Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Bugüne kadar sahip olduğunuz motorlar ve kısaca fikirleriniz ve idealinizdeki moto...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Puch : Hatırlayamadığım kadar eski bir anı benim için En sevdiğim yanı birgün sürmeye çalışan ablamı aldı götürdü çalılara soktu poahahah bak yazarken bile gözümün önüne geldi görüntü..

    Honda CBR600F : Üniversitede apaçi yıllarımızda ev arkadaşımla ortak edindiğimiz motor.. Şahane idi ama tadını alamadan satmak zorunda kaldık zira satmasak ölürdük

    Kawasaki Ninja 250R : Yıllar geçti 600 F in üstünden.. Hayatımda birçok şey değişti.. 9 sene motora binmedim, askere gittim çalıştım, işe girdim kah çıktım kah sözleşmem fesh edildi, evlendim, boşandım....vb ama motor tutkum asla değişmedi.. Geçmişten de bir ders var ya bu sefer dedim akıllı gideceğim.. Bilinçli ol ve gerekeni yap.. 250 cc makinalara bakarken Ninjaya gönlümü kaptırdım.. Şahane bir motordu.. son hızı 160 km civarı.. İki kişi ta Yalovalara götürdü bizi gıkı çıkmadı.. Kah az yaktı kah çok.. 4 litreyi de gördüm 6 litreyide.. Ne kaa ekmek o kaaa köfte hesabı yaptı hep Ama aklımı seveyim şeytan gıdıkladı sattım.. Pişmanım hakim bey..

    Xciting 250i : Hatunun salon salomaj istekleri sonucunda bir maksi sükutır alayım dedim.. Çok şahane bir motordu.. Yakmıyordu gavur Tayvanlı cimri yapmış motoru bas babam bas yakmıyor.. 100 km'de yaklaşık 3 litre yakıyordu.. Ama birşey eksikti.. Devir kesici illeti (aslında iyi birşey) benide bir süre sonra gıcık etmeye başladı. şeytan tekrar gıdıklamaya başlamıştı bir kere.. Artık çok geçti..

    Hyosung GT650 : Naked motor kullanmalıydım ben.. Üstelik sçk tak işlerini sevdiğimden dolayı mekaniği bol, elektroniği az bir motor olmalıydı.. Zira elektronik ve elektrik işlerinden zerre anlamam.. Bütçemi göz önünde bulundurarak bu motora yöneldim. İşte herşey o gün başladı TOKUR'a her ne kadar aşık olduysam da derdi bir türlü bitmedi.. Sürekli bir sıkıntı sürekli bir fenalık.. Az buçuk usta yaptı kerata beni.. Baskı balatası nasıl değiştirilir, ondan öğrendim.. Konjektör, statör nedir zorla bildim.. Hala yatıyor kendisi.. Parçalarını tedarik edildi ve cumartesi teslim alıp yıkama yağlama işlemleri ile uğraşmam lazım Ama tüm aksiliklere rağmen ciğerine dolgun nefesli makinadır kendisi.. Şu kronik problemleri aşarsam uzun yola çıkmak istiyorum bakalım

    İdeal? VFR 800 dür hocam.. TOKUR u satmadan 2006-2007 VFR alabildiğim gün alırım bu motoru.. 3'lü çanta seti arkamda sevdiğim kadın her tatile motorla çıkmak istiyorum.. Traktör sevmediğimden uzun yol motoru olarak Sport Touring almak istiyorum.. VFR800,1200, PanEuropan, FJR1300 ve hayalim GTR1400 ile bitiririm işi.. 42-43 yaşlarında kendime sözüm var artık hayat tarzıma uygun olan motora HD'a sahip olmak istemekteyim. Bakalım nasip kısmet..

    Saygılarımla,
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Çok büyük geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.Sigarayı bırakmışsınızdır inşallah.Ben 1 hafta oldu bırakalı.18 yıllık sigara esaretinden sonra şimdi hayatımın ikinci baharını yaşıyorum resmen.Sırtımdan büyük yük kalktı.Önceden 2-3 kat merdiven çıkınca nefes nefese kalırdım , şimdi koşup , hoplayıp zıplamak geliyo içimden.Hergün yürüyüş , spor yapmaya başladım.

