Evet beyler paylaşılmadıysa olay aynen başlıktaki gibi...
Duke ler artık racing oldu
http://www.clubmoto1.com/actualidad/noticias/ktm-rc-390-rc-200-y-rc-125-las-futuras-deportivas-de-ktm
Evet beyler paylaşılmadıysa olay aynen başlıktaki gibi...
Duke ler artık racing oldu
http://www.clubmoto1.com/actualidad/noticias/ktm-rc-390-rc-200-y-rc-125-las-futuras-deportivas-de-ktm
Var ya fiyat politikasında saçmalamazsa spormoto(ki duke serisinden görüldüğü kadarıyla adamlar da tutulmak için olmadık rakamlar çekmiyor), piyasada güzel hareketlilikler getirir bu modeller
Abartısız söylüyorum rc390 17 milyar aşağısı olsun Türkiyede katliam çıkar. Piyasada başka motor satılmaz. Ninja 300, CBR250R'ın ölümü gerçekleşir. Ben çıkartırım hatta o katliamı. Racing tarzım değil ama gider alırım.
Uzay çağı teknolojisinde racingler : ). KTM yapmış ama bakalım Türkiye' ye gelecek mi? Gelecekde fiyat ne olacak? Gelince başlarız tartışma konusu bile olmaması gereken bir motosikleti Hondayla Hysoungla kıyaslamaya. KTM RC 200 mü? Hysoung GT 250R veya CBR 250R mı? Neyseki adamların segmentinde tek olan bir CC sınıfı varda pek tartışmaya konu olmuyorlar : ))) ...
KTM ciler kendini belli etmiş
Nacizane bende 1-2 yorum yapayım...
RC 390 aslında oldukça radikal bir racing olacak. 125 lik hafif şasede yaklasık 45 beygir. Bu motor kabiliyeti ve tarzı açısından 2 zamanlı aprillia RS'ler gibi. Bir nevi hafif ve agresif sürüş odaklı ufak racinglerin hortlaması.
Performans olaraksa efsane 34 hp lik RS125'le RS250 arasında bir makine. Ninja 300'le zıt karakterde. 30 kilo hafif 5 beygir fazla ve % 30 daha torklu. Tabi hafif şaşe ile birleşince bu tork % 40'tan fazla hisdelir gazı çevirince çünkü daha alt devirde veriyor torkunu birde. Yani araç ninja 300'den baya fırlama bişey olacak.
Türkiyede bilemem ninja300 kaç tane RC390 kaç tane satar ama dünya pazarında kawasakinin way haline Çünkü avrupada fiyatları hemen hemen aynı olunca, bu sınıfta bana kimse kawasakiyi satamaz.
birde Türkiye de insanlar şöyle düşünebilir. performansı baya iyi olacağından fiyatı ninja 300 kadar göze batmaz, diğer yandan CBR250 ye görede 6 bin fazlayı haydi haydi hak eder denebilir.
fotomontaje moto1?
bu motorun depo ve gidon yapısı race mantığına uygun değil, alçak gidon konamaz
ama yapar mı ktm? istese bal gibi...
ner neyse, ktm nin atağı japonlar cephesinden de orta segmentte güzel motorlar geleceğine işaret
yaw şu kuyruk anlayışına hastayım bende.
tamam abi iyi hoş güzel motorlar yapıyonda o kuyruk ne öyle. malzemeden çalıyorlar resmen. kaçtır bu kuyruğu kullanıyorlar bah
racingde türkiyedeki kullanıcıların zihniyetine baktığınızda (özeleştiri yapın lütfen) ara sınıf diye bir şey var mı? benim bildiğim 600lük binlik kategorisi. diğerleri öğrenme şeysi. böyle düşünmüyor muyuz? alıp arkaya çanta takanı da görürüz
Fotomontaj diye kocaman başlık atmışlar. benim zaten bu hali hoşuma gitmedi. Orjinal hali daha iyi
Garip olan şey RC390 'nın 200 ve 125 lik RC lerden daha önce piyasaya süreleceği olmuş. 390lık olan 2014 başında, diğerleri ise Nisan sonrasında sürülecekmiş piyasaya.
Yanlız bana göre hesaplarımızda hata var biraz, ülkemizdeki SS cileri tanıyamamışsınız henüz Ninja300 gibi bir motorun bile "o paraya 4silindirli600lük alınır" karşısında gram şansı olmadığını görüyoruz. KTM bu motor ile kaç kişiye 44hp fakat tek silindir +17.000 TL fiyata SS satar TR'de bir düşünelim
Teknik olarak tarihin en başarılı motorlarından birini bile yapsalar 2.elde aynı paraya 4silindirli ~100 hp bir capon karşısında satış rekoru felan kıramazlar burada.
O değil de bir tane de SüperMoto söylentisi çıksın be arkadaş !!
ninja 300 deki gibi syanur olayı fiyat belirleyecek.
aynı şeyleri cok duyduk inazuma için bile 10.500 verecegime 1000 daha koyarım ikinci el fazer alırım dediler.
nitekim bende aynı şeyi düşünüyorum. 600cc 98 hp
rc390 ensesi kalınlar ve farklı olmak isteyenler için deneyebilecegi bi motosiklet olacak.
Büyük ihtimalle Duke 390 daha fazla satış yakalayacaktır RC serisine göre...
Güzel fotomontaje Keşke gerçek olsa...
Çoooook tatlı alet! Şahsen 600'lük 4 silindir alacağıma bunu almayı tercih ederim. Fazer varken zevkle viraj yapacağım yol yoktu İstanbul yakınlarında, ama bu motorla Kilyos, Çatalca, Şile, Ağva gibi bölgelerdeki yollarda çok zevkli bir sürüş yapılabilir. 600'lük motorla virajlı yolda 3 saniye gazlayıp 5 saniye fren yapmak, viraj çıkışında gaz açınca arkanın kayması vs. bana göre değil.
O bu değilde neden markalar aynı motorun değişik versiyonlarını yapmazlar ki zaten motor, yürüyen aksam her şeyini üretiyorsun, burda elemanın yaptığı gibi bir karenaj ekle gidonu değiştir al sana yarış tipi.
Hondanın 500 serisinde yaptığı gibi ya da ninja 250 ve Z250 deki gibi, suzuki ve yamahada hiç hareket yok zaten.
KTM veya bir başka marka, hangisi olursa olsun 250cc ile 600cc racingler arasındaki boşluğu dolduran piyasada ciddi satışlara imza atacak . Honda 500cc lik serisi ile bu sene piyasaya girmeyerek büyük fırsat kaçırdı. Hiç olmazsa bir 50 tane deneme amaçlı getirseydi peynir ekmek gibi gittiğini görebilirdi.
"Hocam racing ile başlamak ve devam etmek istiyorum" diyen hiçbir öğrencime ikinci motoru için öneri yapamaz hale geldim. adamı 250 cc 25-30 hp lik makinadan indirip direk +100 hplik canavarlara oturtmak cinayet gibi geliyor bana.
Hacı geçen sefer olay $$$ kısmında bittiydi. Fazer'ı 10'a almıştım, o sıralar MT03'ler 12-13'eydi. XT660 aradım ama bir tane temiz bulamadım.
Bu ara her gün CBF150'yle kız arkadaşımla beraber, sırtımızda sırt çantaları ve önde depo üstü çantayla köprüyü geçip 20km yol yapıyoruz. Duke 200'e beraber çantasız bindik, sığamadık. Tek başıma yakınlarda gezecek olsam da şu 390'dan alsam; ama 17 bin lira da çok fena para yau
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)