Drift 125 100 km yi geçmiyor arkadaşlar yardım
-
06 Haziran 2013, 23:18
#1
Reklamlar
-
06 Haziran 2013, 23:22
#2
Daha motorun acilmamis ki. Zorlama daha. 200 km ne ? Ama acildiktan sonrada 140 basmayi hayal etme
-
06 Haziran 2013, 23:23
#3
Motoru sıfır aldıysan ve şu an 200km'de ise 100km'yi geçmesen iyi edersin. Hatta 60-70 km hızlarla sürmen gerek. İlk 1000km bittikten sonra uzun yola çık 1-1.5 saat tam gaz sür tabi arada motora nefes aldırmak kaydıyla. Motorun 120km hıza kadar ulaşacaktır daha fazlası zaten bu motorun doğasına aykırı.
-
06 Haziran 2013, 23:26
#4
öncelikle motorun hayırlı olsun motoru fazla zorlama bakımlarını yaptır motorun açılında dene fakat bende bu gün rüzgar wardı 110 u geçmedi yani rüzgar varsa hız düşüyor hızı normal açılınca biraz daha artar rüzgarsız düz yolda motor açılında 125 130 görürsün tabi kapanırsan ama sürekli bu hızlarda gidemessin yani bu motor için koşullara göre 100 110 120 arası hız normaldir fazlasını bekleme onun dışında bu fiyata en güzel motor diyebilirim için rahat olsun tabi yine bazı problemler çıkabilir ufak tefek önüne geçersin bununda örnek benim arka yolcu ayaklığının bir vidası dusmusdu buldum sağlamca taktım yine düşmüş...
-
06 Haziran 2013, 23:29
#5
Bir çok arkadaş aldığım günden beri basıyorum 130 u falan görüyorum diyorlar hep.. ben göremeyince şaşırdım ayrıca şu yalpalama meselesi zayıf olmamdan falanmı kaynaklanıyor direksiyonu gayet düz tutuyorum korktum açıkcası sebebini anlayamadm daha önce scooterim vardı 110 la falan giderken yalpamalama gibi en ufak bişey hissetmiyordum bu motorda hissettim sebebini anlayamadım
-
06 Haziran 2013, 23:32
#6
selim61 adlı üyeden alıntı
Bir çok arkadaş aldığım günden beri basıyorum 130 u falan görüyorum diyorlar hep.. ben göremeyince şaşırdım ayrıca şu yalpalama meselesi zayıf olmamdan falanmı kaynaklanıyor direksiyonu gayet düz tutuyorum korktum açıkcası sebebini anlayamadm daha önce scooterim vardı 110 la falan giderken yalpamalama gibi en ufak bişey hissetmiyordum bu motorda hissettim sebebini anlayamadım
walla o yalpalamayı bende yaşıyorum o 130 basanlar filan abartı yada şöyle diyim bak sana bizim arkadaşlarda 140 basıyolar ama nası yokuş aşşağı millet sorunca kaç basıon die 140 diolar ama abartı işte yalpalama neden anlamadım lastikllerdenmı motor yada ben çokmu rüzgar yiyorum acaba boyum 1.80 kilom 70
-
06 Haziran 2013, 23:35
#7
utkan35 adlı üyeden alıntı
walla o yalpalamayı bende yaşıyorum o 130 basanlar filan abartı yada şöyle diyim bak sana bizim arkadaşlarda 140 basıyolar ama nası yokuş aşşağı millet sorunca kaç basıon die 140 diolar ama abartı işte yalpalama neden anlamadım lastikllerdenmı motor yada ben çokmu rüzgar yiyorum acaba boyum 1.80 kilom 70
Abi bende 1.79 boy kilo 64 o kadar yalpaladıki direksiyonu çevirmeye korktum hızımı azalttım Çanakkalenin rüzgarı fazla olur bilen bilir ama bu kadar etki edermi bilemiyorum bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardım edebilirmi
-
06 Haziran 2013, 23:36
#8
selim61 adlı üyeden alıntı
Abi bende 1.79 boy kilo 64 o kadar yalpaladıki direksiyonu çevirmeye korktum hızımı azalttım Çanakkalenin rüzgarı fazla olur bilen bilir ama bu kadar etki edermi bilemiyorum bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardım edebilirmi
bence eder çünkü bu gün izmirdede rüzgar wardı hem hızı düşürdü hemde yalpalıtıyordu bende anlamadım viraj alırken insanı korkutuyor doğrusu
-
06 Haziran 2013, 23:37
#9
Sele biraz yüksek gibi geldi belki ondandır
-
06 Haziran 2013, 23:38
#10
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motoru sıfır aldıysan ve şu an 200km'de ise 100km'yi geçmesen iyi edersin. Hatta 60-70 km hızlarla sürmen gerek. İlk 1000km bittikten sonra uzun yola çık 1-1.5 saat tam gaz sür tabi arada motora nefes aldırmak kaydıyla. Motorun 120km hıza kadar ulaşacaktır daha fazlası zaten bu motorun doğasına aykırı.
