Merhaba motorseverler.0 km mondial mr 150 aldım.570 km de yapını değiştirdiğimde, yağ tapasının ortasında bulunan mıknatısta yaklaşık bir tutam demir tozu gördüm.Bunun olması 0 km motorların pistonlarının yataklarına alışması esnasında normal mi?
Merhaba motorseverler.0 km mondial mr 150 aldım.570 km de yapını değiştirdiğimde, yağ tapasının ortasında bulunan mıknatısta yaklaşık bir tutam demir tozu gördüm.Bunun olması 0 km motorların pistonlarının yataklarına alışması esnasında normal mi?
rodajtaki motor dogal işte =)
silindir ve diger parcalar yerine oturuyor =)
# motosikletle.blogspot
Bu yüzden ilk 500 de sonra 1000-1500 de yağ değiştirmek gerekiyor dostum.
Eğer o kadar demir tozu gördüysen 1500 ü geçmeden tekrar değiştirmeni tavsiye ederim
Fikrin ne fahişesi oldum ne zamparası-Bir vicdanın bilemem kaçtır hava parası..
Yollar boşaldı artık yolcular buldu vaha, -Yolcular gitmese de yollar gider Allah'a..
DIŞI SÜKÛN İLE ZAHİR, DERUNU MAHŞERDİR DERUNU MAHŞER..
Rodajda normaldir, ama normal zamanda görürsen bu tozu, motoru çok zorlamıssın demektir.
Hyosung motorlarında her daim görünen bir olaydır.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
leblebi tozu, talaş vs görmekten iyidir şaka bir yana çok normal. benim mondialdede hondada görmüştüm rodaj sonrası
Teşekkür ederim.Motoru çok zorlamadan mümkün olduğunca uzun yolda açmaya çalıştım.6000 devri fazla geçmemeye özen gösterdim.Bu arada koyduğum yağ elf 20-50 (benzinli araçlar için).Servisine koymadan önce sordum sorun yok dediler.Siz ne dersiniz?İnşallah motoru zorlamaz.Yaz mevsimini düşünerek kalın yağı tercih ettim.
olur öyle, iyi usta parça artırır
hondası olup ta yağ değişiminde yağ bulamayan var
Sadece rodajda degil her daim o toz parcaciklari orda olacaktir. Bugune kadar tamir ettigim 300 u askin araba tecrubesiyle sabittir. Ama az olur ama cok olur o toz hep orda olur. Zaten o miknatis cekiyo demirleri. Yagi degisirkende temizlersiniz capaklari tamamdir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)