Drift 125 100 km yi geçmiyor arkadaşlar yardım
Reklamlar
-
07 Haziran 2013, 11:04
#41
selim61 adlı üyeden alıntı
O nedemek kardeşim
)
http://www.youtube.com/watch?v=JhqXzmBZXL0
Reklamlar
-
07 Haziran 2013, 11:35
#42
Çalıştığım kurumdan youtubeye giremiyorum akşam izlerim videoyu
-
07 Haziran 2013, 12:29
#43
aynı motordan bendede var 1000km kadar hiç zorlamadım desem yeridir. hatta 2kişi bile binmedim rodaj sonrası denemek için bastığımda motor 100km anca gidiyordu.şimdi 6500km de rüzgarsız düzde 120km gidiyor demem oki başta fazla birşey bekleme ve üzme motoruki oda seni üzmesin
yalpalama konusuna gelince 1kere tehlikeye soktu beni motor daha rodajdayken virajın dışına doğru atıyordu gazı bırakınca evin önüne çektim tüm civata vida ne varsa hepsini kontrol ettim hepsi yerli yerinde sorun yok anladımki lastiklerin azizliği sonradan kullandıkça lastikler alıştı havalar ısındı baya kendine geldi ama yinede virajlarda güvenli değil sen sen ol kesinlikle viraja hızlı girme heleki lastikler alışıncaya kadar. imkan varsa bence ilk iş lastikleri değiştirmek olmalı.saygılar
-
07 Haziran 2013, 12:33
#44
COMTAN adlı üyeden alıntı
aynı motordan bendede var 1000km kadar hiç zorlamadım desem yeridir. hatta 2kişi bile binmedim rodaj sonrası denemek için bastığımda motor 100km anca gidiyordu.şimdi 6500km de rüzgarsız düzde 120km gidiyor demem oki başta fazla birşey bekleme ve üzme motoruki oda seni üzmesin
yalpalama konusuna gelince 1kere tehlikeye soktu beni motor daha rodajdayken virajın dışına doğru atıyordu gazı bırakınca evin önüne çektim tüm civata vida ne varsa hepsini kontrol ettim hepsi yerli yerinde sorun yok anladımki lastiklerin azizliği sonradan kullandıkça lastikler alıştı havalar ısındı baya kendine geldi ama yinede virajlarda güvenli değil sen sen ol kesinlikle viraja hızlı girme heleki lastikler alışıncaya kadar. imkan varsa bence ilk iş lastikleri değiştirmek olmalı.saygılar
yani km göstergesi hepten bozuldu diyorsun
-
07 Haziran 2013, 12:37
#45
sbr adlı üyeden alıntı
düşük hızlarda çok fazla sapma olmaz. hız arttıkça sapma oranı da artar. videoda da bariz bir şekilde görülüyor. hız80 km den 110a fırlıyor bir anda.
Yüzde kaç sapma olduğunu hesap ederiz. Sonra onu yüksek hızla çarparız, sonuç ortaya çıkar.
-
07 Haziran 2013, 12:58
#46
sbr adlı üyeden alıntı
yani km göstergesi hepten bozuldu diyorsun
hızlı gitmek gibi bir derdim yok ben göstergenin yalancısıyım. 100km ye kadar arabayla denedim doğru fazlasında sapması varmı bilmiyorum
BİR DÜŞMANI AFFETMEK ,BİR DOSTU AFFETMEKTEN DAHA KOLAYDIR.
-
07 Haziran 2013, 14:16
#47
COMTAN adlı üyeden alıntı
hızlı gitmek gibi bir derdim yok ben göstergenin yalancısıyım. 100km ye kadar arabayla denedim doğru fazlasında sapması varmı bilmiyorum
100km hızda sapma yoksa çok iyi.
-
07 Haziran 2013, 15:23
#48
selim61 adlı üyeden alıntı
Sürekli o hızla gitmedim zaten bir iki kere maksimum kaç yapıyor diye görmek için denedim fakat 100 ü geçemedim ve yalpalama sorunu var arkadaşlar yardım bekliyorum
Merhaba selim kardesım,
bende senın gıbı yenı bır drıft kullanıcısıyım. Benım motor yaklasık 450 km cıvarlarında acıldı. Bunu motorun hızlanmasından ve sesınden anlayabılırsın. Motorunu acmak ıstıyorsan önce hıc yoktan 500 km normal hızlarda gezın ve 500 bakımını yaptırdıktan sonra motorunu zorlamaya basla.
