Servis İle Yasadigim Sikinti
Reklamlar
-
11 Haziran 2013, 12:40
#1
Arkadaslar ilk 1000 km bakimina Kusadasi Mnr Honda Servisine gitmistim benden ucret olarak 30 tl yag filtresi parasi almislardi (cbr250r)tabi motor yeni parca fiyatlarini hic bilmiorum bende hic sorgulamadan verdim neyse 1 hafta once tekrar yag degistircem filtre yi baska yerlerede sorayim dedim Ankars Honda Servisi aradim ve dedilerki 15 tl sasirdim Hodayi arayip sordun ve bana her serviste ayni olur degismez biz sikayet dilekcenizi olusturuyoruz dendi ve bi gun sonra mnr den arandim bana yalnislik oldugu gerekirse para iadesi yapacaklarini solediler ya da yeni yag filtremi ucretsiz olarak vereceklerini bende filtreyi istedim festival icin adaya gittigimdd mnr ye gittim ve normal bi musteri olarak servise girdim ve sordum
Ben--yag filtresi almaya gelmistim
eleman--buyur filtre
ben---ne kadar acab
Eleman--25 tl
ben---nasil ya 15 degilmi
eleman---yoo 25 tl
ben---abi bak gene ayni seyi yapiosunuz bana 1000 bakimindada 30 tl ye sattiniz neden pahaliya satiosunuz ki
eleman---ne alaka ya 30 a satmadik hic
Ben---elimde ilk bakimin belgesi var ve 30 tl yag filtresi yazio altinda kaseniz var yazik degilmi neyse ben zaten sikayet etmistim ucretsiz filtremi almays geldim
Eleman saskjn saskin bakio bana, cok uzattim sonucta ucretsiz filtremi aldim ama bilmio olsam gene gecirecekler ve akillanmamislar
Anlayacaginiz servislere dikkat etmek lazim dusunsenize herkese 15-20 tl gecirio demekki bu adamlar servis bile olsa 3-4 yere fiyat sorup bilgi alin bence
Simdi sole dusunen olabilir yaavvv 15 tl icin yok sikayet et ugras ne gerek vat amma ugrasmisin olay 15 tl olayi degil ben hakkimi aradim ve bu adamlarin yaptigi yalnis sonucta hakka giriliyor
Reklamlar
-
11 Haziran 2013, 12:45
#2
Çok iyi yapmışsınız ancak ne yazık ki aynı şeyi yapmakta devam ediyorlar.Aynı duruma düşen herkes sizin gibi yapsa,hakkını arasa belki düzelme olabilir...Bilgilendirme için teşekkürler.
-
11 Haziran 2013, 12:49
#3
-
11 Haziran 2013, 12:51
#4
başllık yanlış olmuş..
Kuşadası MNR Honda Servis sıkıntım olmalı idi.. Ki, herkez bilsin gitmesin.. Önce honda merkezi arasın , kazıklanmayarak gitsin..
bu nedir yahu.. bizim burda da öyle..Onur honda kadar bela bir servis yok. Trakyada tek. istediği gibi at koşturuyor.
onların sistemi otomatik.. yani marka model filtre yazdığın anda direk fiyat çıkar. ve faturada görünür..
ilk başta 30 yazılmış. sen şikayet etmişin 25 yapmışlar demekki. ben bunu anlarım bu olaydan..
Honda böyle yaptıkca daha çok sorun yaşarız. Çoook.
sen şikayet etmişin.. honda yetkilileri bu olaya müdahale etmiyorsa, bayinin kestiği faturaları incelemeye almıyorsa yazıklar olsun..
-
11 Haziran 2013, 13:40
#5
bodrumdaki honda servis daha kötü, daha kazıkçı. Bu hayvan gübresi beyinli adamlarla uğraşmamak için honda almıyorum, hondadan vazgeçtim.
-
11 Haziran 2013, 14:05
#6
hani nerde o anlatıla anlatıla bitirilemeyen honda servisleri, honda parçaları??
-
11 Haziran 2013, 14:47
#7
sbr adlı üyeden alıntı
hani nerde o anlatıla anlatıla bitirilemeyen honda servisleri, honda parçaları??
anlatıla anlatıla bitirilemeyen honda servisi söyleyin bana. alakası yok
ama honda kalitesi başkadır..bu gerçek.. servisten bende şikayetciyim
-
11 Haziran 2013, 15:04
#8
İyi yapmışsın hocam, burda mesela 10-20 lira ...Kazıklandığını anlamak kadar kötü bir şey yok.
