Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Forumda gelişme mi var diyelim, yoksa gerçekten çinliler bu işi artık başarıyor mu?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Merhaba arkadaşlar.

    Forumda pek aktif olamasam da, sohbetlere pek katılamasam da genelde dışarıdan takip ederim yazılanları. İlgimi çeken veya yararlı olacağım bir konu varsa düşüncemi belirtirim. Boş konuşmayı sevmem

    5-6 yıllık bir üyelik geçmişim var MT'de. Bir olay dikkatimi çekmeye başladı. 2007'li yıllarda Ybr, CBF, Cbr topicleri en canlı topiklerdi. Yani kalkıp da biri 'O zamanların lanet Çinlileri' yakkında söz etmeye bile korkuyordu. Anında lafı yapıştırıyordu çok bilmiş abilerimiz O paraya çinli mi alınır, gidip ikinci el ybr veya cbf alsaydın. Bilmem ne... Şimdi bakıyordumda zamanında bu sözleri söyleyen Sözde Japonculardan bazıları(çevremde tanıdıklarım var) çinlilere binmeye başladı. Bakmayın çinli dediğime. Bende çinli kullananlardanım. Yanlış anlaşılmasın. Şu an Örnek verecek olursam Tvs, Mondial Drift, Salcano Wolf,Rks titanic gibi topicler tıka basa doluyor. (yani o yıllara göre) Kullanıcıların hemen hemen hepsi de memnun. İnsanlar akıllanıyor mu diyeyim yoksa kaliteden mi vazgeçiyor, ya da çinliler gerçekten bu tip modellerde hakkını mı veriyor? bilemedim.

    Gerçek şu ki artık çinliler eski o korkulacak çinliler değil. İllaki aralarında sorunlu olanları da olacaktır. Ama artık belli modeller var (alınabilir). Gidip de 125lik, 150lik bir motora (5000-6000) gibi fiyatlar vermeye gerek yok. Sonuçta diğer modellerde aynı beklentileri karşılaşıyor. Örneğin; Mh drift, salcano wolf veya rks150 titanic. Bunların fiyatları 2500-3500 civarında seyrediyor. Kalan 1500 liraya da artık benzin mi alırsın, ekipmanmı bilemem. Ama dediğim gibi artık 5-6 yıl önceki çinlilerden pek eser yok. İllaki aksini düşünen arkadaşlar olacaktır. Yeni açılan konularda da görüyoruz. ikinci el ybr veya cbf mi, yoksa sıfır saydığım diğer modeller mi?

    Yazdıklarım 125cc-150cc klasmanındaki motorlar için geçerlidir ve bu ikilemde olan arkadaşlara yol gösterme (kendimce) gayesindedir.Herkes istediğini alabilir ama bence olay budur. Dediğim gibi bu ikilemde kalan arkadaşlar varsa gidin SIFIR salcano wolf, Mondial Drift, Rks Titanic alın. 50000-60000km'lerdeki motorlara aynı paraları vermektense. Sıfır motorun adı da farklıdır Tadı da.

    Herkese iyi formlar...
    search16, güvenyahya, KeaSH-07 ve 6 diğerleri bunu beğendiler..
    __To Be Or NoT tO be__


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Marka degilde model olarak önersek daha iyi olur

    Salcano deyince akla Wolf geliyor scoterlarını felan pek öneren yok gibi

    Mondialde Mh drift felan ön planda

  3. #3
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marka degilde model olarak önersek daha iyi olur

    Salcano deyince akla Wolf geliyor scoterlarını felan pek öneren yok gibi

    Mondialde Mh drift felan ön planda
    Aynen bu daha doğru olur. Markaların örneğin Salcano'nun scooterleri nasıldır bilemiyorum. Ama wolf modelini 20000kmdir kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım
    __To Be Or NoT tO be__

  4. #4
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Kalite arttı, motosiklet severler çoğaldı, yada ekonomik diye seçenler... Çinli bir motor ile japon arasındaki fiyat farkı, çinlide gelişen teknoloji ve kalite arttırımı nedeni ile seçenek çinliye devam oldu. Eski düşük kalitenin vermiş olduğu olumsuzluklar, kullanıcılardaki mühendislik gelişiminide arttırınca, ustaya olan ihtiyaçta minumuma indi. Bu nedenle çinliye devam.

  5. #5
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    mondial 150 mash kullanıyordum 1 hafta önce sattım ve KURTULDUM resmen Çinliler bu aralar özellikle vitesli modellerde gelişme sağladı fakattttttt bu bisikletçiden çevirme servisleri olduğu sürece , çinliden uzak durmayı düşünüyorum .
    cenkito bunu beğendi.

