Şimdi,
karbüratör boğazı dediğin sanırım emme manifoldları. karbüratörü silindirlere bağlayan siyah parçalar.
resmin birinde işaretli ve karbüratörün üst tarafından çıkan çıkışlar muhtemelen tahliye çıkışı...
Oralardan çıkan hortumlardan birisi benzin pompasına, diğeri de yakıt musluğuna bağlanacak. depo üzerindeki yakıt çıkışını doğru bilmişsin. diğer çıkışa da bu manifoldlardan gelen hortumlardan birini bağla. Uzunlukları farklıdır. Yakıt pompasına göre ve bu musluğun yerine göre bir değerlendirme yap. Hangisini bağlamak daha uygunsa onu bağla. Hangisi olduğu çok önemli değil. ikisinin de işlevi aynı.
Benzin pompasında 3 uç var.
birisi pompa gövde renginde. o emme girişi. manifolddan çıkan diğer hortumu buraya bağlayacaksın. motor hava emdikçe pompa buradaki zımbırtıyı oynatıp benzin pompalayabilecek.
Diğer sarımsı metal uçlar benzin giriş ve çıkışları. Hangisinin giriş hangisinin çıkış olduğu üzerindeki minik oklarla ifade ediliyor.
Benzin filtresinin çıkış tarafından gelen hortumu benzin pompasının giriş tarafına takıcaksın.
Benzin pompasının çıkışı da karbüratörlere bağlanacak. fotoraf209 isimli resimde açıkça belli zaten benzin poması.
Pompanın yanındaki sistem de sanırım motor yan yattığında karbüratördeki yakıtı dışarı tahliye eden ve yer çekimine göre çalışan bir valfe benziyor. gt650'de yok o. gt250 söktüğüm zamanlar da çok geçmişte kaldı