Ön çamurluğu nasıl bir kabiliyet bu kadar biçimsiz tasarlayabilir. Sonradan eklenmiş gibi S de de değişmemiş. Bu motoru ilk gördüğümden notunu verdim zaten 10 üzerinde 4.
Ön çamurluğu nasıl bir kabiliyet bu kadar biçimsiz tasarlayabilir. Sonradan eklenmiş gibi S de de değişmemiş. Bu motoru ilk gördüğümden notunu verdim zaten 10 üzerinde 4.
Teknik olarak en fazla arka dişliyi küçültmüşlerdir diycem, ona da ihtimale vermiyorum. Benim tahminim Sadece grenaja ve yükseltilmiş gidona o fiyat farkını isteyecekler. Hoş, fiyat farkı da henüz belli değil ya. ABS felan rivayet bence sanki..
evet kıçını kaldıramıyor ama, frene basınca verdiği güven ve viraja giriş-çıkış yani denge diğer 250liklerde bulamayacağınız kadar iyi, ayrıca diğer 250 liklerle arkanızda artçıyla 250km gidin bakalım . . .
Seneye olsun hele bi de gidip yerinde soyut olarak bakmak en güzeli olacak. ama kafamda Suzuki İnazuma var ha 2013 ha 2014 fark etmez
güzel be diyebilirim...
Motorun kıçını kaldıramağını ve çok yaktığını söyleyen tek bir kullanıcı var mı yoksa bu da kullanmayanların müthiş tahminlerinden birisi mi ?
Kural koymadığından diyorsunuz yani... Yani daha uygun fiyata getirip daha fazla kar etme mantığında değil diyorsun bizim TR deki distribütör
Adamlar en ucuza ayarladıkları modelleri getirip bize geçirerek satıyorlar. Asya motordan tut, honda'ya kadar hepsi yapıyor bunu. Kural koyan, kural koymasını öğrenmesi gereken bizleriz. Ama kapılarında kuyruk oluyoruz hala görmemiş gibi... Honda da, Suzuki de, Kawasaki de aynı b.ku yiyor, hala adamların dizinin dibindeyiz...
Mesela Yamaha da şimdi 0km XJ6n lere abs getiriyorlarmış ama F modellerine getirmiyorlarmış... sebep? sebebi yok... gelmiyormuş abs'li modeller.
İlk yorumlarını oku sen bir de onun... Müthiş insanlar var bu forumda cidden.
#sürenadam
Valla bu konular karmaşık, gidip avrupadan alıp geleceğiz burda vergisini verince aynı fiyata geliyor ama avrupa kalitesinde motorun olmuş olur bide getirirken gezdiğin cabası
http://otomoto.pl/suzuki-gv-inazuma-250-M3776951.html
Polonyada İnazumalar aynı fiyat nerdeyse
ve farkı
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, elektryczny starter
Ben CBR250 ile İnazuma arasında çok uzun biir süre gidip gelmiş birisi olarak, cbr250 arkadaşımda var 3-4 defa kullandım, inazuma için gidip test sürüşü yaptım 15-20 dakika şehir içinde gezdim. İnazuma ya kıçını kaldıramayan motor diyen arkadaş hiç inazumayı kullanmışmı? Yahut kullandıysa hangi motora göre kıçını kaldıramadığını iddia etmiş merak ettim. Bu sekmentte en çok satan cbr 250 ye göre dediyse çok yanılmış ikisinide kullandım inazuma cbr dan hiç aşağı kalmıyor hızlanma konusunda hatta kafa kafaya gider. Bunun haricinde inazuma cbr a göre çok daha dengeli ve çok daha rahat bir motor. Yakıt konusunu bilmiyorum çünkü hala almak kısmet olmadı bende S modelinin gelmesini bekliyorum. Fakat şunu söyleyebilirim. 250 sekmentinde en alınası motor bence inazuma dır...
Görünüş 0... Almayı düşünenlere hayırlı olsun..
Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri gelir herşeyden önce
Vaadetmeseydi cenneti ALLAH, ona bile etmezlerdi secde...!
vayy be .. herkes inceden bizim kıçını kaldıramıyor lafına giydirmiş..
çift silindir bir makinaya göre dediğimi anlamayacak kadar ya acemi yada dikkatsiz olduğunuzu bi söyleyim..
