Mondial 125 MX Grumble mi 150 MG KİNG Mİ
Reklamlar
-
Arkadaslar Baslık ta Bahsettigim gibi sizde hangisi dağa iyidir , hangisi daga güclüdür , hangısınde daga az titresim olur. Bu 2 motor arasında kaldım ve cıkmazdayım ve Tecrübeli Olan siz arkadaslara hangisi Sorusunu yöneltmek istiyorum Yorumlarınızı Eksitmeyin. İyi Aksamlar İyi Forumlar.
Özellikler;
125 MX GRUMBLE;
1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
2. Silindir Hacmi (cm³) : 124
3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 56.50x49.50
4. Sıkıştırma Oranı : 9.0±0.1:1
5. Max. Tork : 10.8 Nm at 7000 min
6. Max. Güç : 8.8 kw at 7000 min
7. Max. Hız (km/h) : 90
8. Rölanti : 1500 ±100 min
9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites
10. İlk Vites Oranı : 2.769
11. Son Vites Oranı : 0.960
12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15. Ateşleme Tipi : CDI
16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka
17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
19. Lastik (Ön/Arka) : 2.75-18 / 3.00-18
20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 14 ± 0.5
21. Ağırlık (Kg) : 110
22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 159
23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 2070x795x1100
24. Dingil Mesafesi (mm) : 1285
150 MG KİNG;
1. Motor : Tek Silindir, Dört Zamanlı
2. Silindir Hacmi (cm³) : 149
3. Silindir Çapı ve Strok (mm) : 62.00x49.50
4. Sıkıştırma Oranı : 9.2±0.1 : 1
5. Max. Tork : 10.0 Nm at 7500 min
6. Max. Güç : 9.0 kw at 8500 min
7. Max. Hız (km/h) : 100
8. Rölanti : 1500±100 min
9. Şanzıman : Manuel / 5 Vites
10. İlk Vites Oranı : 3.083
11. Son Vites Oranı : 1.000
12. Çalıştırma Metodu : Elden ve Ayaktan Marşlı
13. Soğutma Tipi : Hava Soğutma
14. Yağlama Tipi : Yağ Pompası
15. Ateşleme Tipi : CDI
16. Debriyaj Tipi : Islak Tip / Çoklu Plaka
17. Fren Tipi (Ön/Arka) : Disk / Kampana
18. Frenleme Metodu (Ön/Arka) : El ile / Ayak ile
19. Lastik (Ön/Arka) : 2.50x18 / 3.00x18
20. Yakıt Tankı Kapasitesi (L) : 13±0.3
21. Ağırlık (Kg) : 97
22. Max Yükleme Kapasitesi (Kg) : 151
23. Boyutlar U-G-Y (mm) : 1930x760x1030
24. Dingil Mesafesi (mm) : 1245
Reklamlar
-
-
cenkito adlı üyeden alıntı
150 MG KİNG
Cem abi mx daha küçük cc olmasına rağmen, daha küçük devirde daha yüksek tork üretiyor.
Üstelik mx 7000 devirde 8.8 kw güç üretirken, mg 9 kw güç üretmek için 9000 devir çevirmek zorunda.
Bu değerler de çelişki var mı?
-
celişkinin kralı var tabi sedat ım
iki motorda da aynı motor blogu ve krank var
125 lik olan 56.5mm 150 lilik olanda ise 62 mm piston var.
tork ve güç degerleri bence ölesine yazılmıs
mx in mg ye performansta yetişme sansı da yok ki değerlere göre MG 97 kg , MX 110 kg
-
Demek değerler sallama. O zaman bence de mg king.
-
ben olsam kesinlikle tercihimimg kin den yana kullanırım
-
Tesekkurler. ayainr king üstün geldi Hepinize ap ayrı teşekkürler iyi geceler Dilerim.
-
değerler sallama olmaya bilir 150lik tamam ama balansörlü olduğu için gücten biraz olsa düşer belki oda böyle yansımıştır ama bencede mg king birde şöyle birşey war mx grumble alttan egzantrik li mg kin üstten egzantrik üsten egzantrik her zaman daha seri ve daha iyi oluyor tabi alttan egzantrigin modifiyesi daha kolay
-
19 Ağustos 2013, 13:02
#9
150 MG King aldım kullanıyorum sorun yok şimdilik. Değerleri bilmem ama genelde yapıldığı üzere YBR ile kıyaslarsan hız konusunda fark atıyor. ama kalite illki daha düşüktür. öle beklendiği bi titreme falan da yok. saygılar.
-
19 Ağustos 2013, 14:12
#10
Mx grumble tork ve bg gücü olarak daha önde gözüküyor ama hız olarak mg king daha öndedir diye düşünüyorum mgye hiç binmedim ama burada grupta bi arkadaşta mx var kullanmıştım yani 125 cc beklenti fazla olmamalı ama gideri var yani iş görür makine gibime geldi ancak çok bakım istiyor hor kullanmaya gelmez gibime geldi. Hız olarakta mg öndedir neden dersen vites aralığı olarak düşündüm. Vites aralığı daha uzun olduğu için düşük viteste daha çok hız kazanır mg king çünkü daha fazla uzatabilirsin motoru mx düşük viteste fazla hızlanmaz mg'ye göre diye düşünüyorum. Ama beygir ve tork değerleri devirine göre mx daha önde gözüküyor. Titreşim konusuna takılma 2 motor arasında çünkü alacağın verim aşağı yukarı aynıdır titreşim konusunda sen rahatlık ve tipine göre seçim yap bence bu 2 motor arasında tip olarak dersen mx derim ben mg biraz köylü modellerini andırıyor ben sevmiyorum bu tip motorları tabi zevk senin Ayrıca mx olan arkadaşım 200-250kmlik bi geziye gitmişti sorunsuz gidip geldi oldukça rahat dedi ben ufak bi tur atmıştım fazla bi fikrim yok ama bana göre fiyatına göre iyi geldi mx.
-
19 Ağustos 2013, 16:15
#11
150 MG KİNG
-
19 Ağustos 2013, 16:25
#12
utkan35 adlı üyeden alıntı
değerler sallama olmaya bilir 150lik tamam ama balansörlü olduğu için gücten biraz olsa düşer belki oda böyle yansımıştır ama bencede mg king birde şöyle birşey war mx grumble alttan egzantrik li mg kin üstten egzantrik üsten egzantrik her zaman daha seri ve daha iyi oluyor tabi alttan egzantrigin modifiyesi daha kolay
yeni gördüm yazını
suan ki mondial sitesindeki resimlerine göre;
iki motorda alttan egzantirikli ve ikiside balansörlü...
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)