arkadaşlar motor hyosung 2009 model gt 250 r , motor çalışıyordu artık çalışmaz oldu.marşa basınca motor çalışmıyor,egsoztan torpil patlatmış gibi ses çıkıyor.çalışır vaziyetteykende rölantide stop ediyordu.neyden olabilir yardımcı olur musunuz?
arkadaşlar motor hyosung 2009 model gt 250 r , motor çalışıyordu artık çalışmaz oldu.marşa basınca motor çalışmıyor,egsoztan torpil patlatmış gibi ses çıkıyor.çalışır vaziyetteykende rölantide stop ediyordu.neyden olabilir yardımcı olur musunuz?
ya ateşlemede ya zamanlamada sıkıntı var.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
bujilerini kontrol et. buji baslıklarını vb.. hala sorun varsa bujileri sök fotografını at buraya ya da gıt dırek al bujılerını yenıle. motora katkısı buyuk.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
arkadaşım ayrıca karbiratörün emisyon yapabilmesi için lastik körükler var karbiratörün içinde bunlar pis yakıttan dolayı zarar görmüş olabilir karbiratörünüde konturol ettirmeni tavsiye ederim
motor yakıtı yakamadan dışarı atıyor arada ateşleyince manifoldda yanma yapıyor. bu da büyük ihtimal ateşleme zamanlaması gibi görünüyor.
çok basit işlemler ile para vermeden bile çözebilirsin
bujiyi yerinden çıkar ve marşa bas ateşleme yapıyormu kontrol et
ateşleme varsa karbüratore dön karbüratore benzin gidiyormu onu kontrol et
benzinde gidiyorsa karbüratoru sök ve temizle
bunlarıda halletiysen
karbürator ayarı yapmayı dene
oda olmadı subap ayarı
en son çarede ustaya götürmek
2009 modeli enjeksiyonlu buji leri değiştimi olay biter
1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC
bulunduğum yerde anlayan usta yok.ben ne yapıyım bu motoru siz söyleyin.benzin döküp yakıyımmı
bujilere bakmak için ustaya gerek yok önce bujilerini bir kontrol et bence
ilk defa motor kullanıyorum.bujileri nerede onları bile bilmiyorum.biraz detaylı açarsanız kontor edbilirim.birde kontrol sırasında ne olmazsa bujinin bozuk olduugnu anlayabilriim.yani bozuk oldugu nasıl anlaşılır
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------
birde buji anahtarı yok ne ile sökebilriim
hocam önce sakin olun anlıyorum sizi hevesle motor almışsınız sorun yaratınca bu olay sizi çok rahatsız etmiş sonuç olarak her motosiklet aynı parçalardan oluşur depo,şase,elcik vs
bulunduğunuz yerde ki herhangi bi motor tamiri yapan mağazaya götürün jawa tamircisi şu bu hiç farketmez internetten hyosung gt250r buji diye aratıp 2 tane buji alın buji anahtarı 1 milyoncu da 1 tl ondan alın bi tane ki gerek yok tamirci de vardır DEPO YU KALDIRACAK BUJİ değişimi için sola çevirecek çıkacak sağa çevirip takacak bu kadar basit SİZ YAPAMAZSINIZ BUNU HOCAM buna ek olarak internette arayabilirsiniz "how to change hyosung gt250r spark plug" belki resimli anlatım yada video bulabilirsiniz
depoyu falan sökmeniz lazım ki o da ince iştir grenajlar falan filan. siz yormayın kendınızı elınızde kalmasın bıryer. bujilerinizi alın tamirciye gidip degıstırsın. basında durun motorunuzun. altı ustu buji degisecek. depo kalkar buji baslıkları bujiler sokulur yenılerı takılır ve atesleme verılır. bunları bırbır yapacaktır. izleyin ögrenın bıdahakıne sız yaparsınız.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
video ya çekin bi arşiviniz olsun motorla ilgili güzel olur gelecek için
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)