Madem bu verilere göre hız yok ,ne diye 21 kurus yakıyon. er6 n daha mantıklı olabilir..
sağlamdır güzeldir, suzukidir.. eyvallah.. hiç birine bişey demeyiz.. ama dün cbf ye binipte bugün motor konusunda yorum yapmıyoruz..
eleman yazmış; neye göre kıçını kaldıramıyor diye.. anlamışındır umarım.. Yani zorla beğenek mi.. yakıyorsan gidecen..
Ama sağlam makinadır suzuki.. tüm modelleri için geçerli.. sorunsuz sıkıntısız.. bu alet 500 cc gibi bişey olsa bizde salça olurduk.. ama malesef..
Eğer gelirse çıplak modeline elveda, geliyor derlerse elden çıkarın.. bi daha kimse yüzüne bakmaz..
Motor silindir sayısına göre değil, gücüne göre hız yapar. Çift silindirli bir motor daha güçlü olabilirdi ama yapmak istememişler, onun yerine titreşimsiz ve konforu rakipsiz bir motor yapmışlar. Yakıt tüketiminin de diğer 250 cc'lerden çok farkı yok. Hala tipten bahsedenler için çok güzel Çin malı motorlar var, onlara baksınlar. Ne istediği bilen adamın motoru bu...
Bu muhabbetten anlıyoruz ki bazılarının kıçı çok kalkmış işte belli, yine kendilerine laf kondurmuyorlar. Dünyanın en süper sürücüsü ile aşık atılmaz beyler. Konunun tadı kaçıyor...
Madem cevap hakkı doğmuş bize cevap verelim bizde size.
1. Çift silindir tek silindir değildir motorun gücünün göstergesi cc sidir. Bu sebeple dir ki 250 cc 150 cc 600 cc vs. şeklinde sınıflandırılır motorsikletler. Senin mantığına göre olaydı 1 silindir 2 silindir 4 silindir diye sınıflandırılırdı. Bu durumda yukarıda yazmış olduğun "çift silindir bir makinaya göre dediğimi anlamayacak kadar ya acemi yada dikkatsiz olduğunuzu bi söyleyim.." cümlesini aynen size iade eder, sözünü ettiğiniz konunun sizin acemiliğiniz olmasından korkarım...
2. "Madem bu verilere göre hız yok ,ne diye 21 kurus yakıyon. er6 n daha mantıklı olabilir.." cümlesinde belirttiğiniz 21 kuruş olayı öncelikle kullanıma ve kullanıcıya göre çok değişken olup bu tip durumlarda fabrika verilerinin baz alındığını hatırlatırım. Ayrıca yakıt hesaplaması kuruş / km olarak değil, lt/km olarak yapılır. Bu da ikinci acemiliğiniz oldu bile...
3. "sağlamdır güzeldir, suzukidir.. eyvallah.. hiç birine bişey demeyiz.. ama dün cbf ye binipte bugün motor konusunda yorum yapmıyoruz.." Dün cbf ye binenler kimlerdir. Ona bir değinelim. Cbf dediğin motor şu anda ve geçtiğimiz 4 yıl boyunca türkiye de en çok satan motordur. Yani sen şimdi bu işi çok biliyon cbf ye binen 4 yıldır lider durumdaki kullanıcı hiç bişey bilmiyomu ki yorum yapamasın. Bu ne kendini beğenmektir, bu ne başka insanları aşağılama isteğidir anlayamadım.
4. "eleman yazmış; neye göre kıçını kaldıramıyor diye.. anlamışındır umarım.. Yani zorla beğenek mi.. yakıyorsan gidecen." Bu kısma gelince, öncelikle ben sana kibar konuşuyorum senden de aynı şeyi bekliyorum. Eleman dediğin kişi yani ben 33 yaşındayım. 19 yaşından beri motorsiklet kullanıyorum. Ayrıca bana eleman cüretini gösteren kişinin yaşını ve tecrübesini de çok merak etmekteyim. Kimse sana motoru zorla beğendirmeye çalışmıyor, yaptığın yorumun yani kıçını kaldıramıyor kısmının hatalı olduğunu vurguluyor. Sen kalkıyon beğenmek zorundamıyım diyerek cevap yazıyorsun. Al sana başka acemilik...
Neyse şimdilik bu kadar yeter bence konuyu uzatmayalım biraz daha dikkatli yorum yaparsan sevinirim özellikle eleman kısmı hiç olmadı...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)