Sürekli o hızla gitmedim zaten bir iki kere maksimum kaç yapıyor diye görmek için denedim fakat 100 ü geçemedim ve yalpalama sorunu var arkadaşlar yardım bekliyorum
-
06 Haziran 2013, 23:40
#11
rodajını yapmalısın arkadaşım.. rodaj nedir biraz araştır istersen..
-
06 Haziran 2013, 23:41
#12
drift125 ler 100km hız yapıyormu yau
-
06 Haziran 2013, 23:42
#13
Arkadaşlar Rüzgar baya vardı çünkü yukarıdada yazdım koruma demiri deponun yanındaki plastiklere baskı uygulayınca ( Koruma demirini deponun altına bitişik bir şekilde takmışlar sağ ve solda bulunan iki plastik kısımla bitişik vaziyette ) sağdaki plastik koptu uçtu ) Motordan bir parça uçtuğunu hissettim yuh dedim mondial ne kadar dandik motor yapmış rüzgara dayanmadı parçası uçtu gitti :D sol tarafta çatladı ama kusur koruma demirini bu plastik bölgelere bitişik takan arkadaştaymış yarın ikisinide değişicekler serviste bakalım
-
06 Haziran 2013, 23:51
#14
selim61 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Rüzgar baya vardı çünkü yukarıdada yazdım koruma demiri deponun yanındaki plastiklere baskı uygulayınca ( Koruma demirini deponun altına bitişik bir şekilde takmışlar sağ ve solda bulunan iki plastik kısımla bitişik vaziyette ) sağdaki plastik koptu uçtu ) Motordan bir parça uçtuğunu hissettim yuh dedim mondial ne kadar dandik motor yapmış rüzgara dayanmadı parçası uçtu gitti :D sol tarafta çatladı ama kusur koruma demirini bu plastik bölgelere bitişik takan arkadaştaymış yarın ikisinide değişicekler serviste bakalım
O nasıl bi koruma demiriymis oyle o kadar kalipli bi demir sacma geldi bana varsa bi resim at drift 100 basiyormu diyen arkadas drift 13 beygir ve 135 cc ben 132 km hızı bizzat bastım yalpalama olayina gelince lastik havalarini bi kontrol et
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
06 Haziran 2013, 23:55
#15
Buyrun arkadaşlar motorumda bu koruma demiri şekilde gözüktüğü gibi çok yukarı takmışlar ayrıca bu koruma demiri rüzgardan dolayı hızı etkilermi acaba ?
-
07 Haziran 2013, 00:01
#16
Mondial öyle bir motor yapmıski tüm rüzgarlar sende 200 km de ne bekliyorsun + KÖR DEGİLİZ.
-
07 Haziran 2013, 00:06
#17
sbr adlı üyeden alıntı
drift125 ler 100km hız yapıyormu yau
Bu video size gelsin, hemde 100 cc
http://www.youtube.com/watch?v=WJ4pzoFlRDk
-
07 Haziran 2013, 00:21
#18
Arkadaşlar yalpalama olayı ile ilgili yardım etcek arkadaşımız yokmu sebebi nedir acaba ?
-
07 Haziran 2013, 00:23
#19
astorojna adlı üyeden alıntı
yalpalama olayina gelince lastik havalarini bi kontrol et
bencede bi kontrol et ve hızını arttırdıkça yatmaya çalış motorun üzerine rüzgardan en az şekilde etkilenmen için
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !
www.mehmetpasayigit.com @mcpasayigit
-
07 Haziran 2013, 00:24
#20
Nasıl bir yardım bekliyorsunuz. Zaten motosiklet hafif, sizde hafifmişsiniz, e rüzgar da varmış.
Bütün bunlar birlesince, o hızlarda kontrolün zayıflaması normaldir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)