Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Aprilia rs 125 racinge baslangıç motoru olurmu ? acil yardım lütfen

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Arkadaşlar selam ben Orbay, Kıbrıslıyım. İngilterede okuyorum. İlk motorum honda dio zx di 50 cclik ufaklığım. Elim fazlasıyla doydu. Arkadaşımın Ybr 125 ini sürdüm çıkışı 50 lik bir motora göre çok daha iyi olsa da beni tatmin etmedi ve erken sıkılıp satacağımı düşündüğümden istemedim. Aprilia 125 rs düşünüyorum. Kıbrısta yedek parçasını bulmak da zor değil bayisi var fakat hızı nasıl ? 100 km 7 saniyede görenini gördüm youtubedan. Racing motor hep hayalimdi 125 rs le başlamak uygun olurmu ? dediğim gibi ybr 125 kontrol acısından zorlanmadım ve çıkışı çok tatmin edici gelmedi ama aprilia rs 125 de fazla sinirli bir motormuş. Fikirleriniz nedir? Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    11 Nisan 2013
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    Triumph Street Triple 675
    İtalyan motorlara cook temiz bakman lazim bi kere onu soyliyim. Rs125 yerine baska motor dusunebilirsin bence daha yakisikli motorlar var

  3. #3

    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Pehlivan kardeşim. Cevabın için öncellikle teşekkürler. Temiz bakımı pek sorun değil merağım var benim endişem hızlanması. kontrol edilemez bir motor mu olur başlangıç için ? ybr 125 e kıyasla ne kadar daha sinirli bir motor ? Diğer tavsiyelerin nedir ?

  4. #4
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    o motora bulaşma derim, çok sıkıntılı, iki zamanlı iyi bakmazsan direk pistonu silindiri eline alıyosun , cbr 125,cbr 250, kawa 250 bunlar düşünülebilir..

  5. #5
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Aprilia RS 125 in MT deki forum araştırmasını ben yapmıştım sene 2005 de. Hatta Türkiye' de tekti sanırım. Neyse sadede gelecek olursak; Rs 125 ile YBR 125 karşılaştırlabilecek motosikletler değil.

    Aprilia RS 125 2 zamanlıdır. Gücü modeline göre 24 / 28 hp arasında değişir. Performansına oranla benzin tüketimide YBR 125 ile kıyaslanamaz elbet. Fakat kalite olarakda, racing performansı olarakda, hız ve hp olarakda YBR 125 yanına yaklaşamaz.

    YBR 125 4 zamanlı, gücü modeline göre 10 / 13 hp arasında değişir. Bildiğim kadarıyla orjinal Japon olanlar 12 / 14 hp arasında oluyor. RS 125' in yanına yaklaşamasada ondan daha rahat (özellikle uzun yolda) ve daha az yakıt tüketimi sunar. Servis avantajınıda unutmamak lazım.

    RS 125' i kontrol etmesi zor değildir. Yeterki üstündeki kişi kendi sınırlarını bilsin. Sonuç olarak hafif ve 125 cc bir motosiklet ve basmazsan gitmez : ) ...

  6. #6

    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    İkinize de cevaplarınız için öncellikle teşekkürler. Kıbrısda inanın çok baktım cbr 125 buldum ama pek begenmedim pek kaslı bir motor degil. Yamaha yzf 125 düşündüm ama o da biraz pahalı (0 kilomete 17 bin tl) Aprilia 125 2012 modeli babamın arkadaşı 0 uygun fiyata verebilecegini soyledi ondan sordum. İyi bakmaktan kastın nedir cenk kardeşi? yagını kontrol servisini zamanında yapmak mı ? yavas surmekmi ? Basarsam nasıl gider peki ve stop sistemleri hakkında bilginiz varsa? Youtube da 7 saniyede 100 km yapan vardı bu standard aprilia 125 rs değildir heralde ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

    Ve servis konusunun da sıkıntı olacağını pek sanmam. Adam aprilianın bayisi gibi bişey yedek parçası bulunur ve servisini yapar ama yedek parçalarının fiyatı biraz uçukmuş duyduğuma göre

  7. #7
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Benimde K.K.T.C / Girne' de okurken 98 model bir Aprilia RS 125 motosikletim vardı. Oldukca ciddi hızlar gördüm o motosikletle Girne / Magosa arasında seyahat ederken. Bakımıda öyle çok çok zor değildi. Zaten her benzin alışta ayrı bir depo kısmından pompacı yağını falan ekler, onun dışında 4 zamanlı motosiklete gösterdiğin ilgiyi onada göstereceksin. Ben extra bir bakım falan yapmıyordum. Hangi motosiklet olursa olsun eğer ki iyi bakmazsan o da sana iyi bakmaz. 4 zamanlısı 2 zamanlısı yok. Benim motosikletimin frenlemeside oldukca iyiydi. CBR 125 Aprilia' nın yanında şarjlı bisiklet gibi durur ve gider ...
    forewer ve orbay01 bunu beğendiler.

