Megelli 250r vs Bu-moto Calibre 250 cc
Reklamlar
-
10 Temmuz 2013, 11:14
#21
agilty adlı üyeden alıntı
Oncelikle insanlarla konusurken yuzune bak, yani alinti yapki kimle konustugunu anlayalim. Senin gibiler hep var zaten alisigiz. Gelip birilerine bilmiyor muamelesi muhakkak yaparlar. Sana iki motor arasindaki farki anlatirdim da anlamayacaksin biliyorum. Ha pardon onuda bilmiyorum. Kendi gorusunu yaz baskalarininkini kotuleme. Sonpol bumoto hakkinda o kadar yaziyi bosunami yazdi ? Hangi sorun giderilemedi ? Madem biliyorsun bumoto yu anlatsana bize. Klavyeden saga sola camur atmakla olmaz o isler bilader.
Vay erkek, sen once bi arastir bi sor bakalim calibre sahiplerine giderilebilen bi sorununu soyle. Giderilebilen dedigin sorun sadece gecici cozum bunuda unutma. 3 kez fan 3 kez radyator degistiripte hala sorunu cozulmeyen elemanlar taniyorum. Bu motor giderken yolda dokuluyor ulan gelmis bide bana tafra yapiyorsun. Yol almani onericemde yolda kalirsin
Reklamlar
-
10 Temmuz 2013, 14:57
#22
agilty adlı üyeden alıntı
bumoto 150 lik lastiğiyle beygir testine girdi yani 160 lik takacaksınki beygir düşsün. evet var öyle bir sistem. 130 çok küçük. 150 için jant da değişirse eğer gitmez o motor. zaten 125 liği için scooterlardan tokat yiyoruz muhabbeti dönmüştü bir ara bu sebepten ben 250 lik megelli asla tercih etmem. bumoto kendini kanıtladı derken 1 senedir kullanıyor insanlar. radyatör fan elektirik aksanı hariç yolda bırakmışlığı sıkıntısı yok kullananlara bakılırsa megellinin arka maşasına bakıyorum çok dandik görünüyor. alan alsın kardeşim laf yok. bunlar benim şahsi düşüncelerim ve benim doğrularım içinden katıldıklarınızı alın katılmadıklarınız bana kalsın.
Bazı noktaları karıştırmadan ifade edebilmek için madde madde yazıyorum :
1) Bumoto veya herhangi başka bir motorun teknik verilerindeki güç değerleri kranktan çıkışındaki değerlerdir. Dolayısıyla üzerindeki tekerlekten bağımsız olarak ölçülen değerdir. Dinamometre ölçümü yapılmış değerler varsa onu da merak ediyorum doğrusu. Ayrıca lastiği kalınlaştırmanın son hız üzerindeki etkisinin ne olduğu çok belli değildir, arttırmaz ama azaltmayabilir de. Jant değişikliği, lastik değişikliği ile birlikte ağırlığı arttıracağından hızlanma perofrmansı mutlaka düşecektir ama dediğim gibi Megelli daha hafif.
2) Bumoto'nun gücünün 29 BG olması şüphelidir. 29 BG güç, tek silindirli bir motor için oldukça yüksek bir rakam. Yapılamaz demiyorum tabi ki yapılabilir ama bu gücü veren motor Çin meşeili olunca insan kuşku duyuyor.
3) 125 cc olan Megelli modellerinin scooter'a geçilmesi çok garip değil çünkü o motorların gücü zaten 11 BG. Oysa 250 cc modeller 26 BG, yani yeterince güçlüler.
4) Arka maşa konusunda Megelli'nin maşasının ve tüm şasisinin yapısından dolayı çok daha sağlam olduğu aşikar. Bu konuda şüpheniz olmasın.
5) Son olarak bütün bu yazdıklarımdan sonra Bumoto kötüdür demiyorum ama dünyada satışı olan bir marka ile sadece Türkiye'de bilinen bir marka'nın kıyaslamasında benim için ibre Megelli'ye dönüyor. Yakınına gidip incelersek muhtemelen Bumoto daha düzgün bir motordur, resimlerden de öyle gözüküyor zaten (kıyaslamayı Megell 250R ile yapıyorum 250S ile değil). En doğru yorumu zamanla kullanıcıları verecektir.
