peugeot 504 (araba) almayı düşünüyorum...Yardım..
Reklamlar
-
03 Haziran 2013, 20:02
#21
ben bundan kullandım , 1986-1987 lerde.
Şu an müzeden çıkarsan yolda yürütme derim.
Yol keyfi filan da hiç yoktur,"Yahudi Mercedes"'i dediklarıne bakma,zaten Mercedes'in jant kapagına denktir kalite olarak
Bu saatten sonra bunun dirisi gitmez ,
illa alacaksan bir araba Toros al,alırken de azıcık modellisi olsun,temizi olsun.
Sanayi ile tamir ile uğraşmayı sevebilirsin ama sanayicilerle uğraşamazsın.Artık eski arabayı tamir eden kalmadı.
Reklamlar
-
03 Haziran 2013, 22:04
#22
bu araba senin her türlü kafanı ağrıtır,bana kalırsa 1991/1993 gte olan broadwaylerden al,her yerde parçasını da bulabilirsin,satması da kolay olur.
-
03 Haziran 2013, 22:15
#23
toros al o paraya mercedesten iyi biz odun taşırken kullanıyoruz tabanı delik yol görünüyo kapıyı iple bağlıyoruz ve benzn deposu yok benzini 2,5 lt lik pet şişeyle alıp içine yakıt hortumunu atıyoruz hala gidiyo 1 ton yük at arkası yerde sürünsün gene gidiyo ben böyle dayanıklı bişe görmedim
-
03 Haziran 2013, 22:29
#24
bugün Kocaeli'deki tüm çıkmacılara baktım, hatırlamayanlar bile oldu modeli.ve hiç bir yerde herhangi bir parçası yok.her ne kadar bu arabayı çok sevmiş de olsam mantıklı olan benim ve ailem için toros gibi görünüyor.
foruma konu açmadan önce şu ilandaki arabayı almayı kafaya koymuştum: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...603604/detay/#
peki renault R12 nin bir sürü farklı kodu var (gts, sw, tl, ts, toros, tsw, tx gibi).bunların farkı falan var mı?
çok teşekkürler tekrar cevaplarınız için
-
03 Haziran 2013, 22:49
#25
Yaklaşık 1 sene önce komşumuz aldı reno 12. 3000 tl ye akü ve fren balatası haricinde masraf yapmadı.Aracı ben de sık sık kullanıyorum.Yüksek olduğu için her türlü araziye girebiliyorsun.Elektroniği az olduğu için pek arıza vermeyen, verse de çoğu kişinin bikaç ufak aletle onarabileceği arızalar çıkıyor genellikle.
Köyde amcamın oğlunda var arka koltukları sökük, sw arka lastikler çamurluğa sürtene kadar aklına gelebilecek her türlü yükü yüklüyor bana mısın demeden gidiyor arazide.
-
03 Haziran 2013, 23:00
#26
r12 en mantıklısı sanırım benim için.9-10 ay ben kullanırım, sonra köye götürür bizimkilere veririm.kamp kurmayı, dağ bayır gezmeyi de çok severim. dediğiniz gibi ben temizinden bu arabadan bakayım.station veya sedanların motorlarında fark var mı yoksa sadece kasa farkı mı var?
-
03 Haziran 2013, 23:15
#27
Motorlarında fark olup olmadığı hakkında bir bilgim yok ancak ben pek önemli bir ayrıntı olmadığını düşünüyorum.Çünkü bizim köyde yüzlercesi var ve bir defa bile motor seçeneğinden bahsedildiğini duymadım.Yani tahminimce aynı motor.
-
03 Haziran 2013, 23:26
#28
-
03 Haziran 2013, 23:43
#29
savaskayan adlı üyeden alıntı
ben bundan kullandım , 1986-1987 lerde.
Şu an müzeden çıkarsan yolda yürütme derim.
Yol keyfi filan da hiç yoktur,"Yahudi Mercedes"'i dediklarıne bakma,zaten Mercedes'in jant kapagına denktir kalite olarak
Bu saatten sonra bunun dirisi gitmez ,
illa alacaksan bir araba Toros al,alırken de azıcık modellisi olsun,temizi olsun.
Sanayi ile tamir ile uğraşmayı sevebilirsin ama sanayicilerle uğraşamazsın.Artık eski arabayı tamir eden kalmadı.
Etme hocam...
Sen deme bari...
1990 lı senelerde bende vardı...
Amerikan tampolu... Hani şu körüklü tamponlulardan...
Koonfor bakımından mersedesten aşağı kalmaz...
Bakımlı ise yolda süzülür gider...
Seridir...
Yakıtı da ahım şahım değildir....
Haa bujisini sökecek aparatı olan kaldımı bilmem...
Ama çok gaddar arabadır....
Temizini bulmak biraz zordur...