  6. #6
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Gercekten tek sıkıntı servis rks benim motorum 2.8-3 litre yakıt tüketimi var ve görüntüsü çok güzel :-)

  7. #7
    albaywolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda Fizy 125
    Çinliler kendini toparlamış olsa da o kötü imajı kolay kolay silemezler. Daha 2011 model mondial scooterin (2012 de olabilir emin değilim) darma duman olduğunu gördükçe iyi ki bulaşmamışım diyorum. Bir gün Çinli alırsam gidip en ucuzunu alırım ki bir anlamı olsun. 600-700 lira için bulaşmaya değmez bence.

  8. #8
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Yalnız şöyle bir durumda var arkadaşlar Çinli derken ben bazı modellerini kastetmek istedim. Mesela Çinli scooterlerden, diğer çinli saydıklarımız modeller gibi memnun olanını görmedim. Eğer varsa çinli Scooterden yana memnun olan yazsın. Scooter alacak arkadaşlarımıza da yardımcı olur kanaatindeyim. ;)

  9. #9

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    Zamaninda calibre 250cc mi destro 250cc yoksa daa dusuk cc li olan honda cbr 125cc arasinda kalmistim. Bana 125 cc fiyatina 250cc almak daha mantikli iste soyle boyle diyen cok oldu. Hala o sayfalari takip ederim Allahtan bir mali almadan once cok arastiririm. iyikide CBR i tercih etmisim astla pisman olmadim. (Marka yanlisi degilim, sadece verdigim paranin hakkini isterim o kadar.)

  10. #10
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Alıntı mhmtesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zamaninda calibre 250cc mi destro 250cc yoksa daa dusuk cc li olan honda cbr 125cc arasinda kalmistim. Bana 125 cc fiyatina 250cc almak daha mantikli iste soyle boyle diyen cok oldu. Hala o sayfalari takip ederim Allahtan bir mali almadan once cok arastiririm. iyikide CBR i tercih etmisim astla pisman olmadim. (Marka yanlisi degilim, sadece verdigim paranin hakkini isterim o kadar.)
    .
    Bakın yüksek cc'ye gelince iş değişir. 125-150ccden bahsetmek istemiştim ben. Sen doğru olanı yapmışsın zaten Kaldı racing tarzı tercih ediyorsan düşük cc'de cbr125 en mantıklı seçimdir. (bir yzf125 var 9150tl!!) Commuter tarzı olarak düşünün olayı
    __To Be Or NoT tO be__

  11. #11
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Çok daha eskiden Çinliler piyasaya girmeden önce Kawamı Hondamı çekişmesi yaşanırdı Yamaha ya yüklenilirdi (gitsinler org yapsınlar motor Kawasakinin işidir v.sgibi) daha sonra Çinliler girdi piyasaya ve aralarından belli başlı modeller gerçekten kendini geliştirdi Her çinli kötüdür diye bi olay yok aslında Çinde çok ama çok kötü kalitede üründe var japona dudak büktürecek üründe var mesele sadece ürünü ülkemize ithal eden distrübitör firmanın kar politikası

    Çin malı scooterım var Motoran Vento 100 verdiğim paraya göre çokda memnunum

    Çin malı commuterim var : Salcano Wolf yeni 2550 km gezi yaptım geldim maşallah tık demedi hatta CBF fanatiği Metehan bradırım bile hayret etti

    Yüksek cc de ise şu an için durum farklı fakat 3-5 yıla kadar bu çin milleti yüksek cc pazarındada büyük pay sahibi olacak bence yeterki ithalatçı firma ithal edeceği yada burada üretimini yaptıracağı ürünün kalitesini iyi seçsin
    alemdar2442 ve oknglr bunu beğendiler.

  12. #12

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Scrambler Ducati Classic
    Bazı kalitesiz çinlilerden ağzı yanan arkadaşların uzak durması normal fakat can sıkıcı olan hiç çinliye binmediği halde küçümser edayla tavır alanlar. Kullanıcı tabiki çinli dahil tüm alternatifleri fiyat-performans olarak değerlendirip tercih yapmalı.
    Çin mallarını kafadan küçümseyen arkadaşlara şunu hatırlatmak isterim. Çoğu elektrik santaralinde çin malı türbin, su istasyonunda çin malı pompa var. Bunların çoğu harbi çin malı. Yani sen evindeki su ısıtıcını alman malı aldım diye övüünüyorsun, fakat ana şebeke çin malı zaten
    Not: çin malı da olsa, tatminkar bir kaliteyi hepimiz her alanda arayalım.