    Servisler konusunda valla haklısınız.Bu malları bana seçipte yolluyolar.Bana motora tövbe ettirdiler resmen.Motoru alakasız bi sorundan dolayı servise bırakıyorum.Almaya gidince bi bakıyorum çat çat ses geliyo motordan.Anasını ağlatmışlar motorun.Krankta mı ne sorun olmuş.Parça merkeze yollanacak.Oradan incelemeye alınacak , sonra talimat gelicek.Gerekli parça gelecek.Allah belanızı versin sizin dedim.Sattım motoru kurtuldum.
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. Sigarayı 3-5 ay önce bıraktım, halen tamamen temizlenebilmiş değilim ama dayanıyoruz bakalım : ). Günde 2 paket içiyordum, şimdilerde 3-4 günde 1 adet içiyorum ve bazan içmiyorum. Bıraktım sayılır yani. O sizdeki hoplama, zıplama isteği bende de var ama 3,5 yaşındaki kızımla bu isteği bastırıyorum : ) ...
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  3. #23
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    HERO PUCH TURBO SPORT:2003 yılında bu motorla başladım motora bu motora 9 yıl bindim(9 yıl boyunca sıfır arıza) daha geçen sene sattım

    KRAL 100 SEYYAN:Hero puchu sattıktan sonra bunu aldım ama kendisine hiç ısınamadım motor güzel gidiyor ama tir tir titriyodu,buna iki ay binip titrediğinden dolayı sattım,10 liralık benzinle(4,70) 110 km giderdi bu motor,tek sevdiğim yönü yakıtıydı zaten

    ARORA TİGER 200:100 lük motordan sonra 200 lüğe binince resmen şoka girmiştim,makina uçuyor adeta titreşimde yok,çok da kalıplı bir makina,sattıkdan sonra hasta olduğum motordu bu.neden sattığımı hala çözemedim bazen kendimi sorguluyorum da neden diye bir arkadaşım tiger 200 üstünde vefat etti ondan mı yoksa motoru bırakmak istediğimden mi hala çözemedim ama sattım

    ARORA AR 180-19Tiger 200 gittikten sonra motor almayacaktım aslında kısa bir süre ama dayanamadım,ikinci el bir motor aradım 125/150 cc arasında buldum da ama tiger 200 den sonra hiç iyi gelmedi,kesmedi yani,sonra gidip yine aroranın 200 cc lik bir motorunu aldım(sıfır) hakkında hiçbir bilgim yoktu motorun ama aroraya güvendiğimden aldım çünkü tiger de hiç sorun yaşamadım....ar 180 de harika bir motor,hiç bir motorumdan şikayetim olmadı kral seyyan hariç o aşırı titriyordu bir de titrediğinden olsa gerek vida sıkmaktan canım çıkardı,kırılan sinyallerde cabası...

  4. #24
    djan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2011
    Şehir
    Sarıkamış - Kars
    Motosikleti
    cbr250r
    Yazmak farz oldu, çok güzel konu umarım hep güncel kalır.

    İlk motosiklete binişim çoğumuz gibi Peugoet 103'ler oldu sonrasında dedemin İHJ Planet'ine artçı oldum.
    Bir süre motosiklet kullanmadıktan sonra Belçika'daki kuzenimin emektarı 2 zamanlı Honda valero (yanlış hatırlamadıysam) bana yoldaş oldu. Okula giderken vecihi gibi hissederdim kendimi, Meloş (yağ - benzin) karışımını orada öğrendim. Ta ki Flaman bir dürzü yoluma çıkana kadar. İlk kazamdı resmen uçtum motor ayak parmağıma düştü ve kemiği çatlattı. Motor pert olmuştu uzun süre ara verdim. Türkiye'ye döndüm.
    İkinci motorum Yamaha crypton'du çok iyiydi gavur,Çok az yakıyordu ama ağır olduğumdan dolayı iki kişi binince 250 cc gibi yakıyordu. Ayda 1000 km yol yapıyordum. Sattım arkasından gidişini bile izledim. Tam görev adamıydı.
    Üçüncü motorum Tvs apache idi yeni kasa. Çok az yakar iyi gider kıpraşırdı falan ama delikanlı bir ruhu vardı..Askerlik nedeniyle sattım ileride 2. motor almak istersem alırım şahsen.
    Son motorum şu an ki cbr 250r. Kars, Ardahan çevrelerinin en lüks motoru. Çok az yakıyor fiyatına göre gerçekten çok kaliteli motosiklet.
    Kendime ait çok fazla motorum olmasa da arkadaşlarım veya çevremdekilerin motosikletlerini kullandım ve test ettim.
    Umarım bir sonraki motosikletim Nt700 deuville olur.

