verdiği linkte Motosiklet (L3), Motosiklet (L4, L5, L7) diye iki ayrı kategori var nedir bunların farkı bilginiz var mı?

  10. #10

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    Alıntı thb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    #gugukk verdiği linkte Motosiklet (L3), Motosiklet (L4, L5, L7) diye iki ayrı kategori var nedir bunların farkı bilginiz var mı?
    L3 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s’i ve içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm³’ü geçen yolcu sepetsiz iki tekerlekli araçtır.

    http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx...evzuatIliski=0
    thb bunu beğendi.

  11. #11
    albaywolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda Fizy 125
    Yani bizim 125'likler L kaç oluyor?

  12. #12

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    Alıntı albaywolf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani bizim 125'likler L kaç oluyor?
    L3 tabii ki.

  13. #13
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    altın elbiseli adam nediyor?
    plakalığı sökün demiyoruz ama siz anladınız onu diyor.
    antilop_skul, cbr1907 ve scooboy bunu beğendiler.

  14. #14
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS


    1) L Sınıfı – İki ve üç veya dört tekerlekli motorlu araçlardır.
    1.1) L1 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s’i, içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm³’ü, elektrik motorlu ise azami sürekli nominal güç çıkışı 4 kW’ı geçmeyen iki tekerlekli araçtır.
    1.2) L2 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s’i, kıvılcım ateşlemeli motor ise silindir kapasitesi 50 cm³’ü, içten yanmalı motorlu ise azami net gücü 4 kW’ı, elektrik motorlu ise azami sürekli nominal güç çıkışı 4 kW’ı geçmeyen üç tekerlekli araçtır.
    1.3) L3 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s’i ve içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm³’ü geçen yolcu sepetsiz iki tekerlekli araçtır.
    1.4) L4 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s’i ve içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm³’ü geçen yolcu sepetli iki tekerlekli araçtır.
    1.5) L5 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s’i ve içten yanmalı motorlu ise silindir kapasitesi 50 cm³’ü geçen, simetrik olarak yerleştirilmiş üç tekerlekli araçtır.
    1.6) L6 Sınıfı: Azami hızı 45 km/s’i, elektrik motorlu araçlarda akü ağırlığı hariç yüksüz ağırlığı 0.35 tonu, kıvılcım ateşlemeli motor ise silindir kapasitesi 50 cm³’ü, diğer tip içten yanmalı motorlu ise azami net gücü 4 kW’ı, elektrik motorlu ise azami sürekli nominal güç çıkışı 4 kW’ı geçmeyen dört tekerlekli araçtır.
    1.7) L7 Sınıfı: Elektrik motorlu araçlarda akü ağırlığı hariç yüksüz ağırlığı 0.4 tonu (yük taşıma amaçlı araçlarda 0.55 ton), azami net gücü 15 kW’ı geçmeyen ve L6 sınıfına girmeyen dört tekerlekli araçtır.


    8) Motosiklet: (Değişik:RG-21/3/2012-28240) 2 veya 3 tekerlekli sepetli veya sepetsiz motorlu araçlardır. Bunlardan karoserisi yük taşıyabilecek şekilde sandıklı veya özel biçimde yapılmış olan ve yolcu taşımalarında kullanılmayan 3 tekerlekli motosikletlere yük motosikleti (triportör) denir. L3, L4, L5 ve L7 sınıfı motorlu araçlardır.
    9) Motorlu Bisiklet: (Değişik:RG-21/3/2012-28240) Silindir hacmi 50 santimetre küpü geçmeyen, içten patlamalı veya elektrik motoru ile donatılmış ve imal hızı 45 km/s’den az olan L1, L2 ve L6 sınıfı motorlu araçtır.
    10) Bisiklet: (Değişik:RG-21/3/2012-28240) En çok 3 tekerleği olan ve üzerinde bulunan insanın adale gücü ile pedal veya el ile tekerleği döndürülmek suretiyle hareket eden ve yolcu taşımalarında kullanılmayan motorsuz araçtır. Azami sürekli gücü 0,25 KW’ı geçmeyen, hızlandıkça gücü düşen ve hızı en fazla 25 km/saate ulaştığında pedal çevrilmediği takdirde gücü tamamen kesilen elektrikli bisikletler de bu sınıfa girer.

  15. #15
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    plaka sökülmez fakat bi bagaj lastigiyle dekoartif bir renkle baglanır

  16. #16
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    plakaları otomatik kapatan bir aparat takacaksın otobana girince bunu devreye sokacaksın ya da plakayı arka tekerin altına alacaksın radar plakanı okuyamayacak...seçenekleri çoğaltmak mümkün tabi ama şimdilik en uygunu bunlar

  17. #17
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS

  18. #18
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Ahhhhh söktürtecekler plakayı

  19. #19
    gugukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul-Erenköy
    Motosikleti
    2011 Beyaz Gt250r - Fiat 500L Living
    otomatik açılır kapanır plakalıklar var onlardan almak lazım. düğmeye basınca otomatik plaka katlanıyor tekrar düğmeye basınca plakalık eski haline geliyor

  20. #20
    Kaangngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    En güzeli plakayı kapatmak kilidi koyacaksın son sayıları kapanacak şekilde kilidin anahtar bölümünü koyucaksın kapatır yada plakayı kirletçen. Yada plakayı çamurluğun altına al daha bir çok seçenek var kapatmak istedikten sonra...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)