selamın aleyküm arkadaşlar mobylettemi toplama işlerimi dewam etmekteyim yeni üst kapak alacam ve silindir airsalmı alsam cakma glardonimi alsam bi aydınlatın beni.
selamın aleyküm arkadaşlar mobylettemi toplama işlerimi dewam etmekteyim yeni üst kapak alacam ve silindir airsalmı alsam cakma glardonimi alsam bi aydınlatın beni.
PİSTON SARMIŞ HAYATIMA SEGMAN ATSAN NE FAYDA...
kardeş glardoni tek sekman airsala göre hızlı gider fakat ömrü azdır airsal çift sekman mobilete daha iyi oldugunu dusunuyorum hem ömrü çok hemde çekişi hemde şişmez al bir airsal en iyisi bende toplarım bi mobilet bu yaza airsal yapıcam silindiri
airsal alacam ozaman ya 1515 sıfır karburatör sıfır üst kapak bide sıfır egsoz bi 5 sene daha gider 1919 var üzerinde onuda sökecem
19-19 da bir sorun warmı nerden buldun bide ya sıfırmı aldın pek bulunmuyor bide kardeş glardoni güzel silindirde orjinalıni eski serisini bulamazsın yeni çakma glardonilerde şişer airsallar orjinal war piyasada 70 liramı 80 liramı neydi izmirde bi gün sordum al airsal en iyisi çekişi iyi sağlam şişmez birde çift sekman
1919 2 adet sıfır almıştım gectimiz sene biri daha kutusunda duruyor birini kullandım şimdi koydum (ilerde lazım olacak belki çift yaparım )
şimdi sıfır airsal sıfır üst kapak bir adet çın çın egsoz bide 1515 alacam ortalama 85 90 gider diye umuyorum zaten arka dişli 56 yapacam şimdi 38 ve çekiş olarak bire bir olacak hız 80 yeterli
PİSTON SARMIŞ HAYATIMA SEGMAN ATSAN NE FAYDA...
1919 karbüratör yakıtı içer silindir konusunda airsal en iyisi çekişi iyidir orijinalini bulursan dayanıklıdırda glardon ise tek sekman olduğu için ömrü kısa olur ama sürtünme az olacağı için biraz daha fazla devir çevirip hızlı gider ama çekişi iyi değildir bence senin yapacağın iş airsal artı 1515 karbüratör ikilisi
aynn öyle yapıcam kavramayı ayarlıyacam balataları degiştirecem bi askere gidene kadar götürür. herhalde
PİSTON SARMIŞ HAYATIMA SEGMAN ATSAN NE FAYDA...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)