  5. #25
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    1. Honda cbf150.
    İlk motor ilk heyecan. Zincir yağsız, motor yağsız arka lastik bindim bir süre bir mazgala sert giriş yaptım arka jantı çatlatmıştık. Sonradan sonradan öğrendik bişeyler bende emeği çoktur. Yakıt olarak 3 litrenin altına hiç inmedim. 4 litre yaktığımda oldu. 1500 kmde 200 ml yağ eksiltirdi. Rampaları iki kişi tek kişi farketmez 80le çıkardı. 12.000 km yaptım.
    2. Sym Joyride 200.
    Muhteşem rahat, koltuk altı bagajı devasa, yakıt cbf150 ile aynı, cbf150yi her halükarda tokatlayan ama lastikleri ufacık bir motosikletti. Çok memnun kaldım askere giderken satmak zorunda kaldım, herkese öneririm. 6.000 km yaptım.
    3.Yamaha Aerox 100
    Motor aksamı Bws100 ile aynı 3.5 litre yakan ama iyi giden aralara dereleri çok iyi giren 2 zamanlı bir aletti. Çok sevmiştim kendilerini. En fazla 1000 km kullanıp sattım.
    4.Hyosung Gv250
    Sıfır km olarak aldım. Gösterişli motoru gidişi şukela ama frenajı hiç güven vermedi bana. Chopper olduğundan olsa gerek ön frene basmaya çekiniyordum. Askerlik tarihim söylenenden 3 ay önce olunca çok erken satmak zorunda kaldım. 2.000 km kullandım.
    5.Skygo Sg200 kross.
    Askerdeydim son 3-4 ayım kalmıştı. Ama deli gibi motor sürmek istiyordum. Bir abime rica ettim sağolsun ben askerdeyken almıştı bu motoru bana. Motorun tek güzelliği sesiydi. Patırtılı bir sesi vardı. 2-3 defa yolda kaldım sanırım 6 litre depo ve gösterge yok. tripmetrede yok. Sanırım 2.000 km kullandım.
    6.Honda Cb125e
    Kuzenime sıfır km olarak almıştık fakat görev yeri değişince ben aldım motoru. 0 kmden beridir bendeydi. Rodajını vs çok özenerek yaptım. Vites geçişleri, frenajı, lastikleri, yakıtı ve en önemlisi stabilitesinden çok memnun kaldım. Motosiklette titreşim vardı. Uzun yolda yorucuydu. Edirneden dipgaz geldiğimde 3 litre yakmıştım. Şehir içinde hiç 3 litre yakamamıştım. Kullanması çok rahat hafif oyuncak gibi bi motordu. Çamurada girdim araziye de girdim kaldırımada çıktım çakıldada sürdüm ve 250 cc almak için sattım. 6.000 km kullandım.
    7.Aprilia Sportcity 250ie.
    Bir abimde de vardı bu motosikletten. Pek bilinmeyen ama kaliteli sağlam bir motosikletti. Piaggio 250cc quasar motor kullanıyordu. Önde çift disk fren harika, 148 kg, kimse 250 cc olduğuna inanmıyor. İznik gezimde önde Cbf500 arkamda Cbf600 ortada ben. Yoldaki şöförlerden bu motor sizinle nasıl geliyor diye sormuşlardı Scooter halkımızın gözünde kadın işi veya acemi işi olarak gözüküyor daha kolay ulaşılabilir gözüküyor. 250 cc 22.5 bg 3.5 litre civarı yakan stabil 110-120 istediğin yere giden bir aletti. Çok memnundum. Uzun yollar yapmayı düşlüyordum taa ki Tekirdağdan gelirken uyuyup motordan düşüp ayağımı kırana kadar. Süspansiyonu sert yol tutuşu iyi 15'' jant vardı. 1.500 km kullandım.
    ölümün seni nerde beklediğini bilemezsin..

  6. #26
    Limpersan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul - Tuzla
    Motosikleti
    Kawasaki ZX6-R
    1. Motor : Asya As125T 2005 model. Kullanım : 4000Km
    2. Motor : Hyosung Gv 250 2007 model. Kullanım : 11.000Km
    3. Motor : Kawasaki zzr600 1993 model. Kullanım : 19.000Km
    4. Motor : Kawasaki Ninja Zx6-R 2007 model. Kullanım : 2500Km

  7. #27
    motorcrus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    cıbır
    babamın hatırası varmış mobylette var sürekli onla iş görür şekil yok o başka :D ehliyet var ama gel gelelim ailenin motor ölüm tehlikesi demesi.ama yakındır söylemeden bitane 250 ss çekecem evin önüne

  8. #28
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf bambaskadır tabikide.. mükemmel motor.. bakın o kadar motor değiştirmişsiniz, cbf almışınız tekrar tekrar..

    işte bende şu anda o durumdayım..

    suzuki inazuma veya sym joymax 250 istiyorum.. tamam istiyorum ama tekrar cbf i aramıyım diye endişeleniyorum.. cbf bambaşka.. baaambaşka.. tekirdağ kocaeli- tekirdağ ankara - tekirdağ ayvalık yaptım.. sadece ayvalığa giderken tek gittim. diğer yerlerin hepsine eşiml beraber gezdik. dediğiniz gibi tek sıkıntı hız.. bayır yukarı zar zor çıkar, bayır aşağı kamyonlar tırlar dibine yanaşır basarlar.. e bende deliriyorrum o zaman. arkada eşim, hız yapamıyoruz. bazen yolda giderken dalıp depriaja basıp 6. veitre varmış gibi 6. vitese geçmeye çalışıyorum.. kaaaç km oldu haaala çalışıyorum