  13. #13
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Alıntı bsd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı kalitesiz çinlilerden ağzı yanan arkadaşların uzak durması normal fakat can sıkıcı olan hiç çinliye binmediği halde küçümser edayla tavır alanlar. Kullanıcı tabiki çinli dahil tüm alternatifleri fiyat-performans olarak değerlendirip tercih yapmalı.
    Çin mallarını kafadan küçümseyen arkadaşlara şunu hatırlatmak isterim. Çoğu elektrik santaralinde çin malı türbin, su istasyonunda çin malı pompa var. Bunların çoğu harbi çin malı. Yani sen evindeki su ısıtıcını alman malı aldım diye övüünüyorsun, fakat ana şebeke çin malı zaten
    Not: çin malı da olsa, tatminkar bir kaliteyi hepimiz her alanda arayalım.
    Aynen öyle bsd kardeşim. Ben birşey almadan önce çok araştırırım. Salcano'da öyle olmuştu. Ondan önce kanuni breton kullandım 1 yıl. Ama memnun değildim. Fren sistemi sıfır. yürüyen teneke gibiydi. ve ilk motorum da 2005-2006 yıllarında YBR idi. Ybr'den inip de kanuninin o breton modeline binince motor beni bezdirmişti. Salcano aldım 2011'de. 2 yılı aşkın süredir de biniyorum. Elimde 5000-6000tl para vardı o zamanlar. 3binliraya plaka ruhsat dahil almıştım. İyikide almışım. Cbf alacaktım 5000liraya. kalan parayı da değerlendirdim.

    @Egelim43 abey Yüksek cc'de çinlilerin bu işi başaracağı merak konusu. Şahsen önlerinde yüksek cc için uzun yıllar olduğunu düşünüyorum. Bundan sonraki motorum İnazuma veya Cbr250 olacak büyük ihtimal. O kılasmanda kendini gösteren, kullanıcıları memnun bir motor üretirlerse şayet kararım değişebilir.
    __To Be Or NoT tO be__

  14. #14
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    mondial de drift tutuldu baya aslında geçen gün rks titanic 150 gördüm filan gerçekten güzel motor titanic 200 de öyle ama fiyatları pahalı işte titanic 150 2800 filan olsa titanic 200 de 3100 filan civarı olsa baya satılır ama pahalı geliyor insanlara..
    güvenyahya bunu beğendi.

  15. #15
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Alıntı absolit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle bsd kardeşim. Ben birşey almadan önce çok araştırırım. Salcano'da öyle olmuştu. Ondan önce kanuni breton kullandım 1 yıl. Ama memnun değildim. Fren sistemi sıfır. yürüyen teneke gibiydi. ve ilk motorum da 2005-2006 yıllarında YBR idi. Ybr'den inip de kanuninin o breton modeline binince motor beni bezdirmişti. Salcano aldım 2011'de. 2 yılı aşkın süredir de biniyorum. Elimde 5000-6000tl para vardı o zamanlar. 3binliraya plaka ruhsat dahil almıştım. İyikide almışım. Cbf alacaktım 5000liraya. kalan parayı da değerlendirdim.

    @Egelim43 abey Yüksek cc'de çinlilerin bu işi başaracağı merak konusu. Şahsen önlerinde yüksek cc için uzun yıllar olduğunu düşünüyorum. Bundan sonraki motorum İnazuma veya Cbr250 olacak büyük ihtimal. O kılasmanda kendini gösteren, kullanıcıları memnun bir motor üretirlerse şayet kararım değişebilir.
    Çin 250 cc ve üstünde şimdiden denemelere başladı Absolit kardeşim Mondial 250 MR destro ve Mondialin sanırım talep toplamak için fuara getirdiği çift silindir 600 cclik Nakedini (Mondial SD 650 S) buna örnek gösterebiliriz maksimum 5 seneye kadar bu konudada baya bi yol katedeceklerinden emin olabilirsin
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  16. #16
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    Tvs çinli değil hindu malı kardeş dikkatini çekerim.

  17. #17
    absolit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    bursa
    Alıntı emrb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tvs çinli değil hindu malı kardeş dikkatini çekerim.
    Burda anlatılmak istenen sadece çinli değil kardeşim. Haklısın Tvs hintlilerin. Ybr,cbr,cbf haricinde bugün en cok tutulan düşük cc modellerden bazıları.
    __To Be Or NoT tO be__

  18. #18
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Cinliler gelisme gösterdi ama Cg ye binen gene cok az forumda binenlede üye degil,parcaları ucuz ama 2 eli az denecek kadar, 3000-3500 Tl si olan adam direk,Honda ,Yamaha alır diye düşünüyorum, Suanda Commuterde Ybr lider Müdaili motor da cok, Kadırga,Salcano,Bunlar gercekten sorunsuz motor ötekinlere binmedim kullanmadım benim sahsi fikrim bu yönde.

