Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

KTM de Racing'ler boy boy:) RC390 RC200 RC125

    REKLAM ALANI
  1. #21
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    6500 yuro diyorlar?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Güzel ama bana göre uzun süre kullanıcalar için en azından çift silindir 500cc 60bg falan yapsalar uzun ömürlü olurdu yani sonuçta tek silindir belli süre sonra sıkılıp yine farklı arayışlara girecek millet. Ara segmentin bence en büyük sorunu bu ya 250cc den sonra motor yok direkt 600cc 4 silindir. 500cc çift silindir race şart bizim ülkeye.

  3. #23
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel ama bana göre uzun süre kullanıcalar için en azından çift silindir 500cc 60bg falan yapsalar uzun ömürlü olurdu yani sonuçta tek silindir belli süre sonra sıkılıp yine farklı arayışlara girecek millet. Ara segmentin bence en büyük sorunu bu ya 250cc den sonra motor yok direkt 600cc 4 silindir. 500cc çift silindir race şart bizim ülkeye.
    KTM kullanmadıysan o tek silindirin nasıl manyak olduğunu anlayamazsın 690 Duke veya 690SMR kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.

    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6500 yuro diyorlar?
    Emin ol 7000€ olur o, plakaydı ruhsattı 17 bine gelir motor.

  4. #24
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM kullanmadıysan o tek silindirin nasıl manyak olduğunu anlayamazsın 690 Duke veya 690SMR kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.
    Emin ol 7000€ olur o, plakaydı ruhsattı 17 bine gelir motor.
    15.500, bilemedin 16 bine gelir
    alırsın, ötesine ihtiyaç kalmaz. 44 beygir bu, yeter adam olana
    ama tabi insan bu, doymuyor

  5. #25
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15.500, bilemedin 16 bine gelir
    alırsın, ötesine ihtiyaç kalmaz. 44 beygir bu, yeter adam olana
    ama tabi insan bu, doymuyor
    11HP'den 98HP'ye geçince gayet doydu benim gözüm, aynen geri döndüm hatta Belki yaş 30'u geçince bir sezon için bir 1000'lik SS alırım, onun dışında beygire gerek yok. Şöyle ruh hastası, hafif ve zevkli aletler istiyorum. İnşallah 16'ya gelir de alırız bir ara bir tane.

  6. #26
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM kullanmadıysan o tek silindirin nasıl manyak olduğunu anlayamazsın 690 Duke veya 690SMR kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.



    Emin ol 7000€ olur o, plakaydı ruhsattı 17 bine gelir motor.
    ben tek silindiri 250cc kategorisi için dedim diğer modeller için değil. Gelirse güzel olur ama dediğim gibi keşke çift silinidr yada 500cc olsaydı daha güzel olurdu.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  7. #27
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben tek silindiri 250cc kategorisi için dedim diğer modeller için değil. Gelirse güzel olur ama dediğim gibi keşke çift silinidr yada 500cc olsaydı daha güzel olurdu.
    çift silindir, biraz daha iyi hızlanma ve daha çok yakıt tüketimi demek
    5.5 saniyede 100 e çıkan bir makinanın daha iyi hızlanma ihtiyacı olmamalı
    onu da isteyen 4 silindirlere bakacak, yanlış yerde arıyor nasibini

  8. #28
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Tasarım buna benzer bir şey olursa 390cc tam ideal motor her türlü kullanım için...
    Yoksa hem ara klasman olmadığı için Okan abinin dediği gibi 25 beygirden inip 100 beygire binmek sıkıntılı...
    Keza 600cc ve üstünün şehir içi için ne kadar uygun olduğu tartışılır...

    Gerçi bunun grenajı şimdi bir YBR parası olur
    ”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...

  9. #29
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çift silindir, biraz daha iyi hızlanma ve daha çok yakıt tüketimi demek
    5.5 saniyede 100 e çıkan bir makinanın daha iyi hızlanma ihtiyacı olmamalı
    onu da isteyen 4 silindirlere bakacak, yanlış yerde arıyor nasibini
    zaten onu isteyipte daha sonra 4 silindire geçicekler için alternatif olacak yoksa millet en iyi ihtimal tek silindir 250cc kullanıp 4 silindir 600 cc ye zıplıyor arada başka motor yok o yüzden çift silindir 500cc ideal olur dedim. Ama ktm nin kalitesi tartışılmaz şuanda 250cc kategorisinde duke200 en iyisidir bence.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  10. #30
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008


    Alet safkan race gidon. Duke 390'da AEA full gazlayarak 4.8 lt yaktırdım diyordu. Tek silindirin avantajıyla kontrollu kullanımlarda 3.5 litreye seyahat etmek ulaşım işini halletmek de mümkün.