  8. #8
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı c3nk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o motora bulaşma derim, çok sıkıntılı, iki zamanlı iyi bakmazsan direk pistonu silindiri eline alıyosun , cbr 125,cbr 250, kawa 250 bunlar düşünülebilir..
    Kaç tane rs125 kullandınız veya gördünüz de bu yorumu yaptınız merak ettim.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  9. #9
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaç tane rs125 kullandınız veya gördünüz de bu yorumu yaptınız merak ettim.
    2 senedir bizzat rs 125 le içiçeydim allaha şükür geçen ay satabildik, 2008 modeldi ve bidaha başka bir motorla bu denli uğraşacağımızı sanmıyorum, polini kit,ital kit,orjinal rotax motor hepsininde kitlendiğine şahit oldum, limitlerde kullanırsanız sıkıntı ama efendi efendi sürerseniz ozaman uzun ömürlü olabilir tabi, ancak o motoru hiçbir kullanıcının zorlamadan süreceğini sanmıyorum, ayrıca mesele sadece bu değil, Türkiye şartlarında ne doğru düzgün servis var nede yedek parça olayı, getirttebilsen bile inanılmaz uçuk fiyatlarda oluyor. Arkadaşın ninja 250 yada cbr 250 bakması daha mantıklı olacaktır..

  10. #10

    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Alıntı MeTaL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde K.K.T.C / Girne' de okurken 98 model bir Aprilia RS 125 motosikletim vardı. Oldukca ciddi hızlar gördüm o motosikletle Girne / Magosa arasında seyahat ederken. Bakımıda öyle çok çok zor değildi. Zaten her benzin alışta ayrı bir depo kısmından pompacı yağını falan ekler, onun dışında 4 zamanlı motosiklete gösterdiğin ilgiyi onada göstereceksin. Ben extra bir bakım falan yapmıyordum. Hangi motosiklet olursa olsun eğer ki iyi bakmazsan o da sana iyi bakmaz. 4 zamanlısı 2 zamanlısı yok. Benim motosikletimin frenlemeside oldukca iyiydi. CBR 125 Aprilia' nın yanında şarjlı bisiklet gibi durur ve gider ...
    Benim bulduğum 2012 model 0 makina. sistemi geliştirmişlerdir demek iyi olsa gerek. çok teşekkürler

  11. #11
    EverHarD* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Cb 125 Ace & HONDA Activa 100
    Yedek parça ile İngilterede ucuz fiyata ise bence al derim bi dene

  12. #12

    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Kıbrıstan alacam kısmetsa, ama yedek parça sıkıntısı orda yok ki olsa bile dediğin gibi ingiltereden alıp adaya sokabilirim valizde :D

  13. #13
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı orbay01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bulduğum 2012 model 0 makina. sistemi geliştirmişlerdir demek iyi olsa gerek. çok teşekkürler
    2012 modeller 4 zamanlı değil mi?
    ”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...

  14. #14
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı orbay01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam ben Orbay, Kıbrıslıyım. İngilterede okuyorum. İlk motorum honda dio zx di 50 cclik ufaklığım. Elim fazlasıyla doydu. Arkadaşımın Ybr 125 ini sürdüm çıkışı 50 lik bir motora göre çok daha iyi olsa da beni tatmin etmedi ve erken sıkılıp satacağımı düşündüğümden istemedim. Aprilia 125 rs düşünüyorum. Kıbrısta yedek parçasını bulmak da zor değil bayisi var fakat hızı nasıl ? 100 km 7 saniyede görenini gördüm youtubedan. Racing motor hep hayalimdi 125 rs le başlamak uygun olurmu ? dediğim gibi ybr 125 kontrol acısından zorlanmadım ve çıkışı çok tatmin edici gelmedi ama aprilia rs 125 de fazla sinirli bir motormuş. Fikirleriniz nedir? Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar teşekkürler
    rs 125 vitesli ve ss e başlangıç için yanlış motor 125 cc diye bakma o motor 29 hp ve39 hp 2 versiyonu var ve bunlar bile çoğu 250cc ss den daha yüksek ki hepsini ezip geçiyor çünkü teker ince ve motor hafif

    o motor 2 zamanlı ayrıca bakım maliyeti yüksek 100 km de 10 litre civarı tüketimi var ve motor ömrü kısa max 30 bin km

    cbr 125 düşün ybr den çok daha seri ve tatminkar bi makine
    orbay01 bunu beğendi.

