Honda 2014 CRF 250 M Supermoto
Reklamlar
-
06 Haziran 2013, 10:57
#1
Honda yeni lansmanını yaptığı CRF250M 20mm alt ve özellikleri revize edilmiş ön ve arka süspansiyon ile ağır yaylar, 17 inç jantlar at both ends ile donatılmış, geniş, street-spec lastikler, ve daha güçlü bir arka fren.
CRF250L, CRF250M gibi 250cc sıvı-soğutmalı, SOHC tek silindirli motor üreten 23bhp ve 22Nm tork verilerine sahip. enjeksiyonlu bir motora sahip olan motorda 6 ileri vites bulunuyor...
2014 Honda CRF250M arasında oval kesitli çelik gövde, alüminyum maşa, 43mm Showa USD çatal Pro-Link süspansiyon (Showa monoshock), arkasında 296mm ön fren disk ile ikiz piston calipers, 17 inç jantlar giyen 90/100, kurumsal internet bağlantısı (ön) ve 130/70 (arka) lastikler ve dijital alet kümesi. Boş ağırlığı 145kg olan ve kırmızı ve siyah. renk seçenekleri ile geliyor.
Acaba Türkiye'ye gelirmi nereden tam bir bilgi alabiliriz ?
Reklamlar
-
06 Haziran 2013, 11:02
#2
dazzler gibi bu da gelmez. hondanın o kadar güzel motosikletleri var bize halen cbf 150 yi satıyor..
-
06 Haziran 2013, 11:13
#3
Hacim o nasil bir tercumedir yaw, bu google da iyice bozdu
Guzel motor bence, param olsaydi ilk motor olarak almak isterdim ama gecti artik bizden
-
06 Haziran 2013, 11:19
#4
Yazılar alıntıdır. Kaynak (M.D DeliEmin)
-
06 Haziran 2013, 12:40
#5
TR'ye gelir mi diye bize niye soruyon, açıp Hondaya sorsan ?
-
06 Haziran 2013, 12:45
#6
Syanur adlı üyeden alıntı
TR'ye gelir mi diye bize niye soruyon, açıp Hondaya sorsan ?
dostum CRF250L için arayıp sormuştum
%50 şeklinde konuşuyorlar.
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
-
07 Haziran 2013, 12:56
#7
Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı
dostum CRF250L için arayıp sormuştum
%50 şeklinde konuşuyorlar.
Zaten gelecek deseler de güvenmem ben onların lafına.
Bana göre CRF-L'nin yanında bu modelden bir parti getirecekler, belki belki 2.parti de gelir. Sonra gelmez. CRF-L ile devam ederler.
-
14 Haziran 2013, 12:35
#8
hondanın bu motoru getirmesi için yeterli cogunluga ulaşması gerekmektedir.. buda arz talep meselesi demektir .. hondaya mazdığım mailde bu motorun gelip gelmeyeceğini sordum .. gelmeyecegini söyle3diler.. fakat yeterli çogunluga ulaşılırsa getirmemezlik yapacaklarını sanmıyorum .. bence mail atmanızda fayda var .
-
14 Haziran 2013, 13:45
#9
jesse adlı üyeden alıntı
hondanın bu motoru getirmesi için yeterli cogunluga ulaşması gerekmektedir.. buda arz talep meselesi demektir .. hondaya mazdığım mailde bu motorun gelip gelmeyeceğini sordum .. gelmeyecegini söyle3diler.. fakat yeterli çogunluga ulaşılırsa getirmemezlik yapacaklarını sanmıyorum .. bence mail atmanızda fayda var .
Şimdi cbr 250 müşterilerini bide buna mı kaptırsınlar?