-
10 Temmuz 2013, 16:43
#23
mhmtesk adlı üyeden alıntı
Vay erkek, sen once bi arastir bi sor bakalim calibre sahiplerine giderilebilen bi sorununu soyle. Giderilebilen dedigin sorun sadece gecici cozum bunuda unutma. 3 kez fan 3 kez radyator degistiripte hala sorunu cozulmeyen elemanlar taniyorum. Bu motor giderken yolda dokuluyor ulan gelmis bide bana tafra yapiyorsun. Yol almani onericemde yolda kalirsin
Ufak tefek arızalar her motorda cıkar eger motorundan zevk alıyosan onlar gozune carpmaz zaten cıkan sorunuda para odemeden servısıne yaptırırsın önemlı olan motordan zevk alman Soner abiye bak kaç saatlık gezıler yapıyolar bi kere yolda bırakmısmı onu, megelliyi tanımaz etmessiniz bu motoyu kotulemek ıcın megellıyı övmeye calısıyosunuz yapmayın lutfen.
-
10 Temmuz 2013, 16:47
#24
Kullanma şansım olmadı fakat ikisinide bayilerinde inceledim parça kalitesi olarak megelli önde gibi...
-
10 Temmuz 2013, 16:52
#25
yiqit adlı üyeden alıntı
Kullanma şansım olmadı fakat ikisinide bayilerinde inceledim parça kalitesi olarak megelli önde gibi...
Bende inceledımde bana oyle bısey denk gelmedı size hangı parca onde gıbı geldı ?
-
10 Temmuz 2013, 16:58
#26
_Kotto_ adlı üyeden alıntı
Bende inceledımde bana oyle bısey denk gelmedı size hangı parca onde gıbı geldı ?
Kızıltoprakta megelliyi çok detaylı inceledim motor cüsse olarak çok küçük eski kasa CBR 125 irisi yeni kasa CBR dan çok küçük,hele ben bakarken yanında İnazuma duruyordu inazuma bildiğin Hayabusa gibiydi megellinin yanında irilik olarak,boyama şase çok kötü boyanmıştı malzemesini ben beğenmedim bence Calibre daha bir kaliteli ve citti olarakta daha büyük sonuç olarak motorlarıda birbirine denk teknik olarak belkide aynı motoru bile kullanıyor olabilirler.
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
-
10 Temmuz 2013, 16:59
#27
_Kotto_ adlı üyeden alıntı
Ufak tefek ar1zalar her motorda c1kar eger motorundan zevk al1yosan onlar gozune carpmaz zaten c1kan sorunuda para odemeden serv1s1ne yapt1r1rs1n öneml1 olan motordan zevk alman Soner abiye bak kaç saatl1k gez1ler yap1yolar bi kere yolda b1rakm1sm1 onu, megelliyi tan1maz etmessiniz bu motoyu kotulemek 1c1n megell1y1 övmeye cal1s1yosunuz yapmay1n lutfen.
Ben megellinin nasil bir motor oldugunu ilmiyorum. konudaki Ilk yazimi okusaydiniz oradada yazmistim. Bu motoya kotude demiyorum, ancak yaniltici oldugunu dusundugum bazi fikirlere, ( gerekirse kendi sayfasindan alinti yaparak) ki daha baslamadim bile. aciklik getirmeye calisiyorum. Yani kisaca; bu motora para vermeyin, nedenmi? - cok basit, millet goruntusu ugruna bu motoru aliyor, baska hic bir nedeni yok. Hevesiniz kursaginizda kalmasin diye uyarimi yapayim. Ama millet omotoru almis bumotoru almis umrumda olmaz sizlerin iyiligi icin ve yanlis yazilan yaziler icin yazdim bu kadar.
-
10 Temmuz 2013, 17:42
#28
Yanagisawa adlı üyeden alıntı
Kızıltoprakta megelliyi çok detaylı inceledim motor cüsse olarak çok küçük eski kasa CBR 125 irisi yeni kasa CBR dan çok küçük,hele ben bakarken yanında İnazuma duruyordu inazuma bildiğin Hayabusa gibiydi megellinin yanında irilik olarak,boyama şase çok kötü boyanmıştı malzemesini ben beğenmedim bence Calibre daha bir kaliteli ve citti olarakta daha büyük sonuç olarak motorlarıda birbirine denk teknik olarak belkide aynı motoru bile kullanıyor olabilirler.