Ama ölüsü bile gider... 3 silindir antalyadan ankaraya dönmüşlüğüm vardır...
Sekman kırdığından...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
03 Haziran 2013, 23:48
#30
r9 gte broadway al...boş ver r12 yi...r12 birazcık uzun yolda seni çok yorar,direksiyonu kısa sürede kas yapar r 9 gte daha iyi olur,hem yakıtıda çok ideal,benim motorla aynı yakıyor
-
03 Haziran 2013, 23:48
#31
Sağdan direksiyonlusunu pakistan ve Hindistanda kullandım, soldan direksiyonlusunu Mısırda.
Tamam basit ve gaddar arabalar ama elin takım tumaz ise işin yaş.
-
04 Haziran 2013, 00:53
#32
lada niva nasıl diye sorsam kızarsınız sanırım.sen git, araba beğen öyle gel demeyin lütfen bu 2. arabam olacak.ilk arabamdan dolayı biraz tedbirli davranıyorum şimdi
-
04 Haziran 2013, 04:02
#33
Bu aracı sıfır alıp hala kullanan ve aracı cillop gibi olan doktor bir arkadaşım var,aracın herşeyi orjinal km si bile 150.000 lerde falan 1974 model olmalı istanbul kadıköyde yaşıyanlar aracı mutlaka görmüştür,araç beyaz ve yeni toplandı boyandı içi bordo deri döşeme ve acayip rahat koltukları var 2000cc motoru var ama bu araçla uğraşmak yada o yaşlardaki bir aracı temiz olarak ayakta tutabilmek citti para ve emek ,zaman gerektiriyor!!
araç komple revize olurken solan arka sinyaller fransadan 2-3 ay aranıp getirtildi!! keza ön farlarda daha önce getirtilmişti fransadan!! şansa arkadaşımın eşi fransız,oyüzde daha rahat getirtiyor ve oradan yıllardır her gelen gelirken arabasının bişeyini mutlaka getiriyor.
Daha 2 hafta önce debriyaj balatası yedeği geldi çünkü araç toplandıktan sonra debriyajı değişmesi gerekti istanbulda hiçbir yetkili seris aracı kabul etmedi!! debriyaj istanbulda sadece 1 yerde bulundu ve yaklaşık 460 tl fiyata alındı ,servis kabul etmediği için 3 hafta falan aracı söküp yapabilecek usta arandı ve araba 2gün ustada kaldı 250 tl ustaya verildi,araç muayeneye girdi arka frenden hidrolik akıtıyodu geçemedi 2 aya yakın sefaköy,bostancı ,maslak,göztepe gibi sanayilerde çıkmacılarda arka fren sistemi arandı!! çıkması bulundu bir ton para verildi ve araç yaklaşık 5000 tl boya ve kaporta masrafı çıkardı 1 aya yakın kaportacıda ve boyacıda işleri sürdü vs vs bu böyle gider kısaca anlatmak istediğim şudur ben offroadçuyum ve sanayide ustalarla çok zamanım geçmiştir araç yükseltiriz,aracın her tarafını iyi biliriz kısaca arabalarımıza çok meraklıyızdır ve citti paralar harcarız ama bu yaşlardaki arabayla benim bile uğraşmayı gözüm yemez!!! çünkü kanser olmuş organ gibidir biyeri yaparsın öteki taraf çikar parçayı günlerce ararsın bulamazsın,para ve emek ister belirli bir hesapla yola çıkılmaz ve bu araçlar zevk için toplanır arasıra binilir ,gündelik hayatta kullanırsan yine sıkıntı çıkartır bizim arkadaşınki toplanmadan önce bile çok iyi durumdaydı ve halılarının tüyleri bile duruyordu ama ne olursa olsun bu araba 39 yaşında bunu unutmamak gerekir ve bizim doktorun aracı toplattıktan sonraki son sözü şuydu bidaha gözüm yemez satarım artık zaten diyordu bu yaşanan tecrübelerden sonra karar sizindir..
-
04 Haziran 2013, 10:07
#34
Niye cok eski araba bakıyorsunuz ki Madem,Eski istiyorsunuz Reno 12 Bakın, Eski kasa sahin, Murat 131 bakın
-
04 Haziran 2013, 22:36
#35
Yanagisawa adlı üyeden alıntı
Bu aracı sıfır alıp hala kullanan ve aracı cillop gibi olan doktor bir arkadaşım var,aracın herşeyi orjinal km si bile 150.000 lerde falan 1974 model olmalı istanbul kadıköyde yaşıyanlar aracı mutlaka görmüştür,araç beyaz ve yeni toplandı boyandı içi bordo deri döşeme ve acayip rahat koltukları var 2000cc motoru var ama bu araçla uğraşmak yada o yaşlardaki bir aracı temiz olarak ayakta tutabilmek citti para ve emek ,zaman gerektiriyor!!
araç komple revize olurken solan arka sinyaller fransadan 2-3 ay aranıp getirtildi!! keza ön farlarda daha önce getirtilmişti fransadan!! şansa arkadaşımın eşi fransız,oyüzde daha rahat getirtiyor ve oradan yıllardır her gelen gelirken arabasının bişeyini mutlaka getiriyor.