    Cbf150 bambaska motor..ama uzun yol severler için zor motor. tamam hızı normal, 80-90 gayet hoş ama öyle bir an oluyor ki bi anda 120-130 u görmemiz gerek...otobanda 80-90 değil de, 110-120 gidilmesi gerek ama motor bağırmayacak şekilde.. bende o yüzden 250 istiyorum ama cbf i görünce&binince vazgeçiyorum
    geçen kymconun sitesinde gördüm xcting 250 r cıkmıs fıyat farkı 500 tl normaliyle joymax yerine düşünülebilir
    Garip bunu beğendi.
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  9. #29

    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki GW250 Inazuma
    Ilk Motorum Celik Martian 150 idi, berbat otesi bir motordu benim icin cok kotu bir deneyim oldu.Daha 5. aya girmeden motorun debriyaj balatalari eks oldu.Tabi acemiligin de etkisi vardir ama beni cok germisti martian 150.Ustelik daha yeni motora baslamama ragmen motorun gucu bana cok az geldi,
    acemiligin verdigi gazla yamaha fz6 aldim.Almaz olaydim!!!Motor sorunlu cikti bunu goturdugum bes ustanin besi de soyleyince giren kazikla ofkem artti da artti,Daha ilk hafta 2 kez dustum uzerinden sehir icinde onume firlayan biri yuzunden tepetaklak olunca egzos bacagimi yakti bir ay motora binemedim.Daha sonra kendimi yavas yavas alistirdim ve uzun yola cikma karari aldim.Istanbul'dan Ankaraya gittim FZ6 ile bu cok faydali oldu, uzun yolda motora bayagi alistim.Bundan sonra fz6ya karsi korkumu yenmis oldum.Ancak daha sonrasinda motordan sogumama neden olan o ilk sorunlar nedeniyle Aprilia Capanord'a gectim.
    Aprilia Capanord yuksek ve cok kalipli bir motordu ancak fz6'ya kiyasla cok daha stabil bir motordu benim icin.En azindan alt devirlerde tin tin gidip 7000 devirden sonra delirme ozelligi gostermiyordu(anlasildigi uzere 4 silindirli spor modeller bana gore degil).Ancak Capanord'un o dev cussesi sisliden yogun trafikte cikislarda insani dellendiriyordu.Daha sonrasinda kymco xciting 500'e gecis yaptim.Bana en uygun motoru buldum, 2007 modelinin nerdeyse bir araba kadar yakmasi haricinde yol tutusu torku hizlanmasi ve artcili suruslerde rahatligi kendini bana cok sevdirdi.Nerdeyse sorunsuz 13000 km yol yaptim xciting 500 ile, sonrasinda yurtdisina cikacagim icin sattim.yaklasik 2 yildan beri motorsuz kaldim.Kismetse 250 cc inazuma gv 250 veya s3 advance alacagim.Alakasiz modeller de olsa 250 cc icin tarz olarak bende cok onemi yok.Ha bundan sonra yola ya maksi scooter ya cruiser ya da nakedlarla devam ederim diye dusunuyorum.Buyuk konusmayim ama 20 senem motor uzerinde gecse yine de 4 silindirli spor motorlara yonelmem( Gecmisin etkisi olsa gerek )

  10. #30
    waeder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2012
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    Aprilia Sportcity 250ie vardı satıldı :( (2009)
    Mondial 125 mt : İlk motorum klasik çinli yalnız diğerlerine göre oldukça sağlam beni hiç üzmedi.

    Honda Dylan 150 : Kesinlikle sınıfında rakipsiz ve çok sağlam bir motor. Rahatlıkla 120-130 km/h lere çıkabiliyor ortalama 3.0 - 3.5 litre arası yakıyor. Parçalarını her yerde bulabiliyorsunuz. Benim gözümde tek kötü yanı kaporta parçaları çok pahalı. Her zaman aklımda kalacak bir motor.

    Peugeot Geopolis 400 : Kasası ağır olan maksiler gibi değil sürerken çok zevk alıyorum. Şu anda 5600 km de maks 170 km/h gördüm. Ortalama 4 ila 5.5 litre arası yakıtı var. Eğer çok basarsanız gerçekten yakıyor. Aksesuar ve parçalarını rahatlıkla bulabiliyorum kısa ön cam istedim hemen geldi. Yalnız motor hafif olduğu için eğer kendi camı varsa 140 km/h den sonra ön tarafa iyi hakim olmanız lazım bu sebeple kısa cam alınmasını tavsiye ederim . İlk kalkışı fazla yumuşak j.costa ile daha tatlı olacağını düşünüyorum. 20 km/h ile 40 km/h arasında titreşim var diğer hızlarda tamamen titreşimsiz. Bence 400 cc sınıfında değerlendirilmesi gereken bir motor.