Evet boyut olarak öyle dedıgınız gıbı ufak boyutlarda, şasenın boyası kotuydu ve bır suru kaynak yerı vardı cok ıtıcı duruyodu ama sımdı megellıyıde kotuluyo gıbı de olmayalım mesela megellının gostergelerı cok guzel belkıde 250 racıngler arasında en guzelı dıyebılırım ama vıtes gostermıyodu sanırım calıbrede gosterıyo en azından
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
mhmtesk adlı üyeden alıntı
Ben megellinin nasil bir motor oldugunu ilmiyorum. konudaki Ilk yazimi okusaydiniz oradada yazmistim. Bu motoya kotude demiyorum, ancak yaniltici oldugunu dusundugum bazi fikirlere, ( gerekirse kendi sayfasindan alinti yaparak) ki daha baslamadim bile. aciklik getirmeye calisiyorum. Yani kisaca; bu motora para vermeyin, nedenmi? - cok basit, millet goruntusu ugruna bu motoru aliyor, baska hic bir nedeni yok. Hevesiniz kursaginizda kalmasin diye uyarimi yapayim. Ama millet omotoru almis bumotoru almis umrumda olmaz sizlerin iyiligi icin ve yanlis yazilan yaziler icin yazdim bu kadar.
Zaten motoru begendıgınız ıcın alırsınız sonra teknık ozellıklerıne bakarsınız en azından ben her zaman oyle yaparım once dıs gorunusu benı cezbedıyosa teknık ozellıklerıne bakarım bu moto gorsellık olarak guzel bı motor teknık ozellıklerıde olması gerektıgı gıbı bır ıkı ufak sorun olabılır illa kafam rahat etsın dıyosan megellıye 9 bın kusur vercegıne ya ıkıncı el ya da 1 bın lara daha koyup sıfır cbr 250 alsın goruntu olarak farkları yok nerdeyse zaten en azından honda almıs olur bu da demek degıl kı hondada sıfır hata olur kımse garantısını veremez bunun bi de boyle bakın.
-
10 Temmuz 2013, 18:15
#29
_Kotto_ adlı üyeden alıntı
Evet boyut olarak öyle dedıgınız gıbı ufak boyutlarda, şasenın boyası kotuydu ve bır suru kaynak yerı vardı cok ıtıcı duruyodu ama sımdı megellıyıde kotuluyo gıbı de olmayalım mesela megellının gostergelerı cok guzel belkıde 250 racıngler arasında en guzelı dıyebılırım ama vıtes gostermıyodu sanırım calıbrede gosterıyo en azından
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------
Zaten motoru begendıgınız ıcın alırsınız sonra teknık ozellıklerıne bakarsınız en azından ben her zaman oyle yaparım once dıs gorunusu benı cezbedıyosa teknık ozellıklerıne bakarım bu moto gorsellık olarak guzel bı motor teknık ozellıklerıde olması gerektıgı gıbı bır ıkı ufak sorun olabılır illa kafam rahat etsın dıyosan megellıye 9 bın kusur vercegıne ya ıkıncı el ya da 1 bın lara daha koyup sıfır cbr 250 alsın goruntu olarak farkları yok nerdeyse zaten en azından honda almıs olur bu da demek degıl kı hondada sıfır hata olur kımse garantısını veremez bunun bi de boyle bakın.
Cbr 250 megelliyi her yönden sınıfta bırakır,ve bu yorumları hiç kimse boş boş yorum yapmadıkça motor markalarını kötülemek için yapmıyor ben yıllardır offroad yaparım yani kısaca işin mutfağı olan malzeme ,kalite,gibi şeylerden bi hayli anlarım ve 39 yaşımın son 10 senesi sanayilerde araç yükseltmekve araçları dahada dayanıklı hale getirmekle geçmiştir ve geçmektedir Honda Cbr 250 benim bile almadığıma pişman olduğum markadır ve herkesin göz ardıettiği ve benim kendi motorumda dahil olmak üzere markaların servis durumları yakın bir arkadaşım motora binmeye başladı ona Cb 125e aldık iyice rahat rahat pişsin diye motorunu Hasanpaşada sevise götürdük bakım için bilenler bilir çok citti bir yaklaşımla Cb 125 ile Cbr 600 araında hiç bir fark olmaksızın aynı davranışta ve özendeler birde öteki markalara bakın bisiklet bozması tamirci ve servisler sırf bu fark bile Hondayı tercih sebebim olur benim.