Maksımum hız konusuna gelınce, benım motor 2 kısı ıle gecen gun 850 km yol gıttı. ızmırden nıgdeye :D
artcı 95 kılo ben 60 kılayum. Bu sure ıcerısınde motor genel olarak 90 km hızla maksımum seyredebıldı. ve yakıt tuketımı yaklasık 3,8 lıtre/100 km
bende bu duruma cok sınırlendım cbr 250 lerın bıle 3,5 yaktıgını bıldıgımden kuplere bındım.
ama bu yolculugun son 100 km sınde dehset bir şekilde rüzgar ve yağmur vardı, kontak kapatmak yerıne durmadan asıldım ve o yagmurda bıle 100-110 ıle seyrettım. Yanı sana anlatmak ıstedıgım önce motoru alıstır, sonra kendın alış.
şu an topcase cıkardım, motorun üstünede hafif yattım mıydı duz yolda 120 yi direk görüyor. yokus asagı zaten cosuyor. Ama 100 km/h bile bu motor için tehlikeli. top speed de motorun ustundekı toplam yuk ve ruzgar cok onemlı. öyle 1-2 denemeyle motorunu hemen yargılama. biraz sabret
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------
sbr adlı üyeden alıntı
düşük hızlarda çok fazla sapma olmaz. hız arttıkça sapma oranı da artar. videoda da bariz bir şekilde görülüyor. hız80 km den 110a fırlıyor bir anda.
mondial drift ile gps ölçümleri yaptım çok defa. 90 km altında yaklasık 5-8 km/h fazla gösteriyor. 100 km üzerinde ise gps ile aynı gösteriyor. Mondiallerre bu yüzden para veriliyor cümlesi bence biraz vicdansızca olmuş. Yeni başlayanların buraları okuyarak bu işe başladığını düşünürsek, lütfen biraz daha duyarlı ve tutarlı yorumlar yapalım.
-
10 Haziran 2013, 09:37
#49
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Merhaba selim kardesım,
bende senın gıbı yenı bır drıft kullanıcısıyım. Benım motor yaklasık 450 km cıvarlarında acıldı. Bunu motorun hızlanmasından ve sesınden anlayabılırsın. Motorunu acmak ıstıyorsan önce hıc yoktan 500 km normal hızlarda gezın ve 500 bakımını yaptırdıktan sonra motorunu zorlamaya basla.
Maksımum hız konusuna gelınce, benım motor 2 kısı ıle gecen gun 850 km yol gıttı. ızmırden nıgdeye :D
artcı 95 kılo ben 60 kılayum. Bu sure ıcerısınde motor genel olarak 90 km hızla maksımum seyredebıldı. ve yakıt tuketımı yaklasık 3,8 lıtre/100 km
bende bu duruma cok sınırlendım cbr 250 lerın bıle 3,5 yaktıgını bıldıgımden kuplere bındım.
ama bu yolculugun son 100 km sınde dehset bir şekilde rüzgar ve yağmur vardı, kontak kapatmak yerıne durmadan asıldım ve o yagmurda bıle 100-110 ıle seyrettım. Yanı sana anlatmak ıstedıgım önce motoru alıstır, sonra kendın alış.
şu an topcase cıkardım, motorun üstünede hafif yattım mıydı duz yolda 120 yi direk görüyor. yokus asagı zaten cosuyor. Ama 100 km/h bile bu motor için tehlikeli. top speed de motorun ustundekı toplam yuk ve ruzgar cok onemlı. öyle 1-2 denemeyle motorunu hemen yargılama. biraz sabret
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------
mondial drift ile gps ölçümleri yaptım çok defa. 90 km altında yaklasık 5-8 km/h fazla gösteriyor. 100 km üzerinde ise gps ile aynı gösteriyor. Mondiallerre bu yüzden para veriliyor cümlesi bence biraz vicdansızca olmuş. Yeni başlayanların buraları okuyarak bu işe başladığını düşünürsek, lütfen biraz daha duyarlı ve tutarlı yorumlar yapalım.
90 km nin altında sapma olupta, 100km ve üzerinde doğru göstermesi gerçekten çok ilginç. normal olarak hız arttıkça hata payıda artar. ama sizin söylediğinize ben bir anlam yükleyemedim. gps ile hiç ölçüm yapmadım. gps kesin olarak doğru mu gösterir biliyormusunuz? ayrıca gps doğru gösterse de, nasıl oluyorda düşük hızlarda fazla gösterip yüksek hızlarda doğru gösteriyor. kafam karıştı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)