  15. #15
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Sevgili orbay,
    rs125 i 0 km alacaksan,o motor biraz daha evcilleştirilmiş ve 4 zamanlıdır.Dolayısı ile 2 zamanlıda sıkıntı yaratabilecek konular devre dışıdır.
    Ben 2.motor olarak rs125 in 2008 modelini kullanmaktayım.Yazılanların hepsini okudum,Metal nickli arkadaşımız gayet güzel özetlemiş konuyu.Bende motorumda oldukça fazla değişiklikler yaptım,italkit,dellorto 34mm,beyin vs vs..Ama şunu unutma 2 zamanlı alacaksan,binmeden önce iyi ısıt,ısıtmadan sakın motora yüklenme,ve duracağın yerde en az 30sn kadar rolantide çalıştır ve öyle stop et.Koyacağın 2 zamanlı yağ motul yada ipone olsun.Motul 710 gayet iyidir,Castrol power 2T de olabilir.
    Ben zincir dişli setine kadar değiştirdim,ama şunu unutma,2 zamanlıya modifiye yapan arkadaşlar,tabiri caizse kas yapıp,altına timberland ayakkabi ile koşmaya çalışıyorlar,işin içine de pek 2 zamanlıdan anlamayan usta kombinasyonu girince sonuç hüsran oluyor tabiiki.Eğer alacağın motor 2.else,sanırım 15-20bin km sonra piston,segman gömlek isteyecektir ki 2 zamanlının bu bakımı iyi bir usta ile 2-3 günde biter,sen bakma,yok 10 lt. yakıyor,yok şu km de motor biter vs..bunlar kulaktan dolma konulardır.Ben en agresif kullanımda bile bu tüketimlere çıkmadım,daha evvel de gpr125r kullandım o da modifiyeli idi,ama hiç kilitme vs sorunları yaşamadım,hatta 2 sene de aprilia sr50 di-tech kullandım,o nuda 70cc polini vs vs ile donattım,gene birşey olmadı.Eğer modifiye vs yapacaksan tamamını yap,beyine,krank koluna ve hatta debriyajına kadar.Parça konusuna gelince,şu an Türkiye ye ve Kıbrıs a gönderi yapan en az 3 site yazabilirim sana,burada reklamını yapmak istemem,en geç 20 günde de elinde oluyor parçalar.Ben daha evvelki 2 zamanlı motorlarımda da ihtiyaçlarımı yurt dışından getirdim.Evet Aprilia nın parçası biraz daha pahalıdır,ama bunlar sana uzun vadede ve sürüşte,zevk,konfor ve dayanım olarak geri döner.Her söylenene kulak asmamalısın.
    Tüm bu yazdıklarım 0 km rs125 alman durumunda geçersiz olur bilgin olsun.Benim kullandığım rotax122 kodlu motor,Türkiye de rotax123 lerde var,2007 ve öncesi olarak.
    forewer bunu beğendi.

  16. #16
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rs 125 vitesli ve ss e başlangıç için yanlış motor 125 cc diye bakma o motor 29 hp ve39 hp 2 versiyonu var ve bunlar bile çoğu 250cc ss den daha yüksek ki hepsini ezip geçiyor çünkü teker ince ve motor hafif

    o motor 2 zamanlı ayrıca bakım maliyeti yüksek 100 km de 10 litre civarı tüketimi var ve motor ömrü kısa max 30 bin km

    cbr 125 düşün ybr den çok daha seri ve tatminkar bi makine
    29-39 hp iki versiyon??
    teker ince??
    10 lt yakıt tüketimi??
    cbr125 ile ybr 125 arasındaki fark ne kadar çok olabilir ki?? vs.vs.
    Maşallah kuvvetli atışın var hocam, etrafdan duyduğunuz kulaktan dolma bilgilerle insanları yanlış yönlendirmeyiniz, net bir şekilde biliyorsanız ve-veya tecrübe ettiyseniz yazınız lütfen. Yazdıklarınızdan rs125 ile pek alakanız olmadığı belli.
    buberk bunu beğendi.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  17. #17