  19. #19
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    srad750-yamaha dt125r-aprilia sr150-yuan 150gy-3 son olarakda ronny s 150 kullanan biri yani attan inip eşeğe binmiş biri olarak 250 cc ye kadar çin mallarını tercih ederim yuan kross ilk aldığım çin malıydı sağolsun çok arıza vermedi tek tük tel kopması vs gibi basit arızalar verdi onun sayesinde motordan anlar bakımını yapar oldum şuan da ise ronny s150 aynı şekilde bakımlarını ben yapıyorum 0 olarak aldım şuan 4000 lerde gayet memnunum :D 130 yapıyor motor hemde çok yakmıyor yedek parça desen zibilyon tane 2800 plaka vs herşey dahil fiyatı bence az birşey motordan anlayan adama sorun yaşatmıyacak makineler çinliler geçenlerde scooter marş almıyor diyip iten birine yardım ettiğim için biliyorum frene basmadan marşa basan biriydi böle bir kullanıcı olursa tabi suçlarlar çin malı motoru

  20. #20
    güvenyahya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Şehir
    çanakkale gelibolu
    Motosikleti
    mobylette hemide 2005 70 cc oldu
    Alıntı absolit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.

    Forumda pek aktif olamasam da, sohbetlere pek katılamasam da genelde dışarıdan takip ederim yazılanları. İlgimi çeken veya yararlı olacağım bir konu varsa düşüncemi belirtirim. Boş konuşmayı sevmem

    5-6 yıllık bir üyelik geçmişim var MT'de. Bir olay dikkatimi çekmeye başladı. 2007'li yıllarda Ybr, CBF, Cbr topicleri en canlı topiklerdi. Yani kalkıp da biri 'O zamanların lanet Çinlileri' yakkında söz etmeye bile korkuyordu. Anında lafı yapıştırıyordu çok bilmiş abilerimiz O paraya çinli mi alınır, gidip ikinci el ybr veya cbf alsaydın. Bilmem ne... Şimdi bakıyordumda zamanında bu sözleri söyleyen Sözde Japonculardan bazıları(çevremde tanıdıklarım var) çinlilere binmeye başladı. Bakmayın çinli dediğime. Bende çinli kullananlardanım. Yanlış anlaşılmasın. Şu an Örnek verecek olursam Tvs, Mondial Drift, Salcano Wolf,Rks titanic gibi topicler tıka basa doluyor. (yani o yıllara göre) Kullanıcıların hemen hemen hepsi de memnun. İnsanlar akıllanıyor mu diyeyim yoksa kaliteden mi vazgeçiyor, ya da çinliler gerçekten bu tip modellerde hakkını mı veriyor? bilemedim.

    Gerçek şu ki artık çinliler eski o korkulacak çinliler değil. İllaki aralarında sorunlu olanları da olacaktır. Ama artık belli modeller var (alınabilir). Gidip de 125lik, 150lik bir motora (5000-6000) gibi fiyatlar vermeye gerek yok. Sonuçta diğer modellerde aynı beklentileri karşılaşıyor. Örneğin; Mh drift, salcano wolf veya rks150 titanic. Bunların fiyatları 2500-3500 civarında seyrediyor. Kalan 1500 liraya da artık benzin mi alırsın, ekipmanmı bilemem. Ama dediğim gibi artık 5-6 yıl önceki çinlilerden pek eser yok. İllaki aksini düşünen arkadaşlar olacaktır. Yeni açılan konularda da görüyoruz. ikinci el ybr veya cbf mi, yoksa sıfır saydığım diğer modeller mi?

    Yazdıklarım 125cc-150cc klasmanındaki motorlar için geçerlidir ve bu ikilemde olan arkadaşlara yol gösterme (kendimce) gayesindedir.Herkes istediğini alabilir ama bence olay budur. Dediğim gibi bu ikilemde kalan arkadaşlar varsa gidin SIFIR salcano wolf, Mondial Drift, Rks Titanic alın. 50000-60000km'lerdeki motorlara aynı paraları vermektense. Sıfır motorun adı da farklıdır Tadı da.

    Herkese iyi formlar...
    bu adama işi kapmış anlamış dostum
    PİSTON SARMIŞ HAYATIMA SEGMAN ATSAN NE FAYDA...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)