cbs 150 nin markası ne bn anlamadm bişey piyasada bulmak zor olur gibi geldi parçasıydı ekipmanıydı falan
cbs 150 nin markası ne bn anlamadm bişey piyasada bulmak zor olur gibi geldi parçasıydı ekipmanıydı falan
Beni yanlış anlamayın. Cb125e buram buram kaliteli demiyorum ama driftten kesinlikle daha kaliteli.
Evet titriyor.
Evet gitmiyor.
Ama stabil alet. Ne zaman ne yapacağı belli. Dip gaz Edirneden geldim hiç aklımda soru işareti kalmadan.
Araziye çamura girdim aklımda soru işareti olmadan.
Az buçuk motor kullanan adam sürdümü anlar zaten kalite farkını.
ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..
ben sürekli istanbul edirne bursa arası gidip gelcem mondial belki bunu kaldıramaz ama honda kesin kaldırır diye düşünüyorm
ya şu aletleri sökmeye kalk anlarsın japonu zevkle sökersin şip şak elinde kalmıcanı bilirsin ama bi çinliyi sökmeye kalk bi sürü ıvır zıvır ek parçalar tamir bakımını yapan arkadaşlar konuşsanıza
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
CB125 E safkan çinlidir. Driftte çinlidir. Son çıkan ybrlerde çinlidir. Cbf150 de çinlidir. İnazuma da çinlidir.
Çin size ne kalitede isterseniz o kalitede malzeme yapar. Yeter ki paradan haber verin. İyi para iyi motor.
cb alma da ne alırsan al dostum.
motosiklet hevesimi bir süreliğine de olsa bastırabilmek için bir müşterimizden bir günlüğüne ödünç olarak aldım cb denen naneyi.
almaz olaydım. motordan soğuyacaktım az kalsın. kullanana her zaman saygım vardır tabi fakat o nasıl bir motordur öyle..
motordan indikten sonra totomda karınca sürüsü geziyordu sanki. ben bu kadar titreşimi, bi ehliyet sınavına girdiğim cup tipi motorda bi de bu cb denen motorumsu makinede gördüm
yaklaşık 1 saat kadar motor sürdükten sonra motordan indim sonra istemiz bir şekilde ayaklarımı aça aça apartmana girdim.
çoluk çocuğa makara olduk. sanki motor sürmemişim de başka birşey yapmışlar gibi
aile faktöründen ötürü,-her ne kadar ekonomik bağımsızlığımı kazanmış olsam da- kendi motorumu almayı tam olarak kabul ettiremedim. onun için çok fazla motora binemiyorum. ondan da olabilir yani titreşim olayı bindikçe alışabilirsin. belki benim oturuş pozisyonumun da etkisi olabilir bu titreşimi fazla hissetmemde ama bu kadar da etki edeceğini pek sanmıyorum
fakat son karar senin tabii
bütün yorumlar için herkese sonsuz saygımı sunuyorum ve teşekkür ediyorum kafam cok karıştı ama heralde cb almıcam gene ilk gözdem vulture ı düşüncem gibi geldi bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:44 ----------
hocam sen sanırım cb125e kullanıcısın tam olarak ne düşünüosn net bir bilgi verebilirbisin ?
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
Muhakkak öyle. Cb125e al demiyorum. Sadece titrese de gitmese de driftten daha kaliteli diyorum.
Şu an 4 lira param olsa motor alacak olsam asla Cb125e almam. İkinci el çok çok çok temiz ybr 125 alırım.
Bakımı bırak ben motoru söktüm topladım iddia ettiğin gibi bir kalitesizlik yok. Grenajları uyduruk diye bütün motor çöp olmuyo.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:57 ----------
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/17833115.asp?gid=381
Çin mallarına laf ediyorsunuz, amerikalının türk malı araçlara bakış açısına bakın bir de. Çok da yalan değil hani, hiç değilse çinliler bişey yapıp satıyor bizde o da yok anca kötü deriz çin malına.
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
3-5 saat kesintisiz 9 bin devirde motor sürersen seninki de yağ kaçırır motor kitlemiyo ya sen ona bak.
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
senin devir saati de fazla gösteriyo o zaman 5. vites 100 km hız da o kadar zorlanmaz o motor 150 lik makine sonuçta az yakar çok kaçar he zorlanıyorsa da arka dişliyi küçültürsün olur biter
5 bin km'de yaptım 150'lik, sadece piston-sekman-silindir değiştirdim. Karbüratör dahil geri kalan herşeyi orjinal. Silindir seti de mondial orjinal yedek parçası 150kn modelinin. 150'lik yapınca yakıtı fark etmedi ama yokuşlardaki hızı 15-20 km arttı, son hızı olan 120'ye de daha kolay çıktı biraz kere de 125 km hızı gördüm 150'liğin farkı olarak.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)