    Ben olası performans verilerini aktarayım

    0-100km hızlanma 5.2 saniye

    0-400m 13.7 sn yaklaşık 160 km hız

    Top speed uygun vites oranlarıyla yaklaşık 200 km(190+)

    şimdi daha iyi anlaşılıyor kapitalist sistemde motor üreticilerinin niye90'lı yılların ortasından beri orta sınıfı yok ettikleri. Büyük makinalrı satamam diye boşuna korkmuyorlar.

    Duke 390 5.300 avro CBR600RR 11.50 avro Amerikayı bilmem de avrupa da ciddi fanları oluşur...

    Ama bi deli çıkıp kuyuya taş attı bile, şimdi 40 firma(!) rakip çıkarmaya uğraşsın bakalım.

  11. #31
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten onu isteyipte daha sonra 4 silindire geçicekler için alternatif olacak yoksa millet en iyi ihtimal tek silindir 250cc kullanıp 4 silindir 600 cc ye zıplıyor arada başka motor yok o yüzden çift silindir 500cc ideal olur dedim. Ama ktm nin kalitesi tartışılmaz şuanda 250cc kategorisinde duke200 en iyisidir bence.
    binmedik görmedik ama yaptığımız uzay hesaplamalarından en tatlı motorun 4 silindir 400 cc 60 hp 160 kg lık bir makina olacağı kanısına vardık
    400cc 2 silindir 50 hp de çok güzel olur, yakıtı da üzmez; mesela suzuki sv400s
    ama streetbike olarak duke 390 tamam gibi, öyle görünüyor
    duke 390 geçiş için kullanılabilir, ama geçiş motoru olarak adlandırmak ta olmaz, ayıp olur; hem kütükcan da alacakmış bak

    not: la supermoto dan konuk sıfatıyla okuyan arkadaşlar, şımarıp bahalı satmayın haaa

  12. #32
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    binmedik görmedik ama yaptığımız uzay hesaplamalarından en tatlı motorun 4 silindir 400 cc 60 hp 160 kg lık bir makina olacağı kanısına vardık
    400cc 2 silindir 50 hp de çok güzel olur, yakıtı da üzmez; mesela suzuki sv400s
    ama streetbike olarak duke 390 tamam gibi, öyle görünüyor
    duke 390 geçiş için kullanılabilir, ama geçiş motoru olarak adlandırmak ta olmaz, ayıp olur; hem kütükcan da alacakmış bak

    not: la supermoto dan konuk sıfatıyla okuyan arkadaşlar, şımarıp bahalı satmayın haaa
    evet dediğiniz önerilerde çok güzel olurdu. gerçi ktm yaptımı tam yapıyor 390nın yakıt tüketimide çok güzel buda önemli zaten teknoloji bu yöne kaydı otomobillerde dahil olmak üzere düşük hacim yüksek performans az yakıt bence motosiklet sektöründe de gördüğümüz gibi bu seviyelere geleceğine inanıyorum yani bahsettiğimiz çift 400-500cc 50-60bg lik 3-4lt yakıt tüketen modeller ilerleyen yıllarda çıkacaktır. Ktm de bunun öncüsü gibi gözüküyor şuan.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  13. #33
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    geçmişte bu motorların çoğu vardı
    ne düşündüler de vazgeçtiler bilemiyoruz; üretim maliyetinin yakınlığı mı sözkonusuydu artık
    mesela kawasakinin zxr250 si 4 silindir 45 hp civarı imiş, şahane alet

  14. #34
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    hondanında önceden cbr250 si 4 silindirmiş şimdi biz tek silindirine biniyoruz. 4 silindirlerde üretim maliyeti çok yakınmış yani 4 silindir 250cc yerine 4silindir 600cc yapıyolar. Aynı şekilde hondada cbr125 tek cbr250de tek silindir üretim maliyetleri çok yakın o yüzden cbr250yi çift silindir yapmadılar...