-
11 Haziran 2013, 15:05
#9
Garip1701 adlı üyeden alıntı
anlatıla anlatıla bitirilemeyen honda servisi söyleyin bana. alakası yok
ama honda kalitesi başkadır..bu gerçek.. servisten bende şikayetciyim
honda hayat onda diyenlere, neden diye sorduğumda; kurulan ilk cümlede servis ve parça kelimeleri geçiyor.
-
11 Haziran 2013, 15:06
#10
honda hayat onda.. 10.000 km kullandım tık demedi.
pire yüzünden de yakamam ki yorganı..
-
11 Haziran 2013, 15:08
#11
tebrikler en iyisini yapmışsınız
-
11 Haziran 2013, 15:09
#12
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
11 Haziran 2013, 15:09
#13
Honda servislerinden nefret ediyorum. CBF1000'in garantiden çıkarsa çıksın durumundayım.
-
11 Haziran 2013, 15:13
#14
cukkada cukka, bu ülke bu mantıkla zor ilerler be kardeşim, herkeste bi kime ne geçirsem mantığı var peeeh
-
11 Haziran 2013, 15:45
#15
Servislerden baya bi dert yanan arkadaş var peki neden Honda takip etmiyor bu işi
-
11 Haziran 2013, 16:11
#16
En iyisi Honda Girne kardes. Antakyadaki
-
11 Haziran 2013, 16:32
#17
o ücretsiz filtreyi muhtemelen başkasından fazla ücret alarak çıkartacaklar bu tip servisleri fişlemek lazım hatta sorunlu servisler diye bölüm açılması lazımki oradan bakarak o servislere gitmemek lazım. iyi yapmışsınız olay 15 tl olayı değil 1 tl dahi olsa insanı enayi yerine koymaları
-
11 Haziran 2013, 16:46
#18
gugukk adlı üyeden alıntı
o ücretsiz filtreyi muhtemelen başkasından fazla ücret alarak çıkartacaklar bu tip servisleri fişlemek lazım hatta sorunlu servisler diye bölüm açılması lazımki oradan bakarak o servislere gitmemek lazım. iyi yapmışsınız olay 15 tl olayı değil 1 tl dahi olsa insanı enayi yerine koymaları
bence de böyle bir bölüm olmalı ve bu bölümde bu tip servisler açığa çıkarılmalıdır.
-
11 Haziran 2013, 17:32
#19
gugukk adlı üyeden alıntı
o ücretsiz filtreyi muhtemelen başkasından fazla ücret alarak çıkartacaklar bu tip servisleri fişlemek lazım hatta sorunlu servisler diye bölüm açılması lazımki oradan bakarak o servislere gitmemek lazım. iyi yapmışsınız olay 15 tl olayı değil 1 tl dahi olsa insanı enayi yerine koymaları
Guzel fikir aslinda, sadece kotu degil aslinda iyi servislerde yazilirsa onunda yarari olur die dusunuyorum
-
11 Haziran 2013, 18:37
#20
Merhaba,
Bence de çok iyi yapmışsınız. Herkes de hakkını aramalı. Yapılan, iş ahlakına uymayan bir iş. Aslında bunun da bir cezası olmalı. Aynı malı farklı müşterilere farklı fiyatla satamamalı.
Maalesef ben de yağ için benzerini Konşuk Motor da yaşamıştım. El kitabında 3 lt yağ yazar. Zorlayarak 3,5 lt koyarlar, faturaya 4 lt yazarlar....
El kitabında 6.000 km de bir değiştirin der. Fabrika 3.000 de değiştirmeyi tavsiye eder derler. Madem fabrika 3.000 değiştirmeyi tavsiye ediyor neden el kitabına 6.000 yazar?
Kuş geldi yaklayalım hesabı. Kimseye sırtını dönmeye gelmiyor bu piyasada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
mali_181 adlı üyeden alıntı
Servislerden baya bi dert yanan arkadaş var peki neden Honda takip etmiyor bu işi
Belki ediyordur ama işi ciddi tutsa hiç servis kalmayacak neredeyse... Hepsi birbirinden beter...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)