Honda Türkiyenin bitmek bilmeyen küçük hesaplarına bu motorda kurban gider
Ayrıca SM demiş Honda ama arka 130 ön 100 olmamış Cbr250 nin 140/110 ebatları olmalıydı en az
-
14 Haziran 2013, 14:00
#10
130 ideal boydur sm için daha büyüğüne gerek yok .. aslında 250 cc için çok normal..
günümüzde sm kullanan çok az .. cbr 250 müşterisini kaptırmazlar.. aslında .. onlr zatren belli bi olguya kapılmışlar.. ama sm her motorcunun içindeki büyümeyen cocuktur bana göre .. birazda imkan dahilinde modellere yönelseler herkez binebilse
-
14 Haziran 2013, 14:59
#11
Honda Türkiye yi aradım. 2013 Yılı içinde motorun Türkiyede satılması söz konusu değilmiş ancak her yıl sonu yapılan model değerlendirmesi gibi birşeyler söyledi o toplantıda hangi modelleri getirceklerini seçiyorlarmış bunun için 2014 Ocak ayında tekrar aramamı söylediler.
-
14 Haziran 2013, 15:47
#12
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Şimdi cbr 250 müşterilerini bide buna mı kaptırsınlar?
Honda Türkiyenin bitmek bilmeyen küçük hesaplarına bu motorda kurban gider
Ayrıca SM demiş Honda ama arka 130 ön 100 olmamış
Cbr250 nin 140/110 ebatları olmalıydı en az
Jessenin dediği gibi 130 luk normaldir aslında WR250'de de 130 kullanıyorlar. Ayrıca istersen 140 takabilirsin. Ön lastiğin 100 olması benim de garibime gitti ama. Genel olarak ince lastiğin kıvraklık ve yüksek süratte dengesizlik yaratacağını düşünürsek SM için ideal ama ön tarafın 100 olması sanki tutuşu da biraz olumsuz etkileyebilir gibi düşünüyorum. Zaten üzerindeki lastikler çok kaliteli olmayacağı için zamanı geldiğinde orjinal lastik yerine 110 / 130 yada 110/140 alınabilir.
Bir de CBR250 nin müşterisini kaptırmak diye bişey saçma aslında. Zaten yine paralar Hondaya gidiyor. Hem de CBR dan çok da farklı fiyata sahip olmayacak. Tam tersi CBR dan sıkılmış insanlar için belki de cezbedici bir model olabilir aslında. Tabi bunları sana değil Hondaya söylüyorum Adamlar uyuzun önde gideni, sanki batacaklarmış gibi 2 modelin 40 yıl hesabını yapıyorlar. Zaten emin olun, tekerlerden farklı olarak CRF-L den başka bir farkı olmayacak bu motorun. Belki belki ön amortisörler daha kalın olur ve sadece ön fren diski daha büyük olabilir ama çok düşük ihtimal bunlar bile. Yani zebillen CRF-L satıyorken şunlarda da 3 ay da 1 10'ar 10'ar getirtseler ölmezler eminim...
-
17 Haziran 2013, 12:21
#13
türkiye vergilendirme sistemine göre motor gelmiyor onu anladık bazı modeller astarı yüzünden pahallıya geliyor onuda anlamıştık .. fakat aynı motorun sm olanı niye gelmez bunu anlamıyorum işte sonuçta üretiliyor bu motorlar fabrikada.. 10 tane CRF 250 L sipariş verirken 10 tanede sm sipariş ver elinde kalmayacak ki zaten satacaksın .. hatta daha fazla satacagına bahse bile girerim ..
ayrıca siyah beyaz .. ve siyah kırmızı crf gerçekten çok güzel. bu gelen cros modeli tüm dünyada tek renk ne saçma
-
18 Haziran 2013, 16:28
#14
yiqit adlı üyeden alıntı
Honda Türkiye yi aradım. 2013 Yılı içinde motorun Türkiyede satılması söz konusu değilmiş ancak her yıl sonu yapılan model değerlendirmesi gibi birşeyler söyledi o toplantıda hangi modelleri getirceklerini seçiyorlarmış bunun için 2014 Ocak ayında tekrar aramamı söylediler.
Bla bla, bana da söylenenler aynı.. Piyasada olsa alacağım motosikletlerden.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
18 Haziran 2013, 16:54
#15
Benim bu Lastik ebatı açıklamasını aklım almadı niyeyse 250cc bir motorun son hızı kaç olacak ki 100'lük ön lastik yol tutuşu olumsuz etkilesin?
650cc endurolarda bile lastikler 100-90/19 şeklinde?
ve bu aletler 170/180km/h hızlara çıkabiliyor?