  11. #31
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Mondial 150 Ut:Ilk motorum hatta aldigimda motorlarda debriyaj oldugunu bile bilmiyordum cok anilar yasadik orasi burasi bozuldu kirildi ama sagolsun benzin bitmesi haricinde yolda birakmadi
    Hyosung Gt250R:150 ut den sonra 600 luk motor gibi gelmisti hizlanmasi gosterisi falan cok iyiydi tek memnun olmadigim konu ses idi.Daha sonra arkadan otomobil carpmasi yuzunden sattim.Bir de su krank kirar mi acaba korkusu
    Yamaha Xt 125r:Dag kecimdi o benim gitmedigim yer girmedigim delik kalmadi yine de banamisin demedi severek ayrildik
    Kawasaki Klx 250:Surmesi cok keyifli ve zevkli bir motor yol tutusu kalitesi on numero fakat basima gelen talishsiz bir olaydan dolayi su an biyel kolu degismesi gerekiyor

  12. #32
    toujours09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    CBF150-İNAZUMA-MT9 SP
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf bambaskadır tabikide.. mükemmel motor.. bakın o kadar motor değiştirmişsiniz, cbf almışınız tekrar tekrar..

    işte bende şu anda o durumdayım..

    suzuki inazuma veya sym joymax 250 istiyorum.. tamam istiyorum ama tekrar cbf i aramıyım diye endişeleniyorum.. cbf bambaşka.. baaambaşka.. tekirdağ kocaeli- tekirdağ ankara - tekirdağ ayvalık yaptım.. sadece ayvalığa giderken tek gittim. diğer yerlerin hepsine eşiml beraber gezdik. dediğiniz gibi tek sıkıntı hız.. bayır yukarı zar zor çıkar, bayır aşağı kamyonlar tırlar dibine yanaşır basarlar.. e bende deliriyorrum o zaman. arkada eşim, hız yapamıyoruz. bazen yolda giderken dalıp depriaja basıp 6. veitre varmış gibi 6. vitese geçmeye çalışıyorum.. kaaaç km oldu haaala çalışıyorum

    Cbf150 bambaska motor..ama uzun yol severler için zor motor. tamam hızı normal, 80-90 gayet hoş ama öyle bir an oluyor ki bi anda 120-130 u görmemiz gerek...otobanda 80-90 değil de, 110-120 gidilmesi gerek ama motor bağırmayacak şekilde.. bende o yüzden 250 istiyorum ama cbf i görünce&binince vazgeçiyorum
    Dostum tüm yazdıklarının tamamına katılıyorum.Yaklaşık 14-15 ay kullandım cbf yi,iki uzun yolculuk,bi kaç kısa gezi de sıkıntı sürat azlığıydı.Müşteri çıktı sattım,bende İnazumalandım.400 km yaklaştım.Ara ara rodajı terkedip dokunuyorum gaza.Valla aranan kan bulunmuş gibi.Henüz uyumsuzluk yaşamadım.Rahat,seri,58 tl ile 333 km ama depoda yaklaşık 3 litre benzin kalmıştı.Tavsiye ederim.Sanki 600 lük lere gerek kalmayacak gibi görünüyor...Hedefim F 650 GS idi bakalım ileride belki.....Kısmet diyelim...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    Tolga Can ve OsmnDmrl bunu beğendiler.

  13. #33
    yayan-bay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    aprilla pegaso 650
    jınlun 150 -5 ; ilk motosikletimdi , aslında ybr alacaktım .Fakat bayi kıllık yaptı kıllık dediğim yarısı peşin yarısı 12 taksit dedim anlaşamadık Brn de aynı şartla jinlun aldım .Civata sıkmayı -zincir yağlamayı yolda elektrik kesmeyi , 2500 km de motor yenilemeyi - kontak kitlenmesini şasi paslanmasını "0" km motosiklette bunları öğrendim .Berbat otesi bir motor du her gezimde beni mahçup etti çook elimde taşıdım servisle akraba oldum .
    Sonunda motoru yarı zararla sattım .
    cbf 150 ; Harika .........."0" aldım motosiklet nasıl olurmuş onun la öğrendim .Beni hiç yolda bırakmadı .
    "0" masraf "0" arıza "0" zararla sattım .. "10" numara konfor "10" numara kalite yaşadım.
    er 5 ikinci el aldım , sınıfının en güzel motosikleti .Çanakkale üzerinden bir marmara bölgesi turu yaptım "0" arıza periyodik bakım hariç "0" masraf şehir içi şehir dışı kullandım çeşme otobanında 180 km sürat gördüm , üstüne ben cesaret edemedim .Çok keyif aldım ben 10000 km kullandım sattım .Çok düzgün kullandım , alan arkadaş bir hafta sonra beni aradı "teşekkür etti " .Yüzüm de kocaman bir gülümseme oldu .
    Şimdi ise "200" cs lik bir motosiklet almayı düşünüyorum , evim işime çok uzak benzin çok önemli ortalam 90 km sürat 100 km de 3 lt yi aşmamalı .
    selamlar.

