Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

honda cbr 250 vites problemi lütfen yardım edin !

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    08 Ağustos 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    honda cbr 250
    ilk aldığım zmanlar bende aynı sorunu yaşadım.sorun motor da değil dostum sende.alışırsın.debriyaj yenile yada ani dusuruşlarda vitesleri tek tek düşür.nokta


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Bende de cbr250 var. Motorun rodaj suresi 500 km demis kitapcikta. Zaten rodaji tamamlamissiniz siz.

  3. #23

    Üyelik
    13 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    Bu ne bilgi kirliliği dolu bir konudur yarabbim adminler lütfen konuyu kapatın.
    Rodaj süresi 1000km dir.
    1000Km de gitmede gör bakalım 500 mü bin mi motorun garantisi bile iptal olur.
    Yanlış bilgi paylaşıp bilmeyenlerin kafasını bulandırmayın!
    Bu arada bu zaten hemen hemen her cbr 250 de olan bişi ama bir sorun değil asla.
    Bunu çözümlemenin birden çok yolu var o kadar merak ediyorsanız cbr 250 konusuna bekliyorum.
    Konu lütfen kilit.

  4. #24

    Üyelik
    26 Aralık 2013
    Motosikleti
    SUPERDUKER
    evt trafikte ışıklarında boşta beklerken 1 geçmiyor hareket etmek zorunda kalınıyor.

  5. #25
    PysLre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha R25-2015
    eğer durduğun yerden 5. vitesden 1.vitese atmaya kalkarsan olmaz tabiki ışıklara geldikce hızınla birlikte vitesinide düşürmen gerekiyor..

  6. #26
    Siyah&Beyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr 250
    Alıntı BSY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ne bilgi kirliliği dolu bir konudur yarabbim adminler lütfen konuyu kapatın.
    Rodaj süresi 1000km dir.
    1000Km de gitmede gör bakalım 500 mü bin mi motorun garantisi bile iptal olur.
    Yanlış bilgi paylaşıp bilmeyenlerin kafasını bulandırmayın!
    Bu arada bu zaten hemen hemen her cbr 250 de olan bişi ama bir sorun değil asla.
    Bunu çözümlemenin birden çok yolu var o kadar merak ediyorsanız cbr 250 konusuna bekliyorum.
    Konu lütfen kilit.
    Anlasilan Honda muhendislerinden daha iyi biliyorsunuz. Adamlar kullanim kilavuzuna 500 km yazmislar ama size sormamakla hata etmisler. Arayip uyarayim kendilerini.

  7. #27

    Üyelik
    26 Aralık 2013
    Motosikleti
    SUPERDUKER
    Alıntı PysLre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer durduğun yerden 5. vitesden 1.vitese atmaya kalkarsan olmaz tabiki ışıklara geldikce hızınla birlikte vitesinide düşürmen gerekiyor..
    arkadaşın ne durumda durduğunu bilmiyorum ama boşta durunca oluyor bu durum

  8. #28
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    2 tane çözümü var.
    Birincisi bosta durunca motoru debrayaja basılı iken hafifce öne arkaya oynatmak o sırada vitese geçirmek veya hafif gaz vererek vitese geçirmek.
    Normal bunlar, 1-2 kere yağı değişince motorun yumuşar kolay geçer vitesler.

  9. #29
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Rodajdan sonra biraz düzlir. Vites e gecirmek için özellikle mtor sogukken arka tekeri hafif ileri geri yapın.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  10. #30
    mystic80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HD Sportster 883 2004
    Bende ybr 125 de 1 den 2 ye geciste yasiyorum bazende 2 den 1 e geciste hep bosa birakiyo cozumum debriyaji birakip tekrar sikmak. Zamanla yavas yavas alismaya basladim gecmedigini anlayip hemen duzeltebiliyorum durumu ancak diger soylenen yontemleri denemekte fayda var.

  11. #31
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    normal gibi ama yakından görüp bakmadan tamda bişey demek doğru olmaz..

  12. #32
    bilmeyenadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2012
    Arkadaşımın cbr250r ın da da var aynı sorun hocam. Çok kafaya takma. Vitese geçirirken debriyajı hafif bırak geçiyor. Çok sorun etme kendine.
    Motosiklet, eğlence, gırgır, şamata..
    Motora yeni başladım, sürecimi anlatıyorum.
    http://bilmeyenadam.wordpress.com

  13. #33

    Üyelik
    03 Eylül 2010
    Şehir
    İSTANBUL-TRABZON
    Motosikleti
    MONDİAL 150 ZC (Alayına Gider)
    2013 haziran beyler ayık olun, o motor tamir oldu çoktan..

  14. #34
    mystic80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HD Sportster 883 2004
    Bir başka aynı sorunu yaşayan biri girdiğinde yazılan çözümleri görür ve tekrar konu açarak ne zaman kaybı yaşar ne de forum kirliliği oluşturmayacak

  15. #35
    ootay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Arayışta
    geçen hafta konu hakkında cvp vermiştim tekrar anlatmakta fayda var gibi. işin ehli bir ustanın dediğine göre dişliler bazen üst üste binebilir sıkıntı yok dedi. boştayken 1e geçmiyorsa yapmanız gereken debriyaja basılırken debriyajı bırakmadan ayağınızla vitesi bastırıcaksınız bastırıken elinizi debriyajdan yavaşça kaldırıcaksınız tok diye geçiyor 1e


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)