Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Bu motorun ön tekeri nasıl döner?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    fordcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2005
    Motosikleti
    Yamaha YBR125
    Ben kafayı fena halde taktım bu olaya. Bu arada motor gerçek ve binilebilen bir motor.

    http://www.bimota.it/scheda_tesi2d_1_eng.htm
    [COLOR="Red"][B]41 NF 749[/B][/COLOR]
    [B]Emre ADAKLI
    KOCAELİ[/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    alikara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Honda CBF500 vardı bir zamanlar...
    Ben bi gariplik göremedim ön tekerde. Hatta motosikletin en normal yeri, ön tekeri. Ne biçim motor bu yaa
    Küçük insanların büyük gölgelerinin olduğu bir ülkede güneş batmak üzeredir. (Çin atasözü)

  3. #3

    Üyelik
    29 Mart 2006
    2x2 motor heralde gibi??? piston baglantısına benzer kırmızı cubuklara dikkat!

  4. #4

    Üyelik
    29 Mart 2006
    bimota yapıyo arkadaş bimota bence italaynın lamborginisine eşdeğer

  5. #5
    womanrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    zat150
    bu nası bişe yaaaa çok enteresan uzay mekii gibi
    ...............

  6. #6
    karsberSky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yok :D
    Estetik bişi oLmuş 2x2 ile bence alakası yok ducati'nin mühendisleri yine döktürmüşler... Yawww insan binerken ne tarafa bakacağına şaşırır

  7. #7
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Az sabreyle fordcu hemen açıklicam sana, aydınlanacaksın

    Öncelikle aynı sistem Suzuki G-Strider'da da kullanılmıştır ve teknik adı "Hub Center Steering" dir. Bazı italyan kaynaklarında DiFazio sistemi diye de geçer. Temel mantığı bir otomobilin süspansiyon sistemine benzer yani süspansiyon ile yön verme (steering) işlemi birbirinden ayrılmıştır. Artısı gidondaki titreşimlerin neredeyse yok olması ve tekerleğin sadece dönerek değil de yatarak da hareketinden dolayı daha iyi viraj kabiliyetidir. Şimdilik bu kadar vaktim olunca elimde belgelerle (resim, video, pdf) açıklayacağım
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  8. #8
    eric_cartman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    bi gün benim de olacak
    ön tekerde bi sorun yok bence ben ilk baktığımda önden çekişli zannetmiştim acaba sen de mi öle zannettin ama sonra şunu farkettim

  9. #9
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    bunu fark etmemiş olamazsın!

    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  10. #10
    mondialcii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2005
    Şehir
    KEŞAN
    Motosikleti
    Mondial 150 zat var inşallah yaza denizde de olur.
    Evet şimdi farkettim ki gidonun tekerlekle bağlantısı yok ama yatarak dönen bi alet baya güzel...

  11. #11
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    fordcu şimdilik bu kadar, daha detaylı anlatacam ama sana kısaca şöyle açıkliyim, motora sağ taraftan bak, sağ tarafta iki tane kırmızı çubuk var di mi? evettt alttaki kırmızı çubuğun ucu tekerleğin merkezine bağlı ve tekerleğin merkezinde de yere aşağı yukarı 120 derece eğimli bir mil bulumakta, kırmızı kol bu mili çekerek tekerleği yatırarak döndürüyor kalın gri metal kollar ve diğer iki kırmızı çubukların yegane görevi süspansiyon...
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  12. #12
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    İşte Bimota Tesi 2D ile ilgili bilgiler:

    ama önce motoru bir çıplak görelim di mi ya?



    burada da tekerlek detayı (mil işte tekerleğin tam ortasında)



    bu resimde de Hub Center Steering sistemine sahip başka bir aracın diğer resimlerde göremediğimiz "tekerlek içi açılı mili"



    bu videoyu izledikten sonra hala anlamadığınız noktalar varsa sorabilirsiniz
    http://rapidshare.de/files/17524686/sim3b1evo.avi.html

    P.S.:Motordelisi.com forumuna bu bilgileri kopyalarsan, nickimi de belirtirsen sevinirim.
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  13. #13
    fordcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2005
    Motosikleti
    Yamaha YBR125
    G-Strider teşekkür ederim. Olay aydınlığa kavuşmuştur.
    [COLOR="Red"][B]41 NF 749[/B][/COLOR]
    [B]Emre ADAKLI
    KOCAELİ[/B]

  14. #14
    süleyman=jawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2006
    Şehir
    EsKİşEHiR
    Motosikleti
    jawa 250(classic) 69 KARA JAWA EFSANESİ...!
    Ya bu ne biçim bir tasarımdır hayret ya ama süper makina :D
    [FONT="Arial Black"][SIZE="2"][COLOR="red"]Ölüm, ölüm dediğin nedirki GÜLÜM Ben senin için en büyük sevdam M0T0RUMDAN vazgeçmişim ...[/COLOR][/SIZE][/FONT]

  15. #15
    LesPaul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul/Çamlıca
    Motosikleti
    -Ducati Monster 696
    şahana walla, çok güzelmiş.
    gidon çevrildiğinde kırmızı çubuk dönerek hareket gövdedeki üçgen profilli kısma aktarılıyo. o de dönüp kırmızı çubukları ittirerek ön tekerleğin sağa veya sola yatmasını sağlıyor.
    düşünce çok güzel ama uygulaması çok zor. zaten uçak alaşımı kullanıyolarmış, fotolarından birinde öyle yazıyo. başka türlü de olmazdı zaten, bazı metal parçaların kesitleri çok ince.
    ama bunun fiyatı fenadır!..
    bilen var mı?
    cause suicide is painless / It brings on many changes / And I can take or leave it if I please, /
    and you can do the same thing if you please

  16. #16
    süleyman=jawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2006
    Şehir
    EsKİşEHiR
    Motosikleti
    jawa 250(classic) 69 KARA JAWA EFSANESİ...!
    Abi ayrıca video için de çok saol çok aydınlatıcı bence herkes VİDEO ya baksın
    [FONT="Arial Black"][SIZE="2"][COLOR="red"]Ölüm, ölüm dediğin nedirki GÜLÜM Ben senin için en büyük sevdam M0T0RUMDAN vazgeçmişim ...[/COLOR][/SIZE][/FONT]

  17. #17

    Üyelik
    04 Ocak 2004
    italyan değilmi anasını satayım www.xxx.it :D
    adı üstünde it :D

  18. #18
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Eywallah maksat olayın tekniğini bilelim di mi ya?
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  19. #19
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Bu sistemi Suzuki taa 1986 da kullanmıştı


  20. #20
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Suzuki yaw tabiki olacak
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler