Teşekkür ediyorum link ve bilgiler için.
Teşekkür ediyorum link ve bilgiler için.
Arkadaşlar Lastikleri Tubless olarak Anlas Marka ile yarın değiştiriyorum.Ayrıca kullandığım falconla karadeniz yayla turu yapmak istiyorum. Yaklaşık 5000 km özellikle yaylalarda bu mesafeyi katetmek istiyorum. ayrıva Pusar NS 200 de kullanıyorum. Pulsarla fizana bile gidilebilir. Taş gibi bir motor. ancak bu riski alıp çin malı bir motorla yola çıkmak istiyorum. Bu nedenle sis farı, USB çakmaklık da taktıracağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
Anlas lastikleri dün taktırdım. Gerçekten lastik motorda çok önemli. Motorun gidişi ve duruşu daha güvenli. Ancak şunu söyleyebilirim ki. Motorun üzerinde kalite kontrol yapılmıştır şeklinde bir bant yapıştırmışlar. Ama montaj dışında tek br kontrol yapmadıkları gerçekten açık. Neden mi motorun akuden elektirik alıp tüm aksamına elektrik veren kablo bağlantısı kısa devre yaptığı için motor tekleyerek gidiyormuş. İlk aldığımda bu kesintiyi hissttim ama tam bilemedim. Lastiği taktırdığım usta anladı ve bu temassızlığı basit bir sıkmayla giderdi. Bu motoru alınca mutlaka iyi bir ustanız olması gerekiyor. Ya da motor da elektrik sorunlarını anlamanız gerekiyor.
Bu forumda sadece ben çalıp ben oynuyorum galiba
Arkadaşlar motor 90-100 km hızları rahatlıkla görüyor. tabi bu hızlarda titresim hissediliyor. Rüzgarı arkama aldığımda 9 bin devir 125 km hızı gördüm. Bu hız da oldukça yeterli zorlanırsa 140 km hızı görür diye düşünüyorum. ancak ben cesaret edemedim.
Crownun hafif olması şehir içerisinde bir avantaj sağlıyor. Durulduğunda ayakların yerle temas etmesikısa bolular için güzel bir durum. Ancak engebeli yollarda birz dikkatli olmak gerekir. Şu anda 700 km sürdüm. Tek sorunu jikleli çalıştırma ve rölanti ayarını yaparken sürekli değişkenlik göstermesi. Sabah jikleyle çalıştırıp bir müddet bu şekilde gitmeniz gerekiyor. Motor biraz ısındığında jikleyi kapattığınızda trafik şıklarında durduğunuzda stop ediyor. Rölantiyi biraz yükseltiyorsunuz, bu sefer durunca devir saati 2,5 geliyor ve motor bağırmaya başlıyor. Durum şimdilik bundan ibaret.
800 km yi tamamladım.uzun yol yapılır mı? Titreşimden rahatsız olmazsanız uzun yola 90-100 km sabit hızla rahatlıkla gidebilir siniz.
jikle olayını marş basarken yarım açık olarak gaz vermeden basınca hemen alıyor. devir sabit stop etme yok benim jikle açmamda 2 sebep var biri marşı hemen alması 2. si gaz açarken boğulma yapıp stop etmemesi için. boğulmayı soğukken ani gaz açmalarda yapıyor. yeterince ısınınca jikleyi kapatmayı unutmayın. yoksa ya motor niye silkeliyor neden gitmiyor diye biraz üzülebilirsiniz. Ayrıca benim gibi yolda giderken gaz açık halde son dakikada jikleyi hatırlayıp kapamayın cidden fena tepki veriyor birden atılıyor. şuan 20 000 kmyi geçiyorum ve göstergedeki devir ibresi ara sıra gelirken artık gelmiyor. zaten ustalarda ilgilenmiyor bende kovalamayı bıraktım açıkçası muayeneden geçiyor gerisi pekte sorun değil. otobanda eğimle birlikte 135 i gördüm lastikler araziye benzer geniş aralıklı olduğundan artık tutunmamaya başladı ve motor altımda beşik gibi gezdi. Doğal olarak dahada sıkıştırmadım. egsoz sacı kasıntılı montaj yapıldığından her hafta perçin koparıyor ve artık egsozun silindir çıkışından itibaren pas başladı.
Motorun nazik olduğu aşikar. Ancak rölanti ayarı bir türlü tutmuyor. Uzun sürüşte trafik lambalarında durduğumda stop ediyor. Bu ayarları nasıl yapmalıyım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
5.000 TL ye alıp,insan gibi kullanıldığı zaman keyifli de gezebilecek bir motor. Ufak tefek şeyleri sorun etmeyeceksiniz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)