Daha 2 hafta önce debriyaj balatası yedeği geldi çünkü araç toplandıktan sonra debriyajı değişmesi gerekti istanbulda hiçbir yetkili seris aracı kabul etmedi!! debriyaj istanbulda sadece 1 yerde bulundu ve yaklaşık 460 tl fiyata alındı ,servis kabul etmediği için 3 hafta falan aracı söküp yapabilecek usta arandı ve araba 2gün ustada kaldı 250 tl ustaya verildi,araç muayeneye girdi arka frenden hidrolik akıtıyodu geçemedi 2 aya yakın sefaköy,bostancı ,maslak,göztepe gibi sanayilerde çıkmacılarda arka fren sistemi arandı!! çıkması bulundu bir ton para verildi ve araç yaklaşık 5000 tl boya ve kaporta masrafı çıkardı 1 aya yakın kaportacıda ve boyacıda işleri sürdü vs vs bu böyle gider kısaca anlatmak istediğim şudur ben offroadçuyum ve sanayide ustalarla çok zamanım geçmiştir araç yükseltiriz,aracın her tarafını iyi biliriz kısaca arabalarımıza çok meraklıyızdır ve citti paralar harcarız ama bu yaşlardaki arabayla benim bile uğraşmayı gözüm yemez!!! çünkü kanser olmuş organ gibidir biyeri yaparsın öteki taraf çikar parçayı günlerce ararsın bulamazsın,para ve emek ister belirli bir hesapla yola çıkılmaz ve bu araçlar zevk için toplanır arasıra binilir ,gündelik hayatta kullanırsan yine sıkıntı çıkartır bizim arkadaşınki toplanmadan önce bile çok iyi durumdaydı ve halılarının tüyleri bile duruyordu ama ne olursa olsun bu araba 39 yaşında bunu unutmamak gerekir ve bizim doktorun aracı toplattıktan sonraki son sözü şuydu bidaha gözüm yemez satarım artık zaten diyordu bu yaşanan tecrübelerden sonra karar sizindir..
hocam hepinize ne kadar teşekkür etsem azdır.insan bazen gerçekten çok saf düşünebiliyor az kalsın gidiyordum uşak'a o arabayı almaya.şimdilik bana ve aileme en uygunu toros gibi görünüyor.ama okul bitip mimar olduğumda keyif amaçlı garajımda mutlaka benden yaşça epey büyük bir araba olsun isterim ;) şimdilik az çürüklü, motoru sağlam ve mümkünse de azıcık yeni modelli r12 alıp kafam rahat kullanayım.tekrar çok teşekkürler hepinize
-
05 Haziran 2013, 00:06
#36
neden eski araba??
mesleğini eline alınca alırsın kafana göre..sana tavsiyem elindeki paranın alabileceği en yüksek modelli ve en masrafsız aracı al..
mesela..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lada-kelepir-aile-arabasi-sirali-lpg-li-126595150/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-95-99-arasi-hesapli-8-adet-temiz-ve-orjinal-binekler-126578066/detay
-
05 Haziran 2013, 00:32
#37
anil89tas adlı üyeden alıntı
bugün Kocaeli'deki tüm çıkmacılara baktım, hatırlamayanlar bile oldu modeli.ve hiç bir yerde herhangi bir parçası yok.her ne kadar bu arabayı çok sevmiş de olsam mantıklı olan benim ve ailem için toros gibi görünüyor.
foruma konu açmadan önce şu ilandaki arabayı almayı kafaya koymuştum:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...603604/detay/#
peki renault R12 nin bir sürü farklı kodu var (gts, sw, tl, ts, toros, tsw, tx gibi).bunların farkı falan var mı?
çok teşekkürler tekrar cevaplarınız için
Merhaba , şansa bak ki ben de umuttepede okuyorum ve aynı zamanda su anda usaktayim.
Linkteki araba ile ilgili şunları soyleyebilirim ,
Araba gerçekten cok dikkat çekiyor , hatta uzun zamandır benim de gözüm üstünde , yani ilanda yazılanlarin doğru olma ihtimali cok yüksek
Eğer ugrasabilecegim, parçalarını yurt dışında bulurum, mekaniginden de az cok anlarım dersen gelip bakılabilir .
"Sağlığında nice ehli hünerin,bir tutam tuz bile katmaz iken aşına,öldürüp evvel onu açlıktan, sonra bir türbe dikerler başına."
-
05 Haziran 2013, 01:13
#38
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)