Gelelim Megelliye motor alım satım vs yaklaşık 9.000 tl bu osegment motor için az bir para değil sonuçta alınan küçüçük bisiklet irisi bir motor çokkötü bir kaynakve boyama işçiliği,berbat lastikler ve vasat malzeme kalitesi sonucu belli olmayacak bir süreç ,daha önce ülkemize gelmesine rağmen patlamış bir 2. El ve arkası gelmeyen sıkıntılar 9.000 tl nin üzerine verilecek 1000 tl ile Cbr 250 her türlü sınıfta bırakır Megelliyi ...
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
-
10 Temmuz 2013, 18:59
#30
dogu adlı üyeden alıntı
Tamam megelli bu kadar kötüyse, birinci kalite malzeme kullanılmış olan, lastikleri de mükemmel yol tutuş kalitesine sahip bumuoto veya yukiye bakarız.Teknik verilerin falan pek önemi yok zaten
Megellinin bu motodan ne gibi bi teknık ustunlugu var oyle bı soyluyosunuz kı sankı bız yalan soyluyoruz soyledıklerımız yanlıs seyler
-
10 Temmuz 2013, 19:25
#31
dogu adlı üyeden alıntı
Yalan söylediğinizi söylemedim ama daha selesine oturup gazını çevirmediğiniz bir motosiklet hakkında yanıltıcı bilgiler veriyorsunuz.Kasa bahsedildiği kadar küçük değil, lastikler sanki bumoto'da yuki'de hatta cbr 250'de çok iyi de megellininkine berbat denilmiş.Kalitesi berbat dediğiniz motosikletin en azından motor bloğunun tanınmış bir marka tarafından (SYM Wolf 250 ile aynı motora sahip) yapılmış olduğunu göz ardı ediyorsunuz.Burda benim anladığım Bumoto veya diğer motorları övmek için megelliyi kurban seçmiş doğmadan gömüyorsunuz.Benim tepkim bunadır.
---------- Post added at 18:18 ---------- Previous post was at 18:13 ----------
Teknik veriler konusuna gelirsek de şişirme değerleri değil Snopol nickli kullanıcının söylediği değerlere göre calibre: 25hp/150kg=0,1666... megelli: 26hp/125kg =0,208 gibi rakamlar görünüyor.
Arkadasim bi ürünün kalitesini anlamak için gazini çevirmeye veya üzerine binmeye gerek yok buzdolabi alirken eve götürüp nasil soguttugunami bakiyosun burda kimse bi markayi karalayip yargilamiyor bu benim gördüğüm kendimce değerlendirmelerimdir bu yorumlar sana fikir verir veya bunlar saçmalamiş der geçersin.Sen gönlüne hangi motor yatıyirsa onu al ve iyisinle kötüsünle zaman sana herşeyi göstersin bahsettigin Sym wolf motorunu kullanan megelli keşke malzeme kalitesi olarakta Sym kalitesini kullansaydi.
-
10 Temmuz 2013, 19:28
#32
dogu adlı üyeden alıntı
Yalan söylediğinizi söylemedim ama daha selesine oturup gazını çevirmediğiniz bir motosiklet hakkında yanıltıcı bilgiler veriyorsunuz.Kasa bahsedildiği kadar küçük değil, lastikler sanki bumoto'da yuki'de hatta cbr 250'de çok iyi de megellininkine berbat denilmiş.Kalitesi berbat dediğiniz motosikletin en azından motor bloğunun tanınmış bir marka tarafından (SYM Wolf 250 ile aynı motora sahip) yapılmış olduğunu göz ardı ediyorsunuz.Burda benim anladığım Bumoto veya diğer motorları övmek için megelliyi kurban seçmiş doğmadan gömüyorsunuz.Benim tepkim bunadır.
---------- Post added at 18:18 ---------- Previous post was at 18:13 ----------
Teknik veriler konusuna gelirsek de şişirme değerleri değil Snopol nickli kullanıcının söylediği değerlere göre calibre: 25hp/150kg=0,1666... megelli: 26hp/125kg =0,208 gibi rakamlar görünüyor.