  14. #34
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Merhaba,

    Hyosung GV250:İlk motorumdu tor tor ne güzel gezerdim.Çantalar aksesuarlar ile başladık motor sevdasına.Yeterli güç ,tasarruflu yakıt tüketimi sınıfının en iyisi diyelim.
    Hyosung RX125: 2. motorum.Tarzımı değiştirmek amaçlı almış olduğum bir motor.Çok zevkli idi bisiklet misali kullanıyordum.
    Ktm Duke 200:Çok yakışıklı ve seri bir motor.
    Ktm Duke 690:Harika bir tasarım ve sınıfının en güçlüsü.
    Ktm Duke 125:Takas ile gelmişti.İşe gidip gelirken oldukça pratik ve ekonomiktir.
    Ktm LC 4 640:Araziye girelim birazda dedim.Şu an çok memnunun.Çok güçlü ve çok sağlam.Fmf performans egzosu ile sesi biraz fazla çıkıyor sanırım

  15. #35
    macar_93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda CBF 150 x MZ etz 125 (92)
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf bambaskadır tabikide.. mükemmel motor.. bakın o kadar motor değiştirmişsiniz, cbf almışınız tekrar tekrar..

    işte bende şu anda o durumdayım..

    suzuki inazuma veya sym joymax 250 istiyorum.. tamam istiyorum ama tekrar cbf i aramıyım diye endişeleniyorum.. cbf bambaşka.. baaambaşka.. tekirdağ kocaeli- tekirdağ ankara - tekirdağ ayvalık yaptım.. sadece ayvalığa giderken tek gittim. diğer yerlerin hepsine eşiml beraber gezdik. dediğiniz gibi tek sıkıntı hız.. bayır yukarı zar zor çıkar, bayır aşağı kamyonlar tırlar dibine yanaşır basarlar.. e bende deliriyorrum o zaman. arkada eşim, hız yapamıyoruz. bazen yolda giderken dalıp depriaja basıp 6. veitre varmış gibi 6. vitese geçmeye çalışıyorum.. kaaaç km oldu haaala çalışıyorum

    Cbf150 bambaska motor..ama uzun yol severler için zor motor. tamam hızı normal, 80-90 gayet hoş ama öyle bir an oluyor ki bi anda 120-130 u görmemiz gerek...otobanda 80-90 değil de, 110-120 gidilmesi gerek ama motor bağırmayacak şekilde.. bende o yüzden 250 istiyorum ama cbf i görünce&binince vazgeçiyorum
    Vazgeçme inazumadan aga :D Hazır müşteride buldun bak :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------

    Ramzey 125 Scooter > Hyosung GT 250 ( 2007 model ) > Cbf 150 ( 2011 model) > Cbf satıldı şuan Almayı istediğim motor yine cbf 150 :D

    Bunların arasında en sexy , hızlı , gösterişli , dikkat çeken motor GT 250 iydi. Ama en sorunsuz , en kusursuz Cbf 150 :D

  16. #36
    ecz.erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    ankara/çankaya
    Motosikleti
    2010 HD crossbones, 2012 HD CVO Roadglide
    ilk gördüüm andan itibaren hayalimdi R1200C, ilk motorum halen de kullanıyorum.. yanına bir de harley yakıştırmak istiyorum..

  17. #37
    holopter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Şubat 2012
    Şehir
    Türkiye,İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB250R
    Alıntı NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar bugüne kadar hangi motorlara sahip oldunuz?Ve bu motorlar hakkında kısaca izlenimlerinizi anlatır mısınız?Önce ben başlıyayım:

    1.İlk motorum mobylette super 51 : İlk kazamı yaptığım , ilk düşüşlerimi yaşadığım motor.Rampaya gelince şişer , yağ atardı eksozdan.Herşeye rağmen güzeldi.

    2.Uzunca bi aradan sonra ilk motorum CBF150.Dağ bayır , otoban , asfalt , her yola gelebilen oldukça konforlu ve keyifli bir motordu benim için.100 km'de 3 litreyi geçmezdi tüketim.Tek sıkıntısı uzun yolda hızının yetersiz kalması.Başka bi sıkıntısı yoktu.Şu an maddi durumu düzeltirsem ikinci motor olarak alabilirim.

    3. CBF250 : CBF150'nin hızı yetmeyince abisini alalım dedik.Ama CBF150 ile alakası olmayan bir motormuş.Amortisörler sert , oturuş pozisyonu rahatsız , hız olarak da öyle aşırı bi fark yoktu.Toprak yola girince bütün iç organlarım yer değiştirecekmiş gibi olmuştu, hem de titreşim vardı motorda.Ama cbf150 öyle mi?Toprak yolda sanki asfaltta gidiyomuş gibi rahat ve konforluydu.Neyse cbf250 büyük hayal kırıklığı olmuştu benim için.Çok kısa sürede zararına elden çıkarıp kurtulmuştum.Yakıt tüketimi 3.5-4 litre civarlarındaydı.