    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Alıntı Potenza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili orbay,
    rs125 i 0 km alacaksan,o motor biraz daha evcilleştirilmiş ve 4 zamanlıdır.Dolayısı ile 2 zamanlıda sıkıntı yaratabilecek konular devre dışıdır.
    Ben 2.motor olarak rs125 in 2008 modelini kullanmaktayım.Yazılanların hepsini okudum,Metal nickli arkadaşımız gayet güzel özetlemiş konuyu.Bende motorumda oldukça fazla değişiklikler yaptım,italkit,dellorto 34mm,beyin vs vs..Ama şunu unutma 2 zamanlı alacaksan,binmeden önce iyi ısıt,ısıtmadan sakın motora yüklenme,ve duracağın yerde en az 30sn kadar rolantide çalıştır ve öyle stop et.Koyacağın 2 zamanlı yağ motul yada ipone olsun.Motul 710 gayet iyidir,Castrol power 2T de olabilir.
    Ben zincir dişli setine kadar değiştirdim,ama şunu unutma,2 zamanlıya modifiye yapan arkadaşlar,tabiri caizse kas yapıp,altına timberland ayakkabi ile koşmaya çalışıyorlar,işin içine de pek 2 zamanlıdan anlamayan usta kombinasyonu girince sonuç hüsran oluyor tabiiki.Eğer alacağın motor 2.else,sanırım 15-20bin km sonra piston,segman gömlek isteyecektir ki 2 zamanlının bu bakımı iyi bir usta ile 2-3 günde biter,sen bakma,yok 10 lt. yakıyor,yok şu km de motor biter vs..bunlar kulaktan dolma konulardır.Ben en agresif kullanımda bile bu tüketimlere çıkmadım,daha evvel de gpr125r kullandım o da modifiyeli idi,ama hiç kilitme vs sorunları yaşamadım,hatta 2 sene de aprilia sr50 di-tech kullandım,o nuda 70cc polini vs vs ile donattım,gene birşey olmadı.Eğer modifiye vs yapacaksan tamamını yap,beyine,krank koluna ve hatta debriyajına kadar.Parça konusuna gelince,şu an Türkiye ye ve Kıbrıs a gönderi yapan en az 3 site yazabilirim sana,burada reklamını yapmak istemem,en geç 20 günde de elinde oluyor parçalar.Ben daha evvelki 2 zamanlı motorlarımda da ihtiyaçlarımı yurt dışından getirdim.Evet Aprilia nın parçası biraz daha pahalıdır,ama bunlar sana uzun vadede ve sürüşte,zevk,konfor ve dayanım olarak geri döner.Her söylenene kulak asmamalısın.
    Tüm bu yazdıklarım 0 km rs125 alman durumunda geçersiz olur bilgin olsun.Benim kullandığım rotax122 kodlu motor,Türkiye de rotax123 lerde var,2007 ve öncesi olarak.
    Öncelikle cevabın için çok teşekkür ederim. aprilia 2010 dan sonra sanırım bu makineleri hem 2 zamanlı hemde 4 zamanlı üretmeye baslamış. Rs olanlar çift rs4 olanlar ise 4 zamanlı. benim alacağım 0 çift zamanlı bir motor. Teknik bilgi, yağ tavsiyesi için teşekkürler castrol kullanmayı düşünüyordum ama bu bahsettiklerinden en iyi diyebileceğin varsa hangisidir bilmek isterim. Benim asıl sorunum hızı. Hüseyin cihat arkadaşımın söyledigi gibi makine biraz güçlü çıkışı falan. Benim de kendim sahip olacagım ilk vitesli motor bu. Arkadaşımın ybr125 ini biraz sürdüm o kadar tatmin edici de gelmedi. Hızı konusunda yapabilecegin yorumlar nedir ? baslangıc acısından cok mu riskli olur yoksa? Ki nitekim bir müddet hız yapılmaması gerek motor ısınana kadar (sanırım 500km) ama 500 km i geçince pedala dokunurkenden motordan atacak bir gücü varmı bu makinenin ? güç durumu nedir ? Teşekkürler