  15. #35
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Bu motora geçiş motoru diyebilecek arkadaş ( taygır dememiş kıvırmış)

    ya Rossinin bizzat kendisi

    ya da racing motorun ara gaz vermekten ve düzde sıkmaktan ibaret sanan viraja girip çıkma ve frenaj konusunda gerçek anlamda bir fikri olmayan ve aslında kökleri oldukça eski bir tarikata dayandığı söylene gelen adamların inanışıdır

    Ama bu araçla hava da atılmaz uzay gemisi sesi çıkarmiyi ve guçcuk

  16. #36
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Ara geçiş motoru konusunda ufak bir örnek vereyim, gelmiş geçmiş en muhteşem ara geçiş motorlarından biri olan VFR400, abisi olan VFR750 den daha pahalıya mal oluyordu fabrikaya mesela Sizce ara geçiş motorlarını neden kaldırmış olabilirler yada biz olsak kaldırmaz mıydık Asıl soru "Neden ara geçiş motorlarını tamamen kaldırdılar da mantıklı arageçiş motoru yapmak için bunca yıl beklediler?". Bunun da sebebi var da, neyse konumuz o değil.

    Duke 390, RC390 dan daha fazla satar diye düşünüyorum hala. Ve burada bahsedilen "ne kadar makul motor yahu aslında" muhabbetleri bilinçli kullanıcılar için geçerli. Bu motorlar iyi satabilir belki ama bir CBR yada CRF 250 gibi satış patlaması yapamazlar. Çünkü TR'de SS ci gruplar bu motorda fiyat, performans, ses ve cüsse (biliyorsunuz biz bir "saplanma" muhabbeti var) özelliklerini kabul edilemez bulacaklar.

    Ama benim için en rahatsız edici durum ise Duke200 yada 390 'nın çok fonksiyonel olmaması. Hadi RC modelleri tarzımız değil dedik geçtik, Duke alalım dedik. Lakin bu motorlara (uzun boylu iseniz) sığmak zor. 2kişi sığmak daha da zor, işkence (CBF150 ye hayli hayli sığdık, duke'e sığamadık demiş). Tamam topkase olmasın ama neredeyse arkaya soft-çanta yada depoya ön çanta koyulacak yer bile yok sayılır. Yani alayım da, her işimi göreyim, uzuuun yıllar binerim demek zor. Ama motorlar çok iyi, çok eğlenceli orası ayrı...

    Bir de en önemli avantajı abana abana sürüş yapıldığında bile 4.8 lt yakıyor olması. Yakıtı az olunca sürüş zevki bir başka güzel oluyor

  17. #37
    brk194 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2012
    Motosikleti
    Kanuni bs 125-Yamaha R25
    güzel bir photoshop harikası ktm duke 390 ile aynı kablo çıkış yerleri sayıları dahi aynı ayrıca ktm racing ruhuna ters rc serisi sivri kuyruğa sahip

  18. #38
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmişte bu motorların çoğu vardı
    ne düşündüler de vazgeçtiler bilemiyoruz; üretim maliyetinin yakınlığı mı sözkonusuydu artık
    mesela kawasakinin zxr250 si 4 silindir 45 hp civarı imiş, şahane alet
    Aga ZXR250, CBR250RR gibi aletler 250cc, 4 silindir, 19-20 bin devir çeviren aletlerdi. CBR250RR'lar okuduğuma göre 90'la 6. viteste 10-11 bin devir çeviriyorlarmış. Dolayısıyla motor ömrü çok çok uzun değil, ayrıca üretim maliyeti de 600'lere çok çok yakın.

  19. #39
    ducatigt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja
    Bir sonraki motosiklet olarak 390 duke düşünüyordum,şimdi birde bunlarla kafa karıştırıyorlar nakedçıyım ben zorla ssci yaptıracaklar

  20. #40
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aga ZXR250, CBR250RR gibi aletler 250cc, 4 silindir, 19-20 bin devir çeviren aletlerdi. CBR250RR'lar okuduğuma göre 90'la 6. viteste 10-11 bin devir çeviriyorlarmış. Dolayısıyla motor ömrü çok çok uzun değil, ayrıca üretim maliyeti de 600'lere çok çok yakın.
    aslında yakın değil
    ne egzantrik bir şase ne de harika fren sistemlerine ihtiyaç yok bunlarda, dolayısyla arge maliyeti çok az
    geriye motor bloğu kalıyor. evet orada masraf yaklaşabilir lakin yine aynı olmaz. olayı dört silindirden yola çıkarak değerlendirmeyin sadece, 40 hp çok büyük bir güç değil, iç malzemedeki çalışma da süpersportlar kadar derin olmayacaktır
    bununla birlikte ötv farkı da var
    15 bin liraya satılabilecek aletler olurdu
    son süratleri 180-190 km/s ama çok çabuk hızlanabilen aletler
    iyi bir hazırlık motoru


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)