250 cc 20 bg motorla tek teker yapılırmı yapılırsa nası olur ben beceremedim gaza sonuna kadar yüklendimde bile hiç bir şahlanma yok olay nedir arkaşlar
250 cc 20 bg motorla tek teker yapılırmı yapılırsa nası olur ben beceremedim gaza sonuna kadar yüklendimde bile hiç bir şahlanma yok olay nedir arkaşlar
8 bin devire gel debriyajı çok hızlı bırak
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
bu dediğin 1 nci vites içinmi geçerli diğer viteslerde yapabilirmiyiz
1. Vitesde giderken son gaz devrine kadar git. Cok seri 2 ye at debriyaji cok seri birak
siz biyerlere gitmek için arabanıza binersiniz, biz ise motorumuza binmek için biyerlere gideriz... E.C.
Motorunun ağırlık merkezi çok yüksek ve teker aralığı uzun olduğu için bunlara rağmen olmayabilir haberin olsun
Heil Spellcheck
bunu 1000 devirde 1500 devirde 2000 devirde dene 8000 devirde sırt üstü yere vurma kendini
Zinciri Gerdir Zincir bol iken teker yapamassın 1. Viteste Rölantide Giderken Motorsiklet Dengeyi İyi ayarlıyıp Debriyaj a basıp Devri 6.000-7.000 aralığına getir. Bak ozaman nasıl teker yapıyor.
Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R
dişliyi, zinciri, debriyajı mahvetmeye uğraş öğreniceksin.
anlaşılan 250 cc teker yapmak için yeterli bir alet ve zincirimede baktım bayağı gevşek resmen sallanıo
Motosiketin "teker" yapmasını mı bekliyorsunuz? Yapı itibarıyla Pamuk Şeker makinasına dönüştürülebilir ama teker yapamaz sanırım.
Not: Zamanında Yamaha DT 125 kroslarla tek teker yapardık. Zamani gençlerinde mi problem var, yoksa motosikletler mi çok tırt anlayamadım ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
o zman bende iş yok arkadaş gerçi pek sürüş deneyimim olmadı motorla ama cesaret edersek yaparız herhalde amacım zaten hovardalık değil sadece öğrenmek istedim zaten çok gereksiz bir olay ama yeri geldimide yapılmazsa olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------
Bence sen henüz motosikletine alışamamışsın. Alıştığında tek teker değil, fazlasını bile yapacağını, yapabileceğini zaten hissedersin. Zaten aklında olsun, bu tür şeyler sorularak değil, pratikle öğrenilir.
Motorunun sesini dinle, hareketlerine bak, neyi nasıl anladığını kavrarsan eğer ona birçok şeyi yaptırırsın. Honda Todayle tek teker yapanlar var, YBR 125 ler zaten genelde tek' den inmiyor, envai çeşit scooter gördüm tek' e kalkarak giden. Bence 250 cc bir motosikletin tek' e kalkma gibi bir problemi olmaz.
Sen alışamamışsındır motosiklete, alıştığında sınırlarını keşvedersin zaten ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
sizde zerre kadar beyin yokmu ya ? daha yeni 95 doğumlu bir çocuk vefat etti,burada adama tek teker yapsın diye taktikler veryorsunuz
Evet arkadaş haklı, vefat eden genç tek teker çekerken öldü. Sivri zeka! Ölen genç trafik canavarına kurban gitti ve kask' da kullanmıyordu. Tek teker yaparken ölünseydi Tek Teker Arif ipi çekerdi. Bu da şunu gösteriyor ki; gerekli ekipman ve önlem alınırsa bu iş sağlıklı bir şekilde yapılabilir ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
o mantıkla işler yürüseydi,her hızlı giden ölürdü ,piyasada insan kalmazdı,kask takmadığını nerden biliyorsun ? cehalet içinde yüzüyorsun farkında değilsin arkadaşım,sen kaskını taktıktan sonra 300 ile çarp bakiyim arabaya ölüyomusun kalıyormusun.
valla 100 le bile giderken biyere bodoslama girdinmi ne kask ne tulum fayda etmez..simdi olaya duz mantikla yaklasalim..elimizde motor var silindir capi onemli degil 200 luk olsun hadi.sen en iyi kaski tak en kaliteli korumalari kullan 120 ile bir kamyona carp yada bir otobusun altina gir kurtulma sansin yok..ekipmanlar korumalar dusuk hizlarda motoru yatirirsan kayma esnasinda bitarafin kirilmasin dizlerin dirseklerin ellerin kicin vs. asfaltta parcalanmasin diye uretilmistir..simdi adam yaris pistinde kac km hizla dusuyor birsey olmuyor diyebilirsiniz .fakat pist acik bir alandir dustugun zaman kayarsin micira yada cimene dogru .sonunda ya lastik vardir yada cok kalin bir sunger duvar yani sizin anlicaniz korumalar bodoslama dalma durumlarinda pek bir ise yaramaz cok nadirdir adami korudugu..
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
ayvalık gezisine cok uykusuz katıldım. yolda gidiş 500km olunca iyice bittim okeye dönmeye başladım.. tam ayvalık girisinde kalkısta vites kaçırdım. giderken stop etmesin die aragaz yapıp vites düşürdüm debriyajı bırakınca anlamadan yanlışlıkla ön kaldırdım nası oldu bende anlamadım bu arada motorum 150 cc
zinciri gerdir. lastik basıncını biraz düşür .oturarak değil ayakta pozisyonda olmalısın . ( bunlar hareketi kolaylaştırıcı unsurlar )
* 1. viteste 10 km hıza çık.
* Debriyaja bas.
* Motor üzerinde ayağa kalk .
* deviri 5.000 devire çıkar
* debriyajı birden bırak ( ama yine kontrol elinde tekrar sıkabilecek durumda ol )
aşağıdaki videoda görebilirsin.
debriyajı birden bıraktığında kıçının üstüne çakılma ihitmalin de var. asıl tek tekerde bildiğim kadarıyla debriyaj kontrolünün mükemmel olması gerekiyor, öyle çek bırak değil. sanırım arkadaşlar 250cc motorunun seni geriye atmayacağını düşünüyor ama yerinde olsam tüm korumalıklarımı takardım
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)