Ben ıkı motoruda bayılerınde ıncelemeye gıttım ıkısınınde selesıne oturdum ılk attıgım mesajdada bunu soylemıstım zaten ama surmedıgımıde soyledım benım soyledıgım seyler motoru kullanmadan soylenmıcek seyler degıl ve teknık ozellıklerı arasında fark yok calibre kullanıcılara gore serılıgı ıvmelenmesı surucuyu memnun edıcek duzeyde top speedde bırı 170 yapmıs bırı 180 yapmıs cok onemlı degıl yarısmak ıcın alınmaz heralde bu motorlar ve megellı cok hafıf bı motor 10 km daha hızlı olucak dıye 120 kılo bı motorun top speed yaparken etkılencegı ruzgarı sız hesap edın hafıflık her zaman bu kadar onemlı degıl.
-
10 Temmuz 2013, 20:39
#33
mhmtesk adlı üyeden alıntı
Vay erkek, sen once bi arastir bi sor bakalim calibre sahiplerine giderilebilen bi sorununu soyle. Giderilebilen dedigin sorun sadece gecici cozum bunuda unutma. 3 kez fan 3 kez radyator degistiripte hala sorunu cozulmeyen elemanlar taniyorum. Bu motor giderken yolda dokuluyor ulan gelmis bide bana tafra yapiyorsun. Yol almani onericemde yolda kalirsin
vay delikanlı, çok araştırıp çok biliyosun aferim sana. bumoto ya binmem zaten, gsr 600 bakıyorum. yol alırsam tozumu yutarsın !
-
10 Temmuz 2013, 21:27
#34
Megelli'yi incelediğim yerde Inazuma da vardı. İkisini de üzerine binip çalıştırdım ama sürmedim. Arada hissedilen kalite farkı fiyat farkından misli misli fazla. Ancak dediğim gibi sadece hissedilen böyle. Megelli'nin o kadar boş bir motor olduğunu düşünmüyorum. Bence alınmasının önündeki tek sorun motorunun çalışırken verdiği his. Titreşim, gürültü, ne ararsanız var. Öte yandan Inazuma'ya biniyorsunuz neredeyse kusursuz bir motor. Eğer belli başlı şehirlerde Megelli için test imkanı sağlanmazsa satış yapması çok zor, çünkü çalıştırdığınız andaki izlenim çok çok kötü... Sürmeden, denemeden ben hayatta almam. Bumoto'yu almam tabi. Önceki sayfadaki inceleme videosunda eleştirien noktlardan dolayı benim gözümde o da alınmaz durumda. Megelli sırf enjeksiyonundan dolayı bile Bumoto'ya tercih edilebilir.
Bu devirde artık motor incelmesi izlerken, titreşim lafının T'sine tahammülüm kalmadı.
-
10 Temmuz 2013, 21:33
#35
dogu adlı üyeden alıntı
2 Motoru bizzat gidip kendim inceledim.Malzeme kalitesi bence gayet iyi , calibre'den çok daha iyi olduğu kesin zaten
Kalıbı boyutu gorunusu hakkındakı fıkrın nedır ?
-
10 Temmuz 2013, 23:42
#36
dogu adlı üyeden alıntı
Calibre'de :UZUNLUK:1990mm GENİŞLİK: 700mm YÜKSEKLİK:1200mm
Megelli'de :Uzunluk:1990mm Genişlik:780mm Yükseklik:1060mm
Uzunlukları aynı, megelli daha geniş, calibre daha yüksek benim fikrimi boşver ben direk rakamları verdim
Rakamlara bakmak kolay o sekılde bende bakarım senın goz zevkıne hangısı ne acıdan hıtap edıyo onu merak etmıstım
-
11 Temmuz 2013, 01:23
#37
dogu adlı üyeden alıntı
Görüntü olarak gayet başarılı hatta bana göre sınıfının en yakışıklısı.Boyutlar olarak ise oldukça tatmin edici.
Bu arada rakamları megelliye ufak kalıyor dediğiniz için koydum.Sayısal veriler insanları yanıltmaz.Rakamlara bakmak kolaysa megelliye küçük demeden önce keşke baksaydınız.
