forumun sorunu bu bilen bilmeyen alayı karalıyor.genelliklede çinli motorlara sahip olanlar bunu yapıyor!
forumun sorunu bu bilen bilmeyen alayı karalıyor.genelliklede çinli motorlara sahip olanlar bunu yapıyor!
ben 1o.ooo km kullandım bu motoru. bir defa debriyaj halatı koptu oda koruma demirinin yanlış montajından kaynaklanıyordu. servise gittim değiştirttim 2 gün sonrada aradılar hata bizden kaynaklı gelin parçanın parasını alın diye bende gittim ikinci bir debriyaj teli altım ücrette ödemedim.başkada hiçbir sıkıntı yaşamadım, titreşim sorunu abartıldığı gibi değildi sadece yüksek devirlerde hissettiriyordu devir saatinin olmaması vb gibi eksikliklerde motorun ucuz satılmasının sebebidir.dandik kalitede yapıp satmasında daha yidir diye düşünüyorum.satma sebebim de cruiser motorlara olan yatkınlığımdandır, sattıktan sonrada bütçeme uygun olan mct 250 aldım şuandada cc büyütmek istediğim için sattım ve motor bakınıyorum.bu motora çin motoru diyenlere de şaşıyorum üretimin orada yapılması kalitesiz olduğu anlamına gelmiyor şuan en kaliteli markalar bile çindeki ucuz iş gücünden dolayı orada üretim yapıyorlar.bu konuda ısrarcı da olmamak gerekir almak isteyen kişi gider bakar hoşuna giderse alır hoşuna gitmezse almaz, sonuçta burada olumlu yada olumsuz yorum yapan herkes kendi kişisel düşüncesini belirtiyor.
"Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."
Doğrudur her servis aynı değil ama bizim başımıza gelen bu malesef hangi servise gidersek gidelim sonunda hep bi katakulle markayı kötülemek maksatlı değil ama şu ucuz motorlarda japonlar büyütülecek kadar kaliteli değil. bunların hepsi aynı drift dediğiniz motor düzenli bakımla sorunsuz 60000km yapan bir motor.
ne ayak marşıymış ne devir saatiymiş be CBF 150 yıllardır bunlardan kullanmadan sattı , hiçbir CBF kullanıcısındanda eksikliği ile ilgili bir yorum duymadım.Belki 2 yılda bir kere kullanmam gerekecek olan bir ayak marşı için niye motorumda ekstra gereksiz bir teferruat olsun ekstra ağırlık olsun ki ? Belki'de çinliler makinalarına güvenmedikleri için ayak marşı koymuşlardır , alın size bakış açısı
Devir saatide ekstra teferruat kesinlikle , ne ufak hacimlisi ne büyük hacimlisini kullanırken yıllardır devir saatine bakmam , zaten kulağım bana o motorun kaç rpm'de olduğunu söyler.
İhtiyacım olmayan teferruatlar için niye para ödeyeyim ki ?
bu motor 1 yıldan fazladır yollarda , mekanik sorun yaşayan birini duydunuzmu ? kardeşimin CB'si 12000 bin km oldu , çok sert kullanılıyo , ön teker arka teker kaldırma , ilk üç viteste gaz sonuna kadar gitme vb. bir çok katilce hareket . İlk günki halinden hiçbir fark yok. Yıllarca da sorun çıkarmayağından adım gibi eminim.
cok yakısıklı ve baslangıc ıcın bnce super bı motor bnde cryptonumu satarsam dusunuyorum almayı
Merhaba cb125e hakkında Özellikle İlk motorunu almaya düşünenlere ve Genel bir bilgi sahibi olmak isteyenlere bilgi vermek istiyorum;
Hemen hemen 3 seneye yakındır forumun takipçisiyim,Forumda cb 125e başlığı altında yazılan olumsuz karalayıcı ve neredeyse iftiraya varan yorumları okuyorum da sadece şunu diyorum "yuh,el insaf be kardeşim"..Bazen şüpheye düşüyorum acaba benim kullandığım Honda cb125e değilde başka bi model mi..Bu kadar mı olumsuz abartı olur yahu..Honda Cb 125e kullanıcısıyım..Bu motoru satın almadan öncede burada yazılan olumlu/olumsuz şeyleri okudum ve evet sadece HONDA markasının güvencesine dayanarak bütçem uygun olduğundan cb125e aldım..Çin markası motorlara merak edip dönüp bakmadım bile..Niye biliyor musunuz? Etrafımda yokuş aşağı freni patlayan,yolda giderken dağılan,hatta ve hatta durduğu yerde vidaları gevşeyen çin malı motorları bizzat görünce ve kullananlardan duyunca "Bin lira benim canımdan daha mı kıymetli ulan" diyerek aldım..Şuan 6 bin km'deyim..Şu ana kadar gidip periyodik bakımlarını yaptırmak haricinde servise uğramadım ve bu gidişlede uğramıycam gibi duruyor..Motordan genel anlamda gayet memnunum..Dezavantajı 125 cc olduğundan uzun yolda emniyet şeridine girmek zorunda kalabiliyorsun hız yeterli olmadığından..Çünkü bu bir şehir içi motorsikleti..En son 105km hız yapmışımdır o da aşağı eğimli yolda..10 beygirlik bir motoru daha fazla zorlamak ve uzun süre yüksek sürat gitmek cahillikten kaynaklanır başka bişdeyden değil..90km hızdan sonra titreşim var bariz..Sürekli otobanda bu hızlarda gitmeyecekseniz titreşimin lafı bile edilmez..Şehir içinde çok kıvrak ve dengeli trafkte her delikten boşluktan geçebiliyorsunuz..Çekişi beni tatmin ediyor..35 derece eğimli yokuşlarda hızını almışsan 3.viteste gayet rahat çıkıyor hatta 4. bile istiyor torku memnun edici(unutmayın altınızda 125cc tek silindir var) ...Bu paraya Honda 125 cc sınıfında daha iyi motorlar yapamaz mı?? Yapar güzel kardeşim en iyisinide yapar en hızlısınıda yapar..Ama senin mahallendeki sümüklü ahmetin(sadece benzetme kimse alınmasın) onu almaya parası yetmez işte ne yazık ki..Bu paraya bu kalite idealdir..
Herkese keyifli kazasız belasız sürüşler..
Ben daha önce hiç motor kullanmamış biri olarak cb125 e aldım ve çok memnun kaldım Sanırım forumdaki arkadaşların beklentileri çok yüksek olduğu için beğenmiyor ancak benim tam istediğim motordu dur-kalk tan başladım trafik takibi virajlar yolculu sürüşler ve daha nice tecrübeler kazandım ve kazanmaya da devam ediyorum birkaç gün içindede Sakarya'ya doğru yol alıcam dediğim gibi beklentisi büyük olan arkadaşlar birazda kesenin ağzını açacak ucuz olsun hem honda olsun hemde kusursuz olsun tabi insanoğlu istiyor işte
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)