    4. Tekrar CBF150.CBF150'yi ilk aldatma teşebbüsümden büyük hüsranla döndükten sonra tekrar cbf150'ye döndüm.Ama kısa sürede yine şeytan dürtmeye başladı.Uzun yolda daha hızlı bişey istiyordum.

    5.GT250r: Spor motor kullanımı değişik bir tecrübe olmuştu benim için.Çift silindir , rahat 150 km hızları görebilen bir motor gayet yeterliydi.Ancak spor tarz uzun yolda ne kadar güzel olsa da benim gibi cbf150 ile saatlerce hiç durmadan gezmeye alışmış biri için büyük hüsrandı.Çok gezersem dizlerim , belim ağrımaya başlıyodu.Hem de amortisörlerin sertliği asfalta mahkum ediyodu.Asfalt dışına çıkmak işkence.Ama yine de güzel bir deneyimdi spor motor kullanmak.Otobanda aerodinamik yapısı sayesinde rüzgardan etkilenmemesi ve kullanıcıya rüzgarı hissettirmemesi , ayrıca yol tutuşu müthişti.Yakıt tüketimi kullanıma göre 3.5 - 4 litre arasında değişiyodu.

    6.Spor tarzın bana uygun olmadığını anlayıp tekrar cbf150'ye dönüş yaptım.Ağar ağar ama konforlu ve keyifli gezmeye devam ettim.

    7.Kymco Xciting 250i : Şeytan yine dürttü gittik xciting 250 aldık.Baştan scooteer tarzı beni korkutsa da zamanla diğer vitesli motorlardan pek bi farkı olmadığını anladım.Yol tutuşu , virajalara yatışı falan gayet güzeldi.Hem diğer maxiscooterlar gibi ufak lastikleri yoktu.Bunun lastikler büyüktü.Otomatik vites çok rahatmış.Onu anladım.Amortisörler biraz sertti ancak asfalt dışına çıkmadıkça rahatsız etmiyodu.Aslında tam bir asfalt motoruydu.Oturuş pozisyonu müthiş rahattı.5-6 saat üstünden inmeden gezsem yorulmuyodum.Tek bi kusuru vardı ama o kusur da adamı çileden çıkaracak bir kusurdu.130'da devir kesiciye girer , sanki benzin bitiyomuş gibi teklemeye başlardı.Biraz gaz kısar hızımı düşürmeye çalışırdım.Bu seferde hızım 120'ye düşerdi.Tekrar gaz açtığımda devir kesiciye girer teklemeye başlardı.Son hızda gitmek işkenceydi.Mekanik bir arıza nedeniyle servise bırakmıştım.Motoru almak için gittiğimde daha da bozduklarını gördüm.Garantisi vardı ancak soğuttular beni motordan.1 ay serviste yatmasını bekleyemedim.Sattım kurtuldum.

    8.Transalp : Büyük motor tehlikelidir , büyük motor pahalıdır , büyük motorun masrafı çoktur , büyük motor çok yakar diye bugüne kadar hep uzak durmayı tercih ettik.Gideceğimiz yere yarım saat geç gidelim ama sağlam gidelim dedik ama hep hüsrana uğradık.150cc yetmiyo.Adam gibi 250'likte yok.O zamanlar innamuza falan da yoktu.Honda vtr 250 gibi bi motor çıktı.Türkiyede satamadan piyasadan geri çekti.Biz de 600cc'den aşşağısı bizi paklamaz dedik ve transalpe yöneldik.İyiki de yönelmişiz.Bu motor kral bir motormuş.Oturuş pozisyonu , amortisörler , rahatlık , konfor , yol tutuşu , herşey 10 numara.Kusursuz bir motor desek yalan olmaz.Toprak yola girdim , sanki asfaltta gidiyomuş gibi rahat , yoldaki engebeleri hiç hissettirmiyo.Asfaltta da yağ gibi akıp gidiyo.Yakıt tüketimi şimdiye kadar 6.3 civarı gitti.Daha fazlasını yaktırmayı beceremedim.Şehir içi , şehir dışı , asfalt , toprak , otoban tüketim hep aynı.Değişmiyo.Bir kusuru varsa o da rüzgarlı havada yüksek motor olduğu için biraz etkilenmesi.Eğer aşırı rüzgar varsa 120-130'u geçmemekte fayda var.Şimdilik transalpten fazlasıyla memnunum.Bakım masrafı çok az.Yağ 10 binde değişmesi gerekirken ben 5 bin de bir değiştirmeyi uygun gördüm.Hava filtresi 18 bin'de , bujiler 12 bin'de değişmesi gerekiyo.Balatalarda tahminimce yıllarca gider.Masraflı bir motor değil.Yedek parçası bulmak çok kolay ve yedek parça fiyatları diğer markalarla kıyaslandığında az kalıyo.Benim üstüme atla , çin seddine kadar git , seni asla yormam , arıza çıkarıp yarı yolda bırakmam diyen motor.Bu motorun hakkı da odur zaten.Uzun soluklu gezilerin motoru.İnşallah zamanla bize de nasip olur , burada gezilerimizi paylaşırız.