  18. #18
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Orbay,risk sensindir yada değilsindir.Risk adı üzerinde tehlike ihtimalidir.Bu da seninle doğru orantılıdır.Benim gözümde su dağıtan 100cc lik bir scooter a binen bir motor sürücüsü(!!), tam donanımla yola çıkan,aklı başında,nerde ne yapacağını iyi düşünen,iyi bir motor eğitimi almış,motorunun bakımları eksiksiz olan,önce topluma sonra da kendisine saygısı tam olan büyük cc li bir motordan daha risklidir.
    Rs4 ler 4 zamanlı ve sanırım 15hp civarlarında,tam emin değilim ama bakmam lazım.Yağ konusunda ben genelde hep Castrol kullandım,ama diğer motorumda Motul kullanıyorum(o 4 zamanlı tabi),motul de 710 2t var birde 800 2T Factory line road racing var.Ama 800 2t bu modele uygun değil.
    bu motorun ne kadar güçlü olduğu yada olmadığı tamamen sana bağlı,göreceli bir kavram çünkü.Bana göre o kadar abartıldığı kadar değil,ama burda şunu sor kendine ''sen ne kadar hakimsin,trafiğe,motora ve diğer tehlike unsurlarına?''
    Rs125 i ybr ile cbr125 ile kıyaslamak çok haksızca bence,çünkü özellikle 7000 li devirlerden sonra çok sinirleniyor 125cc ye göre.Yalnız şunu unutma,bu motorlara ne kadar iyi davranır ve dikkat edersen seni o kadar mutlu eder,cbr,ybr,hatta yzf-r125 benim gözümde diet form bisküvi gibi aprilia nın yanında.Kıyaslamam bile.
    orbay01 bunu beğendi.

  19. #19
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Alıntı Potenza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orbay,risk sensindir yada değilsindir.Risk adı üzerinde tehlike ihtimalidir.Bu da seninle doğru orantılıdır.Benim gözümde su dağıtan 100cc lik bir scooter a binen bir motor sürücüsü(!!), tam donanımla yola çıkan,aklı başında,nerde ne yapacağını iyi düşünen,iyi bir motor eğitimi almış,motorunun bakımları eksiksiz olan,önce topluma sonra da kendisine saygısı tam olan büyük cc li bir motordan daha risklidir.
    Rs4 ler 4 zamanlı ve sanırım 15hp civarlarında,tam emin değilim ama bakmam lazım.Yağ konusunda ben genelde hep Castrol kullandım,ama diğer motorumda Motul kullanıyorum(o 4 zamanlı tabi),motul de 710 2t var birde 800 2T Factory line road racing var.Ama 800 2t bu modele uygun değil.
    bu motorun ne kadar güçlü olduğu yada olmadığı tamamen sana bağlı,göreceli bir kavram çünkü.Bana göre o kadar abartıldığı kadar değil,ama burda şunu sor kendine ''sen ne kadar hakimsin,trafiğe,motora ve diğer tehlike unsurlarına?''
    Rs125 i ybr ile cbr125 ile kıyaslamak çok haksızca bence,çünkü özellikle 7000 li devirlerden sonra çok sinirleniyor 125cc ye göre.Yalnız şunu unutma,bu motorlara ne kadar iyi davranır ve dikkat edersen seni o kadar mutlu eder,cbr,ybr,hatta yzf-r125 benim gözümde diet form bisküvi gibi aprilia nın yanında.Kıyaslamam bile.
    Yorumlarına katılmakla birlikte evet Aprilla Rs 125' in 4 zamanlı versiyonu 15 Hp gücünde. Zaten soft kullanım için tasarlanmış, 2 zamanlılar gibi sert süspansiyonlarada sahip değil, nispeten daha yumuşak süspansiyon sistemine sahip.

    Rs 125 lerin 2 zamanlı olanları 24 / 28 hp arasında değişiyor. Örneğin benim 98 model 28 hp' ydi ama muhtemelen bahsi geçen 2008 ler 24 hp olarak ayarlanıyor. Bunun sebebide bildiğiniz üzere 125 CC Racing classmanındaki değişiklikler. RS 125' in 2 zamanlısı 125 CC classmanında üst sıralardadır.

    Kıbrısda Aprilia ve Gilera oldukca yaygın motosikletler. Ben RS 125 den sonra SR 50 scooter almıştım, çoook yakışıklı bir scooterdı ama tork hiç yoktu : ). Sonuç olarak Kıbrıs yedek parça açısından iyidir. Tabii pahalıdır ama Kıbrıs' da ucuz olan birşey yok zaten ...
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  20. #20

    Üyelik
    07 Mayıs 2013
    Aydınlatıcı yanıtın için çok teşekkürler


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)