Hyosungla yan yana gorseydınız megellıyı sende oyle soylerdın sadece orda yazılan verılerle olmuyo cok etken var en net cozum cıplak gozle gormek senı o boyutlar tatmın edıyosa bısey soyleyemem ama hyosungdan ınıp ona bınen ınsanı tatmın edıcegını sanmıyorum
-
12 Temmuz 2013, 17:00
#38
agilty adlı üyeden alıntı
Adamlikla veya parayla ilgili ortada hicbir mevzu yokken sen ne salak adamsinki g...den element uydurdun. Adamligi senin gibi klavye madamlarindanmi ogrenicez dalkavuk ! Bak dalgana bekleme yapmadan devam et.
Kasik ergen laflari. Bi Bitmediniz! Daha onceki yazinda ne yazdigindan haberin bile yokken o balik hafizandanda hatirlamani bekleyemeyiz. Yok efendim neymis. Gsr 600 bakiyormus, toz yuttururmus vs. Vs. Birak bu isleri ergen. Sen giderken biz donuyorduk. Bi de konu acmis bir kac tane motor ismi saymis bazisi 2 bazisi 4 silindir, aklina gelen makina isimlerini siralamis bide alinir diye. koptum len burda bu kadarda ergen olunmaz. Bir lafin digerini tutmuyor. Insan 4 silindirmi, 2 silindirmi, naked mi sport touringmi alacagini bilmezmi. Bunca zamandir forumda bosa zaman kaybetmissin. Avatarini gorende adam sanir ama 2 konuda kendini cok iyi tanitabiliyorsun bu konuda kabiliyetin var. Kumda oyniyanda ben degilim ki onceki yazdiklarini burya toplattirip kopyalatma.
-
13 Temmuz 2013, 14:26
#39
mhmtesk adlı üyeden alıntı
Kasik ergen laflari. Bi Bitmediniz! Daha onceki yazinda ne yazdigindan haberin bile yokken o balik hafizandanda hatirlamani bekleyemeyiz. Yok efendim neymis. Gsr 600 bakiyormus, toz yuttururmus vs. Vs. Birak bu isleri ergen. Sen giderken biz donuyorduk. Bi de konu acmis bir kac tane motor ismi saymis bazisi 2 bazisi 4 silindir, aklina gelen makina isimlerini siralamis bide alinir diye.
koptum len burda bu kadarda ergen olunmaz. Bir lafin digerini tutmuyor. Insan 4 silindirmi, 2 silindirmi, naked mi sport touringmi alacagini bilmezmi. Bunca zamandir forumda bosa zaman kaybetmissin. Avatarini gorende adam sanir ama 2 konuda kendini cok iyi tanitabiliyorsun bu konuda kabiliyetin var. Kumda oyniyanda ben degilim ki onceki yazdiklarini burya toplattirip kopyalatma.
yazdiklarini okumadim ama yazdiklarim sana koymuski uzuncana bi aciklama yapmissin. Neyse. Sen ve senin gibilerden alisigiz biz forum erkeklerine. Bu yuzden daha cevap vermicem.
-
13 Temmuz 2013, 14:43
#40
agilty adlı üyeden alıntı
yazdiklarini okumadim ama yazdiklarim sana koymuski uzuncana bi aciklama yapmissin. Neyse. Sen ve senin gibilerden alisigiz biz forum erkeklerine. Bu yuzden daha cevap vermicem.
Dostum, burada kimse bir şeyleri kanıtlamanın çabasında değil. Sen;
bumoto ya binmem zaten, gsr 600 bakıyorum. yol alırsam tozumu yutarsın !
Bu tarz bir cümle sarf edebiliyorsan, kusura bakmada ben "Bu adam bir cacıkdan anlamıyor" diyebilirim. Bak burada envai çeşit adam var. Kimisi 500 liralık scooter kullanıyor. Kimisi pistlerde yarışıyor... MOTORCU diyorsan abi ayırt etmeyeceksin. Hani deriz ya motorcu, motorcunun kardeşidir.... O hesap.
Burada insanlar bilgi alışverişi yapmak için bulunuyor. Daha çok bilenler yazıyor, bilmeyenler aydınlanıyor... Öğreniyorlar... Herkes istediğini yapmakda özgür sonuçta. İsteyen bumoto alır isteyen hyosung isteyen s1000RR. Biz burada paylaşım, bilgi alışverişi yapmak için bulunuyoruz. Tartışma ortamı oluşturmayalım he kardeş...
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)