    9.İdealimdeki motor 250'lik bir enduro.Belki crf250 , klx250 ideal gibi görülebilir fakat onlar biraz daha cross tarzına kaçıyo.Arazi performansı mükemmel ancak asfalt performansı iyi değil.Ben CBF150 ile Transalpin tam ortasındaki motoru arıyorum.Ne asfalt motoru ne de arazi motoru.İkisinin ortası olacak ama ağırlık olarak transalp gibi 220 kilo olmayacak , cbf150 gibi 110 kilo da olmayacak.Maximum 130 km hız yapsa da olur.Ama çift silindir 250'lik olsa beygir gücü biraz daha fazla olsa , 140 yapsa daha tatlı olur.Selesi cross motor gibi dar olmayacak , cbf150 kadar rahat olacak.İşte ideal motorum bu.Eğer bi gün üretirlerse hiç düşünmeden alırım.
    Şu ana kadar motorum olmadı sadece bisiklet ancak ehliyet alma işlemine ve koruma malzemelerini toplamaya başladım inşallah kısa sürede olacak
    Koluna Taktığın Kask Kafanı Korumaz...
    İlker ALTUNTAŞ

  18. #38

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    1.mondial 150 mash: 0 km aldım daha ilk aydan arıza vermeye başladı haftada 2 defa servis yüzü görmekten bıkmıştım tabi yoldada bıraktı. 4500 km yol katettikten sonra sattım
    2.honda cbr 250 r:;honda güvenli sürüş 1 eğitimini aldığım zaman test ettiğim mondialden racing e ve markada honda olunca sanki şahinden inip mercedese binmiş gibi oldum. şuan çok memnunum ve motosikletimle mutluyum. mart 2013te aldım şuan 1650 km deyim inşallah 20000 km yaptıktan güvenli sürüş 2 ye de katılıp 2 nci eğitimimide tamamladıktan sonra iyice bir tecrübe kazandıktan sonra gerçek hayalim olan favori tarzım naked ;racing motosikletlere göre daha konforlu ağrı yapmayan bir motosiklet alıcam inşallah ve almak istediğim motosiklet
    yamaha xj 600 diversion f olucak 4 silindirli 78 beygir tam karenajlı gösterişli bir naked.... aşağıdakide alacağım renk


    Uploaded with ImageShack.us

  19. #39
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    benim hiç goldwingim olmadı biliyooormuusuuuun....

  20. #40
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    Alıntı yayan-bay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jınlun 150 -5 ; ilk motosikletimdi , aslında ybr alacaktım .Fakat bayi kıllık yaptı kıllık dediğim yarısı peşin yarısı 12 taksit dedim anlaşamadık Brn de aynı şartla jinlun aldım .Civata sıkmayı -zincir yağlamayı yolda elektrik kesmeyi , 2500 km de motor yenilemeyi - kontak kitlenmesini şasi paslanmasını "0" km motosiklette bunları öğrendim .Berbat otesi bir motor du her gezimde beni mahçup etti çook elimde taşıdım servisle akraba oldum .
    Sonunda motoru yarı zararla sattım .
    cbf 150 ; Harika .........."0" aldım motosiklet nasıl olurmuş onun la öğrendim .Beni hiç yolda bırakmadı .
    "0" masraf "0" arıza "0" zararla sattım .. "10" numara konfor "10" numara kalite yaşadım.
    er 5 ikinci el aldım , sınıfının en güzel motosikleti .Çanakkale üzerinden bir marmara bölgesi turu yaptım "0" arıza periyodik bakım hariç "0" masraf şehir içi şehir dışı kullandım çeşme otobanında 180 km sürat gördüm , üstüne ben cesaret edemedim .Çok keyif aldım ben 10000 km kullandım sattım .Çok düzgün kullandım , alan arkadaş bir hafta sonra beni aradı "teşekkür etti " .Yüzüm de kocaman bir gülümseme oldu .
    Şimdi ise "200" cs lik bir motosiklet almayı düşünüyorum , evim işime çok uzak benzin çok önemli ortalam 90 km sürat 100 km de 3 lt yi aşmamalı .
    selamlar.
    scooter olursa eğer sym joyride 200i al.bugun 200 km gezi yaptık rampalı 30 tl benzin aldım 5 tlden fazlası duruyor benzinin.100-105 km hızla çok stabil gidiyor.su sğutmalı
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)