-
18 Haziran 2013, 18:18
#16
Niye ön lastik sadece son sürate göre mi belirleniyor? Benimki de 110 luk, ama motor 110u zor yapıyor.
Burada kıyaslanan 110 ile 100 lük profil. Daha kalın lastiğin ince olana göre avantajı da var dezavantajı da. Yani toplamda genel bir olumsuzluk değil benim kastetiğim.
-
18 Haziran 2013, 18:26
#17
Syanur adlı üyeden alıntı
Niye ön lastik sadece son sürate göre mi belirleniyor? Benimki de 110 luk, ama motor 110u zor yapıyor.
Burada kıyaslanan 110 ile 100 lük profil. Daha kalın lastiğin ince olana göre avantajı da var dezavantajı da. Yani toplamda genel bir olumsuzluk değil benim kastetiğim.
Syanur adlı üyeden alıntı
Jessenin dediği gibi 130 luk normaldir aslında WR250'de de 130 kullanıyorlar. Ayrıca istersen 140 takabilirsin. Ön lastiğin 100 olması benim de garibime gitti ama. Genel olarak ince lastiğin kıvraklık ve yüksek süratte dengesizlik yaratacağını düşünürsek SM için ideal ama ön tarafın 100 olması sanki tutuşu da biraz olumsuz etkileyebilir gibi düşünüyorum. Zaten üzerindeki lastikler çok kaliteli olmayacağı için zamanı geldiğinde orjinal lastik yerine 110 / 130 yada 110/140 alınabilir.
...
Benim anlamadığım nokta da o zaten,
100'lük lastiğin yüksek hızda stabilitesini kaybedeceği kanısına nereden varılıyor?
Zira benim motorum 200+ hızlara ulaşabiliyor fakat üzerindeki ön lastik de 100'lük?
ANGARAJ
-
18 Haziran 2013, 18:41
#18
Genel geçer fizik kuralını söyleyim sana;
Daha büyük ve daha kalın lastik daha fazla stabilite sağlar.
Senin lastiğin belki 17" değil 19" olduğu için belki motorun ağır olduğu için, rüzgardan çok fazla (tasarım olarak) etkilenmediği için, amortisörlerin vs, daha uygun olduğu için motorun 200ün üzerinde sana normal gibi geliyor. Bir problem yok burada.
Hem ince lastik yüksek süratlere ulaşamaz demek istemedim. Tam tersi Kalın lastiği yüksek sürate çıkarmak zordur mesela, çünkü sürtünmeden dolayı çok daha fazla güç gerektirir. Mümkün olduğunca ince lastik tercih ederler sadece son sürat denemeleri için. Benim demem o ki misal senin motorda 100 yerine 120 lik ön lastik olsaydı +200 kmh'lerde daha stabil olurdu. Teorik olarak...
Peki ince lastik daha kıvraksa ben neden 100lük lastiği eleştirdim(hondanın bu küçük sınıf SM modeli için) ? Çünkü ince yüzeyli lastik motorun daha ani hareketler yapmasına el veriyor fakat bir yandan da bu ani manevralar sonucu oluşan daha büyük kuvvetlere(kaymaya) maruz kalıyor. Buna dayabilmek için de daha geniş bir yüzey alanı gerekiyor.
Yani sallıyorum 70 lik bir lastik koyarsak ön tarafa, motor iyice fingirdek olur, çok çabuk tepki veriri ama ön taraf tutunma sorunu yaşar. 110 yerine 100 lük tercihinin de etkilerini kullanmadan bilemeyiz, belki kaliteli bir marka kullanırsan çok güzel sonuç alabilirsin.
Bu mevzu böyle uzar gider. Bu çok değişkenli denklemi tasarım mühendislerinin çözmelesi gerek. Dediğim gibi ben sadece tahmin de bulundum. (İnce lastik ucuz olur, Honda bu sebepten bile takmış olabilir, kimse bilemez )
-
18 Haziran 2013, 18:51
#19
Bu durumda Honda Miyendisleri sırf Malzemeden çalmak adına 100lük lastik takmışlar?
Burdan ben bunu anlıyorum..
-
18 Haziran 2013, 19:03
#20
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)